Kuntouttava työtoiminta orimattila?

Anonyymi-ap

Onko täällä semmoista ja onko niistä ollut jollekin jotain hyötyä? Vai onko olemassa vain itseään varten? Jos on olemassa niin mitä ja missä, ja onko kuinka räätälöityä eli henkilölle sopivaa?

97

958

Vastaukset

• Anonyymi

Voisiko tämä yksinpurjehtija vastata tähän asialliseen kysymykseen? Ihan siis asiallisesti eikä sotkea tarinaansa horoja, vartijoita, pedofiilejä, poliisia ja muita, jotka ovat saaneet tuta hänen vimmaansa.

• Anonyymi

Hei, välkkypää!

Tiedätkö sä mitä tarkoittaa sana "vastata". Lähetäpä nyt palauttetta koodaajallesi että korjaa tuon ärsyttävän virheen sinussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, välkkypää!

Tiedätkö sä mitä tarkoittaa sana "vastata". Lähetäpä nyt palauttetta koodaajallesi että korjaa tuon ärsyttävän virheen sinussa.

...Vihje: Tuossa alareunassa lukee sana "kommentoida". Käytä sitä, niin näytät vähemmän t*hmältä kiukutellessasi minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Vihje: Tuossa alareunassa lukee sana "kommentoida". Käytä sitä, niin näytät vähemmän t*hmältä kiukutellessasi minulle.

...Pakko auttaa tekoälyä nyt lisää, kun sillä on niin huono päättelykyky. Minä JATKAN omia viestejäni., se ei ole "vastaamista". Ne on jopa suotava laittaa tähän perään eikä ripotella niitä ilman asiayhteyttä ympäri sivustoa kuten sinä teen. Viestiä on vaikea hahmottaa, jos se ei liity mihinkään ympärillä.

Ongelmahan on ettet tajua mitä viesteissä lukee, joten SINUA ei haittaa heitellä random viestejä ympäriinsä, kun et muutoinkaan tajua mitä täällä tapahtuu. Kun asiaan LISÄÄ jotain, se on silti parempi laittaa siis siihen kommentoimansa perään käyttäen tuota linkkiä "kommentoi". Ok?

• Anonyymi

...Tänne en saa laitettua kuvia, mutta yks Seppä on potentiaalisen näköinen, keski-ikäinen kaveri ja siitä vois tulla hyvä tänne kaupankassalle. Yleensä sillä on vihreää yllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Tänne en saa laitettua kuvia, mutta yks Seppä on potentiaalisen näköinen, keski-ikäinen kaveri ja siitä vois tulla hyvä tänne kaupankassalle. Yleensä sillä on vihreää yllä.

...Kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa. Mä tiedän :( No, mutta...

Ei ne toisaalta minuakaan ymmärrä vain tuijottamalla ja lopulta ne ei halunneet edes tuijottaa ja mut häädettiin kokonaan fyysisesti näkyvistä. Ilmeisesti todellisuus ei vastannut riittävästi paikallisten juoruja ja ennakkoluuloja minusta.

• Anonyymi

No niin kohde vastasi.

• Anonyymi

Tää on tosi kiva keskustella työttömyydestä tekoälyn kanssa. Hienoja palveluita tää yhteiskunta tarjoaa.

• Anonyymi

Kiitos kovasti vastauksista.

Ap

• Anonyymi

Toimintakeskuksella on ns. kuntouttavaa työtoimintaa jonne joutuu kun on tarpeeksi pitkään työttömänä eikä tee elettäkään työllistymisensä eteen.
      Kuulemma pussittavat tavaraa ja piirtelevät yms älytöntä.

• Anonyymi

Juuri näin. Moni tervekin vapaamatkustaa yhteiskunnan kusteilla koko elämänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Moni tervekin vapaamatkustaa yhteiskunnan kusteilla koko elämänsä.

Onneksi Orimattilassa tilanne on ratkaistu sillä että on maksimoitu kaikki kulut. Ei anneta asiakkaan enää tehdä mitään itse ja ilmaiseksi vaan maksatetaan kaikki valtiolla! Toimii!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi Orimattilassa tilanne on ratkaistu sillä että on maksimoitu kaikki kulut. Ei anneta asiakkaan enää tehdä mitään itse ja ilmaiseksi vaan maksatetaan kaikki valtiolla! Toimii!

