Iso työpaikka, olen nainen. Tiedän erään naisen seurustelevan naisen kanssa, ehkä jopa asuvat yhdessä. Olemme noin samanikäisiä. Sen enempää en häntä tunne. Olemme töissä eri puolella taloa, eri hommissa. Minä olen naimisissa miehen kanssa, en tiedä tietääkö hän tätä.
Kuitenkin kun miltei päivittäin kävelemme käytävällä vastaan, yleensä tervehditään neutraalisti ja luonnollisesti katsotaan toista.
Miksi minulla alkanut tuleen outotunne siinä tilanteessa, kun hän katsoo minua. Se katse tuntuu syvällisemmälle, tutkivalle, sen murto-osa sekunnin pitemmälle kuin muiden kanssa. Tätä en ole aina tuntenut, noin vuoden päivät (olemme jo vuosia olleet töissä).
Kuvittelenko vaan vai voisiko hän olla kiinnostunut? Hän kuitenkin on varattu. Hän on oikein kaunis ja ainakin jokaisen miehen mieleen ulkoisesti. Ottaisin jopa kohteliaisuutena, jos kiinnostaisin häntä.
Miksihän tämä asia pyörii mielessäni?
Mistä tietää onko kiinnostunut?
9
390
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisiköhän sinun ensin selvittää itsellesi se, miksi ajattelet häntä ja mitä oikeasti haluat hänestä, ja vasta sen jälkeen miettiä ovatko katseenne murto-osan pidempiä kuin muiden kanssa. Voi olla että luet tilanteeseen enemmän kuin mitä siinä oikeasti on.
T. nimim. "minun on luultu olevan kiinnostunut kun olin vain tavanomaisen kohtelias." Se tuli täytenä yllätyksenä. Ja ei, en ollut kiinnostunut, enkä ollut myöhemminkään. - Anonyymi
Jos nainen on varattu ei asialla ole sinulle mitään merkitystä. Eikä sinun kuulu edes huomata naista joka on toisen kumppani.
- Anonyymi
No jopas on moralistinen kannanotto. Sopii varmaan sille, mutta ei monille muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas on moralistinen kannanotto. Sopii varmaan sille, mutta ei monille muille.
On joo aika suppea näkökulma. Että jos naisella on kumppani, niin sitten ei voi kommunikoida kenenkään muun kanssa, ei työkavereiden eikä muiden. Niiku mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joo aika suppea näkökulma. Että jos naisella on kumppani, niin sitten ei voi kommunikoida kenenkään muun kanssa, ei työkavereiden eikä muiden. Niiku mitä?
Ai avioliitossa saa flirttailla muille? Ei ihme etteivät lesbosuhteet kestä kun moraali on näin alhainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai avioliitossa saa flirttailla muille? Ei ihme etteivät lesbosuhteet kestä kun moraali on näin alhainen.
Joku saa ja toinen ei. Huomata muita avioliitossa ollessaan. Flirtistä ei puhuttu mitään, mutta sitäkin jotkut harrastaa.
Ihmisiä on erilaisia, samoin liittoja. Tulee varmaan yllätyksenä sulle.
- Anonyymi
Vähän pidemmän katseen miettiminen ja tänne kirjoittaminen kertoo varmaankin eniten sinusta itsestäsi: mietitkö suuntautumistasi tai oletko ihastunut? Varmaan katsot tätä naista vähän pidempään kuin ennen, ethän muuten edes huomaisi muutosta hänessä.
Ootko varma ettei oma meininkisi ole muuttunut?
Ja mitä siitä jos tämä varattu katsoo oletettua heteron? - Anonyymi
Voin katsoa monestakin syystä ihmisiä, eikä se tarkoita että suunnittelisin heidän kanssaan mitään.
- Anonyymi
Ihan relevanttia kysyä, mikä merkitys sillä sinulle on, katsooko pidempään vai ei? Kerta olet varattukin ja heteroliitossa.
Kuulostaa myöskin perus hetero/bii meiningiltä, että kun omaa identiteettiä alkaa pohtimaan, kuvitellaan, että seuraava eteentuleva lesbo/bi on kiinnostunut/viehättynyt juuri sinusta. Näinhän se ei mene. Naisilla on enemmän kriteereitä kuin miehillä yleensä seuran suhteen.
Mielestäni aika monet sateenkaarevat naiset katsovat vähän kiinteästi tai pidempään.
Katsoa voi monesta syystä, ja kuulostaa siltä että itsekin katselet kun huomaat toisen katsovan eri tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743