Lähestyvän tai juttelevan sinulle julkisissa paikoissa?
Miten toivoisit kaivatun
55
627
Vastaukset
- Anonyymi
En pidä siitä että siinä on paljon muitakin
- Anonyymi
Toivon että katseilla tekisi selväksi että on kiinnostunut. En vain enää osaa lähestyä häntä 😔
- Anonyymi
Jos et itse oikeasti halua tarpeeksi, tehdä mitään muuta, kuin katsella, niin lopeta turhat haaveillut, ei tule sinun kohdalla mitään.
- Anonyymi
Esimerkiksi kirjastossa voi tulla juttua vaikka mistä. Monesti jutellut siellä ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Kuulet varmaan usein siellä että voisitko lopettaa ton ujelluksen ja vaippas kahisee häiritsevästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulet varmaan usein siellä että voisitko lopettaa ton ujelluksen ja vaippas kahisee häiritsevästi
Olet vain kateellinen, kun sinulle sanotaan, että vaippas lotisee inhottavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vain kateellinen, kun sinulle sanotaan, että vaippas lotisee inhottavasti.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siellä asumispalvelussa löydy ketään, kenen kanssa voisitte jutella? Siellä on yleisiä tilojakin. Kyllä työssä käyvillä ihmisilläkin pitää olla oikeus purkaa tunteitaan ilman että te valtaatte koko palstan.
- Anonyymi
Vois kävellä reteesti vastaan, taputtaa olalle että, moi bro nyt mennään stana!! Ja ottaa kantoon josta lähetään suoraan merenrannalle kävelemään hidastetusti ja tuijotellaan silmiin ja vannotaan rakkautta.❤️
- Anonyymi
Voihan sitä noinkin 😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä noinkin 😹
Tämä se on oltava, ei muttia 😅
- Anonyymi
Wait and see....I'll do that ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wait and see....I'll do that ♥️
Riskialtista jos ei ole oikea henkilö kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riskialtista jos ei ole oikea henkilö kyseessä.
Ilman muuta menette riuhtomaan jos emojien setä siihen inspiroi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta menette riuhtomaan jos emojien setä siihen inspiroi
Kannan sinut metsään olen apinamies uh uh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannan sinut metsään olen apinamies uh uh
Hän saa kyllä kannella ihan mihin lystää
- Anonyymi
Tavalliseen tapaan vaikka niitä näitä aluksi.
- Anonyymi
Ennen uskalsin enemmän mutta nyt en enää tiedä mitä tehdä. Hän osoittaa että kiinnostaa mutta on torjunut minut kuitenkin jos olen kysynyt. Tiedän että pitäisi luovuttaa.
- Anonyymi
Tässä kysyttiin julkisissa tiloissa
- Anonyymi
Jos olet nainen niin herätä huomio jollain muulla.
- Anonyymi
Kävisikö kaunis serenadi vetopasuunalla
- Anonyymi
Ei hän huomaa minua koskaan. Vaikka yritän olla nättinä. Olen kai liian huomaamaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän huomaa minua koskaan. Vaikka yritän olla nättinä. Olen kai liian huomaamaton.
Ehkä joku toinen huomaa sinut vaikka myöhemmin keväällä.
- Anonyymi
Niin, ei sinulla taida olla tästä naisesta mitään muuta aistihavaintoa kuin palstan miehen avautumiset tahi gallupit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkö on naisia esittävän hönön ainoa ilo esittää naisia typeryksille tällaisessa valossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei sinulla taida olla tästä naisesta mitään muuta aistihavaintoa kuin palstan miehen avautumiset tahi gallupit
On se rankkaa aika istua omassa huoneessa joka päivä, kun ei voi aina hoitajiakaan kiusata.
- Anonyymi
Itse en halua näyttää kiinnostusta julkisesti. Se kuuluu parisuhteeseen. Sitä paitsi koskaan ei voi tietää miten toinen asian kokee, niin ei viitsi tehdä siitä kiusallista hänellekkään.
- Anonyymi
Oishan se älyttömän romanttista ku vaik Prisman kajareista kuuluis 'Neiti punasessa takissa siellä sipsihyllyjen välissä...Mä rakastan sua' 🥰
- Anonyymi
Sinulla on naisia esittävä setä joku fiksaatio näihin marketteihin myös näin metropolitasolla ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on naisia esittävä setä joku fiksaatio näihin marketteihin myös näin metropolitasolla ns
Jep. Ja kaikkihan tietää, kuka se mua esittävä setä täl palstalla on.
