crack pipe

Anonyymi-ap

voiks joku auttaa mua ymmärtää et mitä vedin yhtenä iltana ku olin 14v parin kaverinkaa oli tarkotus vaa ryyppää kunnes meijän seuraa tuli yks vanhempi jäbä jol oli semmone crack pipe jost poltetaa ainaki mitä googlen mukaa oon lukenu nii amfetamiinii/pirii tai peukkuu siis mulle hän sano että siinä oli pilveä kun kysyin että mitä vedin kun en muista mitään siitä illasta ku olin tarpeeks kännis.. mut tietääkseni crack pipest ei voi polttaa pilvee mut mitä sitte poltin… otin vaan 2 hatsia et en kyl narkannu sillo.

5

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaakysyä mitä vetää ENNEN kuin vetää. Se voi olla jäkikäteen myöhäistä. Kaikki aineet ei sovi keskenään. Ainakin juuri alkoholin kanssa on HENGEN VAARALLISTA ottaa eräitä aineita jotka eivät pelkästään otettuina tapa, mutta voivat tappaa alkoholin kanssa. On tosi tyhmää ottaa kaikkea mahdollista, koska toisetkin ottaa!

• Anonyymi

Olin kyl eka ketä otti ja olin kännis, luuleks et ihmine aattelee syvästi ku o juonu vitusti ??

• Anonyymi

Sitäpaitsi kysyin kyseiselt ihmiselt ja sano et siinä on pilveä, sitten pari pv sen jälkeen luin netist ja kysyin frendeilt ja frendit sano ettei crack pipest voi pilveä polttaa.

• Anonyymi

Mikset oikeaa Crackkia vetäny sillä tuo viritys on moskaa.

• Anonyymi

sitähä just se ketä alotti tän ketjun oli vetäny lol

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      116
      2384
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1701
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe