Miesten paratiisi

Anonyymi-ap

– Thaimaa on miesten paratiisi. Tanskalaisen tai ylipäätänsä länsimaalaisen miehen on helppo löytää täältä suhteellisen nuori ja kaunis vaimo, hän kuvailee.

Hän muistuttaa, että paikalliset naiset eivät heikon asemansa vuoksi voi useinkaan kieltäytyä ottamasta itselleen länsimaista miestä.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010919827.html

(I)

79

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinhän se on, monien motiivi, Thaimaan matkailuun... Tietenkään slummissa ole samat mahdollisuudet kun kivilinnassa.

• Anonyymi

Simonkylän pallomahan syy pankkineitien treffailemiseen Phukessa oli... miksi jouduit Suomessa ulkoruokintaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Simonkylän pallomahan syy pankkineitien treffailemiseen Phukessa oli... miksi jouduit Suomessa ulkoruokintaan?

Se lumppu on löytynyt valmiiksi tiineänä kansanopistolta Jyväskylästä kurssilta jossa on opetettu uusavuttomille itsenäisen elämän alkeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se lumppu on löytynyt valmiiksi tiineänä kansanopistolta Jyväskylästä kurssilta jossa on opetettu uusavuttomille itsenäisen elämän alkeita.

Älä nyyt... ei oo totta!

• Anonyymi

Ensin Suomessa juntitellaan niitä haja-asutusalueella asuvia miehiä, jotka eivät matkustele ulkomaille, eikä osaa kieliä.

Juntitellaan myös maaseudulla asuvia miehiä, joiden kotikylillä ei sitä naistarjontaa juurikaan ole.

Vaikka he tulisi toimeen hyvin omillaan ja olisivat kunnollisia rehellisiä miehiä ilman terveys- ja päihdeongelmia, niin silti jotkut urbaania leikkivät kaupunkilaiset katsovat asiakseen naureskella heille ja kutsua reppanoiksi, uuninpankopojiksi jne.

Naureskellaan vanhapojille viiksekkäille, jotka eivät ole koskaan avioituneet.

Eronneiden kohdalla katseet kääntyy mieheen. Avioerot ovat Suomessa aina miehen syytä, jopa se että vaimo pettää ja vie rahat, on aina miehen syytä.

Jos oikeuteen mennään, äiti saa melkein aina lasten huoltajuuden, oli hän sitten miten huono äiti tahansa. Mies on tässä vaiheessa henkisesti usein jo painettu lattiaan ja kilttinä miehenä ei halua riidellä eikä laittaa vastaan.

Leskimiehiä säälitään Suomessa ja taputellaan selkään. Heille ei sentään naureskella.

Mutta jos joku näistä miehistä jossakin välissä päättää ottaa kohtalon omiin käsiinsä, että nyt riittää tämä yksinäisyys, ovat valmiita suhteeseen tai uuteen suhteeseen ulkomaita myöten, niin mitä tapahtuu?

Tapahtuu se että nämä naureskelijat tuomitsevat heidät, mikäli heidän uusi puolisonsa on köyhemmästä maasta ja varsinkin nuorempi. Vielä jos uusi puoliso on kaunis, niin silloin tätä miestä kutsutaan hyväksikäyttäjäksi, jopa perverssiksi.

Totuus on kuitenkin se että he ovat edelleen Thaimaassakin niitä samoja tavallisia ja kunnollisia miehiä, jotka vain ovat irtautuneet Suomesta ja aloittaneet uuden elämän tehden sen eteen kaikki vaadittavat asiat.

Totuus on myös se että nämä arvostelijat, tuomitsijat ja syyllistäjät ovat itse elämässään epäonnistuneita reppanoita, jotka eivät koskaan ole löytäneet onneaan ja ovat kädettömiä tekemään sen eteen vaadittavia asioita.

Niin se karavaani sitten kulkee ja koirat haukkuu, mutta se oman onnensa seppä Thaimaassa on takuulla onnellisemmassa asemassa kuin se, joka häntä Suomesta käsin haukkuu ja nimittelee edes tuntematta henkilökohtaisesti.

