Sinua ajatellessa tulee usein itku silmään

Anonyymi-ap

Ei, et ole kiusannut minua, etkä tehnyt pahaa, ainakaan ilkeyttäsi. Olen miettinyt monta kertaa mistä se voisi johtua? Uskoakseni siksi, koska alitajuisesti tajuan sinun ymmärtävän minua. Olet sydämellinen ja empaattinen, hyvä minulle, ehkä jopa omaat jonkinlaisia tunteita, ja vaistoan sen. Kuulostaa hullulta, sekaisin menneen miehen houreilta, vähän kuin korkeassa kuumeessa olisin ja hallusinoin olemattomia. Saattaa olla, mutta toisaalta kokemus sinusta on valtavan vahva ja se saa minut hämilleen. En tiedä mitä uskoa ja mitä ajatella. Sen kyllä tiedän varmuudella, että olet empaattinen ja sydämellinen ihminen, on vain kysymys oletko sitä juuri minulle sillä lailla erityisellä tavalla. Olen odottanut jo vuosia, että tämä arvoitus ratkeaisi ja saisin tietää, miten asia oikeasti on. Sekin pelottaa, koska pelkään sitä toista todennäköistä mahdollisuutta, jota en nyt ole valmis kohtaamaan.

35

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaistoihinsa kannattaa yleensä luottaa.

• Anonyymi

Sulla ei taida olla mitään vaistontynkää mihinkään suuntaan kun ripustaudut tähän naisia esittävän äijän teatteriin ja yrität aikuisgroomata omassa haperossa päässäsi jotain naista, jota et varmaankaan tunne tyyliin yhtään, että voisit tehdä hänestä varsinkaan tällaisia halventavia tulkintoja. Muutenkin tämä tyyli pyöriä tämän äijän teksteissä, eli tapa ilmaista itseäsi on hyvin hälyttävää tasoa. Sinulla ei ole itsetuntoa, joten haet jotain jumaluuskokemuksia objektisoimalla tätä naista joksikin pelastusprojektiksesi.-TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei taida olla mitään vaistontynkää mihinkään suuntaan kun ripustaudut tähän naisia esittävän äijän teatteriin ja yrität aikuisgroomata omassa haperossa päässäsi jotain naista, jota et varmaankaan tunne tyyliin yhtään, että voisit tehdä hänestä varsinkaan tällaisia halventavia tulkintoja. Muutenkin tämä tyyli pyöriä tämän äijän teksteissä, eli tapa ilmaista itseäsi on hyvin hälyttävää tasoa. Sinulla ei ole itsetuntoa, joten haet jotain jumaluuskokemuksia objektisoimalla tätä naista joksikin pelastusprojektiksesi.-TT

Miksi kuvittelet olevasi niin varma että itse tiedät kuka aloittaja on, oletko selvännäkijä? Jännää myös miten sinua tuntuu triggeröivän näin kovasti, jos joku osallistuu keskusteluun ja tarjoaa niihin neuvoja. Onko kyseessä sitten mustasukkainen halu omia tämä kuvittelemasi nainen, vai oletko vain katkera ettei sinua ole elämän polullasi opastettu tarpeeksi. Mene ja tiedä, tsemppiä joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kuvittelet olevasi niin varma että itse tiedät kuka aloittaja on, oletko selvännäkijä? Jännää myös miten sinua tuntuu triggeröivän näin kovasti, jos joku osallistuu keskusteluun ja tarjoaa niihin neuvoja. Onko kyseessä sitten mustasukkainen halu omia tämä kuvittelemasi nainen, vai oletko vain katkera ettei sinua ole elämän polullasi opastettu tarpeeksi. Mene ja tiedä, tsemppiä joka tapauksessa.

Toi on joko yksäri tai tiina toivoton. Mustasukkainen kaikista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen joka digga ojentaa patologista ja sovinistista ajattelua. Tämä kukkoileva tepastelu ja joistain naisesta kisailu kin hän ei olisi paikalla ei suinkaan paranna osakkeitasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on joko yksäri tai tiina toivoton. Mustasukkainen kaikista

Nyt ei gubbe ja aloittaja ole mitenkään tarpeellista se, että kirjoittelet joko omista hahmoistasi tai jostain suurinvaasion tehneestä tapauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen joka digga ojentaa patologista ja sovinistista ajattelua. Tämä kukkoileva tepastelu ja joistain naisesta kisailu kin hän ei olisi paikalla ei suinkaan paranna osakkeitasi

Valaise toki, mitä ihmeen sovinistista on rohkaista jotakuta luottamaan vaistoihinsa? Sinähän se tänne tulit aloittajaa omimaan ja hänestä kisaamaan, minä ainoastaan tarjosin neuvon ihmiselle jolla tuntuu olevan tuskia.

• Anonyymi

Meneekö aloitus s-naiselle?

• Anonyymi

Samaa mietin. Voisiko olla S-naisen vainoaja?

• Anonyymi

Olipa osuva, mutta tuo vuosia... Emme ole tunteneet vuosia.

• Anonyymi

Onko mieheltä naiselle

• Anonyymi

Tämä palstasetä taisi kynäillä jo dialogissa itsensä kanssa, että kyseessä on nainen joka saa hänet ihan kyynelehtimään

• Anonyymi

Rölli siellä taustalla, mutta ei mitään hätää. Ja hyviä öitä.

• Anonyymi

Hyvää yötä, pölli :)

• Anonyymi

Hän kuulostaa ihanalta ihmiseltä, joka kohtelee sinua hyvin. Onko sinulla tunteita häntä kohtaan, vai kiinnostaako arvoitus enemmän?

• Anonyymi

Rakastan häntä. Kyseessä eräs nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan häntä. Kyseessä eräs nainen.

Jos tilanne jatkunut jo vuosia, asia kannattaa selvittää. Vaikka ymmärrän hyvin tilanteesi, ja ettei ole helppoa ottaa vastaan sitä ikävämpää mahdollisuutta. Jos vaistosi kuitenkin sanoo että tunteiden mahdollisuus olisi olemassa, niin tuskin se tyhjästä on syntynyt. Rohkeutta, sitä rakastaminen vaatii. Toivottavasti löydät sen. ♥️

• Anonyymi

Onko teillä ollut parisuhde?

• Anonyymi

No mitäpä luulet onko tällä puutaheinää jodlaavalla äijällä mitään parisuhdetta takana jos täällä täytyy tilittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäpä luulet onko tällä puutaheinää jodlaavalla äijällä mitään parisuhdetta takana jos täällä täytyy tilittää

Ihanan äkäinen ihminen. Sait fanin, nimmarin ku vielä sais. 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanan äkäinen ihminen. Sait fanin, nimmarin ku vielä sais. 😀

Well minority kinda like this lit i guess

• Anonyymi

Tunteita on. Niiden kanssa on hyvä olla, jos luottaa. Minun kohdalla luottamus voi kasvaa ajan myötä, yhdessä vietetyn ajan myötä. Arvoitusten purkamisen myötä.

• Anonyymi

Ehkä sinun kuitenkin olisi hyvä selvittää asiat kaivatun kanssa.

• Anonyymi

On se pelto-elvis hieno asia, että sinulla on tällainen usko itseäsi kohtaan, että tämä massapostaava gubbe on joku nainen jota paimentaa altasi taakse.

• Anonyymi

Tämä voisi osua, mutta tuskin olet hän. Kuinka monta vuotta olette tunteneet? Haluatko antaa jotain tunnistetta?

Minäkin olen itkenyt paljon erään miehen takia, koska en oikein meinaa kestää näin voimakkaita tunteita. Toisinaan pelästyn hänen seurassaan, kun haluaisin koskettaa, ottaa kädestä kiinni, ja antaa pusun poskelle. Tahtoisin kertoa hänelle, kuinka paljon tykkään ja välitän. En vain uskalla, enkä osaa, jos olen ihan rehellinen.

Hän on erityisin ja merkityksellisin mies, jonka olen koskaan tavannut. Hän on hyvä myös minulle, mielestäni ymmärrämme toisiamme. Minulle hän on ykkönen, en tiedä mitä olen hänelle.

Toivon, että arvoitus ratkeaa eduksesi.

• Anonyymi

Onko auttanut sinua kaupassa ? Miksi et osaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko auttanut sinua kaupassa ? Miksi et osaa ?

Ei kaupassa.

En osaa aloittaa sitä keskustelua, jossa kertoisin tunteistani. Eikä se olisi sopivaa, koska hän on varattu. Siinä menisi hyvä työtoveruus pilalle.

• Anonyymi

Minun tunteeni mieheen vuosien takaa on tosi vahvat. Se, että ajattelen häntä edelleen, kertoo jostakin, mitä en voi kontrolloida tai ohjailla. Hän on erityinen, rakas. Se on selvää.

• Anonyymi

Otinko sukkasi vahingossa?

• Anonyymi

Alushousut

• Anonyymi

Kolmas kerta toden sanoa

• Anonyymi

Ja mikähän olisi tämä kolmas kerta tämän palstasedän aloituksen mukaan?

• Anonyymi

Osataanko täällä enää mitään muuta tehdäkään kuin itkeä 😅

Näistä tulee jotenkin kuvottava olo että sekä naiset ja miehet kuvittelee joidenkin tihruttavan jonkun nobodien perään. Voi luoja.

• Anonyymi

Äläs muuta virka. Siis täällä nämä kaipailijat eivät ole koskaan edes tutustuneet naisiin joita kaipailevat niin miten pöhlöjä ovat kun vuosikaupalla hirnutaan ja vinkutaan jonkun perään. Sitten on aina ne jotka menee ns. lankaan että oisko ehkä se oma kaipauksen lähteenä oleva mies. Voi voi äly hoi älä jätä!! Minne tämä virtuaalihuhuilu meitä vie? Mitä iloa täällä viestittely tuo muka? Ei mitään eikös vaan. IRL on se juttu jos ihan aikuisten oikeesti jotain suhdetta haluaa.

• Anonyymi

Olet odottanut jo vuosia että arvoitus ratkeaisi?? No oliskohan se nyt vaan niin että jos jo vuosia oot ootellu kopperossasi että tuo nainen ovellesi kävelisi ja ilmoittaisi suuresta rakkaudestaan sinua kohtaan ilman että tietäisi sinun olleen hänestä jo vuosikausia järjettömän kiinnostunut niin…. oletko ehkä kuitenkin vain …. haaveilija tai mieleltään häiriintynyt tai päivästä päivään netistä sisältöä tyhjään elämäänsä hakeva mies? Onko se haikailu jotain antanut vai miksi vaan jatkat?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5260
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3700
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2184
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      279
      2123
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      946
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196