Tammikuun erää olin. Oli sissikoulutus Siuntiossa.
Taisteluparini oli muistaakseni Kirkkonummelta tai Espoosta joka kertoi olevansa ambulanssissa kuskina tms.
Hänen kanssaan kävimme myös ampumassa hänen .357 revolverilla läheisellä soramontun tapaisella. Sekin oli erikoista että -83 vuonna sai olla oma ase mukana intissä..no se oli sitä aikaa..
No olin tämän taisteluparini kanssa Siuntiossa ja meidän piti järjestää tuliylläkkö tien laidalla. Takanamme oli tasaista suota jossa kasvoi pientä männykköä ja oli poikittaisia kuivahkoja ojia.
Tienoaidan pienellä soraharjateella väijyimme ja kun tuli autokolonna niin heitimme tulenavauspanokset ja lippaat perään tyhjäksi ja säntäsimme karkuun.
Tajusin siinä vaiheessa että emme ehdi suolta pois etteikö meitä nähtäisi. Äkkiä hoksasin suo-ojan jonka päälle kaartui saniaisia.."äkkiä tuonne
ojaan" sanoin ja sinne syöksyimme. Konttasimme saniaisten alle kyyryyn, keuhkoissa pisti ja jalat meinasi mennä kramppiin vaikeassa asennossa. Ei mennyt kuin hetki niin ensimmäiset takaa-ajajat ketjussa hyppäsivät ojan yli, yksi aivan ylitsemme ja luulimme kun ihmettelivät "mihin ihmeeseen ne hävisi"🤣
Olisi yskittänyt ja jalkoja kramppasi. Takaa-ajajat luovutti ja hyppivät ojan yli takaisin, me olimme kuin rotat piilossa.
Odotimme varmaan 10min ennen kuin uskalsimme nostaa päätä saniaisten seasta. Pelkäsin että nyt jätämme varmaan kiinni mutta ei, takaa-ajajoa ei näkynyt. Kyyryssä lähdimme juoksemaan kauemmas. Kaveri oli hukannut intin vesipullonsa ja taisimme kääntyä vielä takaisin etsimään sitä mutta emme löytäneet.
Toinen tapaus Upinniemi vuosi 1983
Anonyymi-ap
0
295
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398