Stereotypioiden viljely ja ihmisryhmien laittaminen kategorioihin on laiskojen typerysten tapa.

Fiksut omaan elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät koskaan esimerkiksi sano sellaista että "suomalaiset Pattayalla on sitä ja tätä", koska ne eivät ole.

Siellä on ihan yhtä monta erilaista suomalaista ja heillä on ihan yhtä monta erilaista historiaa, kuin heitä siellä on.

He eivät muodosta minkäänlaista "lahkoa" eikä ryhmää nimeltä "Pattayan rakkaat", kuten Simonkylän Suruhuhta heitä kutsuu ja siinä ohella kertoo käyneensä 30 kertaa Pattayalla asuen siellä myös puoli vuotta.

Minä asuin pyöreästi 7 talvea, tosin joinakin niistä vain kolme kuukautta, mutta en koskaan tavannut siellä kahta samanlaista suomalaista. Ei minkäänlaista lahkoa muodostaneet he, eikä muodosta tänä päivänäkään.

2010

• Anonyymi

Minä olen ymmärtänyt että ei lahkolaisia tapaakaan Pattayalla, vaan he vaikuttavat tällä palstalla sinun johdollasi nimikkeellä Pattayan Rakkaat.

• Anonyymi

Yritätkö sinä reppana väittää että palstalla on pattayaan rakastuneiden lahkoa, jonka slogan on pattaya on paratiisi, sinähän resupekka olet lahkon ylipappi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö sinä reppana väittää että palstalla on pattayaan rakastuneiden lahkoa, jonka slogan on pattaya on paratiisi, sinähän resupekka olet lahkon ylipappi,

Pasanen, kaikkien idioottien äiti ja kahden äidin idiootti, jotka molemmat ymmärsivät ettei ole Pasasesta isäksi eikä aviomieheksi. Jälkimmäinen on vielä paperilla naimisissa, leskeneläkettä odotellessa joka tulee olemaan suuri pettymys, sillä se perustuu Pasasen tarinoihin ja lupauksiin, kun todellisuus on että sieltä ei ole tulossa mitään, taikka sitten satanen kuukaudessa hetken aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen, kaikkien idioottien äiti ja kahden äidin idiootti, jotka molemmat ymmärsivät ettei ole Pasasesta isäksi eikä aviomieheksi. Jälkimmäinen on vielä paperilla naimisissa, leskeneläkettä odotellessa joka tulee olemaan suuri pettymys, sillä se perustuu Pasasen tarinoihin ja lupauksiin, kun todellisuus on että sieltä ei ole tulossa mitään, taikka sitten satanen kuukaudessa hetken aikaa.

Poika lada se oli kaikkien autojen äiti ei isoäiti, olen ollut aviossa elämäni aikana yli 40 vuotta, nykyisen kanssa nyt 25 vuotta, millä vitun paperilla, olet sinä laiffila melkoisen sairas yksilö, vaimoni saa kun minusta aika jättää, noin 55% eläkkeestäni lisäksi oman eläkkeensä...
        MInun vaimoni on erittäin hyvin turvattu, miten sinun resupekka.

Sinäkin olet vain yksi sairas lahkolainen, täällä palstalla... 555555

• Anonyymi

On niin paljon omia kokemuksia Thaimaasta, ettei jaksa moisia teevee sarjoja katsoa.

• Anonyymi

Juu, kerrankin meinasin saada, mutta sitten ponnahti pystyyn tulppaani mukuloineen. Ihmenainen oli oikea vonderi vumen.

• Anonyymi

Hyvä ohjelma. Eräs tanskalainen joka on ohjelmassa joutui palkkamurhan yrityksen kohteeksi, thainainen halusi vakuutusrahat mutta henkivakuutus ei ole niin paljon mitä thainainen luuli olevan.

Tämä toinen mies joka ei ole oikein koskaan seurustellut jää ilmeisesti jätetyksi. Varmaan pahaa tekee kun sanoi olevansa hiukan rakastunut. En tiedä miten yleistä thaimaassa. Selviää varmaan toisella kaudella miksi jätti.

