Onko palstalta löytynyt elämänkumppani?
Ketkä tuntee vetoa toisiinsa?
Onko täällä palstasuhteita?
23
346
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ma luulin.
- Anonyymi
Olen kiinnostunut vain yhdestä miehestä oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Minä kiinnostuin myös, vaikka nykyään niin haidee...
https://m.youtube.com/watch?v=QG6LQmkRY7k&t=0s - Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Kuka mahdat olla, ei ainakaan hän.
- Anonyymi
Mahdollisesti mikäli hän on täällä t. S nainen
- Anonyymi
Joo joo🧡
- Anonyymi
Hän ei ole tässä ketjussa.
- Anonyymi
Tavallaan kai sillee vois sanoo vaikkei kuitenkaa.
- Anonyymi
On kyllä löytynyt. J-mies ja T-nainen. Kohta mennään lujaa eteenpäin.😜😙🫠
- Anonyymi
Koska?
- Anonyymi
Täysillä päin seinää.
- Anonyymi
On M-mies, mutta ei ota vastaan sieluani 🤣
- Anonyymi
Ehkä hänellä on toinen sielunkumppani olemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kaksikin sielunkumppania olemassa. Ne on exiä molemmat ja me ollaan kaksoisliekkejä toisillemme.🔥🔥🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, ei se minulta ole pois. Hyvä jos on onnellinen 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, ei se minulta ole pois. Hyvä jos on onnellinen 💖
Itsekin olen btw onnellinen. Ihana, kun olen saanut häneen tutustua jollain tasolla. Ilman varmaan surisin vieläkin❣️
- Anonyymi
No eipä ole
- Anonyymi
Edelleen se hetekkapeuhaaja kiinnostaa.
- Anonyymi
Sitten häntä kohti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten häntä kohti..
No onhan se nyt kiinnostavaa, harvempi nykypäivänä puhuu mistään hetekoista. Tyypillä on varmaan oma puhelinosakekin, ties vaikka osaisi kertoilla siitä miten osti ihan väri-TVn Moskovan olympialaisia varten. Tulee mieleen omat sedät lapsuudesta, nekin on vaan jo suurin osa kuolleita ja kuopattuja. 😁
(Älä oo mustis.)
- Anonyymi
Hehkulamppu ja ruskeakarhu. 💡🐻
- Anonyymi
On!
Viime kesänä todistettiin anonyymin ja anonyymin häätapahtumaa joka järjestettiin anonyymissa paikassa ja sen sijaintia ei tunne kukaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804