Pihtaaja-akka..

seksi-peto

Alkaa olla mitta täynnä kun emäntää ei kiinnosta enää seksi yhtään. Hyvällä tuurilla kerran kuussa saattaa antaa velvollisuudentunnossa, mutta ei tee itse aloitetta vahingossakaan. Nyt on mitta täysi, aion lähteä muille maille vierahille ja laittaa eropaperit vetämään. Ainoastaan lapsia käy sääli, mutta toivottavasti joku saa hyvän lahnan tosta frigidistä vielä joskus. Varokaa kiihkeät ja seksinnälkäiset naiset, täältä tullaan..ja kovaa!!

18

6073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peiliin..UKKO

      No en minäkään sinulle antaisi,kun noin vähän sitä AKKAASI arvostat.
      Kohtele lähimmäisiäsi,niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavN ! s...n UKKO

      • sen tiedät??

        et kuinka paljon hän sitä akkaansa arvostaa??ainakaan tekstistä ei käynyt selville miten paapoo tai ei paapo.


      • sen voit tietää??

        et kuinka paljon hän sitä akkaansa arvostaa??ainakaan tekstistä ei käynyt selville miten paapoo tai ei palvo.


      • AKKA
        sen tiedät?? kirjoitti:

        et kuinka paljon hän sitä akkaansa arvostaa??ainakaan tekstistä ei käynyt selville miten paapoo tai ei paapo.

        Millainen mies sanoo puolisoaan AKAKSI?


      • Villipoju74
        AKKA kirjoitti:

        Millainen mies sanoo puolisoaan AKAKSI?

        Pohjanmaalla akka on kunnia nimi


    • niili

      Kahtoppa ukko peiliin sieltä taitaa syy löytyä!!!!Varo vain et vaimo kerkiä enne häipäistä. Tollasia ukkoja on joka oksalla jotka luulevat olevansa jotakin!!!Loppu peleissä heistä ole yhtään mihinkään.Voimia vaimolle!!!

    • pihtarieukko

      Elin nuoruuteni illuusiossa, että sitten kun naimisiin mennään, ollaan siinä uskollisina loppuikä, kävi miten kävi, aivan kuten omat vanhemmat ovat tehneet. Illuusiot ovat rikkoutuneet rumilla ja karskeilla tavoilla jo ajat sitten petollisen miehen kynsissä, enkä ollut silloin edes pihtari miehelleni.

      Mutta kas, tässäpä sitä ollaan taas, ihan omasta aloitteesta lähes pihtarina.. Olen ollut uskollinen vaimo, jota on petetty, olen ollut petollinen avovaimo, kun äijä on puolestaan ollut se pihtari. Ja nyt, pihtaan ihan itse, nykyinen mies ja tulevan lapseni isä ymmärtää, että se johtuu tällä kertaa hormoneistani ja saattaa olla ohimenevääkin. Ja tuskin lähtee uutta vaimoketta hankkimaan..? Vaikkei miehistä tosiaan koskaan tiedä, kuin ei naisistakaan. Joten, pientä malttia myös peliin ja sydän järjen kera mukaan, ellet tosiaan halua satuttaa toista ihmistä pahasti. Kyllä se kiima sinullakin tasoittuu aikanaan.. ;) Kesää sulle ja jormallesi!

      • seksi-peto

        Kysymys ei ole siitä, etten arvostaisi tai huomioisi naistani. Olen ollut niin kauan jo tässä tilanteessa, että en ajattele häntä enää seksuaalisesti ja se on sen lahnan oma vika. Ja edelleen virkeät tytöt, tulossa ollaan, naatitaan me elämästä, ja annetaan noitten pihtaaja-ruikuttajien olla rauhassa. Ommelkaa marisevat suomi-femakot perseenne umpeen.


      • ..***::.
        seksi-peto kirjoitti:

        Kysymys ei ole siitä, etten arvostaisi tai huomioisi naistani. Olen ollut niin kauan jo tässä tilanteessa, että en ajattele häntä enää seksuaalisesti ja se on sen lahnan oma vika. Ja edelleen virkeät tytöt, tulossa ollaan, naatitaan me elämästä, ja annetaan noitten pihtaaja-ruikuttajien olla rauhassa. Ommelkaa marisevat suomi-femakot perseenne umpeen.

        En yhtään ihmettele miksei vaimosi anna, en minäkään moiselle sialle antaisi!

