Jos teillä

Anonyymi-ap

Olisi jonkun ihmisen kanssa ihan mieletön kemia ja yhteys, mutta molemmilla puolisot, mitä tekisitte? Välttämättä ei romanttisia tunteita. Itse en ajatellut tehdä asialle mitään, mutta onhan se hassua että jonkun kanssa on niin luontevaa olla.

42

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisille seksi on tärkeämpää ku toisille.

• Anonyymi

Ei ollut nyt sellaisesta haureudesta kyse tässä vaan ihan kahden ihmisen välisestä vuorovaikutuksesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut nyt sellaisesta haureudesta kyse tässä vaan ihan kahden ihmisen välisestä vuorovaikutuksesta

Harmi..

• Anonyymi

Nyky hetkessä en empisi ollenkaan.

• Anonyymi

Jep. Twinflame yhteys on jotain niin jännää.

• Anonyymi

Toistaiseksi en ole tehnyt mitään muuta kuin haaveillut.

• Anonyymi

Sitäpä juuri, haaveilua haaveilua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpä juuri, haaveilua haaveilua

Samma här. Aamulla taas ajattelin ja... 🫠

• Anonyymi

Tunteita tulee ja menee. Koettu on. Itse tein virheen ja seurasin tunnetta. Sekun tuppaa muuttumaan ajanmyötä ja laimenee. Nyt jos saisin päättää, pysyisin entisen puolison kanssa. Hyvä opetus

• Anonyymi

Joskus siinä voi käydä älyttömän hyvinkin ja joskus taas huonosti. Joskus ei yhtään mitään.
        Elämä on myös joskus riskien ottoa. Kunnolla jos ihastuu niin lähtee vaan järki. Se on ihan tieteellisesti todistettua. Ihminen ei voi itse valita kehen ihastuu ja se usein tapahtuukin ohi ennalta määriteltyjen kriteerien.

• Anonyymi

Jos tunne ei vuodessa parissa mene ohi, siitä kannattaa ehkä huolestua. Tiedän että ne tunteet aaltoilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus siinä voi käydä älyttömän hyvinkin ja joskus taas huonosti. Joskus ei yhtään mitään.
        Elämä on myös joskus riskien ottoa. Kunnolla jos ihastuu niin lähtee vaan järki. Se on ihan tieteellisesti todistettua. Ihminen ei voi itse valita kehen ihastuu ja se usein tapahtuukin ohi ennalta määriteltyjen kriteerien.

Jokaisessa pidemmässä suhteessa tulee hetki kun toinen ihastuu johonkin toiseen. Jokaisessa. Tunteille ei voi mitään, mutta itse voi vaikuttaa siihen miten reagoi. Jos on hyvä suhde ja rakkautta ja kunnioitusta, jäisin. Jos taas omassa suhteessa on muutenkin haasteita jotka eivät ole taistelemisen arvoisia, lähtisin. Mutta silloin pitäisi pystyä lähtemään ilman toiseen ihastumistakin.

• Anonyymi

No miksi sinä kysyt sitten täältä, jos olet niin varma ettet tee mitään?
      Mihin tarvitset varmistusta ja miksi? Kannattaa vaan katsoa mihin se vielä kuljettaa ja jos ei mihinkään niin sitten ei.
      Epäilen,että hämmennyksesi vuoksi et olekaan niin varma mitä aiot tehdä.. muuten et tänne kirjoittaisi.

• Anonyymi

Heitin ilmoille anonyymin kyselyn. Tottakai katson mihin se johtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitin ilmoille anonyymin kyselyn. Tottakai katson mihin se johtaa.

Kannattaa katsoa mihin kehittyy ja rauhassa vaan. Tsemppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa katsoa mihin kehittyy ja rauhassa vaan. Tsemppiä.

Onhan tässä kohta vuositolkulla katsottukkin, et mikään lyhyt tuttavuus ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tässä kohta vuositolkulla katsottukkin, et mikään lyhyt tuttavuus ei ole

No on katsottu juu monta vuotta jo, mut nyt ei vissiin mee enää kauaa...

• Anonyymi

Keskittyisin siihen puolisooni.

• Anonyymi

Olen keskittynytkin, mutta jos puolison kanssa ei tunne samanlaista yhteyttä läheskään, niin on ehkä itsetutkiskelun paikka pään sisällä.

• Anonyymi

Toki, mutta se että on puoliso ei meinaa että se puoliso olisi oikea. Toki silloin suosittelen rehellisyyttä/eroa mikäli ei mitenkään saa suhdetta pelastettua.
        Harva edes yrittää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki, mutta se että on puoliso ei meinaa että se puoliso olisi oikea. Toki silloin suosittelen rehellisyyttä/eroa mikäli ei mitenkään saa suhdetta pelastettua.
        Harva edes yrittää..

