Jonkun poltteen sait aikaan

Anonyymi-ap

Sä mies oot herättänyt mussa jotain,mitä en oo aikoihin tuntenut ja nyt en saa unen päästä kiinni kun vaan pyörin sängyssä miettien kiihkoissani sua!
Sulla tais jo aavistus olla, kun sen lepertelyn alotit ja vaikka kuinka taoin päähäni, että en ottais tosissaan sun juttuja, niin helvetti tässä ollaan!
Yritän jatkossa olla vahvempi ja vastustaa, se on pakko!

14

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennemmin tai myöhemmin joudut antautumaan. Ymmärrätkö mitä sitten tapahtuu? 🤭

• Anonyymi

Entäs jos pystyn vastustaan loppuun asti tai toinen kyllästyy ja luovuttaa, onhan nekin vaihtoehtoja vai eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos pystyn vastustaan loppuun asti tai toinen kyllästyy ja luovuttaa, onhan nekin vaihtoehtoja vai eikö?

Et pysty! Ensin jähmetyt paikoilleen ja toivot etten huomaa sinua. Sitten lähdet pakenemaan henkesi edestä minua karkuun ja lopulta tyydyt kohtalosi ja antaudut minulle. Siitä alkaa loppuelämämme ihana rakkaustarina. Elämme onnellisina elämämme loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et pysty! Ensin jähmetyt paikoilleen ja toivot etten huomaa sinua. Sitten lähdet pakenemaan henkesi edestä minua karkuun ja lopulta tyydyt kohtalosi ja antaudut minulle. Siitä alkaa loppuelämämme ihana rakkaustarina. Elämme onnellisina elämämme loppuun asti.

Otan haasteen vastaan!Helpolla en luovuta, sen verran kiukkusta asennetta löytyy tästä naisessa!Mistäs mä tiän vaikka tykkäisit...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Uuuhhh.. meni unet..

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Tämä lähinmä vain itsekseen pohdiskelua, jotenkin selkiytyy asiat paremmin itellä kun ne kirjoittaa.Miksi en pysty sua vastustaan, vaikka kuinka yritän??Miksi oon niin heikko vai onko itsetuntoni niin huono, että kaikki kehut ja huomion osotukset sulta saa mut näin sekaisin, että vuosia uinuneet halut ja himot oot niin saanut pintaan, että tuntuu etten pysty pidätteleen kohta itseäni!
      Ja tunnen itseni niin tyhmäksi, kun tiiän et nautit itse kun saat jonkun naisen hullaantumaan suhun ja luulen tietäväni ettet oo tosissas edes noissa kehuissas ym.Mutta en muista koska viimeksi olisin kenenkään kosketusta näin janonnut ja toisen vartaloa himoinnut!Ja niin uhosin tossa alkutekstissäni, että pakko vastustaa, en oo tarpeeks vahva näköjään...
      Ap

• Anonyymi

Nämä sinun kielikuvat on melko antieroottisia palstasetä, mutta ehkä joku pitää tällaista wanhahtavaa kieltä sexikkäänä

• Anonyymi

Nyt ei oo kyl kyseessä mikään palstasetä, sori ny vaan.
        Ap

• Anonyymi

Ehkä ei ollut tarkoitus tekstin olla eroottista tai sexikästä,seksinovellit ihan eri osiossa, jos et tiennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei ollut tarkoitus tekstin olla eroottista tai sexikästä,seksinovellit ihan eri osiossa, jos et tiennyt.

Jaa, pliisuja tarinat tosielämän julkisiin verrattuna. Kas! Kenenkäs reittä taas hiplasin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, pliisuja tarinat tosielämän julkisiin verrattuna. Kas! Kenenkäs reittä taas hiplasin...

Ja taas sama. Ompas nättti leninki tällä kertaa, urheiluhousut kotonansa.

• Anonyymi

Eikö se ole liian ilmeistä jos mies kehuu koko ajan. Kyllähän se kertoo huonosta itsetunnosta, jos niitä kehuja janoaa lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      44
      2369
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      266
      2260
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      115
      1604
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1320
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1267
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1157
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      141
      1150
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1039
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1007
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      970
    Aihe