Onko kenellekään käynyt

Anonyymi-ap

niin, että tyyppi, johon olitte rakastuneita onkin ihan erilainen nykyään tai hän on muuttunut paljon ja mietitte, otatteko yhteyttä?

53

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

on.

• Anonyymi

Jokainen muuttuu iän myötä vai tarkoitatko isompaa muutosta?

• Anonyymi

& piirit ym. muuttuneet

• Anonyymi

Jokin täällä muuttui radikaalisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

& piirit ym. muuttuneet

Enpä tiedä, voisi siitä olla haittaa jos pyörisi jossain oudoissa piireissä tiiviisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tiedä, voisi siitä olla haittaa jos pyörisi jossain oudoissa piireissä tiiviisti.

Riippuu keneltä kysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu keneltä kysyy.

Vastasin oman mielipiteeni.

• Anonyymi

Ikä ja sairaudet näkyy ihmisestä

• Anonyymi

Totta...

• Anonyymi

Kuka täällä mitää eläkeläisiä kaipaa?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka täällä mitää eläkeläisiä kaipaa?!

No ei, mutta voivathan varmaan jotkut...Itse en tosin.

• Anonyymi

Kapakki- iltana menin pehkuun Brigitte Lollobridgen kanssa ja aamulla heräsin romutransun alta.
      Voi mikä pettymys

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei tästä nyt niin pitkä aika ole kun olemme nähneet. Ja hän näkee todennäköisesti minut huomattavasti useammin kuin minä hänet...

• Anonyymi

Oletko joku julkkis? 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku julkkis? 😎

Niin sitähän ei tiedä 😉 mutta lähinnä meinasin että hän todennäköisesti kiinnittää enemmän huomiota ympäristöönsä kuin minä, esim. autolla kulkiessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sitähän ei tiedä 😉 mutta lähinnä meinasin että hän todennäköisesti kiinnittää enemmän huomiota ympäristöönsä kuin minä, esim. autolla kulkiessaan.

Niinhän sitä luulisi. Itsekin autoilen, mutta häntä olen nähnyt kaksi kertaa viime vuonna varmuudella. Saattoi olla kolmaskin kerta, mutta en voi sanoa varmaksi koska kirkkaan värinen sateenvarjo peitti päänsä. Ei sellaista voi näkemiseksi laskea. Viimeksi halvaannuin, kun näin hänet yllättäin. Onneksi en ajanut autoa, vaan istuin parkissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole ihan suotavaakin, monologia pitävä mies? Muutenhan ajaa päin kylttiä

• Anonyymi

Voihan sitä ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu. Itse en ota takaisin niitä syystä elämästä poistettuja.

• Anonyymi

Olen vaan itse ulkopuolinen. En löydä yhteyttä toisiin ihmisiin. Siksi on hieman hankala uskoa että kaipaamani nainen voisi ikinä välittää minusta. Kaipailen häntä vaan.

• Anonyymi

Luultavasti on erilainen. Enpä nyt keksi mitään aihetta minkä takia ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Juu, paljastui ihan hulttio tyyppi.

Jasu

• Anonyymi

Mun kulta ei muutu❤️🤗Ihana koko ajan, oma itsensä. Rauhallinen luonne joka tasapainottaa mua.
      Sovimme niin hyvin yhteen. Joku johdatus tässä on ollut että tulit mun elämääni. Haluaisin ottaa sua kädestä kiinni ja viedä sut pahaa maailmaa piiloon. Niin kiltti olet ja söpö. Mennäänkö rakas sänkyyn? Olen siihen valmis. Antaudutaan toisillemme❤️

• Anonyymi

Suloinen viesti, aiettä🥰

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

Sulla taitaa olla naisena esiintyvä setä joku trauma näistä sänky_hommista. Ihan tästä erikoisesta itsekorostuksesta päättelen

• Anonyymi

En tiedä, mutta en ikinä ottaisi miestä takaisin elämään joka pystyy toisen ihmisen poistamaan päiväjärjestyksestä silmiäkään räpäyttämättä.

• Anonyymi

Mistä tiedät hänen silmiensä rpäyttelyn määrän jos olet tullut elämästään poistetuksi?

Et tiedä mitään. Oletat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät hänen silmiensä rpäyttelyn määrän jos olet tullut elämästään poistetuksi?

Et tiedä mitään. Oletat.

Ja se, rakas ihminen, onkin kaiken juurisyy.. Tietämättömyys.

• Anonyymi

Mitä sinä palstan setä höpöjät kukkakaalikorville- wade wilson mm saa naisten sydämet hymyilemään joka päivä, etkö muka kuulu groupiekerhoon? Vähän väsynyttä kontenttia tass elämän jännyyksien äärellä elävien päihdengelmaisten mielestä nämä sinun minijännärit🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä palstan setä höpöjät kukkakaalikorville- wade wilson mm saa naisten sydämet hymyilemään joka päivä, etkö muka kuulu groupiekerhoon? Vähän väsynyttä kontenttia tass elämän jännyyksien äärellä elävien päihdengelmaisten mielestä nämä sinun minijännärit🥱

Ja siellä se luuseri ny arpoo, että vinoiltiinkohan minulle juuri. No kyllääh.

• Anonyymi

Ensivaikutelma voi pahasti pettää.
      Ihminen saa muuttua, mutta minun silmille ei hypitä. Jos alkaa riehumaan, niin pudotan pois elämästäni. Olen kuin teflonia ja päästän harvat oikeasti lähelleni.
      Myös ikä muuttaa ihmistä. Nuorena olin liian mukautuvainen.

• Anonyymi

Ei sitä valuraualla kannatakaan muksaista

• Anonyymi

Tuskin on. Kunhan kiillottanut sädekehää ja omat paskat heittänyt exän niskaan ja kaikki ollut vain exän vikaa. Hetki ja sama vanha kaava toistuu kun kyllästyy laastariinsa. En halua takaisin ihmistä joka petti luottamukseni ja vaihtoi mut toiseen.täysin yllättäen.

• Anonyymi

Tavallaan joo. Somen perusteella hän on muuttunut paljonkin siitä, millaisen vaikutelman sain vuosia sitten. Eihän se some todellisuutta varmastikaan vastaa, mutta voihan siitä jotain päätellä.
      Oikeastaan niiden seurattavien perusteella siellä en enää ajattele, että meillä olisi kovinkaan paljon yhteistä. Tavallaan harmi, mut parempi näin.

• Anonyymi

Vuosia sitten tähän päivään mahtuu monia hän henkilöitä.

• Anonyymi

no luulen että ryhtyvät maksamaan tekojaan, eikä kukaan kertonut että eivät voi vaan ottaa hyvää, ja pahat jutut mitä ovat tehneet kuuluu korvata. sitä odotellessa. varsinkin jos hakkaavat rahaa ja työtä ja ovat mustasukkaisia mutta eivät kykene ottamaan elämäänsä. eli kaikista mikä ei tänne kuulunut odotellaan korvausta. ja ei tietoisuutta vaan rahaa. ja jos ei kukaan oo kertonut aina kun hakkaavat vaikka muille siitä tulee teille pahaa ja joudutte korvaamaan. kannattaa lopettaa ajoissa, js jos ette kykene vieläkään kuolette pian.

• Anonyymi

Millaista velekajärjestelyä se palstasetä on mietiskellyt?

• Anonyymi

Kukaan niistä joihin joskus olin rakastunut ei oikeastaan ole muuttunut. Vanhentunut vain. Viisastunutkin ehkä. Tykkään kaikista vieläkin ystävänä ja ihmisenä, vähän spesiaalina sellaisena.

• Anonyymi

Mulle kävi niin päin, että mä muutuin.

• Anonyymi

Valetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta

"Valetta" trolli iski taasen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Valetta" trolli iski taasen

Taitaa olla ätmi itse

• Anonyymi

Tulin uskoon tai jotenkin niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulin uskoon tai jotenkin niin.

🫶🫶

• Anonyymi

En ole nähnyt ketään sellaista ihmistä, jonka näkemisestä on vuosia. En siis tiedä.

Tottakai ihminen vanhenee ja usein tulee painoa. Itse pidän enemmän itsestäni nykyisin. En edes tiedä tarkalleen miksi. Ehkä painon nousu on se syy. Nuorena olin lähellä anorektista ja minun pituudella ja vartalolla se ei pukenut minua. Olen saanut sukulaisilta kommenttia, että nyt näyttää hyvältä ja olen itsekin samaa mieltä. Pidän huolta kunnostani ja kehoni hyvinvoinnista.

Nuorissa on kauneutta, joka kuuluu nuoruuteen. Se on näin vanhemmiten vain ihailtava, ei kadehdittava asia.
      Minulle riittää, kun puoliso ei voi pitää näppejään erossa minusta. Kuulen ja näen päivittäin, miten hän ihailee ja kehuu ominaisuuksiani ☺️ perää ja tisuja. Se on riittävä palaute minulle.

• Anonyymi

” Nuorena olin lähellä anorektista ja minun pituudella ja vartalolla se ei pukenut minua.” miten meni naisia esittävä niinku omasta mielestä?😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Nuorena olin lähellä anorektista ja minun pituudella ja vartalolla se ei pukenut minua.” miten meni naisia esittävä niinku omasta mielestä?😂

Äläpä höpötä ☺️

• Anonyymi

Ei varmaan muuttunut, et vaan alunperinkään nähnyt oikein

• Anonyymi

Taasko se pyörii manipuloimassa palstasetää parempaan suuntaan..

• Anonyymi

Meeppä säkin lurjus vilaseen itseäski välillä ja lopeta toi muiden arvostelu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5290
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3720
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2214
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      280
      2131
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1259
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      956
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196