Niin ei tietenkään tarkoita.

• Anonyymi

Jos ei ole romanttisia tai seksuaalisia tunteita, voi olla kaveri. Jos on, ei voi.

• Anonyymi

Itsellä seksuaalista vetoa ja romanttisia haaveita miestä kohtaan.
        Jos hän ei tunne niin, hyvä hänelle. Itselle tämä on vaikeaa, koska asiaa ei voi mitenkään ohjailla ja lopettaa. Teoilleen voi aina jotain, mutta tunteet joutuu piilottamaan syvälle. Se on kivuliasta, vaikuttaa keskittymiseen, tarkkaavaisuuteen ja muuhun. Kyse työkaverista.

• Anonyymi

No se on ihan totta.

• Anonyymi

Itse meinaan kemialla myös seksuaalista kemiaa. Siksi tuntui ristiriitaiselta tuo aloitus. Jokainen tietysti kuvailee omalla tavallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän ei tunne niin, hyvä hänelle. Itselle tämä on vaikeaa, koska asiaa ei voi mitenkään ohjailla ja lopettaa. Teoilleen voi aina jotain, mutta tunteet joutuu piilottamaan syvälle. Se on kivuliasta, vaikuttaa keskittymiseen, tarkkaavaisuuteen ja muuhun. Kyse työkaverista.

Mulla kans, pikkuhiljaa maaliin, eiks ni.. /hänelle sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kans, pikkuhiljaa maaliin, eiks ni.. /hänelle sivusta

Kärkimuilulla maaliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sama täällä, onhan sitä vähän seksuaalissävytteistä flirttiä heitetty välillä, ehkä pientä ihastumista ..
        /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sama täällä, onhan sitä vähän seksuaalissävytteistä flirttiä heitetty välillä, ehkä pientä ihastumista ..
        /ap

Aivan.. Onhan tilanne kovin hankala ja sen takia juuri, että esteenä on jotain "pyhää".
        Siksi monesti osapuolet saavat hirmu ristiriitaista signaalia kumpikin!
        Sitä ei vain itse välttämättä tajua antavansa. Täytyy ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan.. Onhan tilanne kovin hankala ja sen takia juuri, että esteenä on jotain "pyhää".
        Siksi monesti osapuolet saavat hirmu ristiriitaista signaalia kumpikin!
        Sitä ei vain itse välttämättä tajua antavansa. Täytyy ymmärtää.

Niin.. sepäse tekeekö asialle mitään..

• Anonyymi

Riippuu ihan kokonaistiöanteestasi ja siitä tarkoitatko oikeasti sitä kun sanot, että kemianne on mieletön. Itse teen.

• Anonyymi

On semmosta seksuaalista jännitettä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On semmosta seksuaalista jännitettä

Ei tuo mitään kerro.
        Kyllä näissä asioissa selkeys tulee siitä kuinka voimakkaasti tuntee, onkontunteet molemminpuolisia, ja jos vielä ainutlaatuisia. Jos liitto on muuttunut kaverilliseksi.
        Mutta ei toisesta etäältä huutelemalla saa selvää. On oltava edes jonkin verran tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo mitään kerro.
        Kyllä näissä asioissa selkeys tulee siitä kuinka voimakkaasti tuntee, onkontunteet molemminpuolisia, ja jos vielä ainutlaatuisia. Jos liitto on muuttunut kaverilliseksi.
        Mutta ei toisesta etäältä huutelemalla saa selvää. On oltava edes jonkin verran tekemisissä.

Kyllä ollaan jatkuvaan tekemisissä, ei oo siitä kyse. Vaan lähinnä tää oli anonyymi keskustelunavaus/kysely mitä muut tekisi ks. tilanteessa.

• Anonyymi

Onneksi ei ole puolisoa. Tämä tilanne on jo sinkkunakin haastavaa my twinssi.

• Anonyymi

🙂🙂

• Mulla sama. Onhan se tavallaan puolet helpompi tilanne, mutta haastava silti kun joutuu pitään jarrua pällä, eikä voi edetä senttiäkään.

• Anonyymi

Yleensä jos kemia on mieletön, ainakin naisille tulee helposti myös romanttisia tunteita. Aloittaja lieneekin mies...

• Anonyymi

Aloittaja on nainen ja tämä oli anonyymi kysely kuinka muut tekisi. Tottakai ihastusta on ollu.
        /ap

• Anonyymi

Joo, lapsentekoa ja asumishaaveita😆

• Anonyymi

Ma-miehen charmi on, jälleen kerran vastustamaton...

• Anonyymi

En mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      223
      4468
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3379
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1945
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1663
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1227
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1189
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      97
      913
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      757
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63