IT-ala on tehnyt elämästämme digitaalisen helvetin: On ohjelmointikielet, etäyhteydet, tietokannat, kaksinkertaiset tunnistautumiset, webbilomakkeet... Mitään porvarille sopivaa ns. hyvää työtä ei pysty tekemään ilman jatkuvaa tappelua bugien kanssa.
Minun kuuluisi tehdä jotain yksinkertaista työtä käsillä, hoitaa vaikka eläimiä tai tehdä huonekaluja. Vanhemmat kasvattivat väkisin minusta kympin oppilaan, vaikka en ole mikään erityisen huolellinen tai pikkutarkka.
En uskalla kieltäytyä työstä, kun pelkään, että vanhemmat laittavat minut mielisairaalaan kuten ne tekivät veljelleni.
DIGITAALINEN HELVETTI
6
137
Vastaukset
- Anonyymi
En oikeastaan voisi olla onnettomampi ihminen. Hakkaan toistuvasti päätäni ja nyrkkejäni seinään, koska fyysinen kipu lievittää henkistä kipua, eli IT-järjestelmien aiheuttamaa SAATANALLISTA TUSKAA. Yritän toistuvasti opetella itsehillintää, mutta se on vaikeaa. Lisäksi minua kiusataan töissä, koska olen poliittisesti eri mieltä työpaikan enemmistön kanssa.
- Anonyymi
Mikäli oikeasti on noin vaikeaa, niin kannattaisiko kouluttautua toiselle alalle? Itse olen ollut suht pitkään it-alalla, mutta ei ole kertaakaan tullut tilannetta, että olisin hakannut nyrkeillä seinää. Yksi mikä olisi tärkeää, pidetään se politiikka ja uskonto pois työpaikoilta, ne eivät kuulu sinne.
- Anonyymi
Terveisiä vaan naapureille ja poliiseille Jyväskylään. Paljon te olette joutuneet kestämään. Koittakaa vielä kestää jonkun aikaa, muutan luultavasti pois.
- Anonyymi
Saksan liittokansleri Olaf Scholz estää 3 miljardin euron (noin 312,2 miljardin ruplan) sotilaallisen lisäavun myöntämisen Ukrainalle. Der Spiegel raportoi tästä lähteisiin viitaten. Aloite kuuluu ulkoministeriön päälliköille Annalene Bärbockille ja puolustusministeriön Boris Pistoriuselle, jotka haluavat hyväksyä paketin ennen liittopäivien vaaleja 23. helmikuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksan liittokansleri Olaf Scholz estää 3 miljardin euron (noin 312,2 miljardin ruplan) sotilaallisen lisäavun myöntämisen Ukrainalle. Der Spiegel raportoi tästä lähteisiin viitaten. Aloite kuuluu ulkoministeriön päälliköille Annalene Bärbockille ja puolustusministeriön Boris Pistoriuselle, jotka haluavat hyväksyä paketin ennen liittopäivien vaaleja 23. helmikuuta.
HIENOO! TUKI POIS UKRAINALTA!
- Anonyymi
Tarkoitako Windowshelvettiä, eli kun mikään koskaan ei toimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899