Pinna kiristyy hallituksen mollaajista

Olen kurkkua myöten täynnä tätä hallituksen mollaamista.
Päivästä toiseen sama jatkuu.
Menkää hiihtämään Antti Tuiskun kanssa kilpaa.
Vähän jäähyä tarvitsette.
Asap

306

1633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sinä ole ainoa, joka tähän on tympiintynyt.
      Se saa näköjään jatkua täysin vapaasti.
      Tiedä sitten, minkä tahon etuja se palvelee, ei ainakaan houkuttele palstalle aikaansa viettämään entiseen malliin.

• Samaa mietin, että kuka tämän takana on.
        Ei mitään järkeä toistaa persumanatraa päivästä toiseen.

• Anonyymi

Banni olis mukava yllätys jollekin....

• Anonyymi kirjoitti:

Banni olis mukava yllätys jollekin....

Ihmettelen, kun niitä ei jaeta

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Samaa mietin, että kuka tämän takana on.
        Ei mitään järkeä toistaa persumanatraa päivästä toiseen.

Puolueellista yksipuolista on jokapäiväinen hallituksen mollaaminen. Entä jos sitten pääsee hallitukseen? Kun aika on tai aikaisemmin? Joutuukin setvimään velkataakkaa ja kansan suosio laskee, alkaa kirota mielessään Marinin tekosia.
        Lindtmanille nuoruuden innossa tiedoksi että soitä vain pääministeriksi vaikka ei se helpolla tule jos tulee ollenkaan, tulevan hallituksen pm on melko varmasti joku muu kuin sinne itseään jo mainostava.

• Anonyymi

Menkää persut itseenne ! Persut täyttivät vihallaan palstan ainakin neljä vuotta
      joka päivä 24/7 Marinin hallituksen aikana ja sen jälkeenkin kesti ennenkuin vihakommentit alkoivat vähän laantua ja niitä on vieläkin.
      Vihakommenteissa ei ollut juurikaan kritiikkiä Marinin hallituksen politiikasta,
      vaan ne olivat henkilökohtaista mustamaalausta toisin kuin kritiikki
      hallitusta kohtaan nyt. Kritiikin kohde on nyt hallituksen toimet
      ja päätökset ja Suomessa on toistaiseksi sananvapaus ja se tarkoittaa, että yhteiskunnallisista asioistakin saa kirjoittaa.
      Palstalla on ilahduttavan valveutuneita eläkeläisiä, jotka eivät ole heittäneet
      aivojaan narikkaan sinä päivänä, kun eläkkeelle jäivät.

• Anonyymi

Aika valveutuneita näyttävät olevan, luulevat Suomessa olevan persuhallituksen ja Riikka Purran tekevän kaikki säästöt ja leikkaukset.
        Kuvittelevat yli 600 000 äänestäjän suosivan rasisteja, natseja ja uskovat Hallituksen vihaavan suomalaisia.

On tosiaan valveutunutta porukkaa!

• Mitkä päätökset ovat sinuun eläkeläisenä vaikuttaneet tämän hallituksen aikana.
        Siis negatiivisesti?
        Mikä menee eläkeläisellä nyt huonommin?

• Mitkä vihakommentit marinista ja hänen hallituksestaan?
        Nehän oli faktaa ja mielipiteitä.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Mitkä päätökset ovat sinuun eläkeläisenä vaikuttaneet tämän hallituksen aikana.
        Siis negatiivisesti?

Tänä vuonna (2025) eniten minuun vaikuttavat terveydenhuollon huomattavasti nousseet maksut ja lääkkeiden hinnat.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Tänä vuonna (2025) eniten minuun vaikuttavat terveydenhuollon huomattavasti nousseet maksut ja lääkkeiden hinnat.

kylmätotuus

Ninnkai kaikkien muittenkin palvelujen ja tuotteiden hinnat nousevat jatkuvasti (niinkuin palkatkin) huolimatta siitä mikä hallitus on.

• Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Olet käyttänyt terveydenhuoltoa. Paljonko hinta on noussut?
        Omavastuu nousi 20€
        Paljon lääkkeitä käyttävät saavat melko pian 2€/ purkki

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Omavastuu nousi 20€

TK-maksu nousi 23€:sta 28,20€:oon. Poliklinikka maksu KYS nousi 46€:sta 66,70€:oon.
        Julkisen hammashoidon hinnat nousevat 22,5%.
        Julkisen terveydenhoidon maksukatto on 762€/v.
        Lääkkeiden hinnat nousivat 4%.
        Lääkkeiden alkuomavastuu 50€:sta 70 €:oon.
        Lääkkeiden vuosiomavastuu on 633,17€. Sen täytyttyä lääke maksaa 2,50€.
        Vuosiomavastuun täyttymiseen ei vaikuta niinkään lääkkeiden määrä, vaan niiden hinta.

Korotukset tuntuvat meikäläisen kukkarossa.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Ninnkai kaikkien muittenkin palvelujen ja tuotteiden hinnat nousevat jatkuvasti (niinkuin palkatkin) huolimatta siitä mikä hallitus on.

Sinuun tuskin vaikuttavat mitenkään terveydenhoitokulujen nousut Suomessa.

Näin rankkoja hintojen korotuksia terveydenhuoltoon ei ole tehneet mitkään hallitukset ennen Orpon hallitusta.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Sinuun tuskin vaikuttavat mitenkään terveydenhoitokulujen nousut Suomessa.

Näin rankkoja hintojen korotuksia terveydenhuoltoon ei ole tehneet mitkään hallitukset ennen Orpon hallitusta.

kylmätotuus

Meillä on täällä omat terveydenhoitokulujen nousut.
        Samanlaista valitusta kuulee täällä Ruotsissakin, minne ei toki Orpon hallituksen pitkä käsi edes ylety. Esim. lääkekorvauskatto nousi nyt vuoden alusta niinkuin joka vuosi, mutta heinäkuussa on suunnitteilla nostaa vielä reilut 30% lisää.

• Anonyymi kirjoitti:

TK-maksu nousi 23€:sta 28,20€:oon. Poliklinikka maksu KYS nousi 46€:sta 66,70€:oon.
        Vuosiomavastuun täyttymiseen ei vaikuta niinkään lääkkeiden määrä, vaan niiden hinta.

kylmätotuus

Sen nopeamminhan se lääkeomavastuun katto tulee vastaan, mitä kalliimpia lääkkeet ovat.
        Siinä mielessä se lääkkeitten hinnan nousu ei merkitse mitään.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Sen nopeamminhan se lääkeomavastuun katto tulee vastaan, mitä kalliimpia lääkkeet ovat.

Eihän lääkekatto täyty välttämättä ollenkaan, mutta hintojen korotus rokottaa kukkaroa.
        Lisäksi jotkin lääkkeet otettiin pois Kela-korvauksen piiristä. Niiden hinta nousi, mutta lääke ei kasvata maksukattoa.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän lääkekatto täyty välttämättä ollenkaan, mutta hintojen korotus rokottaa kukkaroa.
        Lisäksi jotkin lääkkeet otettiin pois Kela-korvauksen piiristä. Niiden hinta nousi, mutta lääke ei kasvata maksukattoa.

kylmätotuus

Pitää sitten kai korottaa enemmän lääkkeitten hintoja, että se lääkekatto täyttyy.

Täällä otettiin jo joitakin aikoja sitten kaikki astma- ja allergialääkkeet pois korvauksen piiristä. Syynä oli se, että niitä käytetään niin paljon. Nyt astmaatikoilla ei ole edes varaa hengittää.
        Ja kaikki tämä ilman Orpon hallitusta.
        Tässä nyt odottelen, että koskahan diabetes- ja verenpainelääkkeetkin poistetaan korvausten piiristä, kun niitäkinhän käytetään niin paljon.

• Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Mikä ihmeen pilleripopsija sinä olet?
        Käykö joku asia hermoille, kun lääkkeitä kuluu ja terveyskeskuksesessa pitää ravata.
        Kannatta ottaa rauhallisesti.

• Anonyymi

Tuo juuri kertoo, kuinka tyhmää sakkia pieni vähemmistö on, kun huutaa vaan "persua".
        Jos seuraisit tai olisit siis seurannut edellisen hallituksen ja mieluummin vielä taaksekin päin, niin olisit "nähnyt", mihin hallitusten touhut johtaa.
        Esim Marinin hallituksen touhut "rahaa on", oli itselleni aivan selvää, etyä nyt ollaan kusessa kaulaa myöten.
        Velkaa miljarditolkulla, ne rahat meni maailmalle, olihan "vaarallista ajatella omia", mutta siinä oli vielä "pikku"lisuke, nimittäin korot nousi taivaisiin ja ne pelkät korkomenot oli ja on vieläkin aivan älyttömät. Tästä oikein uutisoitiinkin. Muistatko? No et varmaan muista. Tiedätkö edes, mitä "korko" tarkoittaa?
        Marin jätti hienon "perinnön" kansalaisille ja karkuun! Hauskinta oli se, että oli ehdokkaana, mutta kun kansa sanoi mielipiteensä vaaliuurnilla, niin narsistille kova paukku. Niin ja luuletko, ettei uusi homma ollut tiedossa? Tyypillinen narsisti hoitelee itselleen "takaportin", olisi ollut ikävää vastailla kiusallisiin kysymyksiin lattialta, kun ei voittoa tullutkaan, että olisi pystynyt edelleen peittelemään sotkujaan. Sehän on selvä, kun sakki vaihtuu, paljastuu myös sotkut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Aivan, mutta minua on huolettanut jo monta vuotta lääkkeiden saatavuus. Mistä johtuu, ettei ihmiset saa oikeita lääkkeitään vaan jotain korvaavia, joiden tehosta ei ole mitään takeita?
        Eikö Suomessa ole vielä lääketehdas Orion vai tekeekö se vaan jotain rasvoja ja kaikki muu ulkoistettu johonkin vinkuintiaan?
        Tietääkö kukaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Sehän on selvä. En tiedä ketä ja mitä puoluetta olet äänestänyt, eikä se mulle kuulu, mutta kun ämmät, krpuämmä päällepäsmärinä, vei soten läpi, niin silloin jo uutisoitiin MILJARDIN VAJEESTA. Sinänsä harmi, ettei yksikään toimittaja kysynyt noilta ämmiltä "mistä miljardi"?? Olisin niin halunnut kuulla "selitykset".
        Mitta tälleen, kun osaa ajatella etiäpäin, tiesi jo silloin, mitä tuosta seuraa.
        Joten, "kiiitoksesi" voit osoittaa tuonne vihervassaripuolelle.
        Ps. Muistin virkistykseksesi vielä, että noi ämmät antoi kaikenmaailman rättiksille ilmaisen terveydenhoidon. Niiden ei tarvi kun mennä lääkäriin, eikä edes maksaa, mutta arvaas, ketkä maksaa noidenkin maksut?