Ohjelmassa mainittiin että ulkomaalaiset ei saa omistaa maata joten ostettu talo sitten kai kuuluu naiselle. Kiva eron tullessa menee helvetisti rahaa hukkaan.

• Anonyymi

Kyllä talon voi ulkomaalainen omistaa, maata ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä talon voi ulkomaalainen omistaa, maata ei.

Jos thaimaassa rakentaa jotain, lopulta sen aina omistaa thaimaalainen, siksi kannattaa tontti ja talo laittaa vaimon nimille, sinkuille tilanne on vaikeampi, vuokramaalle rakentaminen tuo aina riskejä. Maan vuokra-aika on 33 vuotta, joten talo on purkukuntoinen jos sille ei vuosiin tehdä mitään korjauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos thaimaassa rakentaa jotain, lopulta sen aina omistaa thaimaalainen, siksi kannattaa tontti ja talo laittaa vaimon nimille, sinkuille tilanne on vaikeampi, vuokramaalle rakentaminen tuo aina riskejä. Maan vuokra-aika on 33 vuotta, joten talo on purkukuntoinen jos sille ei vuosiin tehdä mitään korjauksia.

Perustele miksi vaimon nimille?

• Anonyymi kirjoitti:

Perustele miksi vaimon nimille?

Samaa ihmettelen, miksi talo pitäisi laittaa vaimon nimille...??
        Herra Huhtasaarella on varmasti hyvät perustelut moiselle kommentille..?
        Käsittääkseni olit kertomasi mukaan kuitenkin vuokralla koko thaimaan ajan joten kokemusta asiasta ei kuitenkaan ole.

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Samaa ihmettelen, miksi talo pitäisi laittaa vaimon nimille...??
        Herra Huhtasaarella on varmasti hyvät perustelut moiselle kommentille..?
        Käsittääkseni olit kertomasi mukaan kuitenkin vuokralla koko thaimaan ajan joten kokemusta asiasta ei kuitenkaan ole.

Kovasti on ihmettelevää porukkaa nämä.

Aivan selvästi porukkaa mun rahat ja sun rahat, siis ei meidän rahat.

Menevät naimisiin mutta siis ei ole kuitenkaan "meidän" elämä, vaan on valmis suunnitelma ja varautuminen että sun elämä ja mun elämä ilman meidän elämää.

Mikä ihmeen hinku on omistaa?

Kun menee naimisiin niin se tarkoittaa että hynttyyn yhteen, mutta ei näille.

Tällä travelillakin on talo ja kirjoituksista ilmenee että on myös lapsia taloudessa, miksi talo siis ei tulisi tulevaisuuden kannalta olla vaimon ja vaimon sekä lasten nimissä?

Ollaan niin varakasta niin varakasta seurusteluaikana mutta kun tulee aika rakentaa mökki niin ollaan .... kineau.

Talot täällä ei maksa suomeen verrattuna järjettömyyksiä, ei edes Laiffin vaimon volvon vertaa, mutta mussutus on kova kun vaimona onkin thai.

Jos ette voi luottaa vaimoihinne, niin älkää herranen aika menkö avioon, älkääkä varsinkaan ryhdy asumaan omistusasunnoissa, niin mielenrauhanne säilyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Menevät naimisiin mutta siis ei ole kuitenkaan "meidän" elämä, vaan on valmis suunnitelma ja varautuminen että sun elämä ja mun elämä ilman meidän elämää.

Tällä travelillakin on talo ja kirjoituksista ilmenee että on myös lapsia taloudessa, miksi talo siis ei tulisi tulevaisuuden kannalta olla vaimon ja vaimon sekä lasten nimissä?

Ollaan niin varakasta niin varakasta seurusteluaikana mutta kun tulee aika rakentaa mökki niin ollaan .... kineau.

Talot täällä ei maksa suomeen verrattuna järjettömyyksiä, ei edes Laiffin vaimon volvon vertaa, mutta mussutus on kova kun vaimona onkin thai.

Jos ette voi luottaa vaimoihinne, niin älkää herranen aika menkö avioon, älkääkä varsinkaan ryhdy asumaan omistusasunnoissa, niin mielenrauhanne säilyy.

Niin, vieläkään ei tullut järkeviä perusteluja miksi talo pitäisi olla vaimon nimissä.
        Meillä talo omistetaan yhdessä ja tontti on vaimon nimissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäänhän ei ole tyhmempää kuin maksaa vuokraa kymmeniä vuosia.

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Niin, vieläkään ei tullut järkeviä perusteluja miksi talo pitäisi olla vaimon nimissä.
        Meillä talo omistetaan yhdessä ja tontti on vaimon nimissä.

Minä en ole henkilö jolle kysymyksiäsi esität hyvä Herra Asiantravel, vaan esitin oman mielipiteeni.

Koska olet aiheesta kiinnostunut niin laajenna asiaa järkevillä perusteluillasi miksi talon tulisi olla molempien nimissä?

Auta myös ystävääsi Laiffia ja perustele järkevästi miksi Volvon tulee olla vaimon nimissä?

Kenen nimissä on mobedisi jossa sinisellä eristysnauhalla suomenlippua?

Kenen nimissä autonne?

Kenen nimissä sähkö- ja vesilaskut, entä jätehuolto kustannukset?

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Mikäänhän ei ole tyhmempää kuin maksaa vuokraa kymmeniä vuosia.

Varmaan siksi että pääset esittämään kysymyksesi, toinen syy on se että vaimoni katsoi viisaammaksi että hän omistaa alunperin noin 30.000 euron talon, omistaahan hän tontinkin, meillä ei varsinaisesti erotella mikä on minun ja mikä sinun... joten se mikä on kenenkin nimillä ei ole mitään väliä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole henkilö jolle kysymyksiäsi esität hyvä Herra Asiantravel, vaan esitin oman mielipiteeni.

Koska olet aiheesta kiinnostunut niin laajenna asiaa järkevillä perusteluillasi miksi talon tulisi olla molempien nimissä?

Auta myös ystävääsi Laiffia ja perustele järkevästi miksi Volvon tulee olla vaimon nimissä?

Kenen nimissä autonne?

Ehkä sinun pitää Laiffia kokevat kysymykset esittää Laiffille, minä en pysty kenenkään puolesta vastaamaan.
        Suomenlippumobedi on myyty lähes kolme vuotta sitten, oli minun nimissä kuten on uusikin.
        Auto on vaimon nimissä.
        Sähkö ja vesilaskuissa on molempien nimi.
        Toivottavasti vastaukset tyydyttävät herra Syylähahmoa.

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Ehkä sinun pitää Laiffia kokevat kysymykset esittää Laiffille, minä en pysty kenenkään puolesta vastaamaan.
        Suomenlippumobedi on myyty lähes kolme vuotta sitten, oli minun nimissä kuten on uusikin.
        Auto on vaimon nimissä.

Meillä taas ei ole ollut lainkaan tärkeää mikä on kenenkin nimissä, edes osituksessa sillä ei tarkalleen ottaen ole merkitystä, osituslainsäädäntö on sama kuin suomessa, mutta siitä voi tulla ongelmia miten ex-puolisosi maksaa sinut ulos liitostasi jos liitto syystä tai toisesta kaatuu. Meillä kaikki on aina ollut vaimon nimissä, jos myytiin jotain tai ostettiin maksoimme sen, paitsi viimeisen mopon vaimoni maksoi itse, kun tiesimme palaavani ainakin toistaiseksi suomeen, mopo on veljellään... vaimoni menee todennäköisesti käymään muutamaksi kuukaudeksi thaimaassa, ensi syksynä.

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Auto on vaimon nimissä.

Kiitos vastauksistasi, en osallistu aiheeseesi tämän enempää koska osoitat kielenkäytölläsi olevasi kuten kaikki edustamassasi ryhmässä.

Kiitos samoin kuitenkin, en minäkään pysty vastaamaan kenenkään toisen puolesta.

