Tehdä minuun vaikutusta. Siltä se tuntuu
Et taida haluta
57
641
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei halua
- Anonyymi
Sivusta, Itse ajattelen asioista niin, et miksi haluaisin tehdä vaikustusta toiseen? Koen enempi, et jollen kelpaa itsenäni myös huonoine puolineen. Silloin yrittäisin olla feikki, joka kantaa hetken mut jättää yleensä pahan mielen, kun kaikki päättyy jossain vaiheessa pettymykseen.
- Anonyymi
Eihän tuo muuta ole ollutkaan kuin vaikutuksen tekemistä. Vähempikin olisi riittänyt kyllä.
- Anonyymi
Vaikutat aika itserakkaalta liihottelijalta- taidat kuulua muihin kekeihin jotka lueskelee naisena esiintyvän äijän miehiä makeilevia juttuja, eli kirjoittelee itsestään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat aika itserakkaalta liihottelijalta- taidat kuulua muihin kekeihin jotka lueskelee naisena esiintyvän äijän miehiä makeilevia juttuja, eli kirjoittelee itsestään..
Tarkoitan miehen tekemään vaikutusta! Senkin ylähyllyn pölyinen pokaali
- Anonyymi
Varon yrittämästä tehdä.
- Anonyymi
En haluaisi naista joka yrittää "tehdä vaikutusta". Olen nimenomaan rakastunut naiseen joka on ihana oma itsensä.
- Anonyymi
Sama, mutta vastakkaisesta näkökulmasta.
Nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, mutta vastakkaisesta näkökulmasta.
Nainen sivustaOlet sen jo tehnyt todellakin ja positiivisen.
- Anonyymi
Miks toisen pitää vaikutus sinuun, pätee se toisinkinpäin eli miten itse olet tehnyt vaikutuksen kyseiseen henkilöön.
- Anonyymi
Haluan, että mies pitää minusta omana itsenäni. Ei ole muutenkaan tapana yrittää tehdä vaikutusta keneenkään.
- Anonyymi
Erikoinen ajatus. Pitäisi jotenkin yrittää olla jotain muuta kuin mitä on?
- Anonyymi
Ei mutta voisi vähän aktiivisempi olla jos siihen on mahdollisuus on esim. Koulu tai työtehtävissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta voisi vähän aktiivisempi olla jos siihen on mahdollisuus on esim. Koulu tai työtehtävissä
Nyt kuulostaa palstan setä vähän epäilyttävältä jo tämä aloituksesi alustus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kuulostaa palstan setä vähän epäilyttävältä jo tämä aloituksesi alustus
Ellei kyseessä ollut sitten jokin ns rooliin heittäyminen heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että on laiska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että on laiska?
Annatpa itsestäsi positiivisen kuvan kun tongit jotain negatiivista palstasedän mokelluksen kautta ilmiselvästi jostain yksilöstä. Ooh mikä uljas uros🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellei kyseessä ollut sitten jokin ns rooliin heittäyminen heh
Kakadu on varmaan mielestään taas todella jännyyksien äärellä tämänkin läpän suhteen. Tämä osasto luulis olevan seksuaalisia pakkoajatuksia ylläpitävälle penskalle edes jotenkin sillä tavalla tuttu, että miälikuvitus riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatpa itsestäsi positiivisen kuvan kun tongit jotain negatiivista palstasedän mokelluksen kautta ilmiselvästi jostain yksilöstä. Ooh mikä uljas uros🥱
Nuole mun perhettä, Mauno mato, vai haluatko ristin? 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakadu on varmaan mielestään taas todella jännyyksien äärellä tämänkin läpän suhteen. Tämä osasto luulis olevan seksuaalisia pakkoajatuksia ylläpitävälle penskalle edes jotenkin sillä tavalla tuttu, että miälikuvitus riittää
Mutta mikäpä erittäin tärkeä seikka täältä keskustelu_palatalta ei implikoituisi pönöttämällä korva höröllä. Dingeli dong😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hakemassa työpaikkaa? Olen erittäin aktiivinen työtehtävissä työaikaan ja välillä sen ulkopuolellakin. Palstailu on jollekin turn off, mutta mitäpä itse täällä teet?
Monestihan me inhoamme toisessa juuri niitä piirteitä, joita emme voi sietää itsessämme.
What you see is what you get. Reilu peli ja mieluiten ei mitään peliä. Jaksa enää iässä esittää mitään tai pelailla kuumaa/kylmää- pelejä.
- Anonyymi
Ihastunut haluaa näyttää parhaita puoliaan.
- Anonyymi
Miksi pitäisi tehdä vaikutus?
Jos ei kelpaa omana itsenään, niin antaa olla!
Murrosikäisten touhuja ne vaikutusten tekemiset muutenkin. - Anonyymi
Luulin että tein jo.
Eipä sitä enää viiskymppisenä paljon vaikutusta tee kehenkään...
- Anonyymi
Helposti. Jos on vaikuttava.😁
Anonyymi kirjoitti:
Helposti. Jos on vaikuttava.😁
Juu joku Sean Connery onnistui siinä. Minä en. Olen vain masis papparainen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu joku Sean Connery onnistui siinä. Minä en. Olen vain masis papparainen.
No mä oon Supon agentti. Sinne ei oteta töihin kun alfa uroksia 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin? Olen ymmärtänyt että työnäytteet annetaan jotenkin muuten kuin esim häksäämällä yksityishenkilöiden laitteita, että kattokaas kuinka nakke-papukaija ossaa
Anonyymi kirjoitti:
Onnea siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin? Olen ymmärtänyt että työnäytteet annetaan jotenkin muuten kuin esim häksäämällä yksityishenkilöiden laitteita, että kattokaas kuinka nakke-papukaija ossaa
Muista lyödä nokka kohti ruutua kans kakadu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa kysyttiin vaan oonko alfa uros ja mä vastasin et oonhan mä 😆
- Anonyymi
Kyllä voi tehdä ja tehdään jatkuvasti. Mikä ikäraja siinä olisi.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi tehdä ja tehdään jatkuvasti. Mikä ikäraja siinä olisi.
On siinä ikäraja tavallaan olemassa. Sukupolvien välinen kuilu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On siinä ikäraja tavallaan olemassa. Sukupolvien välinen kuilu.
Jaa, minua kiinnostaa vain suunnilleen samanikäiset. Oma syysi jos katselet paljon nuorempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se reppana ymmärrä suoraa vttuilua, vaan samat metkut uudestaan ja uudestaan
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minua kiinnostaa vain suunnilleen samanikäiset. Oma syysi jos katselet paljon nuorempia.
Saman ikäisissä ei ole mitään kiinnostavaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Saman ikäisissä ei ole mitään kiinnostavaa.
En tiedä missä porukoissa liikut, mutta itse tunnen paljonkin kiinnostavia ja uusiin tutustuu kun on aktiivinen.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä missä porukoissa liikut, mutta itse tunnen paljonkin kiinnostavia ja uusiin tutustuu kun on aktiivinen.
En liiku missään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En liiku missään.
Kannattaa alkaa liikkumaan, tsemppiä siihen!
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa alkaa liikkumaan, tsemppiä siihen!
Missä sitä yksinään osaa liikkua.
- Anonyymi
En ole kukkoilija ikinä ollut, eikä sellainen kiinnostakkaan. Olen oma itseni ja se riittää tai sitten ei.
- Anonyymi
Riittää tietysti se että olet oma itsesi mutta etkö ymmärrä
- Anonyymi
Vaikutusta ei tehdä sitä yrittämällä. Ihmiset itse vaikuttuvat, mistä vaikuttuvat, ei siinä yrittämiset lisänä auta. Eikä topsipuikkojakaan työnnetä korviin, kuin tarvittaessa.
- Anonyymi
Minuun ei miehen tarvitse. Ihastun ihmiseen, en tarvitse mitään vaikutuksen tekemisiä.
- Anonyymi
Enkö ole jo tehnyt
- Anonyymi
Ihana luonne teki vaikutuksen. Epäitsekäs, muut huomioiva, lämmin ihminen.
- Anonyymi
Olen tosi hankala en osaa tehdä vaikutusta naiseen. En osaa esiintyä omaksi edukseni.
- Anonyymi
Oo, oisit varmaan toivonut kahdenkeskisen session, piiskaa saaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo, oisit varmaan toivonut kahdenkeskisen session, piiskaa saaat
En halua piiskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua piiskaa.
Löytyhän sulta huumoriakin, et oo toivoton
- Anonyymi
Sulla on se T nainen jo, joten Ei nappaa mikään.
Olet varmasti tyytyväinen tähän tilanteeseen kuitenkin.
Kiusaajat sai sen minkä halusikin.Olit ilmeisesti porukassa se päätekijä itsekkin. - Anonyymi
En. Haluan antaa itsestpni hyvä kuvan mutta ollaan ylitetty jo rajat ja nyt vaan viimeistellään sitä että enempää tuhoa ei tule tänne. Rahaa tulee, se on pakollista ja toki tullut myös huonoa ja epämieluisaa myös mainetta. Kesällä kaikki olisi vielä korjaantunut, joten reilu peli on varmasti mennyt. Juuri nyt en pyri tekemän vaikutuksia, siksi esim suhteet ovat huono juttu, koska ei pysty antamaan niihin ennen kuin tämä on ohi. Kai se oli tarkoitettu siihen että kestää kaiken mutta tätä ei kestä kukaan, mikä määrä täällä on ollut ja mitä yritettiin ja osittain onnistuttiin. Sitä vaan puretaan pois ja minisoidaan tappioita, ja katsotaan mikä on lopputulos kun kaikki on ohitse, ainakin tältä erää. ei tule hyvää maksua kaikille, valitettavasti. Joten varotaan jatkossa. Ja viedään samalla projektejä eteen päin, hyvin vaikeaa, mutta jotain saatu tehtyä ja töitä lisää, grest juttu, ja elämää täällä ja jotenkin kultainen lanka pidettyä. monelta osin. Kohta helpottaa. Mutta paljon mennyt, ja kyllä katkeruus painaa mutta uudet jutut auttaa. ei kauheasti sääliä näy, mutta onneksi olin laskenut jotkut jutut, niin en kaada kaikkea muilta tässä katkkeruudessa ja tiedon määrässä, mitä tietoon tullut. kiitän itseäni myöhemmin. varmasti. vähemmän kostoja.
- Anonyymi
En piittaa sellaisesta esittämisestä. Vaikutun persoonasta, aitoudesta, kokonaisuudesta.
- Anonyymi
Jep. Oon väritön, hajuton ja mauton. Vähän niinku kaupan valmis eväs. Kotona tehnyt makaronilaatinkon rinnalla.
- Anonyymi
Jos tää olis häneltä niin ihmettelisin... Millä, milloin ja miten. Olemalla tahditon viikonloppuna vapaa-ajalla? Tarviin yksityisen numeron tai muun kanavan..
Mutta ei ole häneltä. - Anonyymi
Jos toinen ei vaikutu toisesta muutenkin niin silloin ei ole mitään syytä erikseen alkaa teennäisesti sitä yrittämään. Itse ihastuin ihmiseen sellaisenaan ja arkisessa ympäristössä jolloin ihminen on aidoimmillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804