Googlen suuri ihastus on täysin tyhmät kysymykset.

Anonyymi-ap

Siis esim. siinä hakututosten alussa. Sitten on vielä tyhmemmät vastaukset.
Yksi kysymys on mm. "Missä on takaraivo"

Oletko aina luullut väärän asian tarkoittavan takaraivoa?
Oikea vastaus on:
Kun tulee riitaa vaimon kanssa, ja hän alkaa mököttää, siis ei mölöttää, elikkä ei raivoa vaikka niin voisi luulla. Mutta herran pieksut, kun hän pääsee parhaan naiskaverinsa seuraan (tai se sonnin, salarakkaan) seuraan, niin kyllä tulee raivoisaa tekstiä, siinä haukutaan kaikki mitä olen sanonut, tehnyt, jättänyt tekemättä taikka sanomatta, sitten vieläulkonäöstä kymmeniä kommentteja.

Se on "takaraivo", siis kun raivoaa takanapäin.

No minustakin on saatu lasten hakkaaja (vai mikä lie, kun en ole tehnyt, mutta suojeluilmoitus pitäisi kuulemma tehdä), ja laiska (olen tehnyt 14-15 tuntia päivässä, yleensä viikonloppuisinkin, vastaus siihen, "niin, siellä sillä käy niitä muita eukkoja".
Minulla on oli kuulemma muistisairaus, menin tutkimuksiin, terveysasemalla tein tahallani kysymykset väärin että pääsin. Ei löytynyt muistisairautta, monta ammatti ihmistä tutki ja käytti kallista aikaansa. Lopulta mies henkilö kertoi, "ota avioero". En noudattanut ei hätää, vaimo hoiti asian.
Sitä ennen, seuraavaksi olin mielisairas, mutta ei tähän kaikki jutut mahu. Hyviä niitä on kirjakaupalla.
Koettakaa te muut pärjätä.

0

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
        Ikävä
        101
        7493
      2. 90
        5275
      3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
        Ikävä
        82
        4956
      4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
        Ikävä
        135
        4333
      5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
        Ähtäri
        11
        3100
      6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
        Ikävä
        52
        2739
      7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
        Suomussalmi
        46
        2722
      8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
        Suhteet
        55
        2312
      9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
        Ylivieska
        11
        2289
      10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
        Ikävä
        21
        1890
      Aihe