Aabrahamin ja saaran pojan uhraus

Anonyymi-ap

Aabraham ja saara halusivat uhrata ismaelin kun se oli jumalan lapsi aabraham muutenkin halveksi haagaria ja olivat kateellisia kun heidän lapsensa oli kehittymätön ja he halusivat osoittaa ymmärrystä muille esittämällä että kun he uhraavat hyvän ihmisen he ovat jumalan lapsia isak väänsi veitsen isän kädestä ja kun saaran suunnitelmat ei toteutuneet se kuoli järkytykseen kun ismael palasi elävänä

6

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis ylemmyyttä

• Anonyymi

tää on mun versio tapahtumista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et iisak oli lopulta hyvä sälli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et iisak oli lopulta hyvä sälli

tai sitten se oli toisin päin koko tarina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo oikea versio on se kun kaikki on satuja ja tarinoita. Mutta noin esikuvallisesti ihmisiä ei saanut uhrata. Mutta Jumala koetteli Abrahamin uskoa. Että laita poika alttarille ja Abraham laittoi jolloin jumala sanoi päästä poika . Ota tilalle oinas. Ja tämä oli ennustus Jumalan pojasta Jeesuksesta että Jumala voi herättää myös kuolleista kuin Jeesuksen. Että hän hoitaa elämän ja kuoleman. Luojana. Opetus oli koetus mutta ennustus Jeesuksesta ja Hagar taas oli Saran orja joka tuotiin Egyptistä ja Saran idea oli sijais synnytys minkä Jumala katsoi taas omavanhurskaudeksi ihmisen teoksi mikä ei ollut Jumalan suunnitelmissa vaan Saran. Kun Jumalan suunnitelma oli Isak ja taas ollaan tässä että Jumala tekee eikä ihminen. Ennustus Jeesuksesta tässä samoin että Jumalan lapsi Jeesus tulee syntymään Jumalan tahdosta eikä ihmisten. Siksi Hagar siirrettiin arabiaan yhdessä ismailin kanssa. Myös Esau joutui sinne vaikka oli Abraham sukua. Väkivalta on Sodoman syntiä. Näitä ennustuksia tuli aina Jeesuksen syntymään asti. Samalla tuli hiukan opetusta eri heimoista. Raamatussa on Mooseksen kirjassa eri heimojen vertauskuvana tarinaa. Jeesus sitten syntyi lopulta betlehemissä . Mistä oli ennustettu. Toiset tunsi hänet toiset ei toiset uskoo toiset ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai sitten se oli toisin päin koko tarina

Iisakki oli se Kuningas David Jeesus syntyy haara.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1577
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1532
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1108
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      911
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      884
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe