Terveyskeskuksen ravintola tyhjillään. Ennen sai verikokeiden jälkeen, mennä kahville tai syömään. Kauempaa tulleella pitää olla omat eväät. Onko taloudellista pitää isoa tilaa tyhjillään. Työntekijöille pitäisi maksaa palkkaa, tyhijistä tiloista maksetaan vuokraa.
Terveyskeskuksen ravintola
11
308
Vastaukset
- Anonyymi
Avautumista ootetaan , kuin kuuta taivaalta, taitaa olla turhaa Polkan pomoja ei kiinnosta.
- Anonyymi
Tyhjistä tiloista maksetaan vuokraa!?Kuka maksaa, eikös kiinteistö ole kaupungin omistuksessa?
- Anonyymi
Tuskin siihen polkan ravintolaa tulee .Terveyskeskus hyvä, kun säilyy.
- Anonyymi
Terveyskeskus ilman lääkäreitä, yhtä tyhjän kanssa. Potilaat ei häiritse ilonpitoa kahvihuoneessa.
- Anonyymi
Vai ravintola. Tärkeempää kun olis etes lääkäreitä !
- Anonyymi
Terkkarista osa on vuokrattu sotelle, lieneekö tuokin? Sote lienee vuokralla ainakin siirtymäajan,ekan 3 v, Monessa kunnassa se etsii yksityisiltä ym halvempia tiloja, kun säästää pitää.
Onko tuo pelkkä jakelukeittiö, sopisiko edes muuhun käyttöön? Jos on kunnan, se ei saa itse harjoittaa yritystoimintaa, voisi vuokrata, mutta yrittäjää(kään) tuskin löytyy- Anonyymi
Miten yrittää. jakelu keittiöstä jaetaan ruuat osastolle. Ei ole hellaa. Yhdet jäähdyttämöt ja jääkaapit. yksi suurtalous astianpesukone ym.
- Anonyymi
Jos on valtiolle eli sotelle vuokrattu, pitää kai ollakin vain sen eli Polkan käytössä. Mikähän on lääkäritilanne, entä onko hoitajia ja pääseekö sinne asioimaan vain harvat, jotka ovat päässeet sen prosesseihin? Onko sairaiden sittenkin oltava itse (digi tms) aktiivisia eikä hoitopolku toimi enää soten sisäisesti?
Diginä on tarkoitus "hoitaa" 70 % , esim reseptit tai juttelemalla vain robotille. Soittomääräys ex-temp sairastuneella kai on jo nyt moneen tarvearvionumeroon, 116 117, oma terkkari, ambulanssi.
Olisiko mahd kahvilaan asiakkaitakaan tarpeeksi
- Anonyymi
Kysyin muinoin silloiselta kaupunginvaltuuston puheenjohtajalta tyhjäksi jäävistä tiloista.
Aikaa on n.8 vuotta. Hän ei ymmärtänyt mistä puhuin. Ehkä vähitelleen ymmärtää.
Silloin puhuttiin 110 000 m2.
Nyt alkaa ymmärtää moni muukin.- Anonyymi
Mitähän tiloja kunta omistaa? En ole listausta nähnyt kuin vuokra-asuntoyhtiöistä. Oliko esim. uusi terkkari ja paloasema? Mitä vanhoja esim. osittain tai täysin tyhjiä on, esim osuusmeijeri, Ruori- ja entä funkkistalo, kenen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tiloja kunta omistaa? En ole listausta nähnyt kuin vuokra-asuntoyhtiöistä. Oliko esim. uusi terkkari ja paloasema? Mitä vanhoja esim. osittain tai täysin tyhjiä on, esim osuusmeijeri, Ruori- ja entä funkkistalo, kenen?
Mikä on väestönsuojatilanne? Onko esim. uusissa rakennuksissa ja kenelle? Entä missä niitä on ollut jo aiemmin?
Tietävätkö seudun asukkaat niiden sijainnin, jos tulee tarve?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578807Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123469Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262660Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802040Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050