Mitä todennäköisimmin teette kun

Anonyymi-ap

tapaat hänet seuraavan kerran?

43

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jutellaan niitä näitä.

• Anonyymi

Jutellaan ja hymyillään.

• Anonyymi

Kakkiainen antaa lumipesun 😉

• Anonyymi

Bataatin sukuinen yhteiskunnan loinen,pystyyn pskannettu lapamato oot.Sinä et koskaan saa laatunaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bataatin sukuinen yhteiskunnan loinen,pystyyn pskannettu lapamato oot.Sinä et koskaan saa laatunaista.

Lisään.Oliko se vuodesta 2014 kun rupesit seuraan minua?Hillotolppan pomoko sut usutti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sun gubbe katsella niitä daameja vaikka avohoitoyksiköstä, vaikka tuskin kaipaavat lisätaakkaa elämäänsä hekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sun gubbe katsella niitä daameja vaikka avohoitoyksiköstä, vaikka tuskin kaipaavat lisätaakkaa elämäänsä hekään.

Niinpä, vähän aneemista jo nämä hänen monologit itsensä kanssa. Ehkä jotkut jaksaa kohkata vielä näistä jotain päin mäntyä

• Anonyymi

Sitä mist me tykätään

• Anonyymi

Jutellaan ja sovitaan jotain.

• Anonyymi

Petytään, taas kerran.

• Anonyymi

Sama täällä, todennäköisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä, todennäköisesti.

Unohtakaa vanhat ja antakaa tilaa uudelle.

• Anonyymi

Menen hänen isoon syliin ja olen siinä hetken.

• Anonyymi

Riippuu missä merkeissä. Jos rakastelun yhteydessä vielä joskus niin uskaltaiskohan sitä samalla kuiskata korvaan ne kriittiset sanat, kiihko joko yltyy tai lopahtaa 🤔

• Anonyymi

Hänen kohdallaan jos kävisi noin, liikuttuisin niin paljon että tulisi varmaan itku. Jos joskus sanoo, niin toivottavasti ei noissa merkeissä. 😆 Ennemmin joko ennen aloittamista (siinä ainakin nousee kiihko), tai sitten jälkeenpäin kun makoillaan yhdessä. 🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kohdallaan jos kävisi noin, liikuttuisin niin paljon että tulisi varmaan itku. Jos joskus sanoo, niin toivottavasti ei noissa merkeissä. 😆 Ennemmin joko ennen aloittamista (siinä ainakin nousee kiihko), tai sitten jälkeenpäin kun makoillaan yhdessä. 🥰🥰

Voi vttu näitä sun itkujas gubbe 🤢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieskin saa itkeä, jopa isokin mies.

• Anonyymi

Ehkä tervehditään ja tuijotetaan toisiamme hölmistyneenä. En usko että kummalakaan rohkeutta jutella sen kummempaa.

• Anonyymi

Keskustellaan

• Anonyymi

Jos tilanne sallii, niin varmaankin juttelen ja katson miten nainen reagoi. Siitä eteenpäin kaikki riippuu naisen reaktioista ja miten käyttäytyy minua kohtaan.

• Anonyymi

Varmaan suudellaan ja siitä jatketaan... Erästä itseäni vanhempaa, tuttua hyvävartaloista naista mietin. Tunteet tuli silloin ilmaistua myös, joten ei pitäisi olla yllätys!

• Anonyymi

Jos hänellä on syntymäpäivä lähellä kuten kohta onkin, halaan enkä päästä heti irti..hengitän, olen....tämä mielikuvissa oikeasti en kuitenkaan uskalla.
      Mukavalle miehelle.

• Anonyymi

Tuskimpa mitään normaalista poikkeavaa

• Anonyymi

Odotan kultaa että pääsee pian töistä ja hipsin hänen luo❤️tehdään sitten kaikkea kivaa. Laitan ruokaa justiin että jaksetaan peuhata😉

• Anonyymi

Ei mitään. Meidän pakko kommunikoida työstä. Vaikka en mä halua 😞. Oon vihainen.

• Anonyymi

Töitä

• Anonyymi

keskusteltas ja hymmyiltäs... unelmissa halattas yhteisen tien alkamisen aluksi..

• Anonyymi

Puhutaan autoasioita ja tuijotellaan ehkä vähän toisiamme.

• Anonyymi

Ehkä jutellaan

• Anonyymi

Hikoillaan...

• Anonyymi

Nostan hänet ilmaan ja halaan vatsan, hän todennäköisesti yllättyy ja pitää itseään päästäni tasapainossa ja käskee tyttömäisesti laskea alas.

• Anonyymi

Halaan vatsan🥰

• Anonyymi

Koska olen niin ujo ja hän on niin söpö nainen, etsin nopean reitin päästä karkuun. No jos edes kohdattaisiin, niin toivon että osaisin olla aikuinen ja mennä puhumaan häneb kanssaan.

• Anonyymi

Missä liikutte?

• Anonyymi

Katsellaan toisiamme syvälle silmiin ja suudellaan. Ollaan liki viltin alla ja silitellään toisiamme niin kauan kunnes se johtaa siihen. Hän on niin ihana❤️ja pehmeä. Huulet maistuvat mansikalta. Haluaisin ettei tämä pääty milloinkaan.

• Anonyymi

Vilkaistaan toisiamme. Kerran näkyvästi, ja pari kertaa niin ettei toinen näe toisen katsovan.
      Ehkä kolmannen kerran myöhemmin.

• Anonyymi

Huh huh, teillä on hurjaa

• Anonyymi

Juttelen hänelle todennäköisesti 🤔😍

• Anonyymi

Tuijotan hänen sieviin ruskeisiin silmiin.

• Anonyymi

Minä katson ihania miehen sinisiä silmiä. Havaitsen meissä samannäköisyyttä😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä katson ihania miehen sinisiä silmiä. Havaitsen meissä samannäköisyyttä😘

Katsastusta

• Anonyymi

Eiköhän tämän tilanteen näe kummastakin, jos on nähdäkseen. Ja siitä se lähtisi aukeamaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2591
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      395
      2090
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1832
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1714
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      119
      1583
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1511
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1093
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      73
      1005
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      915
    Aihe