teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
Kumpiko kaivatussasi
71
1097
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkonäkö teki ensin vaikutuksen, mutta äly vei lopullisesti jalat alta.
- Anonyymi
Miten voit tietää et hän on älykäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit tietää et hän on älykäs
Koska tunnen hänet ja olemme keskustelleet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska tunnen hänet ja olemme keskustelleet
Ok.
- Anonyymi
En muista, eikä sillä ole väliä. En kaipaa ketään.
-nukke- Anonyymi
Pers ehkä, vaikka näyttää menneen...
T. ei auta meikäläistä.......
Hyvästi..
https://m.youtube.com/watch?v=hfmxO-HQ5rU - Anonyymi
Painu sitten muualle kaipailua käsittelevältä palstalta.
- Anonyymi
Ulkonäkö. 🍉🍉
- Anonyymi
Sanoisin kyllä että kosketus ja keho. Silloin kun hän kietoi kätensä ympärilleni ja veti kiinni itseensä. Ei mikään ole tuntunut niin hyvältä.
- Anonyymi
❤❤💤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ensimmäistä kertaa....
https://m.youtube.com/watch?v=o5ESFeGw9b4Niinpä se hetki. En kestä.
- Anonyymi
Puheliaisuus.
- Anonyymi
Molemmat ja se tunne, että hänkin voi olla minusta kiinnostunut?
- Anonyymi
Jos noista pitää valita, niin äly. Enhän minä edes tiennyt miltä hän näyttää. Todellisuudessa tykästyin kuitenkin luonteeseen ja kiltteyteen, vaikka kyllä hän älykäskin on.
- Anonyymi
Miten voi ihastua ihmiseen, jota ei ole edes nähnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No koska tämä palstan setä diggaa luonnehtia itseään mairittevassa valossa, oi totinen palstain lukija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että hyvin helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei voisi? En mä ole muutenkaan koskaan ihastunut kenenkään ulkonäköön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mun täytyy kyllä todeta, että en pelkästään ihastunut, vaan rakastuin korviani myöten, ennen kun tiesin miltä hän näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole nähnyt henkilöä ja ihastuu, niin sinähän olet ihastunut mielikuvaan. Vähän niin kuin julkkisfanittaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole nähnyt henkilöä ja ihastuu, niin sinähän olet ihastunut mielikuvaan. Vähän niin kuin julkkisfanittaminen.
Nimenomaan ei, vaan ihastunut ihmiseen itseensä, hänen persoonaansa. Vaikka toista ei olisi nähnyt, niin hänen kanssaan on voinut viettää hyvinkin paljon aikaa ja hänet voi tuntea erittäin hyvin.
Kenestä julkkiksesta muka et ole nähnyt edes kuvaa, mutta olet viettänyt hänen kanssaan lukemattomia tunteja yhdessä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkkis olisi ollut täysin vastakohtainen tilanne. Ihminen, josta on nähnyt vain kuvia ja josta tietää vain ulkonäön ja jota ei tunne lainkaan henkilökohtaisella tasolla. Nyt kuitenkin puhuttiin ihmisestä, jonka ulkonäöstä et tiedä mitään, mutta jonka tunnet ihmisenä hyvin ja erittäin henkilökohtaisella tasolla ja jonka kanssa olet viettänyt aikaa useita tunteja, melkeinpä joka ainoa päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sivusta todeta, että johan on kommentti. Tuo kommentti taitaa nyt kertoa lähinnä sinusta ja siitä millaiseksi sä tuon tilanteen oletat. Tuosta saa kuvan, että sinusta tuossa on pakko olla kyse jostain nettideittailun kaltaisesta jutusta. Kuitenkin on tilanteita, joissa ihmiset voivat tuntea toisensa jopa useita vuosia, ilman että ikinä tapaavat. Syy miksi eivät ole tavanneet tai miksi ulkonäöllä ei ole ollut väliä voi olla vaikkapa se, että kyseessä on alunperin ollut jokin ihan muunlainen suhde kuin deitailu tai siihen viittaava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sivusta todeta, että johan on kommentti. Tuo kommentti taitaa nyt kertoa lähinnä sinusta ja siitä millaiseksi sä tuon tilanteen oletat. Tuosta saa kuvan, että sinusta tuossa on pakko olla kyse jostain nettideittailun kaltaisesta jutusta. Kuitenkin on tilanteita, joissa ihmiset voivat tuntea toisensa jopa useita vuosia, ilman että ikinä tapaavat. Syy miksi eivät ole tavanneet tai miksi ulkonäöllä ei ole ollut väliä voi olla vaikkapa se, että kyseessä on alunperin ollut jokin ihan muunlainen suhde kuin deitailu tai siihen viittaava.
Jotensakin noin. Jos ihmisen on tuntenut 8 VUOTTA, josta tosin nuo tunteet heräsivät sen viimeisen 6 kuukauden aikana ennen tapaamista, niin kyllä hänet silleen ihan pikkiriikkisen paremmin tuntee kuin käytyään hänen kanssaan kerran kahvilla (= nähtyään hänet) 😁.
- Anonyymi
No äly, tai se että oltiin suurimmaksi osaksi samalla aaltopituudella. Vaikka välillä testailikin omaa järjenjuoksuani, mutta taisi olla molemminpuolista.
- Anonyymi
Ystävällisyys oli eka juttu, mietin jälkeenpäin että onpa mukava nainen (ja maailman kauneimmat kasvot).
Ei noista kumpikaan, se innostuneisuus hänessä..mukaansatempaava ihana nainen joka saa vaikka lyhtypylväänkin tanssimaan...
- Anonyymi
Hauskasti kuvailtu 😂
- Anonyymi
sekä että silloin aikoihin ja luovuus huumori
- Anonyymi
Pirkät vaaleat hiukset ja ne rinnat 🤤
- Anonyymi
Ihastuin sisäiseen häneen ensin. En korona-aikana edes nähnyt kokonaan kasvoja maskin takaa ennen kuin olin jo ihastunut.
- Anonyymi
Molempi parempi. Tyhjä kuori ei kiinnosta.
2 in one, eli molempiin.
Oon sun manttelinperijä, oot täällä seilannut jo niin kauan...silloin kun tulee nicci niin se on toivoton tapaus...mee sinä jo pois, valtakunta on nyt minun, netta on poissa ja minunkin ihana....m varmaan myös menetetty taivaan tuuliin
Kanoottimies kirjoitti:
Oon sun manttelinperijä, oot täällä seilannut jo niin kauan...silloin kun tulee nicci niin se on toivoton tapaus...mee sinä jo pois, valtakunta on nyt minun, netta on poissa ja minunkin ihana....m varmaan myös menetetty taivaan tuuliin
En mä oo menossa mihinkään.
Kanoottimies kirjoitti:
Ja kyllä mä tiedän, ettei minusta välitetty yhtään.
mustasusi kirjoitti:
Ja kyllä mä tiedän, ettei minusta välitetty yhtään.
Välittää toki, ulosottomies ja lapsesi
- Anonyymi
Aluksi ei kumpikaan 😅. Katpoin, että ei helekatti mikä mies. Sitten kun naurultani tokenin, niin mietin, että ei hitto Mikä Mies 😍😍😍
- Anonyymi
Molemmat.
- Anonyymi
Lisään, että ensin kuitenkin ulkonäkö.
- Anonyymi
Persoona teki ensimmäisen. Niin ihana mies. Suloinen ja hellä.
- Anonyymi
Komea, pitkä ja tumma 😘
- Anonyymi
Häkellyttävän hyvännäköinen
- Anonyymi
Uhkeat rinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhkeat rinnat.
Oli miehestä
- Anonyymi
Alkuun ulkonäkö ja kun osoittautui älykkääksi niin siinä se sitten oli.
- Anonyymi
Mistä se älykkyys kumpuaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan pernasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ATEISMI + RÖYHKEYS
- Anonyymi
Molemmista tykkään, edelleen.
- Anonyymi
Ehkei kumpikaan edellämainituista kun ei vaikuttanut penaalin terävimmästä päästä, MUTTA
teki jollain omalla omituisella tavallaan vaikutuksen.
Aitous, huumori, herkkyys ja tietty epävarmuus.
Oltiin niin vähän kuitenkin tekemisissä, että onhan hänessä ollut jotain merkittävän tärkeää koska en ole häntä unohtanut vieläkään.
Ihmisessä on niin paljon enemmän kuin äly ja ulkonäkö. Ajatteleekohan sitä monikaan tänä päivänä?- Anonyymi
Kai sä tajusit et mä esitin jopa tyhmempää kuin olin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sä tajusit et mä esitin jopa tyhmempää kuin olin?
Tietty nää esitit tyhmempää kuin olitkaan.
Ei sun ois ees tarvinnut.. Nyt ois aika sun koota itsesi ihan kunnon äijäksi ja miettiä tämä storyn jatko eteenpäin...Mitä sinä toivot ja haluat?
- Anonyymi
Äly tietenkin
- Anonyymi
Ulkonäkö, myöhemmin luonne, älykkyys ja aitous. Usein ihmiset jotka oppivat elämässä teeskentelemään epävarmuuksien johdosta, eivät ymmärrä tai arvaa että ihmiset jotka eivät ole oppineet teeskentelemään, tunnistavat se välittömästi.
https://www.youtube.com/watch?v=OELXnR6dFHM- Anonyymi
Tämä on niin totta!
- Anonyymi
Ei kumpikaan. Huumorintaju, lämpö ja ystävällisyys.
- Anonyymi
Uiddujoo
- Anonyymi
Minuun tekee vaikutuksen jos nainen lempeästi rakastaa minua. Niin että itkee kun minua itkettää ja on iloinen kanssani.
- Anonyymi
Lisään: jos nainen on tuollainen niin tahdon aina olla hänen kanssaan ja joka yö olla viekussa ja aina kiltisti ja kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään: jos nainen on tuollainen niin tahdon aina olla hänen kanssaan ja joka yö olla viekussa ja aina kiltisti ja kunnolla.
Myhverön paluu palstalle. Oumaigaad.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myhverön paluu palstalle. Oumaigaad.
Myhverö on ihan liikkis. Ja oma, tunnistettava tyyli.
- Anonyymi
ÄLY tietenkin, ja munan koko!!
- Anonyymi
Tähän voin vain laittaa levollista ja hyvää yötä.
Nukkukaa hyvin.
🙏🏻 🌈 - Anonyymi
Taito ja omistautuminen.
- Anonyymi
😆😅🤣😂😊😉☺️
- Anonyymi
Sinkkuna olessa aina ulkonäkö edellä mennyt. Mutta aina parisuhteessa olessa ihastun muiden älyyn eikä ulkonäkö kiinnosta pätkääkään.
Pitäisi varmaan hypätä suhteesta toiseen lennossa että saisi paremmat kortit itselle, parisuhde mielessä. - Anonyymi
Pitkäaikainen valehtelu.
- Anonyymi
Hänen Sievät silmät, sievä ääni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418937T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291841Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261769- 1351561
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941140Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81109- 711097
- 92922
- 49825
- 75777