Minä en pelaa hänellä. Toivon, että hän tajuaa sen. Minä ihastuin varoittamatta ja vähän vahingossa. Tää saattaisi naurattaakin meitä, jos tilanne olisi toinen. Minä en pitänyt häntä sellaisena miehenä, johon ihastun. Mikä virhe. Rentouduin hänen seurassaan. Sit tajusin, että hän katselee minua. Seuraavaksi hän punastui pari kertaa seurassani. Aloin tarkkailemaan häntä ja sitten ei mennyt kauan, kun olin itse ihastunut. Haluaisin, että hän tietää tämän, ehkä joskus kerron tästä. Yritän parhaani mukaan käyttäytyä normaalisti, mutta se ei ole nyt oikein onnistunut. Olen pahoillani siitä. En halua, että hän ajattelee, että leikin kuumaa-kylmää. En leiki mitään. Yritän vain selvitä ja korjata tilanteen.
n
Tää ei ole peliä
18
539
Vastaukset
- Anonyymi
Korjata tilanteen eli yrität unohtaa jonkun toisen avulla?
- Anonyymi
En minä tähän halua enää muita sekoittaa, eiköhän asiat ole jo tarpeeksi sekaisin.
- Anonyymi
Enkä iminä tiedä, miten tää nyt sit korjataan. Kunhan räpistelen.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä iminä tiedä, miten tää nyt sit korjataan. Kunhan räpistelen.
AloittajaNo mutta onneksi sulla on naisia esittävä äijä näitä fasilitaattoreja täällä🥱
- Anonyymi
Voisitpa antaa sellaisen vihjeen, että tunnistan sinut varmasti. Ihastuin häneen söpöön ja ihanaan naiseen. Olisi ihanaa kuulla, jos hän tuntisi samoin. Etkö sitten halua mitään kanssani?
m- Anonyymi
No en tiedä, kuka sinä olet? Mut jos puhutaan hänestä, niin en tiedä. Tämä on monimutkaista. Tykkään, kun asiat on selkeitä. Nyt tää tunne sekoittaa kaiken. Kaipa se, mitä haluan riippuu siitä, mitä hän haluaa ja mitä me sit oikeasti tunnettaisiin yhdessä.
- Anonyymi
Hyvää vihjettä on vaikea keksiä, mutta jos tuo, mitä kerroin, osuu, olet lähellä arvoituksen ratkaisua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää vihjettä on vaikea keksiä, mutta jos tuo, mitä kerroin, osuu, olet lähellä arvoituksen ratkaisua.
Jos olet hän, niin toivon vaan että ymmärrät asiat oikein ja tiedät mitä teet ilman että olen rautalankaa vääntänyt. Itse en voi tällä hetkellä tehdä enempää. Näet sitten minut joskus.
Ja muista että olen usein epätietoinen sinusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä, kuka sinä olet? Mut jos puhutaan hänestä, niin en tiedä. Tämä on monimutkaista. Tykkään, kun asiat on selkeitä. Nyt tää tunne sekoittaa kaiken. Kaipa se, mitä haluan riippuu siitä, mitä hän haluaa ja mitä me sit oikeasti tunnettaisiin yhdessä.
En ole ollut ihastunut temperamenttiseen mieheen. Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään!
- Anonyymi
No miten se naisena esiintyvä setämies ajatteli korjata tilanteen?
- Anonyymi
Voi ei- nyt sanoit kyllä rumasti minulle1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei- nyt sanoit kyllä rumasti minulle1
Guben kommentti poistui jo, mutta ehkä vaadin silti eri toimenpiteitä huomenna webissä ns
- Anonyymi
Missä tapasitte? Miksi tilanne on monimutkainen?
- Anonyymi
Hän tietää vastaukset noihin, en halua vastata näihin.
- Anonyymi
Toinen teistä on varattu. Selkeästi.
- Anonyymi
Ompa kurjaa kieroilua seläntakana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa kurjaa kieroilua seläntakana
Niinpä. Ja muutenkin ollut ei hyväksyttävää toimintaa kauan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ja muutenkin ollut ei hyväksyttävää toimintaa kauan!
Hän ei tunnu ymmärtävän sitä mikä on oikein ja mikä väärin! Saako ihmisiä seurata ja yrittää tunkea väkisin itselle vieraan ihmisen elämään. Kun ei tunne sellaista ihmistä, ei voi tietää sitä miten hän reagoisi, jos häntä arvostelisi siitä kun hän seurasi, temperamenttisyys. Siksi aina täysin hiljainen ohimeno!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878