Siis esim. siinä hakututosten alussa. Sitten on vielä tyhmemmät vastaukset.
Yksi kysymys on mm. "Missä on takaraivo"
Oletko aina luullut väärän asian tarkoittavan takaraivoa?
Oikea vastaus on:
Kun tulee riitaa vaimon kanssa, ja hän alkaa mököttää, siis ei mölöttää, elikkä ei raivoa vaikka niin voisi luulla. Mutta herran pieksut, kun hän pääsee parhaan naiskaverinsa seuraan (tai se sonnin, salarakkaan) seuraan, niin kyllä tulee raivoisaa tekstiä, siinä haukutaan kaikki mitä olen sanonut, tehnyt, jättänyt tekemättä taikka sanomatta, sitten vieläulkonäöstä kymmeniä kommentteja.
Se on "takaraivo", siis kun raivoaa takanapäin.
No minustakin on saatu lasten hakkaaja (vai mikä lie, kun en ole tehnyt, mutta suojeluilmoitus pitäisi kuulemma tehdä), ja laiska (olen tehnyt 14-15 tuntia päivässä, yleensä viikonloppuisinkin, vastaus siihen, "niin, siellä sillä käy niitä muita eukkoja".
Minulla on oli kuulemma muistisairaus, menin tutkimuksiin, terveysasemalla tein tahallani kysymykset väärin että pääsin. Ei löytynyt muistisairautta, monta ammatti ihmistä tutki ja käytti kallista aikaansa. Lopulta mies henkilö kertoi, "ota avioero". En noudattanut ei hätää, vaimo hoiti asian.
Sitä ennen, seuraavaksi olin mielisairas, mutta ei tähän kaikki jutut mahu. Hyviä niitä on kirjakaupalla.
Koettakaa te muut pärjätä.
Googlen suuri ihastus on täysin tyhmät kysymykset.
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959