Aika meni kyllä hukkaan

Anonyymi-ap

Kyllä tunnen, että nuoruusaika meni hukkaan juodessa. Syksyllä tuli 30v. mittariin. Eli 16vuotta runsasta juomista takana. Vain känniä ja krapulaa on muistoni täynnä. Yksinäinen olen ja sellaiseksi varmasti jään. Pääkoppa tuntuu jo lahonneen ihan riittävästi. Ulkonäkökin on varmaan jo viisikymppisen. Mielihyvän tunne asioista on kadonnut vuosien mittaan. Tänä päivänä kykenen sentään tajuamaan tämän menetyksen. En olisi aloittanut juomista, jos olisin tajunnut ajoissa tämän.

2

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se mitään, pystyn samaistumaan, koska olen jauhanut tällä palstalla jo 20 vuotta perceestä ja packasta sekä miesten karvaisista perceistä ja loppua ei näy. Onneksi hallitus laittaa minut pakkotyöhön vuonna 2026 niin tämä rajoittaa minun pakkomielteitä kyseisiin asioihin ja saan muuta sisältöä elämääni.

Asd

• Anonyymi

Itsellänikin meni noin 16 vuotta 32-vuotiaaksi saakka päihteiden kanssa sekoillessa.
      Turhan nuorena tuli päihteet kuvioihin.
      Jossain välissä tuli ajateltua, että meni nuoruus ja nuori aikuisuus hukkaan, mutta sille ei voi jälkikäteen mitään.
      Olen löytänyt raitistumisen jälkeen elämälleni vielä merkitystä ja tarkoitusta.
      Jos nuoruus niin sanotusti " jää väliin ", ehtii aikuisena vielä tekemään ja kokemaan mielekkäitä asioita.
      Mikään ei ole mielekästä, jos jää suremaan niitä hukattuja vuosia, ja velloo vain jossain itsesäälissä, että miten se nyt niin meni.
      Oma asennoituminen omaa elämää kohtaan, myös sitä mennyttä, vaikuttaa isosti tähän hetkeen ja tulevaisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 501
      7471
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      228
      2608
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1889
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    9. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      75
      1153
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe