Uusi M5 koeajettu, ei jatkoon

Anonyymi-ap

Bmw meni pilaamaan ikonisen tuotteen tekemällä siitä liian painavan. Tuntuu ettei auto ole yli 700heppainen. Se mikä M malleissa on ollut, eli fiilis...se uupuu nyt täysin. Valikoiden ja muokkausten sekamelska ja feikki M sound äänet sisälle on naurettavat. Äänet on kuin jossain 2 litran koneessa vaikka V8. Pilalle meni, jos jotain hyvää niin hinta tippunut hurjalla tavalla. Auto on myös hintaansa nähden muovisen tuntuinen, penkit taitaa olla keinonahkaa eikä edes ovien yläosia ole voitu keinonahalla tikata. B&W soitin ei ole läheskään sillä tasolla kuin kuuluisi, esim volvossa on parempi.

25

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa lukenut arvosteluissa. 3,5tähteä tälle monessa arviossa. Mercedes jätti E63amg:n kokonaan pois. Uskon että syy on se ettei tehokkaaseen urheilulliseen sedaniin sovi painava hybridivoimalinja. Eu on tehnyt äänimääräyksiä ja se rasittaa näitä autoja joissa se iso ilo on perustunut juuri mahtavan kuuloiseek moottoriin. Se aika kun amg ja M koneiden äänet tuli ilman keikotekoisia kaiuttimia oli upeaa ja se teki sen fiiliksen moneöta osalta. Nämä kaiutin äänet on suurta pilailua ja ajaa nämäkin upeat autot kohti tylsää sähköautomaailmaa. Sähköauto voi olla miten tehokas ja nopea tahansa mutta tunnelma on sama kuin katsoisi upeaa toimintaleffaa ilman ääniä. Äänet kuuluvat elämään ja varsinkin amg ja M osaston autoissa ne ovat olleet monelle se ratkaiseva asia auton ostossa. Äänet, tärinät, tunnelma....sieltä se on tullut.

      • Anonyymi

        Totta turiset !


    • Anonyymi

      Uusi 5-sarja on sisustaltaan halpuutettu pahasti. Kautta linjan ratissa jopa nuo alumiinin väriset osat on halpaa muovia. Ikkunan nostimet halpaa muovia. Kaiuttimen ritilät halpaa muovia. Sisustan laatuvaikutelma jää rankalla kädellä takavuosien 5-sarjasta. M sport malleissa jopa kynnyksien upeat harjattua alumiinia olleet listat on pois nykymallista ja tilalla ei ole mitään. Silti hintoja on nostettu.

      • Anonyymi

        5-sarja/i 5 ei saa edes täysnahkasisustaa enää. Jopa ratin keskiö on tehty nyt ilman nahkaa kun ennen se oli tikattu hienosti nahalla kuten kojetaulukin(toki se kojetaulu lisämaksusta). Jopa pakoputket/päät puuttuvat koko ammlsitosta M5 lukuunottamatta. Kaikesta on selkeästi säästetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5-sarja/i 5 ei saa edes täysnahkasisustaa enää. Jopa ratin keskiö on tehty nyt ilman nahkaa kun ennen se oli tikattu hienosti nahalla kuten kojetaulukin(toki se kojetaulu lisämaksusta). Jopa pakoputket/päät puuttuvat koko ammlsitosta M5 lukuunottamatta. Kaikesta on selkeästi säästetty.

        Itsellä ihan perusbemmi 320i jossa dakota nahat ja ne on ok,keinonahkaa en autooni halua. Eikös lisämaksusta saa vielä aitoa nahkaa niin halutessaan kautta malliston?
        Olen käynyt koeistumassa uuden femman ja on se tosiaan halpuutettu,ovien alaosat kovaa muovia eikä farkusta aukea enää se pelkkä lasi takaa mutta hinnar senkun nousee ;) 520D joka taitaa olla ainut pelkkä polttis maksaan 70K,ei sillä että Bemari mikään halpa ole ikinä ollut mutta on se aika paljon rahaa. Muut onkin sitten pakotehybridejä,puhdasta bensaa ei ole vitosissa,kolmosen saa(320i G20) mutta ei farkkuna,kohta ei varmaan sitäkään,aikamoista paskaa.


    • Anonyymi

      Mulla on 315i jossa kangaspenkit ja karvanopat. Aion päivittää autoani, ostan siihen wunderbaumin. Mitäs bemmipojat tähän

      • Anonyymi

        Millään muulla ei ole väliä kunhan ratissa BMW logo.


      • Anonyymi

        Jos on hyvässä kunnossa niin alkaa olla keräilyharvinaisuus. Wunderbaumiin ehdottomasti i- merkintä niin auto on päivitetty nykytrendiin.


    • Anonyymi

      Lisää euroja peliin ja saa paljon mieleisiä varusteita ja ominaisuuksia lisää. Taitaa vaan tuon perusmallinkin alennettukin hinta olla suurimmalle osaa liikaa.
      Autot sähköistyvät ja se on valmistajille pakollista tehdä siihen suuntaa jos aikovat pysyä pinnalla, ei valmistajilla ole varaa maksella poskettomia päästösakkoja EU:n päätösten ja päästöjen vuoksi.
      Oikeasti hauskinta näissä oikeissa M malleissa ja niiden käytössä on vain se, että voi joskus jossain kaupungin kadulla painaista kaasua ja saada huomiota kun kone päräyttää isommalla äänellä. Muuten niillä ajellaan muun liikenteen tahtiin ja toivotaan, että joku huomaisi ja olisi kateellinen tuosta hevosvoimamäärästä ja äänestä.