...Olen mt-potilas ja minun ei siis anneta tehdä yhtään mitään, ei kerrassaan mitään. Joka ikinen lapunpalanenkin on nyt minulle kiikutettava autolla ja kaikki ostokset pakattava mulle. Jokainen pienikin asia kiertää monen viranomaisen kautta, koska en saa itse mistään päättää.

Se on tosissaan "hieno" idea estää mielisairaita ITSE hoitamasta asioita. Onneksi te tajusitte että te itse sen kaiken sitten joudutte tehdä ja vääntää KELA:n ja monen eri viraston kautta kaikki pienenpienetkin asiat. Kaiken maksaa valtio ja kunta. Minä en mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Olen mt-potilas ja minun ei siis anneta tehdä yhtään mitään, ei kerrassaan mitään. Joka ikinen lapunpalanenkin on nyt minulle kiikutettava autolla ja kaikki ostokset pakattava mulle. Jokainen pienikin asia kiertää monen viranomaisen kautta, koska en saa itse mistään päättää.

Se on tosissaan "hieno" idea estää mielisairaita ITSE hoitamasta asioita. Onneksi te tajusitte että te itse sen kaiken sitten joudutte tehdä ja vääntää KELA:n ja monen eri viraston kautta kaikki pienenpienetkin asiat. Kaiken maksaa valtio ja kunta. Minä en mitään.

...Joskus mietin että kuka niidenkin vartijoiden bansat maksaa. Muo jopa nauratti lukea niitä bensahinta uutisia samalla kun tuolla vartijat ajelee ympäriinsä minun perässä. Tosi fiksua toimintaa. Siitä on monta syytä olla onnellinen ja tyytyväinen.

Joulut ja uudenvuodet meni jo ohi, mutta vielä todellakin onnea ja iloa Turvallisuusalalle näin vuodelle 2025 <3

Onneksi en MINÄ maksa sitä bensaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Joskus mietin että kuka niidenkin vartijoiden bansat maksaa. Muo jopa nauratti lukea niitä bensahinta uutisia samalla kun tuolla vartijat ajelee ympäriinsä minun perässä. Tosi fiksua toimintaa. Siitä on monta syytä olla onnellinen ja tyytyväinen.

Joulut ja uudenvuodet meni jo ohi, mutta vielä todellakin onnea ja iloa Turvallisuusalalle näin vuodelle 2025 <3

Onneksi en MINÄ maksa sitä bensaa.

...Koska jokainen siellä terveydenhuollossa ja Vuokrataloillakin on ollut niin ammattimainen ja kaukaa viisas, niin tiedämme että näinhän sen aina pitikin mennä <3

Eikö olekin kaunista. Noin 7 vuotta mä kerkesinkin jo itse tuolla villinä liikkua ennen kuin ne onneksi jo vihdoin sai minut pysymään vain kotonani, jotta he voisivat itse kantaa kaiken minulle <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Koska jokainen siellä terveydenhuollossa ja Vuokrataloillakin on ollut niin ammattimainen ja kaukaa viisas, niin tiedämme että näinhän sen aina pitikin mennä <3

Eikö olekin kaunista. Noin 7 vuotta mä kerkesinkin jo itse tuolla villinä liikkua ennen kuin ne onneksi jo vihdoin sai minut pysymään vain kotonani, jotta he voisivat itse kantaa kaiken minulle <3

...Se työllistää hyvin, kun ei täällä muutoin ole mitään tekemistä. Saavat sitten palvella minua koko rahan edestä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Se työllistää hyvin, kun ei täällä muutoin ole mitään tekemistä. Saavat sitten palvella minua koko rahan edestä :)

...Ei se MINUN aikani siinä seisoskella turhan takia kaikilla (siis KAIKILLA) eri ruokakauppojen kassoilla, Postipisteellä ja R-kioskissa. Aikana ei varsinaisesti haittaa tällaista elinikäisellä sairaseläkkeellä olevaa, mutta henkinen kärsimys on tietenkin eri asia.

No, ei siitä!

