Juhana Vartiainen & Arto Satonen lähtevät Aasiaan hakemaan sairaanhoitajia. Just!
Voi luoja paratkoon. Eikö nyt ketään muita ollut vapaana.
Hoh hoijaa.
Viennin edistämismatka
11
575
Vastaukset 11
- Anonyymi
suvakit haalii rikkauksia vaikka väkisin.
- Anonyymi
Samaa mieltä 😁
- Anonyymi00016
kyl kyl.
- Anonyymi
Kummallinen tilanne. Suomalaiset sairaanhoitajat potkitaan töistä pois ja otetaan muualta tulleet kieli ja työtaidottomat tilalle ja luullaan että tilanne paranee.
Ei ymmärrä.- Anonyymi
Muualta tulleet ja puolikieliset ovat nöyrempiä kuin suomalaiset hoitajat. Tekevät avustavia hoitotöitä, näin ollen myös palkka on pienempi. Pelkkää säästöä tässä haetaan.
Jos suomalaiselle hoitajalle maksettaisiin riittävää palkkaa, niin kaikki alalta paremmin palkattuihin töihin lähteneet palaisivat takaisin hoitotyöhön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualta tulleet ja puolikieliset ovat nöyrempiä kuin suomalaiset hoitajat. Tekevät avustavia hoitotöitä, näin ollen myös palkka on pienempi. Pelkkää säästöä tässä haetaan.
Jos suomalaiselle hoitajalle maksettaisiin riittävää palkkaa, niin kaikki alalta paremmin palkattuihin töihin lähteneet palaisivat takaisin hoitotyöhön.En minä palaisi ainakaan enään.
- Anonyymi00017
Anonyymi kirjoitti:
Jos suomalaiselle hoitajalle maksettaisiin riittävää palkkaa, niin kaikki alalta paremmin palkattuihin töihin lähteneet palaisivat takaisin hoitotyöhön.Toki toki
- Anonyymi00020
Anonyymi kirjoitti:
Jos suomalaiselle hoitajalle maksettaisiin riittävää palkkaa, niin kaikki alalta paremmin palkattuihin töihin lähteneet palaisivat takaisin hoitotyöhön.Totta. Suomalainen hoitaja on palkkansa ansainnut.
- Anonyymi
Halpatyövoimaa sieltä haetaan!
- Anonyymi00018
Ja jämpsän portissa munkin purijoita
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja jämpsän portissa munkin purijoita
Kertoo itse pillerin narskuttaja! Narskis narskis!🚑
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58658- 39604
- 48603
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542