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Pitää sitten kai korottaa enemmän lääkkeitten hintoja, että se lääkekatto täyttyy.

Täällä otettiin jo joitakin aikoja sitten kaikki astma- ja allergialääkkeet pois korvauksen piiristä. Syynä oli se, että niitä käytetään niin paljon. Nyt astmaatikoilla ei ole edes varaa hengittää.
        Ja kaikki tämä ilman Orpon hallitusta.
        Tässä nyt odottelen, että koskahan diabetes- ja verenpainelääkkeetkin poistetaan korvausten piiristä, kun niitäkinhän käytetään niin paljon.

Minua ei kiinnosta ruotsalaisten lääkemenot.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

"TK-maksu nousi 23€:sta 28,20€:oon. Poliklinikka maksu KYS nousi 46€:sta 66,70€:oon.
        Julkisen hammashoidon hinnat nousevat 22,5%........"

TK maksu maksetaan 3 krt/vuosi. 4. käynti on maksuton

Terveydenhoitaja ja labrat maksuttomia

Polikäyntejä tuskin on montaa vuodessa.
        Niinkuin ei hammaslääkärikäyntejäkään.

Lääkkeisiin tulee Kelan alennukset.
        Insuliini 100% , verenpainelääkkeet 40% jne.
        Sairaskassaan kuuluville kassa maksaa suurimman osan.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Käykö joku asia hermoille, kun lääkkeitä kuluu ja terveyskeskuksesessa pitää ravata.

Sinähän se olet, jonka pinna kiristyy. Näin kerroit aloituksessasi.

Tämä kommenttisi kuuluu sarjaan: Raukkamaiset möläykset.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

"TK-maksu nousi 23€:sta 28,20€:oon. Poliklinikka maksu KYS nousi 46€:sta 66,70€:oon.
        Julkisen hammashoidon hinnat nousevat 22,5%........"

TK maksu maksetaan 3 krt/vuosi. 4. käynti on maksuton

Terveydenhoitaja ja labrat maksuttomia

Polikäyntejä tuskin on montaa vuodessa.
        Niinkuin ei hammaslääkärikäyntejäkään.

Lääkkeisiin tulee Kelan alennukset.
        Insuliini 100% , verenpainelääkkeet 40% jne.
        Sairaskassaan kuuluville kassa maksaa suurimman osan.

Ilmaisten labrojen ja terveydenhoitajalla käyntien kanssa Orpon hallituksella ei ole mitään tekemistä.

Et sinä tiedä esim. sitä, montako kertaa vuodessa minä käyn Kys:issä, hammaslääkärissä tai hammashygienistillä.
        Etkä tiedä lääkkeistänikään mitään tai siitä, mikä niiden Kela-korvaus % on, tai kuuluvatko ne ollenkaan Kela-korvauksen piiriin.

Sairauskassaan en kuulu.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Minua ei kiinnosta ruotsalaisten lääkemenot.

kylmätotuus

Tulihan se sieltä.
        Itse otit puheeksi ja vastasin.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Kylmiksellä käy hermoille, kun ei ole varaa psyykelääkkeisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se olet, jonka pinna kiristyy. Näin kerroit aloituksessasi.

Tämä kommenttisi kuuluu sarjaan: Raukkamaiset möläykset.

kylmätotuus

Pinna kiristyy hallituksen mollaajista tällä palstalla.

En tarvitse siihen lääkäriä.
        Enkä pillereitä.
        Laitan puhelimen kiinni.

Olisipa mode, joka vähän tutkailisi näitä kirjoituksia.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Enkä pillereitä.
        Laitan puhelimen kiinni.

Minun pinnaani eivät tämän palstan kirjoitukset saa kiristymään.

kylmätotuus

• Anonyymi

Luuletko että Persut ymmärsivät.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Mitkä vihakommentit marinista ja hänen hallituksestaan?
        Nehän oli faktaa ja mielipiteitä.

Niin on myös kirjoitukset Persuista, mutta selkärankattomat eivät kykene ottamaan sitä vastaan.
        Mistä helvetissä Persuille on tullut sellainen käsitys, ettei heidän puolueen tekemisiin saa puuttua.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Paljonko palkat ovat nousseet, vai puolusteletko korotuksia, tulevilla palkankorotuksilla.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Omavastuu nousi 20€

Kalkki tablettejako ostat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Nopeammin tulevat omavastuut täyteen kun hinnat nousevat.Eli paljon lääkkeitä ja palveluita käyttäville aivan sama.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Enkä pillereitä.
        Laitan puhelimen kiinni.

Sopisi sinunkin hiukan vähentää älyttömiä aloituksiasi, vai eikö sinulla ole muuta elämää

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Meillä on täällä omat terveydenhoitokulujen nousut.
        Samanlaista valitusta kuulee täällä Ruotsissakin, minne ei toki Orpon hallituksen pitkä käsi edes ylety. Esim. lääkekorvauskatto nousi nyt vuoden alusta niinkuin joka vuosi, mutta heinäkuussa on suunnitteilla nostaa vielä reilut 30% lisää.

Voi jeesu, että ihan Ruotsissa.
        Nyt me kyllä puhumme kotimaan asioista.
        Kas kun et verrannut Amerikkaan.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Älä, tajusitko että ensin menee paljon rahaa siihen, jos sen joutuu vähistä maksamaan on todella tiukilla.
        Tellukka oletko kokeillut nostaa katsettasi omasta navastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo juuri kertoo, kuinka tyhmää sakkia pieni vähemmistö on, kun huutaa vaan "persua".
        Jos seuraisit tai olisit siis seurannut edellisen hallituksen ja mieluummin vielä taaksekin päin, niin olisit "nähnyt", mihin hallitusten touhut johtaa.
        Esim Marinin hallituksen touhut "rahaa on", oli itselleni aivan selvää, etyä nyt ollaan kusessa kaulaa myöten.
        Velkaa miljarditolkulla, ne rahat meni maailmalle, olihan "vaarallista ajatella omia", mutta siinä oli vielä "pikku"lisuke, nimittäin korot nousi taivaisiin ja ne pelkät korkomenot oli ja on vieläkin aivan älyttömät. Tästä oikein uutisoitiinkin. Muistatko? No et varmaan muista. Tiedätkö edes, mitä "korko" tarkoittaa?
        Marin jätti hienon "perinnön" kansalaisille ja karkuun! Hauskinta oli se, että oli ehdokkaana, mutta kun kansa sanoi mielipiteensä vaaliuurnilla, niin narsistille kova paukku. Niin ja luuletko, ettei uusi homma ollut tiedossa? Tyypillinen narsisti hoitelee itselleen "takaportin", olisi ollut ikävää vastailla kiusallisiin kysymyksiin lattialta, kun ei voittoa tullutkaan, että olisi pystynyt edelleen peittelemään sotkujaan. Sehän on selvä, kun sakki vaihtuu, paljastuu myös sotkut!

Mariinin hallitus velka, sitä Persut suuauki kailottavat.
        Mutta eivät ymmärrä että oikeisto on velkaanuttanut valtiota eniten, eivät pahemmin siitä huutele.
        Sitten käskit ajatella hallituksia pitemmälle, Sipilän hallitus jos tekin Persut olitte, kävi keikompien kimppuun.
        Älkää enä käyttökö itsestänne työvänpuolue, vaan sehellisesti äärioikeisto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on selvä. En tiedä ketä ja mitä puoluetta olet äänestänyt, eikä se mulle kuulu, mutta kun ämmät, krpuämmä päällepäsmärinä, vei soten läpi, niin silloin jo uutisoitiin MILJARDIN VAJEESTA. Sinänsä harmi, ettei yksikään toimittaja kysynyt noilta ämmiltä "mistä miljardi"?? Olisin niin halunnut kuulla "selitykset".
        Mitta tälleen, kun osaa ajatella etiäpäin, tiesi jo silloin, mitä tuosta seuraa.
        Joten, "kiiitoksesi" voit osoittaa tuonne vihervassaripuolelle.
        Ps. Muistin virkistykseksesi vielä, että noi ämmät antoi kaikenmaailman rättiksille ilmaisen terveydenhoidon. Niiden ei tarvi kun mennä lääkäriin, eikä edes maksaa, mutta arvaas, ketkä maksaa noidenkin maksut?

Tämä Sote on nyt aivan samanlainen, koska tämä hallitus lisäsi siihen palvelusetelit, mitä Sipilän hallitus yritti toteuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun pinnaani eivät tämän palstan kirjoitukset saa kiristymään.

kylmätotuus

😂🤣😂🤣 Persu, koska niin sujuvasti valehtelee.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi jeesu, että ihan Ruotsissa.
        Nyt me kyllä puhumme kotimaan asioista.
        Kas kun et verrannut Amerikkaan.