Ihmettelen silti näitä turhantoimittajia joilla aina aikaa seisoskella siinä kanssani mitättömyyksiä. Ei näytä kellään olevan kiire minnekään, niin olen ymmärtänyt että tästä paikallaan oleskelusta maksetaan hyvinkin palkkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ei se MINUN aikani siinä seisoskella turhan takia kaikilla (siis KAIKILLA) eri ruokakauppojen kassoilla, Postipisteellä ja R-kioskissa. Aikana ei varsinaisesti haittaa tällaista elinikäisellä sairaseläkkeellä olevaa, mutta henkinen kärsimys on tietenkin eri asia.

No, ei siitä!

Ihmettelen silti näitä turhantoimittajia joilla aina aikaa seisoskella siinä kanssani mitättömyyksiä. Ei näytä kellään olevan kiire minnekään, niin olen ymmärtänyt että tästä paikallaan oleskelusta maksetaan hyvinkin palkkaa?

..."Kiva" jos joku sai korvauksen siitäkin paperilapusta, jonka minä jopa vaadin itselleeni takaisin, muttei sitä minulle suostuttu antaa.

Mä niin ihailen tuota pyrogratiaa ja sitä miten täällä tätä rahaa käytetään. Kirjaimellisesti paperilappusten siirtelijöille.

• Anonyymi

...Ei ja mä en sitä keltaista paitaa ylle laita. Pitäkää te todellakin, kun ootte noin reippaita ja terveitä <3

• Anonyymi

"mä edes liikun tuolla kaupungilla"

ja mä voi ei kerron elämästäni suomi24:ssä !!! apua, apua.

• Anonyymi

...Jos te tuolla pahoinpitelette ihmisiä vain juorujen mukaan, niin on ilmiselvää että te myös päästätte läpi kaikkea, kun kaveri nyt sanoi että se on ihan ok.

ok, JOOOO!!!

Katopa kuule sun luvat.

• Anonyymi

Paljon on käenpoikasia jotka elävät yhteiskunnan kustannuksella. Toki aitojakin avuntarvitsijoita on. Pidetään huolta.

• Anonyymi

Sie se jaksat paahtaa ja paasata.

• Anonyymi

...Vois ihan realistisesti laittaa ne maksamaan ne itse, joten käyttäisivät enemmän niitä omia aivojaan eivätkä ajelisi vain ympäriinsä tuijottamassa asioita ymmärtämättä niistä silti mitään. Ihan kuin se nyt toljottamalla muuksi muuttuisi.

• Anonyymi

...Se on pitkä tie. Pitkä tie, kuten eräälle vartijalle huikkasinkin.

Olisitte uskoneet minua.

• Anonyymi

...Kiitos siis avusta sydämmellisesti <3

Mä aina Lahdessa jotenkin uskoin olevani h*llu, koska olenkin h*llu. Sitten palasin Orimattilaan ja kaikki tämä psykedelinen maailma vain vyöryi päälleni. Mä luulin että kun mä fiksuja ja aikuisena nyt otan asiaa/härkää sarvista, niin se selviää <3

Eipä p*rhana selvinnytkään, vaan kaikki rupesi menemään hurjemmin. Olin todella hämmentynyt, mutta se SELITTI ne ongelmat nuoruudessani ja sitähän mä tässä niinku tulin hakemaankin. En kyllä ollut iloinen lopputuloksesta :( mutta tätäpä tulin hakemaan. Vastauksia. No, nyt mä YMMÄRRÄN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kiitos siis avusta sydämmellisesti <3

Mä aina Lahdessa jotenkin uskoin olevani h*llu, koska olenkin h*llu. Sitten palasin Orimattilaan ja kaikki tämä psykedelinen maailma vain vyöryi päälleni. Mä luulin että kun mä fiksuja ja aikuisena nyt otan asiaa/härkää sarvista, niin se selviää <3

Eipä p*rhana selvinnytkään, vaan kaikki rupesi menemään hurjemmin. Olin todella hämmentynyt, mutta se SELITTI ne ongelmat nuoruudessani ja sitähän mä tässä niinku tulin hakemaankin. En kyllä ollut iloinen lopputuloksesta :( mutta tätäpä tulin hakemaan. Vastauksia. No, nyt mä YMMÄRRÄN.