Sen verran kuitenkin omasta puolestani, että meillä ei ole ajatusmaailma "sun rahat ja mun rahat, sekä sun omistukset ja mun omistukset", vaan me olemme aviossa eläen MEIDÄN ELÄMÄÄ.

Mukava asia että voit sanoa, että sinulla on oma mobedi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksistasi, en osallistu aiheeseesi tämän enempää koska osoitat kielenkäytölläsi olevasi kuten kaikki edustamassasi ryhmässä.

Kiitos samoin kuitenkin, en minäkään pysty vastaamaan kenenkään toisen puolesta.

Sen verran kuitenkin omasta puolestani, että meillä ei ole ajatusmaailma "sun rahat ja mun rahat, sekä sun omistukset ja mun omistukset", vaan me olemme aviossa eläen MEIDÄN ELÄMÄÄ.

Kovin innokkaasti tunnut kuitenkin osallistuvan aiheisiin jotka eivät sinulle mitenkään kuulu.
        Jopa innokkaasti vastaat aina isäntähahmosi puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä taas ei ole ollut lainkaan tärkeää mikä on kenenkin nimissä, edes osituksessa sillä ei tarkalleen ottaen ole merkitystä, osituslainsäädäntö on sama kuin suomessa, mutta siitä voi tulla ongelmia miten ex-puolisosi maksaa sinut ulos liitostasi jos liitto syystä tai toisesta kaatuu. Meillä kaikki on aina ollut vaimon nimissä, jos myytiin jotain tai ostettiin maksoimme sen, paitsi viimeisen mopon vaimoni maksoi itse, kun tiesimme palaavani ainakin toistaiseksi suomeen, mopo on veljellään... vaimoni menee todennäköisesti käymään muutamaksi kuukaudeksi thaimaassa, ensi syksynä.

Toinen vaihtoehto on ostaa tai aluksi vuokrata matkailuauto, kun ilmat viilenevät olisi tarpeen pakata auto lähtökuntoon ja ajaa etelään päin, kohti saksaa, italiaa ja espanjaa... sitä mukaa etelämpään kuin tarve vaatii, suomessa matkailuautot on helvetin kalliita, joten sen voisi ostaa tai vuokrata saksasta, ja säilyttää siellä... lentäisi vaikka frankfurttiin, mulla kaverilla on saksassa pari autoa, voisi ajaa hänen talliinsa... tämä on vielä suunnittelu asteella, mutta toteutuu todennäköisesti muutamassa vuodessa, tavalla tai toisella.

By Numball

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on ostaa tai aluksi vuokrata matkailuauto, kun ilmat viilenevät olisi tarpeen pakata auto lähtökuntoon ja ajaa etelään päin, kohti saksaa, italiaa ja espanjaa... sitä mukaa etelämpään kuin tarve vaatii, suomessa matkailuautot on helvetin kalliita, joten sen voisi ostaa tai vuokrata saksasta, ja säilyttää siellä... lentäisi vaikka frankfurttiin, mulla kaverilla on saksassa pari autoa, voisi ajaa hänen talliinsa... tämä on vielä suunnittelu asteella, mutta toteutuu todennäköisesti muutamassa vuodessa, tavalla tai toisella.

By Numball

Possopasanen vetää taas juttua kahdella persoonalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssu elää Aimon kanssa MEIDÄN ELÄMÄÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By Numball

Satuja ja tarinoita. Muutama asia, jota Possondeerus sinun ja mielikuvitushahmosi Senssun tulee huomioida. Huomautan kuitenkin että unelmia pitää olla.

Olet Suomessa ja sivupersoonasi Senssu on aina ollut Suomessa.
        Senssun itkupotkuraivarit eivät muuta taloja ja vaimoa todelliseksi, ei edes mopoa.

Omistaakseen talon, vaimosi olisi tarvinnut rahaa jota koskaan ei ole ollut.
        Jotta voi jakaa omistuksia ja osituksia, täytyy olla omistuksia mitä osittaa.

Jotta voi miettiä mikä on kenenkin nimissä, niin se nimiin laitettava kohde täytyy olla olemassa ja maksettuna.

