Onko kellään vielä kokemuksia Abilify 960 mg injektiosta? Olen itse ollut kohta 10 vuotta Abilify 400 mg injektiolla ja se on pistetty kuukauden välein pakaralihakseen. Viime piikityksellä hoitaja esitti siirtymistä kahden kuukauden välein pistettävään Abilify 960 mg valmisteeseen. Aluksi olen ollut epäileväinen lääkemuutosta kohtaan, mutta nyt ajattelen että voisihan sitä kokeilla. Ei tarttis sitten käydä piikillä kuin kuusi kertaa vuodessa.
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
Mulla ei ole injektioista kokemusta, mutta syön aamuisin Abilifya, joka nyt vähennettiin portaittain 30-15mg:aan. Syötkö yleensä lääkkeesi vai miksi moinen ratkaisu? Minä olen huomannut, että voin hyvin, kun syön auliisti määrätyt lääkkeet. Lisäksi verikokeissa selvisi, että oli tuplaten normaaliin nähden veressä, vaikka olen syönyt lääkärin määräämän annoksen aina. Eli maksa ei toiminut enää tavallisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562