Niin, ajattele vaikka täällä ei ole Orpon hallitustakaan.
        Että sellaista voi tapahtua ihan ilman Orpoa ja Purraakin. Eikö ole kummallista?

• Anonyymi kirjoitti:

Sopisi sinunkin hiukan vähentää älyttömiä aloituksiasi, vai eikö sinulla ole muuta elämää

Mitäs luulisit?

• Anonyymi

Tuokin aina vaan persut ja persut. Joka koloon sitä työntää, kumma kun ei omaan....

• Anonyymi kirjoitti:

Tuokin aina vaan persut ja persut. Joka koloon sitä työntää, kumma kun ei omaan....

Ei voi tehdä kuin yhden johtopäätöksen.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Mitkä päätökset ovat sinuun eläkeläisenä vaikuttaneet tämän hallituksen aikana.
        Siis negatiivisesti?

Ei minua eläkeläistä muutama kymppi kuukaudessa enemmän veroa haittaa. Siihen ei todellakaan maailma kaadu. Ja 1500 euron eläkkeellä pärjää. Sanonta on että ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
        Ja pidetään mielessä että me kaikki osallistumme Suomen velkataakkaa lyhentämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavimmin se joka huutaa " persut jne" toistaa aina vaan samaa mantraa.
        Ihmetelty on , että jopa Nurmijärven onnettomuuden yhteydessäkin persustelija osasi syyttää persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nopeammin tulevat omavastuut täyteen kun hinnat nousevat.Eli paljon lääkkeitä ja palveluita käyttäville aivan sama.

Tajuatko ollenkaan sen tosiasian, ettei sillä irtisanotulla, jonka asumistukea hallitus leikkasi, ole yksinkertaisesti rahaa mennä hammaslääkäriin, koska se samainen hallitus korotti hammashoidon hintoja 22,5%.
        Hänen maksukattonsa ei täyty, koska hänellä ei ole varaa terveydenhoidon palveluita käyttää.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko ollenkaan sen tosiasian, ettei sillä irtisanotulla, jonka asumistukea hallitus leikkasi, ole yksinkertaisesti rahaa mennä hammaslääkäriin, koska se samainen hallitus korotti hammashoidon hintoja 22,5%.
        Hänen maksukattonsa ei täyty, koska hänellä ei ole varaa terveydenhoidon palveluita käyttää.

kylmätotuus

Hammaslääkäriin pääsee aina särkypotilaana.
        Ja TK-lääkäriin.
        Lasku tulee kotiin myöhemmin.
        Jos ei pysty maksamaan, vie laskun sossuun ja pyytää maksusitoumuksen lääkkeihin.

Jos sossu ei maksa, menkööt laskut ulosottoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Ilmankos hammashoitoon sai ajan niin nopeasti, vissiin köyhemmät ei enää varaa aikoja kun on niin kallista.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmankos hammashoitoon sai ajan niin nopeasti, vissiin köyhemmät ei enää varaa aikoja kun on niin kallista.

Höpö, höpö

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Hammaslääkäriin pääsee aina särkypotilaana.
        Ja TK-lääkäriin.
        Lasku tulee kotiin myöhemmin.
        Jos ei pysty maksamaan, vie laskun sossuun ja pyytää maksusitoumuksen lääkkeihin.

Jos sossu ei maksa, menkööt laskut ulosottoon.

Menetkö sinä hammaslääkäriin vasta sitten, kun hammastasi alkaa särkeä?
        Kannattaisi hoidattaa hammaskalustonsa ajallaan, ettei särkyä tule. Rahaa siihen tietenkin tarvitaan.

Mitähän sinä oikeastaan yrität tuolla kirjoituksellasi kertoa? Sitäkö, ettei sillä ole väliä, jos
        hallituksen toimien seurauksena ihminen velkaantuu ja vouti koputtaa ovelle.
        Kommenttisi on niin sekava, ettei siitä saa mitään selvää.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

'Sairauskulut ja lääkkeet' maksuja on syyä nostaa, sillä on tasa-arvotonta sairastaa veromaksajien piikkiin. Olla kuin valtion elätit sosialismissa.
        Kyllä omaa vastuuta pitää olla.
        Nauttia liikuntalääkettä eikä -aineita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'Sairauskulut ja lääkkeet' maksuja on syyä nostaa, sillä on tasa-arvotonta sairastaa veromaksajien piikkiin. Olla kuin valtion elätit sosialismissa.
        Kyllä omaa vastuuta pitää olla.
        Nauttia liikuntalääkettä eikä -aineita.

Johan oli tietämättömyyden ylistys tuo kommenttisi.

kylmätotuus

• Anonyymi

Eikö olekin ! Kaikki ei ole sitä miltä se päällepäin näyttää.
      Täytyy osata ajatellakin - muuta kuin omia läskejään, mikä ei ole
      yhtään yleisesti kiinnostava asia.

• Eihän mollaajien mukaan kukaan voi lihota nykyisen hallituksen säästölinjan takia.
        Kansa nälkiintyy, kun kaikenmaailman alvit nousevat.
        Kohta suomalaiset ovat solakkaa kansaa.
        Ei tarvita insuliinia, verenpainelääkkeitä eikä laihdutuslääkkeitä.
        Se tietää valton talouteen hurjaa kasvua.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Eihän mollaajien mukaan kukaan voi lihota nykyisen hallituksen säästölinjan takia.
        Kansa nälkiintyy, kun kaikenmaailman alvit nousevat.
        Kohta suomalaiset ovat solakkaa kansaa.
        Ei tarvita insuliinia, verenpainelääkkeitä eikä laihdutuslääkkeitä.
        Se tietää valton talouteen hurjaa kasvua.

Solakka ei välttämättä syö yhtään sen terveellisemmin kuin ylipainoinenkaan. Jotta ...

• Anonyymi

Hallituksen mollaaminen on helppoa ymmärtää, mutta jos ei ole aiheesta kiinnostunut, miksi pitää lukea ja / tai osallistua arviointiketjuihin. En mää ainakaan, hyppään yli.

• Enhän niitä enää luekaan. Otsikko kertoo kaiken.
        Yhtä ja samaa

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Enhän niitä enää luekaan. Otsikko kertoo kaiken.
        Yhtä ja samaa

Helpointa antaa niiden huudella keskenään ja vastailla omiin kommentteihinsa.
        Sitähän ne täällä harrastavat.
        Perussuomalaisten nousu hallituspuolueeksi näyttää olevan kova isku.

• Jos pysyisivätkin edes niissä omissa politiikkaketjuissaan, niin olisi helppo hypätä yli.
        Mutta kun sitä samaa suruvirttä tullaan veisaamaan joka ikiseen ketjuun ohi aloituksen aiheen.

• Anonyymi kirjoitti:

Helpointa antaa niiden huudella keskenään ja vastailla omiin kommentteihinsa.
        Sitähän ne täällä harrastavat.
        Perussuomalaisten nousu hallituspuolueeksi näyttää olevan kova isku.

Olen ollut palstalla kesä -24 lähtien.
        Kokoajan sama mölinä jatkuu.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Jos pysyisivätkin edes niissä omissa politiikkaketjuissaan, niin olisi helppo hypätä yli.
        Mutta kun sitä samaa suruvirttä tullaan veisaamaan joka ikiseen ketjuun ohi aloituksen aiheen.

Ne voi missata. En tiedä teistä muista, mutta itsse olen hyvä hyppimään.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Jos pysyisivätkin edes niissä omissa politiikkaketjuissaan, niin olisi helppo hypätä yli.

Sinun nikkisi näkyy aina siellä. missä on pienikin kärhämä meneillään.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Mitäs kärhämää nyt? Missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Kuten sinunkin eli pata……

• Anonyymi

"Persun kanssa kinaaminen on kuin painia sian kanssa. Itse vain likaannut ja sika innostuu".

• Sika on siisti eläin.

• Anonyymi

Kerrohan vähän lisää kotioloistasi!

• Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan vähän lisää kotioloistasi!

Siis kuka?

• Kokenut kaiken tietää.
        Minä en ole koskaan edes kokeillut minkälaista olisi painia sian kanssa. Mutta onhan meillä ihmisillä erilaisia harrastuksia.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Siis kuka?

Tuo 19.27:58

• Tellukka kirjoitti:

Kokenut kaiken tietää.
        Minä en ole koskaan edes kokeillut minkälaista olisi painia sian kanssa. Mutta onhan meillä ihmisillä erilaisia harrastuksia.

Eräs kaavilainen miespuolinen oli mielestäni sika.
        Hän oli aggressiivinen lyöjä.
        Onneksi lähti takaisin kotikonnuilleen.
        Sika mieheksi.

• Anonyymi

Tämä hallitus on epäonnistunut, kaikkeen mihin se koskee menee pilalle.

• Kerro esimerkkejä mitä sinuun on vaikuttanut hallituksen työskententely.
        Mitkä ovat epäonnistumiset?

• Anonyymi

Ekonomit väittävät suomessa on liian vähän rikkaita, hallituksen tarkoitus kasvattaa niitten määrää tuloerojen avulla, siten saadaan varallisuus kertymään kokoomuksen äänestäjille. Sopiva määrä rikkaita olisi 25 % silloin kokoomus voittaisi aina vaalit mutta se ei riitä pitää kehua persuja silloin saadaan enemistö hallitus ja ilkeä valtiovarainministeri jonka avulla ruokitaan rikkaita.

• Mielenkiintoinen ajatelma.
        Aina valtionvarainministeristä on tehty syntipukki.
        Mieleen tulee Iiro Viinanen, joka oli kansan mielestä yksin syyllinen devalvaation.

