Kani syö huonosti ja papanat ovat pieniä. Mihin tämä voisi viitata?
Kani sairaana?
3
271
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää juotavaa.
- Anonyymi
Lisää hyvän laatuista pitkäkortista heinää tarjolle mitä yleensäkin saa ostettua maatiloilta . Heinähän on kanin pää ravinto
- Anonyymi
Kokeile vaihtelun vuoksi voikukan lehtiä, porkkana. Minun kani syö mielelläni myös pienen palaisen jiko vaalea tai tumma leipää. Auringonkukan siemeniä syö, kuivatettuja omenoita, pähkinöitä. Voit kokeilla pieniä määriä. Persiljan unohtin. Lempijutut ovat persilja, pinaatti, tilli, kaurahiutaleet. Kalkkikivi ja suokakivi on ulottuvilla aina. Kotona pelkästään heinällä elävät kanit jäävät lopulta aliravitsetuksi ja kuolevat 5- 6 v ikäisenä. Minun edellisen kanin elinikä oli 12 vuotta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341456- 371432
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241108
- 181053