Et taida haluta

Anonyymi-ap

Tehdä minuun vaikutusta. Siltä se tuntuu

57

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ei halua

• Anonyymi

Sivusta, Itse ajattelen asioista niin, et miksi haluaisin tehdä vaikustusta toiseen? Koen enempi, et jollen kelpaa itsenäni myös huonoine puolineen. Silloin yrittäisin olla feikki, joka kantaa hetken mut jättää yleensä pahan mielen, kun kaikki päättyy jossain vaiheessa pettymykseen.

• Anonyymi

Eihän tuo muuta ole ollutkaan kuin vaikutuksen tekemistä. Vähempikin olisi riittänyt kyllä.

• Anonyymi

Vaikutat aika itserakkaalta liihottelijalta- taidat kuulua muihin kekeihin jotka lueskelee naisena esiintyvän äijän miehiä makeilevia juttuja, eli kirjoittelee itsestään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat aika itserakkaalta liihottelijalta- taidat kuulua muihin kekeihin jotka lueskelee naisena esiintyvän äijän miehiä makeilevia juttuja, eli kirjoittelee itsestään..

Tarkoitan miehen tekemään vaikutusta! Senkin ylähyllyn pölyinen pokaali

• Anonyymi

Varon yrittämästä tehdä.

• Anonyymi

En haluaisi naista joka yrittää "tehdä vaikutusta". Olen nimenomaan rakastunut naiseen joka on ihana oma itsensä.

• Anonyymi

Sama, mutta vastakkaisesta näkökulmasta.

Nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama, mutta vastakkaisesta näkökulmasta.

Nainen sivusta

Olet sen jo tehnyt todellakin ja positiivisen.

• Anonyymi

Miks toisen pitää vaikutus sinuun, pätee se toisinkinpäin eli miten itse olet tehnyt vaikutuksen kyseiseen henkilöön.

• Anonyymi

Haluan, että mies pitää minusta omana itsenäni. Ei ole muutenkaan tapana yrittää tehdä vaikutusta keneenkään.

• Anonyymi

Erikoinen ajatus. Pitäisi jotenkin yrittää olla jotain muuta kuin mitä on?

• Anonyymi

Ei mutta voisi vähän aktiivisempi olla jos siihen on mahdollisuus on esim. Koulu tai työtehtävissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mutta voisi vähän aktiivisempi olla jos siihen on mahdollisuus on esim. Koulu tai työtehtävissä

Nyt kuulostaa palstan setä vähän epäilyttävältä jo tämä aloituksesi alustus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kuulostaa palstan setä vähän epäilyttävältä jo tämä aloituksesi alustus

Ellei kyseessä ollut sitten jokin ns rooliin heittäyminen heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että on laiska?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että on laiska?

Annatpa itsestäsi positiivisen kuvan kun tongit jotain negatiivista palstasedän mokelluksen kautta ilmiselvästi jostain yksilöstä. Ooh mikä uljas uros🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellei kyseessä ollut sitten jokin ns rooliin heittäyminen heh

Kakadu on varmaan mielestään taas todella jännyyksien äärellä tämänkin läpän suhteen. Tämä osasto luulis olevan seksuaalisia pakkoajatuksia ylläpitävälle penskalle edes jotenkin sillä tavalla tuttu, että miälikuvitus riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annatpa itsestäsi positiivisen kuvan kun tongit jotain negatiivista palstasedän mokelluksen kautta ilmiselvästi jostain yksilöstä. Ooh mikä uljas uros🥱

Nuole mun perhettä, Mauno mato, vai haluatko ristin? 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kakadu on varmaan mielestään taas todella jännyyksien äärellä tämänkin läpän suhteen. Tämä osasto luulis olevan seksuaalisia pakkoajatuksia ylläpitävälle penskalle edes jotenkin sillä tavalla tuttu, että miälikuvitus riittää

Mutta mikäpä erittäin tärkeä seikka täältä keskustelu_palatalta ei implikoituisi pönöttämällä korva höröllä. Dingeli dong😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole hakemassa työpaikkaa? Olen erittäin aktiivinen työtehtävissä työaikaan ja välillä sen ulkopuolellakin. Palstailu on jollekin turn off, mutta mitäpä itse täällä teet?
        Monestihan me inhoamme toisessa juuri niitä piirteitä, joita emme voi sietää itsessämme.
        What you see is what you get. Reilu peli ja mieluiten ei mitään peliä. Jaksa enää iässä esittää mitään tai pelailla kuumaa/kylmää- pelejä.

• Anonyymi

Ihastunut haluaa näyttää parhaita puoliaan.

• Anonyymi

Miksi pitäisi tehdä vaikutus?
      Jos ei kelpaa omana itsenään, niin antaa olla!
      Murrosikäisten touhuja ne vaikutusten tekemiset muutenkin.

• Anonyymi

Luulin että tein jo.

• Eipä sitä enää viiskymppisenä paljon vaikutusta tee kehenkään...

• Anonyymi

Helposti. Jos on vaikuttava.😁

• Anonyymi kirjoitti:

Helposti. Jos on vaikuttava.😁

Juu joku Sean Connery onnistui siinä. Minä en. Olen vain masis papparainen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Juu joku Sean Connery onnistui siinä. Minä en. Olen vain masis papparainen.

No mä oon Supon agentti. Sinne ei oteta töihin kun alfa uroksia 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko näin? Olen ymmärtänyt että työnäytteet annetaan jotenkin muuten kuin esim häksäämällä yksityishenkilöiden laitteita, että kattokaas kuinka nakke-papukaija ossaa

• Anonyymi kirjoitti:

Onnea siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko näin? Olen ymmärtänyt että työnäytteet annetaan jotenkin muuten kuin esim häksäämällä yksityishenkilöiden laitteita, että kattokaas kuinka nakke-papukaija ossaa

Muista lyödä nokka kohti ruutua kans kakadu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Multa kysyttiin vaan oonko alfa uros ja mä vastasin et oonhan mä 😆

• Anonyymi

Kyllä voi tehdä ja tehdään jatkuvasti. Mikä ikäraja siinä olisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voi tehdä ja tehdään jatkuvasti. Mikä ikäraja siinä olisi.