• Anonyymi

Joku yrittää tehdä palstasta poliittisen propagandan avulla jonkinlaisen riitelypaikan. Kannatan aloittajaa; menkää riitelemään Uralin taakse!

• 👍👍👍❤️

• Anonyymi

Persut täällä riitelee, ei ketkään muut. Jatkaa rauhassa riitelyänne omassa ketjussanne keskenänne niinkuin tähänkin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut täällä riitelee, ei ketkään muut. Jatkaa rauhassa riitelyänne omassa ketjussanne keskenänne niinkuin tähänkin asti.

Saatanan tunari.

• Anonyymi

Taloustielijä Mika Malirannan mukaan Purra on väärässä, muka tuloerot saisi aikaan talouskasvua, käsittämätöntä puhetta.

• Maliranta on oikeistodemari.
        Olisko sillä mitään merkitystä Purraa kohtaan.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Maliranta on oikeistodemari.
        Olisko sillä mitään merkitystä Purraa kohtaan.

On merkitystä, maksumuurin takana Mailiranta kertoo missä Purran puheet ovat vastuuttomia etenkin hänen aseman vuoksi, Purralta puuttuu ymmärrystä talouden hoitoon.

• Anonyymi kirjoitti:

On merkitystä, maksumuurin takana Mailiranta kertoo missä Purran puheet ovat vastuuttomia etenkin hänen aseman vuoksi, Purralta puuttuu ymmärrystä talouden hoitoon.

Viimeiset 16 vuotta on puuttunut ymmärrystä joka hallitukselta.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Viimeiset 16 vuotta on puuttunut ymmärrystä joka hallitukselta.

Viimeiset 26 vuotta on puuttunut ymmärrystä joka hallitukselta

• Anonyymi kirjoitti:

Viimeiset 26 vuotta on puuttunut ymmärrystä joka hallitukselta

Ja kansa on äänestänyt.
        Pulinat pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Purralla ymmärrystä mihinkään muuhunkaan ? Ei ole !

• Anonyymi kirjoitti:

Onko Purralla ymmärrystä mihinkään muuhunkaan ? Ei ole !

Purra pisti porukat pellolle liian kalliista asunnoista.
        Vähensi lorvijoiden tukemista.
        Toimeentulotukea ja asumistukea.

Voi sitä huilata halvemmissa ja vaatimattomissakin kämpissä.

Jos kumminkin ne paskaduunit alkaisivat kelvata joillekin.

Onneksi on kuitenkin päästy leivänsyrjään kiinni hurstin valinnassa.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Mitä työtä hallituksella muka tarjota.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Itse olet kertonut asuvasi leveästi asumistuella-

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Itse sinäkin olet kehunut eläväsi hövelisti asumistuella.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olet kertonut asuvasi leveästi asumistuella-

Olen eläkeläinen.
        Työt on osaltani tehty.

Nyt on kyseessä yleistä asumistukea ja toimeentulotukea nauttivat nuoret lorvijat.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hallitus työtä tarjoa.
        On jalkauduttava kysymään pelipaikalta töitä.
        Niin on tehty ennenkin.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Ei hallitus työtä tarjoa.
        On jalkauduttava kysymään pelipaikalta töitä.
        Niin on tehty ennenkin.

Ei tarjoa ei, vaikka lupasi 100 000 uutta työpaikkaa. Työttömyys kyllä kasvaa huimaa vauhtia, vaikkei hallitus sitä luvannutkaan.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarjoa ei, vaikka lupasi 100 000 uutta työpaikkaa. Työttömyys kyllä kasvaa huimaa vauhtia, vaikkei hallitus sitä luvannutkaan.

kylmätotuus

Miksi ihmiset odottavat tumput suorina, että joku muu, jopa hallitus, järjestää heille töitä.
        Vähän oma-aloitteellisuutta voisi odotta noilta hallituksen holhottavilta.
        Jos ei yrityksillä ole tarjota töitä, niin laittaisivat oman yrityksen pystyyn ja palkkaisivat siihen muitakin työttömiä töihin.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Olen eläkeläinen.
        Työt on osaltani tehty.

Nyt on kyseessä yleistä asumistukea ja toimeentulotukea nauttivat nuoret lorvijat.

Nuo leikkaukset koskevat myös perheellisiä työstään irtisanottuja ja pienipalkkaisia ihmisiä.

Onko hallitus tehnyt mitään kohtuuhintaisten asuntojen rakentamisen eteen? Ei ole.

Mitäpä sinä ymmärtäisit lapsiperheiden elämästä, kun ei sinulla ole siitä kokemusta.

Kalliiksi tulevat lopulta Orpon hallituksen leikkaukset, se on varmaa.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Hallituksella tarjota?

Ei niitä työpaikkoja itsestään synny, jos koko kansa vain makaa selkä homeessa sohvalla ja odottaa, että hallitus järjestää heille töitä. Jonkun niitä työpaikkoja on luotava ja miski odottaa, että joku toinen niitä luo.

• Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Sinäkö olet töihin menossa. Vai kenen puolesta vaahtoat

• Anonyymi kirjoitti:

Nuo leikkaukset koskevat myös perheellisiä työstään irtisanottuja ja pienipalkkaisia ihmisiä.

Onko hallitus tehnyt mitään kohtuuhintaisten asuntojen rakentamisen eteen? Ei ole.

Mitäpä sinä ymmärtäisit lapsiperheiden elämästä, kun ei sinulla ole siitä kokemusta.

kylmätotuus

Et kai sinäkään elä enää lapsiperheen arkea.
        Eläkkeellä oleva.
        Kannattaako siitä niin huolta kantaa.
        Se on nuorten ihmisten asia.
        He äänestävät, he tekevät työtä.
        He opiskelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Myös Marinin hallituksen aikana tuli työttömiä, tämä ettei totuus unohtuisi.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Eläkkeellä oleva.
        He opiskelevat.

Kyllä me vanhemmat taidamme kovasti kantaa huolta perillistemme selviytymisestä tässä hullussa idioottimaailmassa.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Juuu-juuu, moni eläkeläinen nykypäivänä menee / menisi, jos vain mahdollista on / olisi. Työikäisten työttömien puolesta voi myös hyvin vaahdota, koska kansalaisten pitäisi ottaa enemmän kantaa hallituksen hommiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Juurikin tasan noin on näppylät.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Minä olen huolissani yhteiskuntarauhan järkkymisen vuoksi. Tämä hallitus on viemässä Suomea siihen suuntaan leikkauspolitiikallaan.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Eläkkeellä oleva.
        He opiskelevat.

Jokaisesta yhteiskuntamme jäsenestä on syytä kantaa huolta. Myös hallituksen pitäisi tajuta se tosiasia ennenkuin on liian myöhäistä.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me vanhemmat taidamme kovasti kantaa huolta perillistemme selviytymisestä tässä hullussa idioottimaailmassa.

Se on ikuista äitinä ja isänä oleminen.
        Minulle vierasta, lapsettomana

• Anonyymi kirjoitti:

Juuu-juuu, moni eläkeläinen nykypäivänä menee / menisi, jos vain mahdollista on / olisi. Työikäisten työttömien puolesta voi myös hyvin vaahdota, koska kansalaisten pitäisi ottaa enemmän kantaa hallituksen hommiin.

En tajua tuota, että eläkeläisillä on hinku vielä töihin?
        Työikäisiin työttömiin en ota mitään kantaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Juurikin tasan noin on näppylät.

Just joo

• Anonyymi kirjoitti:

Jokaisesta yhteiskuntamme jäsenestä on syytä kantaa huolta. Myös hallituksen pitäisi tajuta se tosiasia ennenkuin on liian myöhäistä.

kylmätotuus

Ei kuulu tähän ketjuun.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Olen eläkeläinen.
        Työt on osaltani tehty.

On hallituksella suunnitelmia eläkeläisten asumistuen ja muiden etuuksien suhteen. Niistä ei hiiskuta kuin vasta sitten, kun alue-ja kuntavaalit on pidetty huhtikuussa. Jos leikkauksista kerrottaisiin ennen vaaleja, niin Perussuomalaisten kannatuksesta sulaisi iso osa pois.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Ei kuulu tähän ketjuun.

Kuuluupa hyvinkin.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

En tajua tuota, että eläkeläisillä on hinku vielä töihin?
        Työikäisiin työttömiin en ota mitään kantaa.

Nykyajan eläkeläiset ovat terveitä ja työkykyisiä. Miksi ihmeessä silloin ei toimisi ja tekisi, kuluttaisi aikaansa mielekkäästi ja vähän tienaisikin. Paljon käsittämättömämpää, ettei joku ymmärrä, miksi toiset tahtovat työskennellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nykyajan eläkeläiset ovat terveitä ja työkykyisiä. Miksi ihmeessä silloin ei toimisi ja tekisi, kuluttaisi aikaansa mielekkäästi ja vähän tienaisikin. Paljon käsittämättömämpää, ettei joku ymmärrä, miksi toiset tahtovat työskennellä.

Eläkeläisillähän ei ole mitään muuta kuin aikaa.
        Jospa vaikka hoitaisi ilmaiseksi vanhempiaan, puolisoaan, lapsenlapsiaan.
        Kun työkiireiltään ei ole ehtinyt eikä jaksanut.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Eläkeläisillähän ei ole mitään muuta kuin aikaa.
        Jospa vaikka hoitaisi ilmaiseksi vanhempiaan, puolisoaan, lapsenlapsiaan.
        Kun työkiireiltään ei ole ehtinyt eikä jaksanut.

Jospa ei ole omia hoidettaviakaan. Aikaansa voi jakaa myös maksavalle työnantajalle aivan yhtä hyvin.

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa ei ole omia hoidettaviakaan. Aikaansa voi jakaa myös maksavalle työnantajalle aivan yhtä hyvin.

Kunhan eivät eläkkeellä olevat hoitajat änkeä hoivakotiin tuuraamaan.
        Ei tule kesää.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Ei tule kesää.

Kesä tulee tänäkin vuonna, se on varma juttu.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Olen eläkeläinen.
        Työt on osaltani tehty.

Entäs nämä eläkeläiset, joilla on varaa hallita kahta asuntoa ja saavat asumistukea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

"Onko hallitus tehnyt mitään kohtuuhintaisten asuntojen rakentamisen eteen? Ei ole."

Tekikö edellinen hallitus tuon asian suhteen jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Onko hallitus tehnyt mitään kohtuuhintaisten asuntojen rakentamisen eteen? Ei ole."

Tekikö edellinen hallitus tuon asian suhteen jotain?

Kun joltakin ihmiseltä kysytään, miksi hän ei mene töihin, niin voiko hän puolustella itseään sanomalla, että eihän naapurikaan käy töissä? Minusta se ei kelpaa selitykseksi.

Ei hallituskaan voi niin tehdä.
        Toisekseen edellinen hallitus ei leikannut asumistukea, mutta Orpon hallitus leikkasi ja teki sen tosi rankalla kädellä.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Ei tule kesää.

Ja miksi eivät voisi tahtoessaan? Alan konkareita, homma hallussa. tiedot tallessa, taidot takuussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi eivät voisi tahtoessaan? Alan konkareita, homma hallussa. tiedot tallessa, taidot takuussa.

Ja nuoret on työttöminä, kun mommot ja vaarit yhä painaa töissä...

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Itse saa asumistukea olet kertonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nuoret on työttöminä, kun mommot ja vaarit yhä painaa töissä...

Ei paina.

• Anonyymi

Työtä on niin paljon että Satonen lähti ulkomailta etsimään työvoimaa.

• Nollasopumuksella teetetään ulkomaalaisilla työt.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Nollasopumuksella teetetään ulkomaalaisilla työt.

Nollasopimuksella ei säästöjä synny, koska ihmiset joutuvat turvautumaan toimeentulotukeen pysyäkseen leivän syrjässä kiinni.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nollasopimuksella ei säästöjä synny, koska ihmiset joutuvat turvautumaan toimeentulotukeen pysyäkseen leivän syrjässä kiinni.

kylmätotuus

Nykytilanne on seurausta vuosien surkeasta politiikasta monilla osa-alueilla. Lopettakaa hyvät ihmiset mykyhallituksen haukkuminen. Sen ainoa vika on se, että se saatiin kasaan 20 vuotta liian myöhään. Puhukaa mitä puhutte , mutta näinä vuosina jaettiin vain velkarahaa ja jauhettiin skeidaa.

• Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Jopa tyhmät persut ovat sen ymmärtäneet ja on kovasti paheksuttu sitä, kun he haluavat työn perässä maahan tulijoitten tienaavan sen verran, että pystyvät elättämään itsensä tai maasta ulos.
        Populismiksi ja rasismiksi sitä sanotaan vassareitten kansankielellä, joskus jopa kuulee natsismistakin puhuttavan.

• Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Mitä sinulle kertoo nollasopimus?

• Anonyymi kirjoitti:

Nykytilanne on seurausta vuosien surkeasta politiikasta monilla osa-alueilla. Lopettakaa hyvät ihmiset mykyhallituksen haukkuminen. Sen ainoa vika on se, että se saatiin kasaan 20 vuotta liian myöhään. Puhukaa mitä puhutte , mutta näinä vuosina jaettiin vain velkarahaa ja jauhettiin skeidaa.

Koko pakka on on sekaisin hallituksella edellisten hallitusten välinpitämättömyyksien takia.
        Kaikki tärkeät asiat jätettiin pöydälle odottamaan jotain.
        Vieläkin on monta porsaanreikää lainsäädännössä.
        Korjattavaa on jäänyt paljon.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Mitä sinulle kertoo nollasopimus?

Se kertoo, ettei työntekijä tiedä kuukausiansiotaan, eikä hän voi suunnitella tulevaisuuttaan. Se on epävarmaa elämää.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kritiikki ei ole haukkumista.

Perussuomalaisten tai heidän kannattajiensa tänne kirjoittamista, palstalaisiin kohdistetuista epäasiallisista kommenteista monet ovat haukkumista tai jopa solvaamista.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kritiikki ei ole haukkumista.

Perussuomalaisten tai heidän kannattajiensa tänne kirjoittamista, palstalaisiin kohdistetuista epäasiallisista kommenteista monet ovat haukkumista tai jopa solvaamista.

kylmätotuus

Eikä ole kuin faktaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole kuin faktaa.

Totta. Ainakin minun kirjoittamani kritiikki on faktaa.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Totta. Ainakin minun kirjoittamani kritiikki on faktaa.

kylmätotuus

Ja mielestäsi toisten antama kritiikki on haukkumista.
        Niinpä niin.

• Anonyymi

Se on se pieni vähemmistö. Olethan kuullut sanonnan "tyhjät tynnyrit kolisee eniten"?
      Pitää niin helvetin hyvin paikkaansa.

• Nyt en ymmärrä, mitä tämä tarkoittaa?

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Nyt en ymmärrä, mitä tämä tarkoittaa?

Kyllä hän siinä ihan selkeästi sanoo, että "se on pieni vähemmistö", joka mollaa. Tarkoittanee, että ne harvat jotka haukkuvat, pitävät vain niiin kovaa ääntä.

• Anonyymi

Ei ole ihan terve ihminen, kun pitää joka päivä tehdä sikamaista häiriköintiä.

• Anonyymi

Persuille ominaista.

• Anonyymi

Minä taas olen kurkkua myöden tympääntynyt tähän fasistihallitukseen.

• Anonyymi

Kuules nyt ikäihminen, ota selvää mitä on fasismi, tuo on tosi noloa tietämättömyyttä.

• Anonyymi

Persu myöhästytti lentokoneen lähtöä tunnin. Poliisi joutui käyttämään väkivaltaa ennen kun sai väkivaltaisen kansanedustajan poistettua. Promillejakin oli.

• Anonyymi

Olet tehnyt aiheesta jo ainakin kaksi aloitusta.
        Mutta harvoinkos se vanhuksella muisti pettää ettei muista mitä on jo kirjoittanut.

• Anonyymi

Persuilla johtopäätösten on heikkoa.

• Anonyymi

Persuilla johtopäätöstenteko on heikkoa. Persun mielestä tänne kirjoittaa
      vain yksi hänen lisäkseen ?

• Anonyymi

Aika selvältä tosiaan näyttää, et yksi ja sama tyyppi käy joka päivä nostelemassa 'persut on rasisteja' yms. ketjut näkyviin. On siinä ihmisellä fiksu harrastus....

• Anonyymi kirjoitti:

Aika selvältä tosiaan näyttää, et yksi ja sama tyyppi käy joka päivä nostelemassa 'persut on rasisteja' yms. ketjut näkyviin. On siinä ihmisellä fiksu harrastus....

Näin tapahtuu.
        Ja sen annetaan vaan jatkua.

• Anonyymi

"Pinna kiristyy hallituksen mollaajista"

• Anonyymi

Idioottimaista käytöstä.

• Anonyymi

Punikkiolmit ruikkivat päästöjään, kun eivät reppanat muuhun pysty.

• Anonyymi

Kiitos persu kommentistasi ! Annoit oivallisen näytteen älykkyystasostasi.

• Anonyymi

Kuin myös

• Anonyymi

Kiitos Jumala, kun et tehnyt minusta persua, vaan annoit järjen 🤣

• Anonyymi

Minun edessäsi sinä et ole yhtään muita arvokkaampi.

Jumala

• Anonyymi

Jumala antaa ja jumala ottaa. Tutkimattomat ovat herran tiet.

• Anonyymi

Tsunami. Aasialaiset tulevat. Oletko valmis ? "Äänestä Suomi takaisin".
      Persuhallitus teki ainakin 100000 työtöntä ja jättää heidät kortistoon.

• Anonyymi

Hallitus on syvältä !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Hallitus on syvältä !!!

Ite oot

• Anonyymi

Paskahallitus.

• Anonyymi

Joo, sama toivotus sinulle! Eiköhän täällä jokainen saa kirjoittaa ja kertoa mielipiteensä mistä lystää, tykkäsit sinä siitä tai et.

• Anonyymi

Kuin myös aloittaja, tykkäsit siitä tai et.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös aloittaja, tykkäsit siitä tai et.

👍👍

• Anonyymi

Tottakai saa mutta voisi katsoa mikä on aloittajan aihe. Jos haluaa voi aloittaa itse haluamallaan aiheella, sinne kaikki samanmieliset voi sitten syytää persuvihaansa..

• Anonyymi

...hallitus orpo purra rasisti natsi...
      Onko joku kertakaikkiaan seonnu ja jääny jumiin lopullisesti? Joka päivä saamaa moneen kertaan...huhhuh...

• On täydellisesti ollut seonnut jo pidemmän aikaa.
        En tajua miksi mode ei puutu tähän.
        Tai joku taho
        Näkevät tasantarkkaan mistä tätä hulluutta tulee.

• Anonyymi

Ehkä hän sillä tavalla saa tuntemaan itsensä hyvin suvaitsevaiseksi ja viisaaksi.
        Joillakin on tarvetta sellaiseen.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

On täydellisesti ollut seonnut jo pidemmän aikaa.
        Tai joku taho

''En tajua miksi mode ei puutu tähän.''

Suomi24 on kaikille avoin keskustelupalsta.
        Palstalla on tietyt aäännöt ylläpidon valvonnassa.
        Mikäli palstan sisältö ei miellytä, jokainen voi avata mieleisen ketjun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''En tajua miksi mode ei puutu tähän.''

Suomi24 on kaikille avoin keskustelupalsta.
        Palstalla on tietyt aäännöt ylläpidon valvonnassa.
        Mikäli palstan sisältö ei miellytä, jokainen voi avata mieleisen ketjun.

Miksi JOKA PÄIVÄ samaa moneen kertaan? JOKA PÄIVÄ täyttää palstan ja vie tilan muilta. Tuo on häiriköintiä, ei terve ihminen tuollaista tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi JOKA PÄIVÄ samaa moneen kertaan? JOKA PÄIVÄ täyttää palstan ja vie tilan muilta. Tuo on häiriköintiä, ei terve ihminen tuollaista tee.

Täällä ei tilalle mitään rajaa. Siitä vaan laittamaan vaikka 1000 aloitusta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei tilalle mitään rajaa. Siitä vaan laittamaan vaikka 1000 aloitusta !

Älä yllytä hullua.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

On täydellisesti ollut seonnut jo pidemmän aikaa.
        Tai joku taho

Huomaatko lainkaan, millaisia palstan kirjoittajiin kohdistuvia kommentteja itse kirjoitat?
        Jonkun "päättäjän" kannattaisi niihinkin puuttua.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Huomaatko lainkaan, millaisia palstan kirjoittajiin kohdistuvia kommentteja itse kirjoitat?
        Jonkun "päättäjän" kannattaisi niihinkin puuttua.

kylmätotuus

Antaako bannin. Ihan sama.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.
      Jatkuvasti hallitusta haukutaan. Media syytää joka päivä millon minkäkinlaista soopaa ja gallupeja ja vaikka mm sdp viimeksi kannatus laski 1,6 % niin se kerrotaan etyä nousi ja jos ps kannatus laski 0,2 % niin se oli hurjaa alamäkeä.
      Kaikenmaailman Espanjassa asuvat muka köyhät eläkeläiset on etusivun juttuja, niitä jauhetaan että saatais kansa kateelliseksi. Kuitenkin totuus on että ihan kohtuullisella eläkkeellä olevia, nuorempinapäässeet eläkkeelle kuin muut loppuun asti raatajat. Mutta heille on median sivut auki, saavat haukkua mihin kurjuuteen hallitus on muka heidät syössyt. Ja kuitenkin kun sairastutaan niin kipikapi koto- Suomeen hoitoon ja kertomaan kyllästymiseen asti millaista oli siellä Espanjassa ja miten hyvä siellä oli , oli varaa lipittää viiniä ja syödä ulkona ja käydä Suomi baareissa karaokea laulamassa onnenmaasta.
      Totuus on kuitenki että päivät on pitkiä, ainoa ilo on halpa viini. Se on vain hidasta tylsää päivästä toiseen samaa ns turistin elämää.

• Virhemariginaali 3% kumpaankin suuntaan noissa parintuhannen hengen höpögallupeissa.
        Montako äänioikeutettua suomalaista on?

• Anonyymi

''.... mm sdp viimeksi kannatus laski 1,6 % .....''

Laskutaito vai luetun ymmärtäminen puutteellista ??

Tuorein puoluegallup (09.01.2025) kertoo SDP kannatuksen laskeneen 0,8%
        Luit jutun kahteen kertaan ??

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Virhemariginaali 3% kumpaankin suuntaan noissa parintuhannen hengen höpögallupeissa.

Virhemarginaali enintään ± 2,0 prosenttiyksikköä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virhemarginaali enintään ± 2,0 prosenttiyksikköä.

Sekin riittää tasoittamaan demareitten ja kokoomuksen kannatusvälin.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Virhemariginaali 3% kumpaankin suuntaan noissa parintuhannen hengen höpögallupeissa.

n. 4,2 miljoonaa

Kommenttini on näköjään poistettu. Miksiköhän? Onkohan niin, ettei faktatietoa saa palstalle kirjoittaa, vai Robotti Hobottiko lie ollut asialla.

kylmätotuus

• Anonyymi

Hallitusta saakin arvostella.

Miksi aloitus Kiljusta jäi kesken, miksei yhtä paljon kommentteja humalaisesta ps Immosesta.

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta Kiljunen.

• Anonyymi

Sen kyllä sanon että jopas on huono viinapää persulla. Hoipertelee ja meinaa kaatua selälleen jo 0,6 promillen kännissä. Kyllä Urkki, Sorsan Kalevi ja Ahti Karjalainen hoiti hommat aikanaan ihan änkyräkännissäkin. Urkki etenkin, ryyppäsi neukkulan Breznevit ja Gromykot ym. puolueveljet pöydän alle yhdeltä seisomalta.
      Mitä tuollaisella huonolla persun viinapäällä tekee politiikassa ? No ei yhtään mitään.

• Anonyymi

Olihan se enemmän kännissä. Se on myöntänyt kaiken Ilta-Sanomissa ja pyydellyt
        anteeksi.

• Anonyymi

Alkoholin käyttö työpaikoilla on kielletty laissa.

• Anonyymi

Se 0,6 promillea ei ollut totta. itse myönsi medialle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholin käyttö työpaikoilla on kielletty laissa.

Oliko se lentskari Immosen työpaikka?
        Lomalento siinä oli kyseessä, eikä työ. Onko alkoholinkäyttö lomalla kiellettyä?

• Anonyymi kirjoitti:

Se 0,6 promillea ei ollut totta. itse myönsi medialle.

Siinä hänelle tuli väärinkäsitys, kun mittari näytti 0,69.
        Hän ymmärsi sen tarkoittavan promilleja, mutta näin ei suinkaan ollut, vaan se mittari näytti kuinka monta mg litrassa hänen hengitysilmaansa oli alkoholia. Promilleiksi muutettuna 0,69 milligrammaa tarkoittaisi noin 1,5 promillea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se lentskari Immosen työpaikka?
        Lomalento siinä oli kyseessä, eikä työ. Onko alkoholinkäyttö lomalla kiellettyä?

Vastasin kommentille 13.1. klo 13:52. Opettele lukemaan ketjua eikä vain yhtä sen kommenttia.

• Anonyymi

Pinnan kiristyminen on tyypillistä persuille. Purra on malliesimerkki.
      Sillä taitaa pinna katketa milloin tahansa, niin kireällä on.

• Anonyymi

Esitätkö tyhmää, vai oletko tyhmä?

• Anonyymi

Eduskunnan kyselytunnilla akkaparka on niin kireä, että ihme kun ei ole purrut
        leukaperiään halki. Naama hiessä se tylyttää kansanedustajia, jotka siis edustavat
        kansaa ja joilla on oikeus saada vastaus kysymyksiinsä ja ministereillä on velvollisuus
        vastata ja mieluummin asiallisesti, mihin Purra ei pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eduskunnan kyselytunnilla akkaparka on niin kireä, että ihme kun ei ole purrut
        leukaperiään halki. Naama hiessä se tylyttää kansanedustajia, jotka siis edustavat
        kansaa ja joilla on oikeus saada vastaus kysymyksiinsä ja ministereillä on velvollisuus
        vastata ja mieluummin asiallisesti, mihin Purra ei pysty.

Näyttää ottavan koville se, että edellisen pääministerin lasitorni kaatui, juhlamekko muuttui 5 euron kirpputorihameeksi, marenkileivokset vaihtuivat ilmaissämpylöiksi ja filtterin takaa kuoriutui julkisuudenkipeä ja osaamaton oman egonsa kohottaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää ottavan koville se, että edellisen pääministerin lasitorni kaatui, juhlamekko muuttui 5 euron kirpputorihameeksi, marenkileivokset vaihtuivat ilmaissämpylöiksi ja filtterin takaa kuoriutui julkisuudenkipeä ja osaamaton oman egonsa kohottaja.

Oletko tutkinut itsesi yhtä tarkasti? Kannattaisi.

• Anonyymi

Barvo Sanna ! Sanna Marinilla pyyhkii h*lvetin hyvin ! Purralla ei.

• Anonyymi

Sanna Marin pyyhki kannattajiensa äänestyslapuilla.

• Tukka hyvin, kun boyfrendi tekee nutturan. Ukrainalainen surumekko päälle juhlaan.
        Työnantajalla miinuksella taseet.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Tukka hyvin, kun boyfrendi tekee nutturan. Ukrainalainen surumekko päälle juhlaan.
        Työnantajalla miinuksella taseet.

Kade persu.

• Anonyymi kirjoitti:

Kade persu.

Jaa mää vai?

• Anonyymi

No onhan tuo nykyinen hallitus melkoinen surman ja tuhon porukka. Päätökset aiheuttavat pelkästään konkursseja, työttömyyttä, ihmisten ahdinkoa, lamaannuttaa kotimaisen kysynnän ja kaupan, eli kaikki tehdään juuri väärin päin ja väärään aikaan.
      Ensin pitäisi saada talous nousuun ja ihmiset uskomaan tulevaisuuteen ja vasta sitten aloittaa laikkauksia ja sopeuttamista. Ja aina kun näin hommat kustaan, niin asialla on oikeistohallitus.

• Anonyymi

Eihän täällä ole arvostelut kohdistuneet oikeasti hallituksen toimenpiteisiin.
        Kohteena on pelkästään katkera persuvastaisuuus joka asiassa.

• Köyhillä eläkeläisillä pyyhkii hyvin.
        Kiitos nykyhallitus

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne perussuomalaiset suurella vaalivoitollaan istu hallituksessa.
        Kansan tahto ja sillä sipuli.

• Anonyymi

Hallitus on ihan hirveä. Arvioi sitä miltä kantilta vain.

