IT-ala on tehnyt elämästämme digitaalisen helvetin: On ohjelmointikielet, etäyhteydet, tietokannat, kaksinkertaiset tunnistautumiset, webbilomakkeet... Mitään porvarille sopivaa ns. hyvää työtä ei pysty tekemään ilman jatkuvaa tappelua bugien kanssa.
Minun kuuluisi tehdä jotain yksinkertaista työtä käsillä, hoitaa vaikka eläimiä tai tehdä huonekaluja. Vanhemmat kasvattivat väkisin minusta kympin oppilaan, vaikka en ole mikään erityisen huolellinen tai pikkutarkka.
En uskalla kieltäytyä työstä, kun pelkään, että vanhemmat laittavat minut mielisairaalaan kuten ne tekivät veljelleni.
DIGITAALINEN HELVETTI
6
201
Vastaukset
- Anonyymi
En oikeastaan voisi olla onnettomampi ihminen. Hakkaan toistuvasti päätäni ja nyrkkejäni seinään, koska fyysinen kipu lievittää henkistä kipua, eli IT-järjestelmien aiheuttamaa SAATANALLISTA TUSKAA. Yritän toistuvasti opetella itsehillintää, mutta se on vaikeaa. Lisäksi minua kiusataan töissä, koska olen poliittisesti eri mieltä työpaikan enemmistön kanssa.
- Anonyymi
Mikäli oikeasti on noin vaikeaa, niin kannattaisiko kouluttautua toiselle alalle? Itse olen ollut suht pitkään it-alalla, mutta ei ole kertaakaan tullut tilannetta, että olisin hakannut nyrkeillä seinää. Yksi mikä olisi tärkeää, pidetään se politiikka ja uskonto pois työpaikoilta, ne eivät kuulu sinne.
- Anonyymi
Terveisiä vaan naapureille ja poliiseille Jyväskylään. Paljon te olette joutuneet kestämään. Koittakaa vielä kestää jonkun aikaa, muutan luultavasti pois.
- Anonyymi
Saksan liittokansleri Olaf Scholz estää 3 miljardin euron (noin 312,2 miljardin ruplan) sotilaallisen lisäavun myöntämisen Ukrainalle. Der Spiegel raportoi tästä lähteisiin viitaten. Aloite kuuluu ulkoministeriön päälliköille Annalene Bärbockille ja puolustusministeriön Boris Pistoriuselle, jotka haluavat hyväksyä paketin ennen liittopäivien vaaleja 23. helmikuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksan liittokansleri Olaf Scholz estää 3 miljardin euron (noin 312,2 miljardin ruplan) sotilaallisen lisäavun myöntämisen Ukrainalle. Der Spiegel raportoi tästä lähteisiin viitaten. Aloite kuuluu ulkoministeriön päälliköille Annalene Bärbockille ja puolustusministeriön Boris Pistoriuselle, jotka haluavat hyväksyä paketin ennen liittopäivien vaaleja 23. helmikuuta.
HIENOO! TUKI POIS UKRAINALTA!
- Anonyymi
Tarkoitako Windowshelvettiä, eli kun mikään koskaan ei toimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12811168Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15610334- 268040
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976578Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.535681- 745092
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1514434Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai274259Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas754097Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1353655