      • Anonyymi

        Joo mutta ei sen tarvitse olla aito M. Voi valita sen toiseksi tehokkaimman ilman M badgea ja kilkkeitä niin lähtöhinta on halvempi,sit jos vielä lastuttaa niin ei paljoa häviä edes tehoissa,varusteita saa ruksittua myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ei sen tarvitse olla aito M. Voi valita sen toiseksi tehokkaimman ilman M badgea ja kilkkeitä niin lähtöhinta on halvempi,sit jos vielä lastuttaa niin ei paljoa häviä edes tehoissa,varusteita saa ruksittua myös.

        Amispojan haaveilevat housut märkinä autoista. Koulut ensin ja mielellään korkeakoulu ja sitten useita vuosia työssä ja voitte saada mahdollisuuden hankkia M5 Bemun jos ette hanki omistusasuntoa ja asutte lähiössä vuokrayksiössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amispojan haaveilevat housut märkinä autoista. Koulut ensin ja mielellään korkeakoulu ja sitten useita vuosia työssä ja voitte saada mahdollisuuden hankkia M5 Bemun jos ette hanki omistusasuntoa ja asutte lähiössä vuokrayksiössä.

        Väärin meni sulla nyt oletukset,itseasiassa meölo tuore M3 käytettynä olisi hyvinkin mahdollinen hankkia mutta käyttö/korjauskustannusten takia ei houkuta. Myös nykyinen etanamainen ja liian säästävä ajokulttuuri ainakin hesecityssä ei houkuta hommaamaan sellaista,en tarkoita että pitäisi päättömästi kaahaa mutta kun kehän ramppeissakaan ei osata kiihdyttää vaan madellaan neljääkymppiä melkein aina. 200 heppasella Bemarilla tai millä tahansa autolla tulee fiilis että pitääkö työntää,mee vttuun siitä edestä,pitäs päästä liikenteen rytmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni sulla nyt oletukset,itseasiassa meölo tuore M3 käytettynä olisi hyvinkin mahdollinen hankkia mutta käyttö/korjauskustannusten takia ei houkuta. Myös nykyinen etanamainen ja liian säästävä ajokulttuuri ainakin hesecityssä ei houkuta hommaamaan sellaista,en tarkoita että pitäisi päättömästi kaahaa mutta kun kehän ramppeissakaan ei osata kiihdyttää vaan madellaan neljääkymppiä melkein aina. 200 heppasella Bemarilla tai millä tahansa autolla tulee fiilis että pitääkö työntää,mee vttuun siitä edestä,pitäs päästä liikenteen rytmiin.

        Sit sä heräsit ja housut oli märkinä 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni sulla nyt oletukset,itseasiassa meölo tuore M3 käytettynä olisi hyvinkin mahdollinen hankkia mutta käyttö/korjauskustannusten takia ei houkuta. Myös nykyinen etanamainen ja liian säästävä ajokulttuuri ainakin hesecityssä ei houkuta hommaamaan sellaista,en tarkoita että pitäisi päättömästi kaahaa mutta kun kehän ramppeissakaan ei osata kiihdyttää vaan madellaan neljääkymppiä melkein aina. 200 heppasella Bemarilla tai millä tahansa autolla tulee fiilis että pitääkö työntää,mee vttuun siitä edestä,pitäs päästä liikenteen rytmiin.

        Tuo rampilla matelu on kyllä huomattu, ihme porukkaa joka ei tajua motarille mennään vauhdilla.


    • Anonyymi

      Missä muuten oli M5 demoauto? Jossain pk-seudun liikkessä vai muualla?

      • Anonyymi

        Kyllä. Bmw suomen auto punaisena. Kokeiltu on. Ei jatkoon. Auto on suorastaan hirveä kun vertaa edellisiin M5 malleihin.


    • Anonyymi

      Ainakin Tampereella on tuore M5 sedan punaisena. Olikohan Autokeskus vai mikä siellä mahtaa olla valtuutettu jälleenmyyjä. Mut eiköhän nämä ole viimeisiä M-malleja missä iso bensakone tai benskone ylipäätään. Jatkossa kaikki sähkövatkaimia tai korkeintaan joku kolme- tai nelipyttyinen + sähkövoimalinja. Tähän tämä ikävä kyllä menee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      MINKÄLAINEN TÄÄ UUS M5 ON
      ITE KÄVIN TESTAA I7 BMWEEN JALKATILOJA.. MÄ DIGGAAN V 1967-1973 BEMAREITA

    • Anonyymi

      Viimine hyvä on e39 M5,aito ajajan auto.

      • Anonyymi

        Ihan totta. Tuo oli hyvä. Kyllä nämä uudet painaa liikaa ja on sisusta ilman nahkaa, hyi helvetti.


      • Anonyymi

        Hyväkuntoiset maksavat todella paljon jos semmoisen löytää.


    • Anonyymi

      Nykymaailmassa oikeat urheiluautot ovat kuoleva laji, ellei oteta huomioon italialaisia unelma-autoja.

    • Anonyymi

      Moposportista virityslastu ja sitten asentaa vapaavirtasuodattimen. Tehon nosto +50 elävää heppaa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oisko se tosi paha

      Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4263
    2. Milloin nainen saan sinut?

      Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2395
    3. Haluan että tiedät tämän

      Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      1989
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

      Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      391
      1615
    5. Mitä olen antanut sinulle?

      Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1475
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

      Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      30
      1456
    7. Pride saapuu Iisalmeen

      Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      177
      1442
    8. 250
      1295
    9. Kerro nyt jotain

      Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      78
      1174
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

      Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      278
      1162
    Aihe