Jotta voi olla vaimolle jotakin annettavaa, täytyy olla mistä antaa.
        Jotta voi laittaa jotakin lasten nimiin, täytyy olla jotakin mitä laittaa lasten nimiin.

Kuka eläkeikäinen ukko miettii sitä mitä 33 vuoden päästä vuokratontille ja talolle tapahtuu? Eiköhän se ole jälkeläisten ja lainsäätäjien asia.

Matkailuautot täytyy joko ostaa tai vuokrata ja sitä ei pieneläkeläisen eläkkeillä tehdä, ellet sitten ajatellut olla parkissa Coopin parkkipaikalla Espanjassa kolmen tonnin Ducatossa seuraavat vuodet renkaat tyhjinä.

Voi tulla sanomista siitäkin.

Sait ilmeisesti kimmokkeen tuohon alppikuvistani? Kuten sanoin, unelmia pitää olla mutta jos niitä ei toteuta, ne jäävät unelmiksi.

Kun vaimosi saa maistaa vapauden tuulia Thaimaassa, hän ei koskaan palaa Suomeen, eikä sinulla ole heikon rahatilanteen ja heikon terveyden vuoksi varaa lähteä perään ja se "hyvin hoidettu" parisuhde oli siinä.

Eroa vaimosi ei ota, sillä hän ei halua menettää kauan odotettua lesken eläkettä.

Todettakoon "Senssulle" vielä että ollakseen "MEIDÄN ELÄMÄÄ", tarvitaan ensin se me ja se elämä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuja ja tarinoita. Muutama asia, jota Possondeerus sinun ja mielikuvitushahmosi Senssun tulee huomioida. Huomautan kuitenkin että unelmia pitää olla.

Senssun itkupotkuraivarit eivät muuta taloja ja vaimoa todelliseksi, ei edes mopoa.

Jotta voi miettiä mikä on kenenkin nimissä, niin se nimiin laitettava kohde täytyy olla olemassa ja maksettuna.

Jotta voi laittaa jotakin lasten nimiin, täytyy olla jotakin mitä laittaa lasten nimiin.

Kuka eläkeikäinen ukko miettii sitä mitä 33 vuoden päästä vuokratontille ja talolle tapahtuu? Eiköhän se ole jälkeläisten ja lainsäätäjien asia.

Matkailuautot täytyy joko ostaa tai vuokrata ja sitä ei pieneläkeläisen eläkkeillä tehdä, ellet sitten ajatellut olla parkissa Coopin parkkipaikalla Espanjassa kolmen tonnin Ducatossa seuraavat vuodet renkaat tyhjinä.

Sait ilmeisesti kimmokkeen tuohon alppikuvistani? Kuten sanoin, unelmia pitää olla mutta jos niitä ei toteuta, ne jäävät unelmiksi.

Kun vaimosi saa maistaa vapauden tuulia Thaimaassa, hän ei koskaan palaa Suomeen, eikä sinulla ole heikon rahatilanteen ja heikon terveyden vuoksi varaa lähteä perään ja se "hyvin hoidettu" parisuhde oli siinä.

Eroa vaimosi ei ota, sillä hän ei halua menettää kauan odotettua lesken eläkettä.

Todettakoon "Senssulle" vielä että ollakseen "MEIDÄN ELÄMÄÄ", tarvitaan ensin se me ja se elämä.

2010

Vielä tuosta matkailuautoilun haaveesta sen verran Possolle, että tarvitset siihen rahan lisäksi myös ajokortin. Kela ja Meilahden sairaala eivät tule perässä.

Ajaaksesi sen matkailuauton kaverisi talliin Saksassa kesäksi, tarvitset ajokunnon, sen matkailuauton, kaverin ja sen tallin ensin.

Kelvollinen matkailuauto maksaa saman verran täällä kuin Euroopassa. Saksan ja Suomen hinnat eivät poikkea toisistaan juurikaan.