On siinä ikäraja tavallaan olemassa. Sukupolvien välinen kuilu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On siinä ikäraja tavallaan olemassa. Sukupolvien välinen kuilu.

Jaa, minua kiinnostaa vain suunnilleen samanikäiset. Oma syysi jos katselet paljon nuorempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä se reppana ymmärrä suoraa vttuilua, vaan samat metkut uudestaan ja uudestaan

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, minua kiinnostaa vain suunnilleen samanikäiset. Oma syysi jos katselet paljon nuorempia.

Saman ikäisissä ei ole mitään kiinnostavaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Saman ikäisissä ei ole mitään kiinnostavaa.

En tiedä missä porukoissa liikut, mutta itse tunnen paljonkin kiinnostavia ja uusiin tutustuu kun on aktiivinen.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä missä porukoissa liikut, mutta itse tunnen paljonkin kiinnostavia ja uusiin tutustuu kun on aktiivinen.

En liiku missään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En liiku missään.

Kannattaa alkaa liikkumaan, tsemppiä siihen!

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa alkaa liikkumaan, tsemppiä siihen!

Missä sitä yksinään osaa liikkua.

• Anonyymi

En ole kukkoilija ikinä ollut, eikä sellainen kiinnostakkaan. Olen oma itseni ja se riittää tai sitten ei.

• Anonyymi

Riittää tietysti se että olet oma itsesi mutta etkö ymmärrä

• Anonyymi

Vaikutusta ei tehdä sitä yrittämällä. Ihmiset itse vaikuttuvat, mistä vaikuttuvat, ei siinä yrittämiset lisänä auta. Eikä topsipuikkojakaan työnnetä korviin, kuin tarvittaessa.

• Anonyymi

Minuun ei miehen tarvitse. Ihastun ihmiseen, en tarvitse mitään vaikutuksen tekemisiä.

• Anonyymi

Enkö ole jo tehnyt

• Anonyymi

Ihana luonne teki vaikutuksen. Epäitsekäs, muut huomioiva, lämmin ihminen.

• Anonyymi

Olen tosi hankala en osaa tehdä vaikutusta naiseen. En osaa esiintyä omaksi edukseni.

• Anonyymi

Oo, oisit varmaan toivonut kahdenkeskisen session, piiskaa saaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo, oisit varmaan toivonut kahdenkeskisen session, piiskaa saaat

En halua piiskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua piiskaa.

Löytyhän sulta huumoriakin, et oo toivoton

• Anonyymi

Sulla on se T nainen jo, joten Ei nappaa mikään.
      Olet varmasti tyytyväinen tähän tilanteeseen kuitenkin.
      Kiusaajat sai sen minkä halusikin.Olit ilmeisesti porukassa se päätekijä itsekkin.

• Anonyymi

En. Haluan antaa itsestpni hyvä kuvan mutta ollaan ylitetty jo rajat ja nyt vaan viimeistellään sitä että enempää tuhoa ei tule tänne. Rahaa tulee, se on pakollista ja toki tullut myös huonoa ja epämieluisaa myös mainetta. Kesällä kaikki olisi vielä korjaantunut, joten reilu peli on varmasti mennyt. Juuri nyt en pyri tekemän vaikutuksia, siksi esim suhteet ovat huono juttu, koska ei pysty antamaan niihin ennen kuin tämä on ohi. Kai se oli tarkoitettu siihen että kestää kaiken mutta tätä ei kestä kukaan, mikä määrä täällä on ollut ja mitä yritettiin ja osittain onnistuttiin. Sitä vaan puretaan pois ja minisoidaan tappioita, ja katsotaan mikä on lopputulos kun kaikki on ohitse, ainakin tältä erää. ei tule hyvää maksua kaikille, valitettavasti. Joten varotaan jatkossa. Ja viedään samalla projektejä eteen päin, hyvin vaikeaa, mutta jotain saatu tehtyä ja töitä lisää, grest juttu, ja elämää täällä ja jotenkin kultainen lanka pidettyä. monelta osin. Kohta helpottaa. Mutta paljon mennyt, ja kyllä katkeruus painaa mutta uudet jutut auttaa. ei kauheasti sääliä näy, mutta onneksi olin laskenut jotkut jutut, niin en kaada kaikkea muilta tässä katkkeruudessa ja tiedon määrässä, mitä tietoon tullut. kiitän itseäni myöhemmin. varmasti. vähemmän kostoja.

• Anonyymi

En piittaa sellaisesta esittämisestä. Vaikutun persoonasta, aitoudesta, kokonaisuudesta.

• Anonyymi

Jep. Oon väritön, hajuton ja mauton. Vähän niinku kaupan valmis eväs. Kotona tehnyt makaronilaatinkon rinnalla.

• Anonyymi

Jos tää olis häneltä niin ihmettelisin... Millä, milloin ja miten. Olemalla tahditon viikonloppuna vapaa-ajalla? Tarviin yksityisen numeron tai muun kanavan..
      Mutta ei ole häneltä.

• Anonyymi

Jos toinen ei vaikutu toisesta muutenkin niin silloin ei ole mitään syytä erikseen alkaa teennäisesti sitä yrittämään. Itse ihastuin ihmiseen sellaisenaan ja arkisessa ympäristössä jolloin ihminen on aidoimmillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5260
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3700
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2184
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      279
      2123
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      946
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196