Miten toivoisit kaivatun

Anonyymi-ap

Lähestyvän tai juttelevan sinulle julkisissa paikoissa?

55

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En pidä siitä että siinä on paljon muitakin

• Anonyymi

Toivon että katseilla tekisi selväksi että on kiinnostunut. En vain enää osaa lähestyä häntä 😔

• Anonyymi

Jos et itse oikeasti halua tarpeeksi, tehdä mitään muuta, kuin katsella, niin lopeta turhat haaveillut, ei tule sinun kohdalla mitään.

• Anonyymi

Esimerkiksi kirjastossa voi tulla juttua vaikka mistä. Monesti jutellut siellä ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Kuulet varmaan usein siellä että voisitko lopettaa ton ujelluksen ja vaippas kahisee häiritsevästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulet varmaan usein siellä että voisitko lopettaa ton ujelluksen ja vaippas kahisee häiritsevästi

Olet vain kateellinen, kun sinulle sanotaan, että vaippas lotisee inhottavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vain kateellinen, kun sinulle sanotaan, että vaippas lotisee inhottavasti.

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö siellä asumispalvelussa löydy ketään, kenen kanssa voisitte jutella? Siellä on yleisiä tilojakin. Kyllä työssä käyvillä ihmisilläkin pitää olla oikeus purkaa tunteitaan ilman että te valtaatte koko palstan.

• Anonyymi

Vois kävellä reteesti vastaan, taputtaa olalle että, moi bro nyt mennään stana!! Ja ottaa kantoon josta lähetään suoraan merenrannalle kävelemään hidastetusti ja tuijotellaan silmiin ja vannotaan rakkautta.❤️

• Anonyymi

Voihan sitä noinkin 😹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä noinkin 😹

Tämä se on oltava, ei muttia 😅

• Anonyymi

Wait and see....I'll do that ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wait and see....I'll do that ♥️

Riskialtista jos ei ole oikea henkilö kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riskialtista jos ei ole oikea henkilö kyseessä.

Ilman muuta menette riuhtomaan jos emojien setä siihen inspiroi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta menette riuhtomaan jos emojien setä siihen inspiroi

Kannan sinut metsään olen apinamies uh uh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannan sinut metsään olen apinamies uh uh

Hän saa kyllä kannella ihan mihin lystää

• Anonyymi

Tavalliseen tapaan vaikka niitä näitä aluksi.

• Anonyymi

Ennen uskalsin enemmän mutta nyt en enää tiedä mitä tehdä. Hän osoittaa että kiinnostaa mutta on torjunut minut kuitenkin jos olen kysynyt. Tiedän että pitäisi luovuttaa.

• Anonyymi

Tässä kysyttiin julkisissa tiloissa

• Anonyymi

Jos olet nainen niin herätä huomio jollain muulla.

• Anonyymi

Kävisikö kaunis serenadi vetopasuunalla

• Anonyymi

Ei hän huomaa minua koskaan. Vaikka yritän olla nättinä. Olen kai liian huomaamaton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän huomaa minua koskaan. Vaikka yritän olla nättinä. Olen kai liian huomaamaton.

Ehkä joku toinen huomaa sinut vaikka myöhemmin keväällä.

• Anonyymi

Niin, ei sinulla taida olla tästä naisesta mitään muuta aistihavaintoa kuin palstan miehen avautumiset tahi gallupit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkö on naisia esittävän hönön ainoa ilo esittää naisia typeryksille tällaisessa valossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ei sinulla taida olla tästä naisesta mitään muuta aistihavaintoa kuin palstan miehen avautumiset tahi gallupit

On se rankkaa aika istua omassa huoneessa joka päivä, kun ei voi aina hoitajiakaan kiusata.

• Anonyymi

Itse en halua näyttää kiinnostusta julkisesti. Se kuuluu parisuhteeseen. Sitä paitsi koskaan ei voi tietää miten toinen asian kokee, niin ei viitsi tehdä siitä kiusallista hänellekkään.

• Anonyymi

Oishan se älyttömän romanttista ku vaik Prisman kajareista kuuluis 'Neiti punasessa takissa siellä sipsihyllyjen välissä...Mä rakastan sua' 🥰

• Anonyymi

Sinulla on naisia esittävä setä joku fiksaatio näihin marketteihin myös näin metropolitasolla ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on naisia esittävä setä joku fiksaatio näihin marketteihin myös näin metropolitasolla ns

Jep. Ja kaikkihan tietää, kuka se mua esittävä setä täl palstalla on.
        Maailman metropoleissa on toki tullu reissattua nii autolla, lentsikalla ku joskus jopa junalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ja kaikkihan tietää, kuka se mua esittävä setä täl palstalla on.
        Maailman metropoleissa on toki tullu reissattua nii autolla, lentsikalla ku joskus jopa junalla.

Ma ma marketti ma marketti t maraKatti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ma ma marketti ma marketti t maraKatti

Ja bu bu bussi pysäkki sekä ke ke kesämökki. Guben narratiivit kaikuu päässä ja siinäpä se sisältö kokolailla on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitteko joskus pitää taukoa asumispalveluyksiköissänne? Ei näitä kommentteja kukaan jaksa lukea.

• Anonyymi

Tää olis hyvä 🫠

• Anonyymi

Ei nähdä julkisissa paikoissa.

• Anonyymi

Eihän sitä koskaan tiedä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä koskaan tiedä 😉

Ei tietysti, en kylläkään käy juuri koskaan kaupungissa missä hän asuu. Enkä ole häntä täällä nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietysti, en kylläkään käy juuri koskaan kaupungissa missä hän asuu. Enkä ole häntä täällä nähnyt.

Sitten voisi vaikka tulla käymään 😉

• Anonyymi

En taida haluta hänen lähestyvän mua ollenkaan ellei ole ihan pakko minkä tahansa muun kuin henkilökohtaisen asian takia.
      Hän saattaa alkaa huutamaan kovaan ääneen enkä mä halua sellaista joutua kokemaan enää ikinä.
      Hän on todella epämiellyttävä mies joka välittää vain itsestään. En halua häntä.

• Anonyymi

Hymyilevän

• Anonyymi

Trumbilla voisi lähestyä tai sitten vähän vaimeammin. Ihan miltä oma uskallus ja mieliala tuntuu 🫠

• Anonyymi

Riittää kun mies kysyy, että lähdenkö kahville. Vastaan että sopii.

• Anonyymi

Oisko vaikka silmien räpäytys- yks on nei toinen jei?

• Anonyymi

Hymyily, moikkaus tai vitsi.
      Ja lähelle puhumaan

• Anonyymi

Eipä tartuteta koronaa kehenkään kestä tykkää.
        Uusia variaatioita on nyt paljon liikkeellä.Niistä taas ei tiedä mitä ne tekee.Kaivatullasi saattaa olla heikentynyt terveydentila päällä.Pysyy kauempana ja keksii aasinsilloista juttua,säästä,julkkisten toilailuista yms yleistä.

• Anonyymi

Normaalisti. En tiedä vaan että haluaako hän. Viimeksi kysyin jotain, oliko sekin liikaa? Ympärillä ei ollut muita. En ymmärrä ihan miten hän haluaisi että toimin. En edes tiedä, onko hänellä toinen ihastus.

• Anonyymi

Tulisi luokseni, kysyisi voinko tulla tähän istumaan ( vaikka viereen) ja alkaisi jutella niitä näitä. Kuten joskus silloin ennen. Tosin minä olen melkein aina ollut se viereen istuja. Mutta että hän jotenkin osoittaisi edelleen, että tykkää mun seurasta eikä luiki heti karkuun, jos paikalla on muitakin, samaa sukupuolta kuin hänkin. Minulla on paljon miehiä kavereina.

• Anonyymi

Mukavan arkista jutustelua eri naisia illustroiva setä. Loppukaneetti on nähdäkseni melko irrallinen ja ristiriitainen edellä kirjoittamasi kanssa. Mutta niin- mikäli näitä tuttuja tai tuttavia on, niin matala saa olla ihmisen mieli jos niistä on yritettävä vääntää väkisin jotain sensuaalista sönkötystä näin Vielä toistaiseksi nätisti sanoen🥱

• Anonyymi

Nainen voi ehdottaa että alkaisin hänelle hänen omaksi mieheksi.

• Anonyymi

Melkein olin jo tuota ehdottamassa, mutta sitten hän torppasi aikomukseni 😂🤭
        Nyt on sitten itsetunto vähän nollilla. Voi minua😉

• Anonyymi

Samalla tavalla kuin muutenkin jutellaan.

• Anonyymi

Kunhan edes lähestyisi, niin olisin onnesta soikea. Bonusta jos ei lähtisi pois kulumallakaan. - mies tää

• Anonyymi

Huutamalla hei ja mun nimen ja osoittelemalla sekä vilkuttaen ! Nii että kaikki varmasti huomaa.

• Anonyymi

Haluaisin mua, jos yltää, antas suukon ja juteltas niitä näitä.

• Anonyymi

En mitenkään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4440
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3379
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1945
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1623
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1227
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1189
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      905
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30