Mihin kannataa pyrkii? Mä haluisin laskuvarjojääjäriksi. Mitä vaatimuskia tuonne on?
Vajaan vuojen päästä inttiin
18
183
Vastaukset
- Anonyymi
Harvemmin hakijan toivomuksia otetaan huomioon. Itsekin aikanaan pyrin vapaaehtoisena viestiin. Ei tärpännyt. Kutsunnoissa esitin toivomuksen päästä viestiaselajiin. Ei tärpännyt. Minusta tuli puskajussi. Sitten joskus kertausharjoituksissa minusta kaavailtiin viestikomppanian päällikköä .
- Anonyymi
Minä pääsin sinne mihin halusin, laivaston taistelusukeltajaksi. Se oli -80 lukua.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaisi suunnitella ehdottomasti työuraa puolustusvoimissa. Siellä pärjää noinkin surkealla kirjoitustaidolla ihan kohtuullisesti. Siviilipuolen työpaikkoihin vaaditaan hieman enemmän.
- Anonyymi
Ilman muuta puskajussiksi inttiin, siellä voit tutustua mukavaan hi...iin.
- Anonyymi
Utin sitten vaan Kouvolaan. 60 parasta ,500 joukosta valitaan.
Heinäkuussa alkaa, 347 vuorokautta aliupseeriksi.
Helikoptereiden heittomiehiksi.
Varapaikaksi voit varata Sissikoulutuksen Stubin joukkoihin Kaartinpatalijoonaan.
Sodan syttyessä pääset Laskuvarjohaku papereilla vihollisen takalinjoihin hoitamaan Stubin tratekiaa. Siellä koulutetaan Telamiinojen kantajiksi ja Jalkamiinojen asentajiksi vihollisen takalinjoihin.Ei muuta kuin harjoitelemaan hyppyjä pimeyteen,miinat kainaloissa. Toivotan jo hyvää matkaa!Ps: Kotimatkoilla voit sitten vapaasti huilailla
Aurinko-loma saarilla .Älä pidä mitään kiirettä,paluumatkalla. - Anonyymi
Jokainen isänmaallinen nuorimies tarvitaan pian alkavaan sisällissotaan valkoisten joukkoihin.
- Anonyymi
Se sota oli jo 100 v sitten.
- Anonyymi
Laskuvarjojääräri on okei. Muutenkin jäärärit on kovia hemmoja miesten keskuudessa. Naisten ei niinkään.
- Anonyymi
Vyksiin jääkärir varsinkin parhaat miehet
- Anonyymi
160 cm pärjää hyvin
- Anonyymi
Kyllä käpykaarti on se paras paikka.
- Anonyymi
c-mies maitojunalta huutelee
- Anonyymi
Suojeluskunnasta eväät upseerinuralle ja korkeisiin natotehtäviin.
- Anonyymi
Mikäs semmonen suojeluskuntalainen joka Natoa kannattaa.
- Anonyymi
Voisinko päästä hävittäjälenjätäjäksi? En oo aikalkkaan lian pitkä, oon 155cm ja painan 94 kiloa.
- Anonyymi
Ilman vaatteita vai vaatteet päällä?
- Anonyymi
Voisin kyllä mennä vaika sotilaspolisiiksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k46732Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702