Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
Oletko surullinen
38
1129
Vastaukset
- Anonyymi
Vai tunnetko yhtään mitään
- Anonyymi
Rakastan palavasti häntä ja muita vihaan äärettömästi.
- Anonyymi
Naista vai miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naista vai miestä
Miestä 😎
- Anonyymi
Epämääräisen ahdistunut. Aika normaalia minulle, sanoisin.
- Anonyymi
Mikä ahdistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ahdistaa
Äh, olen neuroottinen. aina jotain josta voi ahdistua ja jos ei ole jotain niin aina voi jotain kehittää.
- Anonyymi
Minua ärsyttää.
- Anonyymi
Äärettömän surullinen ja pettynyt puolisoon. Epäreiluun toimintaan ja sitoutumattomuuteen joka yhä uudestaan paljastuu. Nyt saa olla omissa oloissaan. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo.
pettynyt ja surullinen.
- Anonyymi
No voi.otan osaaa.
- Anonyymi
En yhtään mitään neutraali olen
- Anonyymi
Kaikkea noita. Taas sama juttu. Antaa olla.
- Anonyymi
Surullinen. En tiedä mitä tekisin kun en halua viestilläkään kertoa tunteistani.
- Anonyymi
Jos haluat puhua, kerro se viestillä.
- Anonyymi
Kenellekertoa oleggi tunteista? Kummalle miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat puhua, kerro se viestillä.
Tiedän, mutta ei voi luottaa vaan palstaan ja toisen tunteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenellekertoa oleggi tunteista? Kummalle miehelle?
Sinä olet höpönassu öön pisteillä
- Anonyymi
Kaikkea noita, hämmentynyt ja ihan pihalla kaikesta ollessa. Eniten ehkä kuitenkin surullinen, mutta kyllä se taas menee ohi.
- Anonyymi
Olleesta siis
- Anonyymi
Olen vähän pettynyt ihmisiin mutta se menee ohi
- Anonyymi
No kuule ihan tavallinen :)
- Anonyymi
Estetty. Se sattuu yhä.
- Anonyymi
🤤🤧🤧🤧🤧
- Anonyymi
Syvästi ihastunut 😉
- Anonyymi
Reham sä otat ollut vähän surullinen viime aikoina
- Anonyymi
Yllättävän neutraali. :D
- Anonyymi
En ole noista mitään hyvä kun ei exä vastannu olisi kuitenkin jotain paskaa kirjoittanut.
- Anonyymi
Väsynyt, kyllästynyt, pettynyt, vihainen ja surullinen.
- Anonyymi
Mikä tuon aiheuttaa?
- Anonyymi
Miksi kysyt?
- Anonyymi
Vähän surullinen, turtunut olo. Nyt tosin surullinen siitäkin, että tuttuni tekee kuolemaa sairaalassa.
- Anonyymi
Kärvistelen tässä ihastuksessani. Tekisi mieli laittaa hänelle miehelle viesti, että kaikki on ok ja kyllä tää tästä, mut sit jos hän ei ookkaan samassa veneessä, hän voisi vähän ihmetellä. Mulla on vain vahva tunne, että molemmat tykkää ja molemmat tietää, että toinen tykkää. Tää on kyllä poikkeuksellisen teiniä kahdelta aikuiselta, mut en keksi nyt ratkaisua.
- Anonyymi
Rauhallinen ja päättäväinen.
- Anonyymi
olen tyytyväinen että saavat huonoa, hakkaamista ja pahaa kaikesta mitä tekivät, ja tänne alkaa valumaan hyvää ja korvausta kaikesta mitä ovat hakanneet, tuhonneet ja tehneet helvettiä. Helvetin hyvä juttu, toivottavasti ottavat joka ikiseen asiaan mihin ovat syyttömälle hakanneet, ja ymmärtävät ettei niiden jutut kiinnosta, ei heillä ole mitään tarjottavaa, kaikki on aina huonompaa kuin mihin minut on tarkoitettu.
- AnonyymiUUSI
I feel nothing...
https://www.youtube.com/watch?v=-UQFBtHEFJ8 - AnonyymiUUSI
Ihan sama.
Jumala ja Jeesus rakastavat minua, muilla ei ole väliä.
Tunnen sen jokaisessa palavan puun liekin lämmössä, kesän tuulessa, hyvässä ruoassa, ...
Olen onnellinen. - AnonyymiUUSI
Tyytyväinen, ylpeä nainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752803- 572726
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172433- 412052
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01060Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989