On se niin vmäistä kun joka päivä uudelleen ja uudelleen tajuaa miten tyhmä on ollut. Monia asioita ei kuulu saada eikä voi edes pyytää anteeksi. Silti on yritettävä elää sellaisena kuin on. Tehtyjä ei saada tekemättömäksi, mutta voiko jotakin helpotusta olla.
Mitä voi pyytää ja saada anteeksi
36
860
Vastaukset
- Anonyymi
Aika neuvoja antaa olen kuullut sanottavan.
- Anonyymi
lopeta se anteekspyytely ja nosta leukaa pikkasen korkeemmalle ja sit vaa elämäs eteepäi
- Anonyymi
Riippuu siitä mitä kamalaa olet tehnyt? Se määrittää monesti sen saatko anteeksi ja anteeksi voit saada, mutta se ihmissuhde jolle pahan teit on menetetty, eläkää silti sovussa, turha riitely myrkyttää mielen ja koko elämän.
- Anonyymi
Älä rukoile itsesääliä täälä. Mee rukoileen tuonne kirkkoon ja pyydä tekojas anteeksi sielä. Toinen asia on onko se kirkko, rukoileminen ja ”uskovaisuus” vain laastari? Tekopyhiä löytyy siltäkiku saraltaki.
Ole oma ihtesi ja myönnä kaikille tyhmyytesi jja virheesi.
Pyydät fiksusti anteeksi. - Anonyymi
Saat kaikki anteeksi!
- Anonyymi
Vienan laukkuryssien verenperintö se on joka tavallista kansaa täällä eniten kiusaa ..
Sutkien , ketkujen ja kaiken maailman huijareiden sekä koijareiden keskittymä jonka kerkeäkielisyys on satavarmasti jotain jota voisi kuvailla sanalla "maailmanluokkaa..." Paneskeliko ne laukkuryssät melekeen jokkaesta talon emäntää?
- Anonyymi
Etupäässä isäntiä.
Anonyymi kirjoitti:
Etupäässä isäntiä.
Se on sitten tuo isoillakirjoittaja lerputtaja niitten isäntien jäläkeläisie.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Se on sitten tuo isoillakirjoittaja lerputtaja niitten isäntien jäläkeläisie.
H.A.I.S.T.A.
S.I.N.Ä.
L.U.M.P.E.R.I .
R.A.I.P.E.N.
P.E.R.M.A.S.T.A.
P.E.R.S.E.E.N.R.E.I.K.Ä.Ä!!!!! - Anonyymi
L.U.M.P.E.R.I.
O.N.
K.A.K.O.S.E.N.
S.O.R.V.A.R.I.!!! Anonyymi kirjoitti:
H.A.I.S.T.A.
S.I.N.Ä.
L.U.M.P.E.R.I .
R.A.I.P.E.N.
P.E.R.M.A.S.T.A.
P.E.R.S.E.E.N.R.E.I.K.Ä.Ä!!!!!Osu ja upposi!!🤣🤣🤣🤣
Jatka vaan lerputtelujasi!!- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Osu ja upposi!!🤣🤣🤣🤣
Jatka vaan lerputtelujasi!!L.U.M.P.E.R.I.
O.N.
K.A.K.O.S.E N.
M.I.E.S.!!!
- Anonyymi
Anteeksi antamisessa on minusta kaikkein vaikeinta antaa itselleen anteeksi. Sitä tahtoo toisinaan olla itse itsensä pahin vihollinen.
- Anonyymi
Nurkkaan mene heti seisomaan
Pöksyt kinttuihin ja piiskaa pyllylle.
Siitä se lähtee - Anonyymi
Nimipäiväsankari saa anteeksi, vaikka pöljä onkin.
- Anonyymi
Pyytää voi mitä vaan ja anteeksikin voi pyytää vaikka ei olisi aihettakaan.
- Anonyymi
Se on sinun syy. Anteeksi et saa ja se on sinun syy miksi synnyit
- Anonyymi
Näinhän se täällä näyttää menevän "Sin oot vääräs" jne. Onko vaikeampi antaa anteeksi kuin pyytää anteeksi?
- Anonyymi
kuvitteleeko joku paviaani että täällä kirjottelu anonyymisti auttaa mihinkään mitenkään?
Joo...ei anona oo missään hyvä olla.
Ihmettelen miksette uskalla nimellänne kirjottaa. En minä aenakkaa häppee nimmeeni!- Anonyymi
Näyttää ainakin kuvitelleen joku paviaani
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Joo...ei anona oo missään hyvä olla.
Ihmettelen miksette uskalla nimellänne kirjottaa. En minä aenakkaa häppee nimmeeni!Pyydän anteeksi Suomen kansalta sitä, että äänestin kerran presidentinvaalissa demaria. Lupaan, että en enää ikinä missään vaalissa äänestä kepulia tai muutakaan vassaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän anteeksi Suomen kansalta sitä, että äänestin kerran presidentinvaalissa demaria. Lupaan, että en enää ikinä missään vaalissa äänestä kepulia tai muutakaan vassaria.
...omasta puolestamme lupaamme tarkkailla asiaa yleisellä tasolla parien -kolmien vaalien ajan ja mikäli vastaajan käytös havaitaan moitteettomaksi , jätetään asia Teboilin munamarttojen lautakunnan päätettäväksi ..
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän anteeksi Suomen kansalta sitä, että äänestin kerran presidentinvaalissa demaria. Lupaan, että en enää ikinä missään vaalissa äänestä kepulia tai muutakaan vassaria.
Et sinä siitä parane vaekka kuinka pyytelet anteeksia! Tee niinku minä ettet eänestä kettään niin ei tarvihe pyyvellä anteeksia.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Et sinä siitä parane vaekka kuinka pyytelet anteeksia! Tee niinku minä ettet eänestä kettään niin ei tarvihe pyyvellä anteeksia.
Tarvitteeko silloin pyytää anteeksi ehdokkailta. Anteeksi ehdokkaat, että kaikki olitte niin huonoja. Teitä en voi äänestää.
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitteeko silloin pyytää anteeksi ehdokkailta. Anteeksi ehdokkaat, että kaikki olitte niin huonoja. Teitä en voi äänestää.
Ei voe pyyvellä anteeksi jos on tehny jottae tae ei mittää niin se on siinä. Ei se muuksi muutu. Ollaan vaan ja eletään.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Ei voe pyyvellä anteeksi jos on tehny jottae tae ei mittää niin se on siinä. Ei se muuksi muutu. Ollaan vaan ja eletään.
Omantuntonsa kanssa kuitenkin joutuu loppupelissä elämään
Anonyymi kirjoitti:
Omantuntonsa kanssa kuitenkin joutuu loppupelissä elämään
Ei tarvihe , kun ottaa löysin rantein niinku Veikko Lavi laulaa.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Ei tarvihe , kun ottaa löysin rantein niinku Veikko Lavi laulaa.
Minä en pystyisi elämään toiste siivellä. Katsella baarin ikkunasta, kun toiset tulevat tienaamasta kaljarahoja minulle.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pystyisi elämään toiste siivellä. Katsella baarin ikkunasta, kun toiset tulevat tienaamasta kaljarahoja minulle.
Toeset ellää niinku elläävät ja toeset eritavalla. Elämä on elämistä varte .
- AnonyymiUUSI
LumperiA kirjoitti:
Toeset ellää niinku elläävät ja toeset eritavalla. Elämä on elämistä varte .
Tosi se on tietenkin tuokin. Harva täältä on hengissä selvinnyt, on elänyt miten tahaan. Jotkut asiat ovat kuitenkin kiellettyjä ja jotkut tekemiset tekevät toisten elämän vaikeaksi , jopa mahdottomaksi. Sekö on oikein. Siitä vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tosi se on tietenkin tuokin. Harva täältä on hengissä selvinnyt, on elänyt miten tahaan. Jotkut asiat ovat kuitenkin kiellettyjä ja jotkut tekemiset tekevät toisten elämän vaikeaksi , jopa mahdottomaksi. Sekö on oikein. Siitä vaan.
Joo...lakien mukkaan on elettävä vaekka eihän laista oo mittään hyötyä jos ei sitä rikota.
- Anonyymi
Kuka se olikaan se kakkoseen sorvaaja ?
- AnonyymiUUSI
Onneksi elämä kulkee niin, että se mitä pahaa teet muille suoraan tai välikäsien kautta, tulee sinulle eteen jossain vaiheessa korkojen kera. Koko elämä on yhtä syytä ja seurausta, joten kannattaa elää ihmisiksi niin selviät helpommalla. Aloita pyytämällä anteeksi niiltä, joita olet kiusannut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707