Vaaditaanko kuljettajilta ensiapu koulutus kyseisiin työtehtäviin pitkät ajomatkat sairaaloihin ym.(on hyvinkin huonokuntoisia asiakkaita kyydeissä.[ja palvelualttius :avataan ovet ,turvavyöt kiinni,asiallinen pukeutuminen siisteys. ym.toimiiko nämä.kilpailu on kovaa kenen kyyti kelpaa kun voi itse soittaa ,valita kuljettajan.
Kela /sote kyydit!
6
709
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitaan..minulla ollut todella hyvät kela kuskit Kauhajoelta Seinäjoelle.. auttavat hienosti
- Anonyymi
kyllä miekkoset tekohengitystä antaa jos tarve vaatii
- Anonyymi
On hyviä että huonoja!,palvelu ollut hyvää ja saatettu /avustettu sisätiloihin asti.(kuljetushan on kuskin vastuulla että asiakas on turvallisesti sisätiloissa jos huonokuntoinen asiakas.kyllä karstulassa toimii.
- Anonyymi
No niinpä on käynyt niin että pääsettekö itse kotiin ja jätetty ulkoovelle ei päässytkään ja kysyi meni menojaan,/aina olisi hyvä varmistaa pääseekö tosiaan kotia. usein vanhus ei halua vaivata kyllä minä pärjään.Palvelu on täälläkin pelannut hyvin ja kotia on päästy .
- Anonyymi
Hyvin toimii mukava Volvo mies maalais taksikuski farkut ja toppa takki hyvä niin
- Anonyymi
Mukava uusi taksi kuski
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1925132Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,344523Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699123169Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2603070Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1593012- 542568
- 271939
- 561903
- 831872
- 231815