Liisa Tallgren

minä vain

Eli onko kukaan lukenut kyseisen henkilön kirjoittamia kirjoja?
Itse hankin ne kaksi ensimmäistä, sillä minulla on huumeita käyttävä äiti. Ja hän kävi joskus myös katsomassa äitiäni kun tämä oli vieroituksessa, mutta siitä on jo 8v.
Mahtaakohan kirjailija olla vielä elossa?

27

7235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaik
      • sinulle!

        Lisäsin sen heti suosikkeihin vaikka pahalta tuntuu noilla huumesivustoilla käydä..


      • Ellu
        sinulle! kirjoitti:

        Lisäsin sen heti suosikkeihin vaikka pahalta tuntuu noilla huumesivustoilla käydä..

        Moi! Kyllä Liisa Tallgren on vielä elossa tietääkseni, asuu Kontiolahdella? Olen lukenut Liisan kirjat, parempia teoksia en ole ennen lukenut. Törmäsin ensimmäiseen kirjaan tehdessäni raporttia huumenuorista, opiskelen sosiaalialaa korkeakoulussa. Sitä kunnioitusta, mitä Liisaa kohtaan tunnen, en osaa edes selittää. Maamme tarvitsisi ehdottomasti lisää hänen kaltaisiaan kasvavab huumeongelman hoitamiseen.


      • Lissu
        Ellu kirjoitti:

        Moi! Kyllä Liisa Tallgren on vielä elossa tietääkseni, asuu Kontiolahdella? Olen lukenut Liisan kirjat, parempia teoksia en ole ennen lukenut. Törmäsin ensimmäiseen kirjaan tehdessäni raporttia huumenuorista, opiskelen sosiaalialaa korkeakoulussa. Sitä kunnioitusta, mitä Liisaa kohtaan tunnen, en osaa edes selittää. Maamme tarvitsisi ehdottomasti lisää hänen kaltaisiaan kasvavab huumeongelman hoitamiseen.

        Hei,
        Täällä vastailee itse teräsäiti Lissu. Asun edelleen Kontiolahdella poikani hyvän hoitopaikan vuoksi. Kiitokset kunnioittavasta suhtautumisesta työtäni ja kirjojani kohtaan. Yritä Sinäkin tehdä tämän asian eteen keräämällä nimiä kansalaisadressiin, jonka voit tulostaa osoitteesta www.huumeet.info. Kehoita samanhenkisiä tulemaan työhön mukaan.

        Lämmöllä,
        Terveisin Liisa


      • häh...
        Lissu kirjoitti:

        Hei,
        Täällä vastailee itse teräsäiti Lissu. Asun edelleen Kontiolahdella poikani hyvän hoitopaikan vuoksi. Kiitokset kunnioittavasta suhtautumisesta työtäni ja kirjojani kohtaan. Yritä Sinäkin tehdä tämän asian eteen keräämällä nimiä kansalaisadressiin, jonka voit tulostaa osoitteesta www.huumeet.info. Kehoita samanhenkisiä tulemaan työhön mukaan.

        Lämmöllä,
        Terveisin Liisa

        Oliko toi oikee Lissu?!
        Hei, vähän hienoa!!!! ;)


      • Liisa
        häh... kirjoitti:

        Oliko toi oikee Lissu?!
        Hei, vähän hienoa!!!! ;)

        Hei,
        Kyllä vastaus on ihan oikealta Lissulta. Olen ollut vierailulla Espoossa ja yöpynyt Kirkkonummella, josta tämä viesti on lähtöisin. Kävin tänään tutustumassa nuorten Kiskoon Helsingissä. Huomenna lähden takaisin Kontiolahdelle. Yksi syyni käyntiini Espoossa ja Kirkkonummella on ollut viereillä olevan lakialoitteen työn jaon organisointi. Internetissä olevan kansalaisadressin palautuspäivä lähestyy. Työtä on vielä paljon. Keräyslista on osoitteessa www.huumeet.info, ilmoitelkaa keräyslistasta mahdollisimman paljon ystävillenne eteenpäin, jotta saamme tahdonvastaisen hoitolain lakiesityksen vietyä läpi eduskunnassa. Tsemppiä kaikille!

        Terveisin Lissu
        Liisa Tallgrén


      • minä vain
        Liisa kirjoitti:

        Hei,
        Kyllä vastaus on ihan oikealta Lissulta. Olen ollut vierailulla Espoossa ja yöpynyt Kirkkonummella, josta tämä viesti on lähtöisin. Kävin tänään tutustumassa nuorten Kiskoon Helsingissä. Huomenna lähden takaisin Kontiolahdelle. Yksi syyni käyntiini Espoossa ja Kirkkonummella on ollut viereillä olevan lakialoitteen työn jaon organisointi. Internetissä olevan kansalaisadressin palautuspäivä lähestyy. Työtä on vielä paljon. Keräyslista on osoitteessa www.huumeet.info, ilmoitelkaa keräyslistasta mahdollisimman paljon ystävillenne eteenpäin, jotta saamme tahdonvastaisen hoitolain lakiesityksen vietyä läpi eduskunnassa. Tsemppiä kaikille!

