Kyllä tunnen, että nuoruusaika meni hukkaan juodessa. Syksyllä tuli 30v. mittariin. Eli 16vuotta runsasta juomista takana. Vain känniä ja krapulaa on muistoni täynnä. Yksinäinen olen ja sellaiseksi varmasti jään. Pääkoppa tuntuu jo lahonneen ihan riittävästi. Ulkonäkökin on varmaan jo viisikymppisen. Mielihyvän tunne asioista on kadonnut vuosien mittaan. Tänä päivänä kykenen sentään tajuamaan tämän menetyksen. En olisi aloittanut juomista, jos olisin tajunnut ajoissa tämän.
Aika meni kyllä hukkaan
2
282
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mitään, pystyn samaistumaan, koska olen jauhanut tällä palstalla jo 20 vuotta perceestä ja packasta sekä miesten karvaisista perceistä ja loppua ei näy. Onneksi hallitus laittaa minut pakkotyöhön vuonna 2026 niin tämä rajoittaa minun pakkomielteitä kyseisiin asioihin ja saan muuta sisältöä elämääni.
Asd - Anonyymi
Itsellänikin meni noin 16 vuotta 32-vuotiaaksi saakka päihteiden kanssa sekoillessa.
Turhan nuorena tuli päihteet kuvioihin.
Jossain välissä tuli ajateltua, että meni nuoruus ja nuori aikuisuus hukkaan, mutta sille ei voi jälkikäteen mitään.
Olen löytänyt raitistumisen jälkeen elämälleni vielä merkitystä ja tarkoitusta.
Jos nuoruus niin sanotusti " jää väliin ", ehtii aikuisena vielä tekemään ja kokemaan mielekkäitä asioita.
Mikään ei ole mielekästä, jos jää suremaan niitä hukattuja vuosia, ja velloo vain jossain itsesäälissä, että miten se nyt niin meni.
Oma asennoituminen omaa elämää kohtaan, myös sitä mennyttä, vaikuttaa isosti tähän hetkeen ja tulevaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715