Vaaditaanko kuljettajilta ensiapu koulutus kyseisiin työtehtäviin pitkät ajomatkat sairaaloihin ym.(on hyvinkin huonokuntoisia asiakkaita kyydeissä.[ja palvelualttius :avataan ovet ,turvavyöt kiinni,asiallinen pukeutuminen siisteys. ym.toimiiko nämä.kilpailu on kovaa kenen kyyti kelpaa kun voi itse soittaa ,valita kuljettajan.
Kela /sote kyydit!
6
616
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitaan..minulla ollut todella hyvät kela kuskit Kauhajoelta Seinäjoelle.. auttavat hienosti
- Anonyymi
kyllä miekkoset tekohengitystä antaa jos tarve vaatii
- Anonyymi
On hyviä että huonoja!,palvelu ollut hyvää ja saatettu /avustettu sisätiloihin asti.(kuljetushan on kuskin vastuulla että asiakas on turvallisesti sisätiloissa jos huonokuntoinen asiakas.kyllä karstulassa toimii.
- Anonyymi
No niinpä on käynyt niin että pääsettekö itse kotiin ja jätetty ulkoovelle ei päässytkään ja kysyi meni menojaan,/aina olisi hyvä varmistaa pääseekö tosiaan kotia. usein vanhus ei halua vaivata kyllä minä pärjään.Palvelu on täälläkin pelannut hyvin ja kotia on päästy .
- Anonyymi
Hyvin toimii mukava Volvo mies maalais taksikuski farkut ja toppa takki hyvä niin
- Anonyymi
Mukava uusi taksi kuski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063