voiks joku auttaa mua ymmärtää et mitä vedin yhtenä iltana ku olin 14v parin kaverinkaa oli tarkotus vaa ryyppää kunnes meijän seuraa tuli yks vanhempi jäbä jol oli semmone crack pipe jost poltetaa ainaki mitä googlen mukaa oon lukenu nii amfetamiinii/pirii tai peukkuu siis mulle hän sano että siinä oli pilveä kun kysyin että mitä vedin kun en muista mitään siitä illasta ku olin tarpeeks kännis.. mut tietääkseni crack pipest ei voi polttaa pilvee mut mitä sitte poltin… otin vaan 2 hatsia et en kyl narkannu sillo.
crack pipe
5
397
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaakysyä mitä vetää ENNEN kuin vetää. Se voi olla jäkikäteen myöhäistä. Kaikki aineet ei sovi keskenään. Ainakin juuri alkoholin kanssa on HENGEN VAARALLISTA ottaa eräitä aineita jotka eivät pelkästään otettuina tapa, mutta voivat tappaa alkoholin kanssa. On tosi tyhmää ottaa kaikkea mahdollista, koska toisetkin ottaa!
- Anonyymi
Olin kyl eka ketä otti ja olin kännis, luuleks et ihmine aattelee syvästi ku o juonu vitusti ??
- Anonyymi
Sitäpaitsi kysyin kyseiselt ihmiselt ja sano et siinä on pilveä, sitten pari pv sen jälkeen luin netist ja kysyin frendeilt ja frendit sano ettei crack pipest voi pilveä polttaa.
- Anonyymi
Mikset oikeaa Crackkia vetäny sillä tuo viritys on moskaa.
- Anonyymi
sitähä just se ketä alotti tän ketjun oli vetäny lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583723Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873118Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin692326Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141530Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651309- 871169
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291029Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1991Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55965- 47952