Jonkun poltteen sait aikaan

Anonyymi-ap

Sä mies oot herättänyt mussa jotain,mitä en oo aikoihin tuntenut ja nyt en saa unen päästä kiinni kun vaan pyörin sängyssä miettien kiihkoissani sua!
Sulla tais jo aavistus olla, kun sen lepertelyn alotit ja vaikka kuinka taoin päähäni, että en ottais tosissaan sun juttuja, niin helvetti tässä ollaan!
Yritän jatkossa olla vahvempi ja vastustaa, se on pakko!

15

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennemmin tai myöhemmin joudut antautumaan. Ymmärrätkö mitä sitten tapahtuu? 🤭

• Anonyymi

Entäs jos pystyn vastustaan loppuun asti tai toinen kyllästyy ja luovuttaa, onhan nekin vaihtoehtoja vai eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos pystyn vastustaan loppuun asti tai toinen kyllästyy ja luovuttaa, onhan nekin vaihtoehtoja vai eikö?

Et pysty! Ensin jähmetyt paikoilleen ja toivot etten huomaa sinua. Sitten lähdet pakenemaan henkesi edestä minua karkuun ja lopulta tyydyt kohtalosi ja antaudut minulle. Siitä alkaa loppuelämämme ihana rakkaustarina. Elämme onnellisina elämämme loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et pysty! Ensin jähmetyt paikoilleen ja toivot etten huomaa sinua. Sitten lähdet pakenemaan henkesi edestä minua karkuun ja lopulta tyydyt kohtalosi ja antaudut minulle. Siitä alkaa loppuelämämme ihana rakkaustarina. Elämme onnellisina elämämme loppuun asti.

Otan haasteen vastaan!Helpolla en luovuta, sen verran kiukkusta asennetta löytyy tästä naisessa!Mistäs mä tiän vaikka tykkäisit...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Uuuhhh.. meni unet..

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Tämä lähinmä vain itsekseen pohdiskelua, jotenkin selkiytyy asiat paremmin itellä kun ne kirjoittaa.Miksi en pysty sua vastustaan, vaikka kuinka yritän??Miksi oon niin heikko vai onko itsetuntoni niin huono, että kaikki kehut ja huomion osotukset sulta saa mut näin sekaisin, että vuosia uinuneet halut ja himot oot niin saanut pintaan, että tuntuu etten pysty pidätteleen kohta itseäni!
      Ja tunnen itseni niin tyhmäksi, kun tiiän et nautit itse kun saat jonkun naisen hullaantumaan suhun ja luulen tietäväni ettet oo tosissas edes noissa kehuissas ym.Mutta en muista koska viimeksi olisin kenenkään kosketusta näin janonnut ja toisen vartaloa himoinnut!Ja niin uhosin tossa alkutekstissäni, että pakko vastustaa, en oo tarpeeks vahva näköjään...
      Ap

• Anonyymi

Nämä sinun kielikuvat on melko antieroottisia palstasetä, mutta ehkä joku pitää tällaista wanhahtavaa kieltä sexikkäänä

• Anonyymi

Nyt ei oo kyl kyseessä mikään palstasetä, sori ny vaan.
        Ap

• Anonyymi

Ehkä ei ollut tarkoitus tekstin olla eroottista tai sexikästä,seksinovellit ihan eri osiossa, jos et tiennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei ollut tarkoitus tekstin olla eroottista tai sexikästä,seksinovellit ihan eri osiossa, jos et tiennyt.

Jaa, pliisuja tarinat tosielämän julkisiin verrattuna. Kas! Kenenkäs reittä taas hiplasin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, pliisuja tarinat tosielämän julkisiin verrattuna. Kas! Kenenkäs reittä taas hiplasin...

Ja taas sama. Ompas nättti leninki tällä kertaa, urheiluhousut kotonansa.

• Anonyymi

Eikö se ole liian ilmeistä jos mies kehuu koko ajan. Kyllähän se kertoo huonosta itsetunnosta, jos niitä kehuja janoaa lisää.

• Anonyymi

mikset mene ja kosketa sitä.... ensi kerralla kun tapaat niin kokeile miltä se tuntuu... eihän se tarvi mihinkään johtaa, ihan vaan huvin vuoksi kokeile ja katso mitä tapahtuu....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2294
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2031
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      55
      1606
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      51
      1527
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1508
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1406
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1328
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1166
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1150
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1104
    Aihe