Jonkun poltteen sait aikaan

Anonyymi-ap

Sä mies oot herättänyt mussa jotain,mitä en oo aikoihin tuntenut ja nyt en saa unen päästä kiinni kun vaan pyörin sängyssä miettien kiihkoissani sua!
Sulla tais jo aavistus olla, kun sen lepertelyn alotit ja vaikka kuinka taoin päähäni, että en ottais tosissaan sun juttuja, niin helvetti tässä ollaan!
Yritän jatkossa olla vahvempi ja vastustaa, se on pakko!

15

1115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennemmin tai myöhemmin joudut antautumaan. Ymmärrätkö mitä sitten tapahtuu? 🤭

• Anonyymi

Entäs jos pystyn vastustaan loppuun asti tai toinen kyllästyy ja luovuttaa, onhan nekin vaihtoehtoja vai eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos pystyn vastustaan loppuun asti tai toinen kyllästyy ja luovuttaa, onhan nekin vaihtoehtoja vai eikö?

Et pysty! Ensin jähmetyt paikoilleen ja toivot etten huomaa sinua. Sitten lähdet pakenemaan henkesi edestä minua karkuun ja lopulta tyydyt kohtalosi ja antaudut minulle. Siitä alkaa loppuelämämme ihana rakkaustarina. Elämme onnellisina elämämme loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et pysty! Ensin jähmetyt paikoilleen ja toivot etten huomaa sinua. Sitten lähdet pakenemaan henkesi edestä minua karkuun ja lopulta tyydyt kohtalosi ja antaudut minulle. Siitä alkaa loppuelämämme ihana rakkaustarina. Elämme onnellisina elämämme loppuun asti.

Otan haasteen vastaan!Helpolla en luovuta, sen verran kiukkusta asennetta löytyy tästä naisessa!Mistäs mä tiän vaikka tykkäisit...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Uuuhhh.. meni unet..

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Tämä lähinmä vain itsekseen pohdiskelua, jotenkin selkiytyy asiat paremmin itellä kun ne kirjoittaa.Miksi en pysty sua vastustaan, vaikka kuinka yritän??Miksi oon niin heikko vai onko itsetuntoni niin huono, että kaikki kehut ja huomion osotukset sulta saa mut näin sekaisin, että vuosia uinuneet halut ja himot oot niin saanut pintaan, että tuntuu etten pysty pidätteleen kohta itseäni!
      Ja tunnen itseni niin tyhmäksi, kun tiiän et nautit itse kun saat jonkun naisen hullaantumaan suhun ja luulen tietäväni ettet oo tosissas edes noissa kehuissas ym.Mutta en muista koska viimeksi olisin kenenkään kosketusta näin janonnut ja toisen vartaloa himoinnut!Ja niin uhosin tossa alkutekstissäni, että pakko vastustaa, en oo tarpeeks vahva näköjään...
      Ap

• Anonyymi

Nämä sinun kielikuvat on melko antieroottisia palstasetä, mutta ehkä joku pitää tällaista wanhahtavaa kieltä sexikkäänä

• Anonyymi

Nyt ei oo kyl kyseessä mikään palstasetä, sori ny vaan.
        Ap

• Anonyymi

Ehkä ei ollut tarkoitus tekstin olla eroottista tai sexikästä,seksinovellit ihan eri osiossa, jos et tiennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei ollut tarkoitus tekstin olla eroottista tai sexikästä,seksinovellit ihan eri osiossa, jos et tiennyt.

Jaa, pliisuja tarinat tosielämän julkisiin verrattuna. Kas! Kenenkäs reittä taas hiplasin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, pliisuja tarinat tosielämän julkisiin verrattuna. Kas! Kenenkäs reittä taas hiplasin...

Ja taas sama. Ompas nättti leninki tällä kertaa, urheiluhousut kotonansa.

• Anonyymi

Eikö se ole liian ilmeistä jos mies kehuu koko ajan. Kyllähän se kertoo huonosta itsetunnosta, jos niitä kehuja janoaa lisää.

• Anonyymi

mikset mene ja kosketa sitä.... ensi kerralla kun tapaat niin kokeile miltä se tuntuu... eihän se tarvi mihinkään johtaa, ihan vaan huvin vuoksi kokeile ja katso mitä tapahtuu....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3908
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      355
      3038
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1957
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1675
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1119
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      821
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      798
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    Aihe