• Anonyymi kirjoitti:

Hallitus on ihan hirveä. Arvioi sitä miltä kantilta vain.

Mikä siinä niin mättää.
        Kun ei ole vuosiin siivottu pöytää, nyt se on tehtävä.
        Tekemättömiä päätöksiä mappikaupalla.
        Ja ne päätökset eivät kaikkia miellytä.
        Edelleen eläkeläisillä menee hyvin.
        Nuoret hakekoot mitä tahansa työtä, mistä tahansa.
        Näin on ennenkin toimittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallituksen toimenpiteitä nimenomaan on kritisoitu. Ei sinua, anteeksi, kun ei olla
        tarpeeksi sinua huomioitu, persu.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Ei se nyt mikään vaalivoitto ollut. 80 % äänestäneistä äänesti muita kuin PS:ää.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Eduskuntavaaleissa v.2023 kolme suurinta puoluetta saivat ääniä seuraavasti.
        -kok.20,8% 644555 ääntä
        -ps.20,1% 620981 ääntä
        - sdp 19,9% n.590000 ääntä

Tammikuussa v.2025 puolueiden kannatus on seuraava.
        -kok.20% -0,8%

-ps.14,9% -5%
        -sdp 23,2% +3,3%

Kansan tahto on muuttunut.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

-kok.20,8% 644555 ääntä
        -ps.20,1% 620981 ääntä

-kok.20% -0,8%

-ps.14,9% -5%
        -sdp 23,2% 3,3%

kylmätotuus

Parintuhannen hengen "kansa"????

Ei edes vaaleissa näy koko kansan tahto, sillä osa kansasta jättää äänestämättä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt mikään vaalivoitto ollut. 80 % äänestäneistä äänesti muita kuin PS:ää.

Tarpeeksi ääniä saivat kun istuvat hallituksessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-kok.20,8% 644555 ääntä
        -ps.20,1% 620981 ääntä

-kok.20% -0,8%

-ps.14,9% -5%
        -sdp 23,2% 3,3%

kylmätotuus

Hahhaaa, eikö se kansan tahto muuttunut Marinin hallituksenkin suhteen vai miksi luulet, että nyt on kokoomus ja persut hallituksessa?

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Köyhillä eläkeläisillä pyyhkii hyvin.
        Kiitos nykyhallitus

Älä viitsi kirjoittaa puppua.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi kirjoittaa puppua.

kylmätotuus

Mitä puppua, olen tyytyväinen!

• Anonyymi

Valheilla pääsivät valtaan.

• Millä valheilla?
        Ei tämä yhteiskunta laiskoja ruoki.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Millä valheilla?
        Ei tämä yhteiskunta laiskoja ruoki.

Eikä aloitusten tehtailu valtion kassaan euroja tuo.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Tuoko nuo sinun töksäytyksesi paljonkin euroja valtion kassaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Tuoko sinun kommentit rahaa valtion kassaan?

Melkoisen typerän kommentin taas pistit?

• Anonyymi

Valheillla vallan varastaneet hilluvat hetken, sitten uikuttavat ja syyttävät
      "median ajojahtia".

• Joopa joo. Pientä rajaa nyt.

• Anonyymi

Surkea hallitus ja sen surkein osa on koko PS ja Orpo.

• Anonyymi

Persut on selkärangattomia itkuiikkoja, marttyyreitä jos niitä kritisoi.
        Lastentarhatasanoa: Äitiiii, toi löi !!! Yhyyyyy !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Surkea hallitus ja sen surkein osa on koko PS ja Orpo.

Mitäs äänestit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut on selkärangattomia itkuiikkoja, marttyyreitä jos niitä kritisoi.
        Lastentarhatasanoa: Äitiiii, toi löi !!! Yhyyyyy !!!

Onko siitä Kiurusta tullut persu?

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Mitäs äänestit?

Sinä et kertomasi mukaan äänestänyt, joten sinulla ei ole oikeutta osallistua keskusteluun hallituksesta tai eduskunnasta.
        Siis suu suppuun kultaseni.

kylmätotuus

• Anonyymi

Paskalla on paskan nimi.
      Miksi hallitusta pitäisi kutsua muuksi kuin se on?

• Leskel70

Oliko sinulla jotain asiaa tässä ketjussa?

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Oliko sinulla jotain asiaa tässä ketjussa?

Paskanpuhujilla ei asiaa ole koskaan.

• Anonyymi

Aivan oikein ! Kansa on rehellistä, vaikka hallitus ei olekaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan oikein ! Kansa on rehellistä, vaikka hallitus ei olekaan.

On täällä hieno taso kirjoituksissa..
        9 sääntöjenvastaista viestiä poistettu.
        Kyllä porukalla on huono olo.
        Kaikki haukutaan pystyyn.
        Omalta osaltani lopetan tämän ketjun.
        Eihän tästä mitään tule.
        Se on moro

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Eihän tästä mitään tule.
        Se on moro

Sinun kommettejasi varmaan on poistettu. Muitten on asiallisia.

• Anonyymi
        Leskel70 kirjoitti:

Eihän tästä mitään tule.
        Se on moro

Sait, mitä pyysit.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun kommettejasi varmaan on poistettu. Muitten on asiallisia.

Ne poistetut kommentit näkyvät profiilissani ja ovat anojen kirjoittamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sait, mitä pyysit.

kylmätotuus

Ja taas kylmis iski lisää euroja valtion kassaan?????

• Anonyymi

👍 👍 👍

• Anonyymi

Täällä on se joku puupääpersu, joka vainoaa pertikkiä ja halla-ahonäänestäjä44
      toinen sekopää, niitten kommentteja voi olla lähtenyt ja syytä onkin !

• Anonyymi

Eikö se prtikin vainooja ole tämä samainen "laihduttaja" ?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö se prtikin vainooja ole tämä samainen "laihduttaja" ?

Siinä mielessä hyvä olla persu, kun persuja ei kukaan "vainoa", ei edes Pertikki.

• Anonyymi

Veikkaan, että nyt on syrjäytettynä he jotka eivät halua/halunneet luopua saavutetuista eduistaan tai saavuttamistaan eduista velkarahalla.. Niin tuleehan siitä sitten älämölöä, kovaäänistä.

Palstoilta olen pysytellyt poissa juuri tästäkin syystä, politiikan jauhajat ovat tylsiä. En kannata heitä osallistumalla.

• Anonyymi

Nasima Razmyar on onneksi seuraava Suomen pääministeri.

100%varma.

• Anonyymi

Wokeaika on jo siihen mennessä ohi, kun on seuraavat eduskuntavaalit :))))

• Anonyymi

Ei ole tää hallitus minun elämääni parantanut, mutta ei parantanut tämä Marinin hallituskaan.

• Anonyymi

Marinin hallitus paransi oloja jopa vaikeissa kriisiolosuhteissa.
      Sinimusta persuhallitus on tehnyt ilmapiirin inhottavaksi ja epävarmaksi.
      Rasistit hallituksessa, velka kasvaa ja työttömyys kasvaa, koska
      persuhallitus haluaa nimenomaan sitä.

• Anonyymi

Kerro miten Marinin hallitus paransi oloja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persulle ei kannata selittää mitään. Ei persu tajua.
        Jos ei persu muuten tajua niin ei selittäminen mitään auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä sinä persu osaa selittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähävaraiset saivat käytännön opetusta siitä, miten oma perhe ja lähisukulaiset ruokitaan ilman rahaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sokealla kannata valoa näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähävaraiset saivat käytännön opetusta siitä, miten oma perhe ja lähisukulaiset ruokitaan ilman rahaa...

Voisitko hakea apua ja lääkkeet ongelmaasi. Prkl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuun pätee: Sokealle ei kannata näyttää valoa !

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Hallitusta mollaava papukaijan sitkeydellä toitottaa Immosesta ja sinimustista. Hassu ukko on....

• Anonyymi

Ihme jankutusta, meillä on oppositio ja hallituksen kannattajat.

• Anonyymi

Hallituksen kannattajat ovat vähemmistö ja vähenevät koko ajan.
        Enemmistöllä Suomen kansaa toimii järki.

• Anonyymi

Laki on laki politiikoillekin. Ei ole laillista käyttää huumeita Suomessa.

• Anonyymi

Ketjun aihe hukassa sulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjun aihe hukassa sulta.

Persuilla on kaikki hukassa koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuilla on kaikki hukassa koko ajan.

Nostele sinä vaan roskapropagandaasi ja täytä palstaa, ei tarvitse kenenkään miettiä kuka oikein on hukassa ja sekaisin.

• Anonyymi

Mikään ei ole helpompaa kun vedättää PS;n kannattajia. Sen tietää
      PS:kin.

• Anonyymi

PS-puolue vedätti kannattajiaan kuin litran mittaa ääniä saadakseen ja
        sitten petti ne 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PS-puolue vedätti kannattajiaan kuin litran mittaa ääniä saadakseen ja
        sitten petti ne 🤣

Sanna Marin teki oharit, ja häipyi kauas politiikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisas teko ! Älykäs ihminen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei halunnut enää kuunnella persujen mölyapinalauman öyhötystä !
        Vain tyhmä olisi kieltäytynyt niin hyvästä tarjouksesta minkä Sanna Marin
        sai. Persujen kateus ei lopu koskaan. Persuille ei ole paljon työpaikkoja
        tarjolla. Kuka niitä ottaisi ? Vain Kärkkäinen ?

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä niistä tiedä äänestäessään, kuka niistä tosissaan haluaa sitten istua eduskunnassa kuitenkaan. Mitenköhän moni niistä on äitiyslomalla nytkin, kun katsoivat mukavammaksi olla kotonaan kuin eduskunnassa.
        Saarikollakin on kiirettä löytää jotain muuta työtä siiheksi kun äitiysloma loppuu. Kannattikohan kenen häntäkään äänestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisas teko ! Älykäs ihminen !

Pyrkyriksi paljastui, uraa tekevä hedonisti. Saa nähdä viisastuuko iän karttuessakaan.

• Anonyymi

Persuja äänestäneitä on kahdenlaisia; pettyneitä ja niitä, jotka eivät ole vielä
      tajunneet tulleensa petetyiksi. Palstoilla kirjoittavat jälkimmäiset.
      Ne, jotka ovat tajunneet tulleensa petetyiksi ovat nolona hiljaa.

• Anonyymi

Hyvin oivallettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin oivallettu.

Vaikka itse kehutkin ...

• Anonyymi

Myös demareita äänestäneet pettyivät.

• Anonyymi

"Pinna kiristyy hallituksen mollaajista"

Älä ! Ei ois tarvinnut erikseen mainita 😃

• Anonyymi

Ne/se mollaaja vois kyllä lopettaa touhunsa, tuo on pelkää kiusantekoa.

• Anonyymi

Persuhallitus opettaa nyt vähävaraisille miten oma perhe ja lähisukulaiset
      ruokitaan ilman rahaa.
      Hallituksen lahja köyhille: Ilmainen eutanasia.

• Anonyymi

Tuolla mainittiin aikaisemmin se, mistä opetus tuli.

• Anonyymi

Perskokkareet jättää suomalaiset kortistoon ja haetuttaa halpatyövoimaa tilalle Aasiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla mainittiin aikaisemmin se, mistä opetus tuli.

Etkä ymmärtänyt edes vähän...

Vihjailtiin Marinin aamiaiskohusta, jonka viritti PS.

Aamiaiset ja muutkin sapuskat menivät täysin Valtioneuvoston ohjeiden ja määräysten mukaan.

Kuitenkin Marin suivaantui paskanjauhamisesta ja maksoi kaiken omasta kukkarosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkä ymmärtänyt edes vähän...

Vihjailtiin Marinin aamiaiskohusta, jonka viritti PS.

Aamiaiset ja muutkin sapuskat menivät täysin Valtioneuvoston ohjeiden ja määräysten mukaan.

Kuitenkin Marin suivaantui paskanjauhamisesta ja maksoi kaiken omasta kukkarosta.

Ei se kyllä noin ole.
        Ymmärtäähän tuon tavallinen maalainenkin, ettei se etuus ollut tarkoitettu jatkuvaan asumiseen Kesärannassa ja koko perheen syöttämiseen veronmaksajien varoilla.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Ei se kyllä noin ole.
        Ymmärtäähän tuon tavallinen maalainenkin, ettei se etuus ollut tarkoitettu jatkuvaan asumiseen Kesärannassa ja koko perheen syöttämiseen veronmaksajien varoilla.

Tavallinen ruuotsinsuomalainen ei ymmärrä:))

Asia käsiteltiin suomalaisessa mediassa varmasti pohjia myöten.

''...ettei se etuus ollut tarkoitettu jatkuvaan asumiseen Kesärannassa...''

Vain niin kauan kun ko. ministeri on toimessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tavallinen ruuotsinsuomalainen ei ymmärrä:))

Asia käsiteltiin suomalaisessa mediassa varmasti pohjia myöten.

''...ettei se etuus ollut tarkoitettu jatkuvaan asumiseen Kesärannassa...''

Vain niin kauan kun ko. ministeri on toimessa.

Mutta ei niinkään kauan pysyvään asumiseen ja koko perheen sapuskat.
        Eiköhän jopa presidentti maksa kotonaan omansa ja perheensä ruoat.

Mistä tietää, että ulkona on kylmä ilma?
        No siitä, kun näkee demarin kulkevan kädet omissa taskuissaan.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Mutta ei niinkään kauan pysyvään asumiseen ja koko perheen sapuskat.
        Eiköhän jopa presidentti maksa kotonaan omansa ja perheensä ruoat.

Mistä tietää, että ulkona on kylmä ilma?
        No siitä, kun näkee demarin kulkevan kädet omissa taskuissaan.

Nti. Helinä Sanahelinä, kaikki meni juurikin asetusten mukaisesti:)))

Ko. maja on tarkoitettu pääministerin ja ministerin perheenjäsenille.

• Anonyymi kirjoitti:

Nti. Helinä Sanahelinä, kaikki meni juurikin asetusten mukaisesti:)))

Ko. maja on tarkoitettu pääministerin ja ministerin perheenjäsenille.

Kyllä, asuminen, mutta ei kaikki omat ja perheen ruoat veronmaksajien varoilla.

Kaikki meni lopulta oikein ja asetusten mukaan, kun Marin maksoi ruokavelkansa ja alkoi maksamaan itse ruokansa jatkossa. Siitä hänellä se laihtuminen sitten alkoikin. Oliko hänellä edes varaa ostaa lapselleen ruokaa.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Kyllä, asuminen, mutta ei kaikki omat ja perheen ruoat veronmaksajien varoilla.

Kaikki meni lopulta oikein ja asetusten mukaan, kun Marin maksoi ruokavelkansa ja alkoi maksamaan itse ruokansa jatkossa. Siitä hänellä se laihtuminen sitten alkoikin. Oliko hänellä edes varaa ostaa lapselleen ruokaa.

Marin ei ole ilmoittanut ruokaetua verotuksessa, koska kanslia on katsonut sen kuuluvan pääministerin asuntoetuun.

Se taas on tuloverolain mukaan verovapaa etu.

Pääministeri Sanna Marin on kertonut, että hän on valmis maksamaan ateriaetuihin liittyvät veroseuraamukset.

Pääministeri ei ole tehnyt ruokahankintoja, vaan ne ovat kanslian työntekijöiden ja virkamiesten tekemiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin ei ole ilmoittanut ruokaetua verotuksessa, koska kanslia on katsonut sen kuuluvan pääministerin asuntoetuun.

Se taas on tuloverolain mukaan verovapaa etu.

Pääministeri Sanna Marin on kertonut, että hän on valmis maksamaan ateriaetuihin liittyvät veroseuraamukset.

Pääministeri ei ole tehnyt ruokahankintoja, vaan ne ovat kanslian työntekijöiden ja virkamiesten tekemiä.

Ainahan on maksettava, eikös juu....

• Anonyymi

Normaali ihminen ei käytä väkivaltaa niinkuin äärioikeisto uusfasistisine
      aatteineen eikä puukottele lapsia eikä polta vastaanottokeskuksia niinkuin
      rasistit tekivät urakalla.

• Anonyymi

Ei ne kuitenkaan heittele naapurin kissaperheitä elävinä nuotioon.

• Anonyymi

Onko Purra ihminen, joka ei tajua pahoja tekojaan, vaan jopa nauttii niistä ?

• Anonyymi

Sinä ei tunnu osaavan muuta kuin pottuilla ja häiriköidä kymmenillä vääristelyilläsi.

• Anonyymi

Jopa nauttii niistä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa nauttii niistä !

Ilkimys ja putinisti se on.

• Anonyymi

Psykiatri olisi samaa mieltä Purrasta. Jopa nauttii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatri olisi samaa mieltä Purrasta. Jopa nauttii.

Vaihda edes sanamuotoa, hyvä höppänä :)))
        Alkaa vaikuttaa muistisairaalta tuo toisto "Jopa nauttii".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihda edes sanamuotoa, hyvä höppänä :)))
        Alkaa vaikuttaa muistisairaalta tuo toisto "Jopa nauttii".

Se varmaan unissaankin höpisee samaa...ressukka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkimys ja putinisti se on.

Ja nauttii.

• Anonyymi

Rasismi ja sadismi ovat sukua toisilleen. Persuista sen huomaa.

• Anonyymi

Et taida olla ihan asiallinen, mikä saa tuollaista kirjoittamaan, sitä voi vain arvailla.

• Anonyymi

Velkataakka päällä mitä vassarit teki.
      Nyt jonkun täytyy kantaa vastuu, että vassareillekkin jatkossa on palveluja.

• Anonyymi

Miksi mollataan hallitusta tällä palstalla? Eihän tämä ole politiikkapalsta?

• Anonyymi

Jotkut ei tajua mitään normaalista elämisestä, sitä se taas on.

• Anonyymi

Ota ihan rauhallisesti, kyllä sinä paranet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota ihan rauhallisesti, kyllä sinä paranet.

Onko hallitusvastaisen propagandan massapostaaja mielestäsi ihan terve?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hallitusvastaisen propagandan massapostaaja mielestäsi ihan terve?

Suomen parhaat mediat eivät levitä propagandaa. Kaiken paikkansapitävyyden
        voi tarkistaa mediasta.

Persujen media on vale- ja vääristelymedia. Sen mitään "tuotoksia" ei pidä koskaan
        uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi tarkistaa mediasta.

Persujen media on vale- ja vääristelymedia. Sen mitään "tuotoksia" ei pidä koskaan
        uskoa.

Tiesin että tuomitset tämän palstan hallitusvihaajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi tarkistaa mediasta.

uskoa.

Kaikki on pitänyt paikkansa, Ei täällä muut levitä propagandaa kuin PS:n kannattajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesin että tuomitset tämän palstan hallitusvihaajan.

Ymmärrys hoi !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrys hoi !!!

Ymmärrys on tosi outoa hallitusvihaajalla.

• Anonyymi

Mene itse hiihtämään Antti Tuiskun kanssa täältä kyttäämästä 24/7.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      242
      5546
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      27
      3970
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      19
      2354
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      287
      2192
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1441
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1289
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1182
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      127
      1109
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      963
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      164
      846
    Aihe