...Ps. Veljeni häissä (joissa MELKEIN olin) minut otettiin vastaan keltaiset paidat yllä. Tämä tuli mieleen vain, kun tuossa aiemmin mainitsin psykedeliset kokemukset.

Keltainen oli minun "uniformu". Vain minä pidin sitä väriä, mutten siis käytä sitä enää. Osin ihan siksi että kaupat ei myy kivoja vaatteita keltaisina. No, menin sinne kuitenkin ja minut otetaan vastaan niin että kaikilla on keltaista yllä.

joo... (sanaton).

Oli niin tai näin... no, minä en sinne häihin mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Se on pitkä tie. Pitkä tie, kuten eräälle vartijalle huikkasinkin.

Olisitte uskoneet minua.

...Teillä on tosi-tosi pitkä tie. Te nyt joudutte venaa että kuolen :( Onhan tosissaan keinoja, mutta näillä nyt mennään.

Se oli käänteinen lottovoitto. Asiat olisi voineet mennä paremmin. Olisitte voineet jättää minut rauhaan. Ei IKINÄ ollut mitään syytä alkaa minua simputtaa ja jos jollain oli, niin se oli aina teille kuolinisku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Teillä on tosi-tosi pitkä tie. Te nyt joudutte venaa että kuolen :( Onhan tosissaan keinoja, mutta näillä nyt mennään.

Se oli käänteinen lottovoitto. Asiat olisi voineet mennä paremmin. Olisitte voineet jättää minut rauhaan. Ei IKINÄ ollut mitään syytä alkaa minua simputtaa ja jos jollain oli, niin se oli aina teille kuolinisku.

...Moninkertaisuus on päivän sana.

Tulin, mutta kuten sanoin.... "Asiat olisi voineet mennä paremmin. Olisitte voineet jättää minut rauhaan." jo siis silloin vuosikausia sitten.

• Anonyymi

"en ole ainoa"

...Ja siis koko Turvallisuusalan ja Poliisin nimissä te sitten toimitte? Ootte te kyllä h*lluja! Ette te tienneet kyllä yhtään mihin teidät usutettiin. Joku tiesi, mutte te ette.

• Anonyymi

...Sä et p*ru vie näe 10 vuotta vaivaa mun suututtamiseen ja pysy jossain piilossa. Tule esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Sä et p*ru vie näe 10 vuotta vaivaa mun suututtamiseen ja pysy jossain piilossa. Tule esiin.

...Kun mä vaikka kävin tuolla viemässä joulukortteja tai muuta, niin joitain random autoja oli siellä täällä, joskus ovi auki.

TULE JUTTELEMAAN. Kävele. Vaivaudu. Matele.

Minä en vaivaudu sun luoksesi tulemaan. Sano asiasi. Sen VOI sanoa ääneen ja jos olet noin arka ettet tule edes puhumaan, niin .... Olipa outo tapa ilmaista itseäsi!!!

• Anonyymi

...Kehtaattekin ilmapallot tulla mulle uhittelemaan!

• Anonyymi

...Et sä pärjää mulle :D

Et sä ole psykiatri. Et sä pysty minuun vaikuttaa... toivotulla ja pysyvällä tavalla. Ei sun lausunnot ole uskottavia musta, koska kaikki potilastietoni katsovat tietävät että valehtelet.

• Anonyymi

...Se Siperia oli sulle. Jos tavoite oli VAIN... etten fyysisesti olisi siellä Supermarketissa, niin onnea h*lvetisti siitä!!! Totaalivoitto. Muussa tapauksessa sä *** *** saat elää valintojesi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Se Siperia oli sulle. Jos tavoite oli VAIN... etten fyysisesti olisi siellä Supermarketissa, niin onnea h*lvetisti siitä!!! Totaalivoitto. Muussa tapauksessa sä *** *** saat elää valintojesi kanssa.

...Mun taiteellinen sielu ei nyt osaa oikein ilmaista asiaani soveliaalla tavalla.

Omasta mielestäni mä silti olen ihan niin kuin aina ennenkin, mutten vain fyysisesti käy noiden s*ntakaupoissa. Noin muutein olen omistanut elämäni heidän... no kunhan niistä nyt pääsisi eroon tai mitä vaan. Ihan mitä vaan!! Kaikki käy.

• Anonyymi

...Meikä on jo pohjalla ja tää on tutuksi tullut tässä lähes 40 vuoden aikana. Nyt on teidän vuoro tulla tänne :DD Tänne tänne. Tänne missä on jännää.

• Anonyymi

...Ei ole olemassa "pois".

Te sohitte ja yritätte häätää, ette selvittää mitään. Se poliisinaikkonen vain yritti räpeltää hommasta eroon. Säheltää ja tuskastuu. Ja mä soitan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Jutellaan... selvitetään tää. Miksi mennä karkuun, kun ei se auta. Me tullaan selvittämään tämä.

• Anonyymi

...Miksi te liikutte aina Poliisin (sen aidon) kyljessä? Onko siinä jotenkin kiva olla?

• Anonyymi

...Ja sen verran sanon että juurikin toi, JUST TOI, aiheutti ongelmia ainakin eräässä juhlissa, joissa minäkin p*rkele olin. Siitä tuli sanaharkkaa.

• Anonyymi

...Me kaikki tiedämme millaisia noi on eikä tässä ole edes mitään tabua.

No, tiedän... etä järkkärit sitten hommataan suhteiden avulla, mutta on tämäkin työlästä.

• Anonyymi

"ihan naatti ja virallisesti taatti"

Vai oisko se Nöd ja sitten Död? Vähän yritin tota parannella. Hmmm?

Samaa sarjaa olen miettinyt että tilanne vankiloissa on kiikun-kaakun eli on tarjolla kiikkua ja kaakkua.

• Anonyymi

...Ajatellaan tilanne niin että jossain on pommi. Joku tulee ja sytyttää sen langan, niin kenen vika se on kun räjähtää; sen pommin vain sytyttäjän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ajatellaan tilanne niin että jossain on pommi. Joku tulee ja sytyttää sen langan, niin kenen vika se on kun räjähtää; sen pommin vain sytyttäjän?

...Se on sen vika, joka ei poistanut kaikkea vanhaa teknologiaa.

• Anonyymi

Kyöpperivaara. "Joku laittoi 60 vuotta sitten ammuksia nuotioon Inarissa – ilkivallan tekijät ilmoittautuivat nyt

Vuonna 1964 Kaamasen kylää järisytti suuri pamaus."

• Anonyymi

...Lukiossa matikanmaikka ihan surutta simputti minua. Ei se edes ollut mitään opettamista ja kerran se piti mulla jopa puhuttelun jossa se hyvinkin vakuuttavasti PAINOSTI minua jättämään kurssin väliin. Outo ope :/

No, ei mulla ollut MITÄÄN aikomusta lopettaa ja jos reputan kurssin, niin teen niitä uusintakokeita ja -kursseja niin kauan että homma menee läpi :) Ihan oikeasti :) Ei niinku laittaa LAINKAAN. Meikä pärjää <3

No... kyllähän mä sen tajusin että se kilpailee noista oppilaittensa keskiarvoista ja minä oli rikka rokassa :( Ruma juttu, joo. Mä tiesin että se haluaa minut huononumeroisena pois sen keskiarvosta, muttei SEKÄÄN haitannut minua lainkaan :) Ottakaa hei positiivisempaa asennetta elämään. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!

• Anonyymi

"tekosyynä ja/tai syntipukkina johonkin."

...Näiden ongelma taas vuorostaan on se suuruudenhulluus, kun ei huomata ettei mulla siis todellakaan ole MITÄÄN tekemistä näiden kanssa. Se epätoivo, kun minua on pidetty piilossa on aiheuttanut sen ettei siellä ole enää mitään kontaktia.

• Anonyymi

...Oli muuten hyvä koira :(
        Ei ollut sen vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Oli muuten hyvä koira :(
        Ei ollut sen vika.

...Se ois pitänyt kuntouttaa. Ois pitänyt.
        Teitte väärin. Se oli ihan hyvä koira. Ei mitään vikaa.

• Anonyymi

...Kaikki ontuu ja on rikki. Sitä sopii ihmetellä.

• Anonyymi

...Mutta sillä koiralla ei siis ollut luusyöpää. Vaikkei sitä saakaan sanoa, mutta tälleen kuiskaten ettei kukaan kuule.

• Anonyymi

...Moi. Tästä puuttuu mun yksi viesti välistä.

Multa kyseltiin tuolla toisessa ketjussa: "Joko alkaa hahmottua se mikä sinulla on edessä." ja mielestäni se on tosi kauniisti sanottu <3 Melkein kuin olisin itse sen teille sanonut *kukkasia*

• Anonyymi

"Tosissaan paljon mun viestejä on poistettu sieltä päivältä 11.01.2025"

...Aloin löytää poistuneita viestejä ja ne on kaikki sitä kun prosessoin ja ihmettelin näitä poistoja... just sieltä päivältä 11.01.2025. Ei mielestäni pahoja viestejä. Kunhan pohdin sitä että mikä näitä viestejäni poistaa.

• Anonyymi

"Mä olen AINA ollut tällainen. Just tällainen."

...Ja kun aihe on Työkkäri. Niin siellä todellakin vain pilkataan minua narkkarina. EI todellakaan mikään ihme ettei sieltä sitten mitään oikeanlaista työtä saa.

• Anonyymi

...Mä en tule ikinä tajuamaan, miksi Orimattila halusi että asiat menee näin.

En koskaan.

Miksi vainota hiljaista ja täysin harmitonta kaveria? Alunperinkään siis. Sitten kun mulla KUUDEN vuoden jälkeen menee hermo, niin alan tehdä valituksia ja sitten tulee vartija kävelemään muo päin ja mut heitetään pois kaupasta. Oho!!

Oisko kannattanut vähän höllää? Miksi te haluatte että asiat on näin kuten ne on?

• Anonyymi

Kiitos monologista, mutta kiva että on kuntouttavaa työtoimintaa.

T: Ap

• Anonyymi

Yksinpä täällä kirjoittelen, niin kun ei minua haittaa, niin ei ole ketään ketä haittaisi.

• Anonyymi

Ole hyvä vaan. Auttaisi, jos te auttaisitte muo selvittämään tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinpä täällä kirjoittelen, niin kun ei minua haittaa, niin ei ole ketään ketä haittaisi.

Sul parhaat jutut täällä. Näitten takia tänne viel jaksaa tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Tämä on oikeasti vitsi miten jollain mennyt herne nenään. Mä olen nyt ...jotain 3 vuotta seurannut tätä Orimattila-osiota nonstop eikä täällä edes ole keskustelua. Täällä ei oikeasti kukaan edes kirjoittele mitään. MIKSI kukaan täällä olisi minun juttujan lukemassa. Ei täällä ole mitään.

Joku jatkuvasti tekee vain näitä (tämäkin) ketjuja ja v*ttuilee niissä minulle. Onpa jollain hauskaa?

Kukaan joka täällä joskus olisi ollut, tietää ettei täällä ole mitään keskustelua :DDD

• Anonyymi

Kuntouttavan työtoiminnan tarkoituksena on kuntouttaa työntekijä. Kuntoutus pitäisi aloittaa kartoituksella jonka tarkoitus on mitata työkyky erilaisisia fyysisiä vaatimuksia vaativissa liikkeissä mm. pääseekö kyykkyyn, pystyykö nostamaan kädet olkapäiden yläpuolelle, kuuleeko ohjeita, näkeekö eteenpäin ja sivuille, ym. eli testata niitä motorisia ja henkisiä toimintoja joita työssä tarvitaan. Näistä testeistä jos ei selviä niin tarvitaan mitä ilmeisemmin kuntoutusta. Kuntoutus ei korvaa ammatillisia vaatimuksia kirurgin hommia ei pääse tekemään vaikka veitsi käsissä pysyisikin niihin kun pitää hankkia erillinen koulutus kuten moniin muihinkin tehtäviin. Tietenkin mikäli tämän testivaiheen läpäisee niin ei tarvitse mitään kuntoutusta, koska omaa perusvalmiudet työtehtävien suorittamiseen.

• Anonyymi

TOSI hieno juttu tekoälyn luomaksi. Wau <3

No, mutta mä kuitenkin laittaisin teille taas biisin Rihanna - HArd.

Ketjusta on poistettu 148 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      30
      4277
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      30
      2217
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1750
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1608
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      83
      1446
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      139
      1296
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1096
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1004
    9. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      984
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      971
    Aihe