Koivumäen aseman Siirto Koivumäestä Siirretään Heinävedelle 2025
12
331
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
suorastaan ainutlaatuista Suomessa Suoraan Heinävedelle Junalla Koivumäen Aseman Siirto Koivumäestä Siirretään Heinävedelle 2025
- Anonyymi
KYLLÄ
- Anonyymi
onnistuu
- Anonyymi
Tehhäänkö siirto pankkisiirtolapulla?
- Anonyymi
Tämä on täyttä humpuukia, ei mitään älyä tällaisissa väittämissä! Poistakaa molemmat aloitukset tästä aiheesta.
- Anonyymi
Syrjän Aseman Siirto Koivumäkeen
- Anonyymi
Eduskuntatalo siirtyy 1.4. Nesteen Parliamentin tilalle . Varma tieto...
- Anonyymi
Onpa hyvä kuulla! Pittää tulla kahtomaan sitä ihmettä.
- Anonyymi
Saimaa tyhjennetään Suomenlahteen vuoteen 2090 mennessä. Varma tieto.
- Anonyymi
Heinävedellä asuu 10 vuoden päästä kolme maks neljä lapsiperhettä. Varma tieto. Porukka kyllästyy ja vie lapset muualle. Varma tieto.
- Anonyymi
Sarvikummun Asemarakennuksen Siirto Sarvikummusta Vihtariin Keltaisen Vanhan Aseman Tilalle 2026
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222341Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052251- 522207
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261116