        Terveisin Lissu
        Liisa Tallgrén

        Sähköpostiosoitetta? Minulla olis sulle muuta kysymys...


      • Lissu
        minä vain kirjoitti:

        Sähköpostiosoitetta? Minulla olis sulle muuta kysymys...

        Hei,
        Valitettavasti tämä keskustelupalsta on nyt ainoa sähköinen foorumi tavoittaa minut. Asiaan on kuitenkin tulossa huomattava parannus, koska olen saamassa lahjoituksena käytetyn kannettavan tietokoneen. Erään narkomaanipojan äiti, joka avustaa minua lakialoitteessa on luvannut lahjoittaa sen minulle ja hän antaa myös käyttökoulutuksen siihen. Sähköpostiosoitteeni tulee julkisesti näkymään adressikeräyksen sivuille osoitteeseen: www.huumeet.info. Voisit käydä siellä jo tutustumassa ja osallistumassa adressiin. Sivuihin tulee muutoksia. Avustajani lisäävät sinne tulevina viikkoina niiden julkisuuden henkilöiden nimet, jotka kannattavat lakiehdotusta. Itse olen jo niin iäkäs, että en osaa nettisivujen tekoa, mutta sähköpostin aioin opetella ja kirjeiden kirjoittamisen tietokoneella.

        Lämmöllä,
        Lissu


    • hanna

      liisa on vielä elossa juuri kirjoitin sähköpostia hänelle.. ja tekee vielä viimeieen asti varmasti työtä huumeita vastaan.. ite oon ent. narkomaani ja ollut kuivilla n.vuoden..kiitos siitä jeesukselle!!!

      • Tietoa kaipaava

        Onko sinulla tietoa Liisan sähköposti osoitetta? Jos on, voisitko sen lähettää ylläolevaan osoitteeseen. Olisin syväati kiitollinen.
        Kiitos Jumalalle että olet kuivilla huummeiden kiroista. Poikani Pekka on niihin kietoutunut. Voitko muistaa häntä rukouksissasi. Kiitos.
        T:Kauko


    • Fides

      Kirjoittaja on elossa.

    • ^^

      Kyllä Liisa Tallgren on vielä elossa ja hyvissä voimissa. Hoidin aikani hänen toista poikaansa ja tapasin Liisan henkilökohtaisesti paikan päällä.

    • Musta_rastas

      Liisa Talgren esiintyi eilen (18.5.2010) poikansa Sepon kanssa Neloselta tulleessa Lauri Johansson dokumentissa. Hintana elämä oli yläasteella "pakkolukemistoa" ja olin oikeastaan unohtanut koko kirjan, mutta se palautui kun Liisan ja Sepon dokumentissa näin. Pitää varmaan etsiä kirja käsiin ja katsoa miltä se näyttää näin 20 vuotta edellisen lukukerran jälkeen.

      Liisa ja Seppo Tallgrenin esiintyminen alkaa ajassa 2:58. Liisan ja Lauri Johanssonin tapaaminen noin 35 minuutin paikkeilla.

      http://www.ruutu.fi/video?vt=video&vid=80980

      • Ruutu74

        ^Näkyykö tuota dokkaria enää missään? Olen missannut sen ja oisin halunnut nähdä. Hintana elämä-kirjan olen lukenut monta kertaa.


      • Tyttö -98
        Ruutu74 kirjoitti:

        ^Näkyykö tuota dokkaria enää missään? Olen missannut sen ja oisin halunnut nähdä. Hintana elämä-kirjan olen lukenut monta kertaa.

        Moi jos Liisa käyt vielä kattomassa täällä sivulla niin sanon sulle, että olet todella vahva ihminen. Luin kirjasi Hintana Elämä, päivässä ja kosketuin. Se tarina on niin koskettava ja avarti katsomaan maailmaa uudella tavalla.. Kiitos että olet jakanut tarinasi meidän kanssa. Toivon ja rukoilen että poikasi parantuu.


      • Sukuu
        Tyttö -98 kirjoitti:

        Moi jos Liisa käyt vielä kattomassa täällä sivulla niin sanon sulle, että olet todella vahva ihminen. Luin kirjasi Hintana Elämä, päivässä ja kosketuin. Se tarina on niin koskettava ja avarti katsomaan maailmaa uudella tavalla.. Kiitos että olet jakanut tarinasi meidän kanssa. Toivon ja rukoilen että poikasi parantuu.

        Kyllä Liisa vielä elää. Oon hänelle sukua, mutten ole koskaan muistaakseni kasvotusten tavannut. Luen juuri kirjaa 'Hintana elämä'


      • Anonyymi

    • apua-

      mistä saisi sen hintana elämä kirjan ?? tietääkö kukaan? olen yrittänyt etsiä sitä, mutta en löydä mistään :( auttakaa pliis ! :)

      • elämä

        Hei!
        Huutonetissä oli kaksi kappaletta myynnissä, tilasin niistä toisen, joten vielä jäi yksi sinulle. Hinta 3 ekua.


      • Liisa Tallgren tässä
        elämä kirjoitti:

        Hei!
        Huutonetissä oli kaksi kappaletta myynnissä, tilasin niistä toisen, joten vielä jäi yksi sinulle. Hinta 3 ekua.

        Hei!
        Kiitos suuresta mielenkiinnosta! Olen vielä elossa!
        Huumeongelma on edelleen minulle mielenkiintoinen aiheenakin, koska huumeethan veivät itseltäni molemmat lapseni.
        Olemme vieneet eduskuntaan 220 000 nimeä käsittävän kansalaisadressin saadaksemme tahdostariippumattoman huumenuorten hoitolain maahamme.Ruotsissa laki on ollut vuodesta 1980. Missä viipyy Suomen hoitolainsäädäntö?
        Kysyä sopii, millaiset meidän päättäjämme ovat? Tässä olisi ollut hyvin aikaa saada laki valmiiksi.
        Kansalaisemme, ottakaa kantaa asiaan!

        Kaikkia Teitä Siunaten,

        Liisa Tallgren


    • Hei !

      Luin juuri kirjasi Tarjolla huominen. Asiallista tekstiä.
      Täytyy hankkia vielä Hintana elämä kirja.

      • liisa2

        Hei stealt123 !

        Kiitos viestistäsi!

        Minullakaan ei Hintana elämä -kirjoja enää ole; niitä on kai vaikea saada.

        Toivottavasti onnistut.

        Katsotaan vieläkö niitä joku toimittaisi?

        Sinua Siunaten,

        Liisa Tallgrén


    • 18v tyttö

      Hintana elämä kirja on aivan uskomaton ja erittäin koskettava! Äitini luki sen ensiksi ja kehotti minua lukemaan sen ja aloin lukea heti ensimmäisestä sivusta ihan himona.. meinasi välillä tulla ihan itku.. Olet erittäin vahva ihminen ja kunnioitan kaikkea mitä olet tehnyt niin lastesi kuin muitten puolesta! Tällä hetkellä teen sinun kirjastasi huume nuoren äiti kirjaesittelyä koulussa, harmittaa vain kun sinusta ei oikein ole tietoa :/

      • liisa2

        Hei 18v tyttö!

        Kiitos Sinulle mielenkiinnosta Elämäntyötäni kohtaan!

        Lisätietoa saat esim. linkistä:

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=3046

        Terveisiä myös äidillesi! Täytän tässä kuussa 80 vuotta, joten enää en suuremmin ole julkisuudessa, mutta katsotaan: eihän sitä koskaan tiedä?

        Siunausta Sinulle ja pidä hyvä esitelmä.

        Terveisin,

        Liisa Tallgrén


      • Eräs äiti
        liisa2 kirjoitti:

        Hei 18v tyttö!

        Kiitos Sinulle mielenkiinnosta Elämäntyötäni kohtaan!

        Lisätietoa saat esim. linkistä:

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=3046

        Terveisiä myös äidillesi! Täytän tässä kuussa 80 vuotta, joten enää en suuremmin ole julkisuudessa, mutta katsotaan: eihän sitä koskaan tiedä?

        Siunausta Sinulle ja pidä hyvä esitelmä.

        Terveisin,

        Liisa Tallgrén

        Hyvä Liisa,

        olen jo monia, monia vuosia sitten lukenut kirjasi. Eilen luin taas kerran Tarjolla Huominen-kirjasi. Todella paljon kiitoksia kirjoistasi ja siitä, miten pitkään olet tehnyt työtä huumenuorten parissa. Miehesi Jussihan oli mukan koko ajan samassa työssä.

        Sain taas vahvistusta itselleni, jotta jaksaisin paremmin ymmärtää läheistä ihmistä, poikaani, joka on yli nelikymppinen ja kokenut saman kohtalon kuin moni muu huumeisiin sortunut. On kuitenkin elossa, välillä paremmassa, välillä huonommassa kunnossa. Asumme samassa kunnassa ja näen häntä melkein päivittäin.
        Sanonpa vaan, että ei moni ihminen tajua, minkälaista huumeita käyttävän ihmisen elämä on.
        Vasta sitten, kun oma läheinen sortuu, niin silmät aukeavat.

        Kaikkea hyvää sinulle Liisa, siunausta loppuelämääsi. Saanko kysyä, onko toinen poikasi vielä elossa?


    • Anonyymi

      Olemme tunteneet Liisan ja Jukan poikineen silloin, kun pojat olivat nuoria Tapiolassa. Liisa suostui ottamaan tyttäremme hoitoon, kun kävimme töissä. Pojat olivat vastassa kun mieheni tuli kotiin ja niin alkoi lumisota pihalla.
      Pojat olivat kilttejä ja mukavia.
      En osaa käyttä nettiä kovin hyvin
      Leena

    • Anonyymi

      Vanha kotitalonne Vuoriharjunkujalla on edelleen hyvässä kunnossa, mutta ympäristö on täynnä uusia taloja. Ympäristön muutos on ollut valtava. Kaikkea hyvää elämäänne ja kiitos hienosta kirjastanne!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe