Aika meni kyllä hukkaan

Anonyymi-ap

Kyllä tunnen, että nuoruusaika meni hukkaan juodessa. Syksyllä tuli 30v. mittariin. Eli 16vuotta runsasta juomista takana. Vain känniä ja krapulaa on muistoni täynnä. Yksinäinen olen ja sellaiseksi varmasti jään. Pääkoppa tuntuu jo lahonneen ihan riittävästi. Ulkonäkökin on varmaan jo viisikymppisen. Mielihyvän tunne asioista on kadonnut vuosien mittaan. Tänä päivänä kykenen sentään tajuamaan tämän menetyksen. En olisi aloittanut juomista, jos olisin tajunnut ajoissa tämän.

2

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se mitään, pystyn samaistumaan, koska olen jauhanut tällä palstalla jo 20 vuotta perceestä ja packasta sekä miesten karvaisista perceistä ja loppua ei näy. Onneksi hallitus laittaa minut pakkotyöhön vuonna 2026 niin tämä rajoittaa minun pakkomielteitä kyseisiin asioihin ja saan muuta sisältöä elämääni.

Asd

• Anonyymi

Itsellänikin meni noin 16 vuotta 32-vuotiaaksi saakka päihteiden kanssa sekoillessa.
      Turhan nuorena tuli päihteet kuvioihin.
      Jossain välissä tuli ajateltua, että meni nuoruus ja nuori aikuisuus hukkaan, mutta sille ei voi jälkikäteen mitään.
      Olen löytänyt raitistumisen jälkeen elämälleni vielä merkitystä ja tarkoitusta.
      Jos nuoruus niin sanotusti " jää väliin ", ehtii aikuisena vielä tekemään ja kokemaan mielekkäitä asioita.
      Mikään ei ole mielekästä, jos jää suremaan niitä hukattuja vuosia, ja velloo vain jossain itsesäälissä, että miten se nyt niin meni.
      Oma asennoituminen omaa elämää kohtaan, myös sitä mennyttä, vaikuttaa isosti tähän hetkeen ja tulevaisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4897
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      425
      1546
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      191
      1128
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1108
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      16
      1026
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe