Miten Haapavedellä löytää parhaiten seuraa? Baarit vai tinder?
Paras iskupaikka?
31
1756
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu varmaan mitä on hakemassa. Tinderissäkään ei auta vaikka tykkäät jokaisesta vastaantulijasta, jos se ei tykkää sinusta.
- Anonyymi
Veikkaisin että ruokakaupan kassajonosta varmiten,kirjasto.uimahalli,rautakauppa,pesää tulee varmasti jos oot oikianlainen,luonto hoitaa ,se antaa jos on antaakseen
- Anonyymi
Kova luuluu olevan kuhina sokkarin lihahyllyjen välissä.
- Anonyymi
Lamu järvellä ( vai kuuluuko se Haapajärveen)
- Anonyymi
Eräjormailu kunniaan
- Anonyymi
Minä päivittäin isken itseäni. Olen niin ihastunut! !!
- Anonyymi
Jos ehtaa haluaa niin on mentävä mylyojalle seuroihin,ja sitte ei käyvä mehtäautotiellä ennen papin aamenta
- Anonyymi
Kyllä se on kätevintä ja sopuisinta, että omin käsin onneen, ja joululukemiseksi hankit runkkarien joulu lehden!
- Anonyymi
Nyt on meetoo aika, ei saa naisia lähestyä, ja lisäksi edellinen hallitus päätti, että ollaan kaikki sukupuolineutraaleja eli sukupuolettomia!
- Anonyymi
AB C llä oli vielä oikeita jääriä joista tunisti sukupuolen!
Siksi se piti lakkauttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AB C llä oli vielä oikeita jääriä joista tunisti sukupuolen!
Siksi se piti lakkauttaa.Taisi olla ruunaporukkaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla ruunaporukkaa..
Ei kyllä ne oli uhka, kerta paikka suljettii.
- Anonyymi
Se oli kyllä maailman hulluin päätös.
Ei ole ihme vaikka lapset voivat huonosti kun nämä ns kukkahattu tädit ovat vauhdissa.
Identiteetit ovat vaarassa
- Anonyymi
Persujen huoneistoista löytyy miehiä.
- Anonyymi
Haapakoskella! Siellä iskee kunnon körmyt. Voipi saada kunnon lurjuksenkin iskemään. Eikä mitään pikku natiaisia.
- Anonyymi
Jokaisen haarain välistä se iskupaikka löytyy!
- Anonyymi
Tosi persulle toisen miehen takaa!
- Anonyymi
mene marjuskaan
- Anonyymi
Ei kukaan normaalijärkinen halua mitään juoppoa.
- Anonyymi
Sokkarin hyllyjen välissä paras paikka
- Anonyymi
Niin eikös tästä ollut tehty ihan opetusvideo?
- Anonyymi
Kauppa liikkeet niinkö maitohyllyillä tai lihakaapilla. Myös kassoilla.
- Anonyymi
Montako niitä on ? Ainaki halpuutettua tavaraa löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako niitä on ? Ainaki halpuutettua tavaraa löytyy.
Ossuuskaupasta, omasta kaupasta, saa halavimmalla.
- Anonyymi
Halpa hallista vaatepuolelta
- Anonyymi
Kaupat on parhaita iskupaikkoja. Näkee ihmisen aidoimmillaan arkipäivinä varsinkin. Nälissään ja väsyneenä raahustaa ja miettii mitä söis tai laittais ruuaksi. Silloin jos kiinnostus herää iskeä niin ei tule pettymään sitten kun suhteessa se arkielämä tulee vastaan.
- Anonyymi
...niin ja apteekki myös on hyvä. Lääkitys in hyvä huomioida.
- Anonyymi
Minä oon huomanu elämän varrella että ihan turha ehtiä,se kävelee vastaan ihan missä vaan ja antaa jos on antaakseen ja se pillu ei aina ole tärkein,ihminen voi olla mukava muutenki vaikkei antas
- Anonyymi
Panee jos panee.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399361"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn413948Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392634Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1272556Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022509Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271977Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161655Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331457- 711287
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791177