        Ehkä vaimosi viettää mitä luultavammin jonkun haluttavamman miehen seurassa aikaansa.


      • heheheh
        seksi-peto kirjoitti:

        Kysymys ei ole siitä, etten arvostaisi tai huomioisi naistani. Olen ollut niin kauan jo tässä tilanteessa, että en ajattele häntä enää seksuaalisesti ja se on sen lahnan oma vika. Ja edelleen virkeät tytöt, tulossa ollaan, naatitaan me elämästä, ja annetaan noitten pihtaaja-ruikuttajien olla rauhassa. Ommelkaa marisevat suomi-femakot perseenne umpeen.

        Puheistakin ja vaimosi nimittelystäkin jo kuulee miten PALJON arvostat naistasi jas e jo antaa osviittaa siihen häntä huomioit. Toisen huomioiminen etehdään sen toisen ehdoilla jos et saa vaimoasi antamaan et ole keksinyt hänsetä sitä oikeaa nappia mitä painaa eli et ole huomioinut häntä oikein. ÄLÄ SIIS VALEHTELE!! Sinä tahdot vain helppoja nakkeja laiska, ylimielinen pervo.


    • kiertoon

      Samantyylisiä ongelmia täällä. Alta nelikymppisellä naisella ei ole enää seksielämää, koska ukkoa ei seksi kiinnosta. Vähän turhan aikasin täytyisi siitäkin ihanuudesta luopua.
      Ukkohan sopis hyvin pihtari-eukkos pariksi, voisivat yhdessä pihtailla.

    • ole sussa??

      ettei vaimoas seksi enää kiinnosta.voihan olla ettet sä ehkä pysty tyydyttään vaimoas?miksi haluta jotain, joka ei tunnu miltään.ehkä vaimos on huomannut sen.tai millainen mies oot muuten.Huomioitko häntä tarpeeksi, ja oot muutenkin hyvä hänelle.Turhaa oottaa hyvää palvelua, jos sun oma käytökses on huonoo.tää vois olla yks syy..tai sitten se on vaan kyllästynyt suhun..yksinkertaista, vai mitä??

    • hyvän miehen antelias vaimo

      Jos kutsut vaimoasi pihtaaja-akaksi, niin eipä ole vaikea arvata miksi hän pihtaa. Hyi halvattu millaisia miehiä tämä maa vieläkin päällään kantaa!

    • tyttö23v

      Seksi KUULUU parisuhteeseen. Usein erotaan, jos parisuhteesta puuttuu jotain oleellista kuten; luottamus, uskollisuus, rakkaus jne. niin, tai seksi. Turhaan annat itsetuntos rappeutua seksittömässä suhteessa. Eikö se oo kuuenkympin ja kuoleman välillä, ku harrastetaan kerran kuussa jotain lauantaisaunaseksiä?

      • aivan samaa

        mieltä asiasta. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos sitä ei saa, niin yleensä sitä lähtee etsimään muualta. Se vaan menee niin. On todella mukava huomata, että on naisia jotka ymmärtävät tilanteen. Hyvää kesän jatkoa ja olisi mukava vaihtaa mielipiteitä kanssasi vaikka meilaten.


    • panomies

      Joku muu panee sitä koska et pysty tyydyttämään häntä.

    • tiikeri

      MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ??????
      Onko suomen maas antaviakin naisia!

    • minusta lahnan!

      Petti, toi taudinkin, kieltäytyi totaalisesti jo ihan suhteen ensimmäisillä viikoilla jo suuseksistä (itselleen kyllä, minulle ei koska ei, kuulemma, edellinenkään muija tykänny nuolemisista joten hän raukka ei ole tottunut).
      Tökkäs pari-kolme kertaa ja laukes. Aina pimeässä, joten kesäaika oli minulle totaalista puutetta.

      Kysyin onko minussa epämiellyttävä haju. Ei, kuulemma. Hän ei vain oikein tykkää laittaa suutaan sinne.
      Kysyin, olenko pahannäköinen. En, kuulemma, mutta hän tykkää tehdä sen mieluimmin pimeässä.
      Olenko liian innokas, kysyin. Olet, oli vastaus koska silloin hän kokee olevansa riittämätön.



      Halua nyt sitten tuommoista paskaa...
      Onneksi pinnani paloi ja heitin ulos kun tuli taas kotiin fritsut kaulassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3498
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      188
      1587
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1172
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      835
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      50
      793
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe