Suomen kansa saa olla peloissaan kun poliisi ei hoida asioita.Pienissä kylissä autot,mönkijät,traktorit pitää melua ja mekkalaa eikä poliisit puutu siihen mitenkään.Eräs viinaan menevä mökkinaapuri sanoi että on paljon suurempi todennäköisyys voittaa lotosta täysosuma kuin jäädä kiinni rattijuoppoudesta maaseudulla.Miksei suomen kansan asiat kiinnosta poliisia?
Maaseutu nykyisin
Anonyymi-ap
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
Ei rattijuopumus niin kamalaa ole hyvin tiellä pysyy kun pistää vain toisen silmän kiinni ettei näe kahtena tietä
- Anonyymi
Niin tai katselee peräsilmällä.
- AnonyymiUUSI
Suomen poliisi ei ota kiinni rikollisia vaan ne kiusaa niitä. Vankila ei ole niiden mielestä enään hyvä ratkaisu. Poliisit käy itse olemassa autot käynnissä höiriköidäkseen ihmisiä, lisäksi saattavat pitää oman ilmastoinnin kiinni jotta pysyvät suojassa pakokaasuilta. Miksi poliisia ei korvata roboteilla? Robotit tekisi työn ilman oikkuilua ja kikkailua. Poliisit pitäisi ehkä sittenkin laittaa vankilaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635006
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693751- 1283224
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3312575Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 421994
- 1101932