Onko Ylivieskassa rehellistä firmaa, joka siivois oikeesti, eikä vain sinnepäin. Unohtakaa Kototuote ?(laskuttaa vanhusta ja tilajaa samasta) , ja ei oikeasti kunnolla siivoo.
Mistä hyvä siivous vanhukselle omakotitaloon ?
8
920
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä tietoa minäkin kaipaan.
- Anonyymi
Ptt palveluilla ei kohdella työntekijöitä oikeudenmukaisesti ja hygienia puoli on todella huono. Samaa pyyhettä kastellaan uudestaan ja uudestaan vesiämpärissä. En suosittele
- Anonyymi
"Samaa pyyhettä kastellaan uudestaan ja uudestaan vesiämpärissä." Tietysti, näinhän siivotessa pitääkin tehdä. Aika uusavuttomalta kuulostava kommentti.
- Anonyymi
Voin tulla tekee siivouksen 500€.
- Anonyymi
Minä voin tehdä 1000€ tyhjennä lähtiissä myös roskiksen
- Anonyymi
Teen saman 900€.
- Anonyymi
Tärkeä aihe, ei vitsi.
- Anonyymi
Kun tarkoitus pystyä asumasn kotona pitempään, saattaisi olla uudelle siivousyrittäjälle saumaa, jos hinnat kohtuulliset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247