Tuletko tervehtimään minua tänne, se toisi ilon pilkahdusta talvisen päiväni päätteeksi ja voisin mennä tyytyväisenä nukkumaan? Uskallanko unelmoida meistä ja ovatko askeleeni viemässä kohti valoisampia hetkiä? Vain sinä tiedät vastauksen siihen. Ehkä, jos salasitkin todelliset tunteesi.
Ihanalle pitkälle naiselle
15
470
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka tietää 🫦
- Anonyymi
Hei sinä ihana samanpituinen mies. Hyvää yötä ja kauniita unia, kaivatun kuvia.
Uskalla unelmoida, minäkin unelmoin. Käymme yhdessä kohti valoisampaa aikaa, sinä ja minä.- Anonyymi
Ihana sinä. 🌞🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana sinä. 🌞🔥
😍😘🥰
- Anonyymi
💚 Pyydät vaan
- Anonyymi
Unelmoi vaan niin minäkin sinusta. Missä ohimennen nähtiin viimeksi?
- Anonyymi
Viime viikolla.
- Anonyymi
Onko menoja vai onko hetki aikaa unelmoida? A-naiselle, sille ihanalle.
- Anonyymi
Aina aikaa unelmoida. Elän unelmissani… kunpa todellisuus joskus edes vastaisi unelmia. Pakko kuitenkin maadoittua välillä, vaikka se onkin ikävää.
- Anonyymi
180 cm hujoppi nainen?
- Anonyymi
Kuinka pitkä on sinulle "pitkä? ;)
- Anonyymi
Hänen omien sanojensa mukaan on pitkä.
- Anonyymi
Vähän yli 170 cm.
- Anonyymi
172cm
- Anonyymi
Tulen heti, jos kutsut. Voitais vaik rakastella kiihkeästi.🥳♥️🔥👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2234468Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61663Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin97913- 30757
- 63755
- 176740