Maailman metropoleissa on toki tullu reissattua nii autolla, lentsikalla ku joskus jopa junalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Ja kaikkihan tietää, kuka se mua esittävä setä täl palstalla on.
Maailman metropoleissa on toki tullu reissattua nii autolla, lentsikalla ku joskus jopa junalla.Ma ma marketti ma marketti t maraKatti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ma ma marketti ma marketti t maraKatti
Ja bu bu bussi pysäkki sekä ke ke kesämökki. Guben narratiivit kaikuu päässä ja siinäpä se sisältö kokolailla on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitteko joskus pitää taukoa asumispalveluyksiköissänne? Ei näitä kommentteja kukaan jaksa lukea.
- Anonyymi
Tää olis hyvä 🫠
- Anonyymi
Ei nähdä julkisissa paikoissa.
- Anonyymi
Eihän sitä koskaan tiedä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä koskaan tiedä 😉
Ei tietysti, en kylläkään käy juuri koskaan kaupungissa missä hän asuu. Enkä ole häntä täällä nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietysti, en kylläkään käy juuri koskaan kaupungissa missä hän asuu. Enkä ole häntä täällä nähnyt.
Sitten voisi vaikka tulla käymään 😉
- Anonyymi
En taida haluta hänen lähestyvän mua ollenkaan ellei ole ihan pakko minkä tahansa muun kuin henkilökohtaisen asian takia.
Hän saattaa alkaa huutamaan kovaan ääneen enkä mä halua sellaista joutua kokemaan enää ikinä.
Hän on todella epämiellyttävä mies joka välittää vain itsestään. En halua häntä. - Anonyymi
Hymyilevän
- Anonyymi
Trumbilla voisi lähestyä tai sitten vähän vaimeammin. Ihan miltä oma uskallus ja mieliala tuntuu 🫠
- Anonyymi
Riittää kun mies kysyy, että lähdenkö kahville. Vastaan että sopii.
- Anonyymi
Oisko vaikka silmien räpäytys- yks on nei toinen jei?
- Anonyymi
Hymyily, moikkaus tai vitsi.
Ja lähelle puhumaan- Anonyymi
Eipä tartuteta koronaa kehenkään kestä tykkää.
Uusia variaatioita on nyt paljon liikkeellä.Niistä taas ei tiedä mitä ne tekee.Kaivatullasi saattaa olla heikentynyt terveydentila päällä.Pysyy kauempana ja keksii aasinsilloista juttua,säästä,julkkisten toilailuista yms yleistä.
- Anonyymi
Normaalisti. En tiedä vaan että haluaako hän. Viimeksi kysyin jotain, oliko sekin liikaa? Ympärillä ei ollut muita. En ymmärrä ihan miten hän haluaisi että toimin. En edes tiedä, onko hänellä toinen ihastus.
- Anonyymi
Tulisi luokseni, kysyisi voinko tulla tähän istumaan ( vaikka viereen) ja alkaisi jutella niitä näitä. Kuten joskus silloin ennen. Tosin minä olen melkein aina ollut se viereen istuja. Mutta että hän jotenkin osoittaisi edelleen, että tykkää mun seurasta eikä luiki heti karkuun, jos paikalla on muitakin, samaa sukupuolta kuin hänkin. Minulla on paljon miehiä kavereina.
- Anonyymi
Mukavan arkista jutustelua eri naisia illustroiva setä. Loppukaneetti on nähdäkseni melko irrallinen ja ristiriitainen edellä kirjoittamasi kanssa. Mutta niin- mikäli näitä tuttuja tai tuttavia on, niin matala saa olla ihmisen mieli jos niistä on yritettävä vääntää väkisin jotain sensuaalista sönkötystä näin Vielä toistaiseksi nätisti sanoen🥱
- Anonyymi
Nainen voi ehdottaa että alkaisin hänelle hänen omaksi mieheksi.
- Anonyymi
Melkein olin jo tuota ehdottamassa, mutta sitten hän torppasi aikomukseni 😂🤭
Nyt on sitten itsetunto vähän nollilla. Voi minua😉
- Anonyymi
Samalla tavalla kuin muutenkin jutellaan.
- Anonyymi
Kunhan edes lähestyisi, niin olisin onnesta soikea. Bonusta jos ei lähtisi pois kulumallakaan. - mies tää
- Anonyymi
Huutamalla hei ja mun nimen ja osoittelemalla sekä vilkuttaen ! Nii että kaikki varmasti huomaa.
- Anonyymi
Haluaisin mua, jos yltää, antas suukon ja juteltas niitä näitä.
- Anonyymi
En mitenkään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740