Hintaluokassa 50 000 euroa, alkaa saamaan kohtalaisen pelin. Kymppitonnin Ducatot riipii 20 litraa löpöä satasella ja niistä ei ole esimerkiksi alppiteille, vaan ne hajoaa käsiin.

2010

PS: Matkailuauto pärjää ihan hyvin ulkosalla, ne ei tarvitse tallia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen nimissä autonne?

"Minä en ole henkilö"...

Tämä tiedetään jo, että sinä olet päästään sairaan mielikuvitusystävä, hae itsellesi apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan siksi että pääset esittämään kysymyksesi, toinen syy on se että vaimoni katsoi viisaammaksi että hän omistaa alunperin noin 30.000 euron talon, omistaahan hän tontinkin, meillä ei varsinaisesti erotella mikä on minun ja mikä sinun... joten se mikä on kenenkin nimillä ei ole mitään väliä.

Kenen nimellä on se salainen moottoriratanne Chiang Maissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"en osallistu aiheeseesi tämän enempää koska"...

- koska sinut taputeltiin taas tatamiin ja olet säälittävä puskajussi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssu elää Aimon kanssa MEIDÄN ELÄMÄÄ.

Possondeeruksella on kattilassaan varaelämä b, Senssu, jos tämä elämä ei mene toivotulla tavalla. Ja ei ole mennyt toivotulla tavalla.

Takataskussaan on vielä "Tapsa", pienten budjettien säästömies ja Vietnamin virallinen säästöporsas.

Tuon säästöporsaan alaluukku on auki ja sieltä yläreunasta pudotetut kolikot varisee sitä mukaan ulos.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By Numball

Miksi euroopassa pitäisi ajaa matkailuauto talliin??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Possondeeruksella on kattilassaan varaelämä b, Senssu, jos tämä elämä ei mene toivotulla tavalla. Ja ei ole mennyt toivotulla tavalla.

Takataskussaan on vielä "Tapsa", pienten budjettien säästömies ja Vietnamin virallinen säästöporsas.

Tuon säästöporsaan alaluukku on auki ja sieltä yläreunasta pudotetut kolikot varisee sitä mukaan ulos.

2010

Räpsräps vaan sulle ja sun haave-elämälles, ei muutu toiseksi tuollaisilla lastentarhan tasoisilla ...... liikemiesmiljonääri kun kerran olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä tuosta matkailuautoilun haaveesta sen verran Possolle, että tarvitset siihen rahan lisäksi myös ajokortin. Kela ja Meilahden sairaala eivät tule perässä.

Ajaaksesi sen matkailuauton kaverisi talliin Saksassa kesäksi, tarvitset ajokunnon, sen matkailuauton, kaverin ja sen tallin ensin.

Kelvollinen matkailuauto maksaa saman verran täällä kuin Euroopassa. Saksan ja Suomen hinnat eivät poikkea toisistaan juurikaan.

Hintaluokassa 50 000 euroa, alkaa saamaan kohtalaisen pelin. Kymppitonnin Ducatot riipii 20 litraa löpöä satasella ja niistä ei ole esimerkiksi alppiteille, vaan ne hajoaa käsiin.

2010

PS: Matkailuauto pärjää ihan hyvin ulkosalla, ne ei tarvitse tallia.

Nämä sinun herjasi eivät ole terveen pään tuotetta, korttini on jo aikoja sitten palautettu, talouteni on erinomaisessa kunnossa, yritä hoitaa asiasi kuntoon, ne eivät selvästi ole kunnossa...

osaan myös arvioida riskejä, mutta minulla on myös resurssit niiden minimointiin ja kattamiseen, toisin kuin sinulla, siksi jutuillasi ei ole mitään arvoa.

Ainoa rajoittava tekijä on lääkkeiden hinta, kela korvaa ne vain kuukauden kerrallaan, pitäisi saada kuitenkin mielellään 3kk tai paremmin 6kk, siksi olen niin kauan kun asia muuttuu pakotettu olemaan suomessa... tämä vaihe kestää noin yhden vuoden.

Alkaa tulla resupekka mitta täyteen tuohon sinun valehteluun, ja keksimisiisi naurettaviin juttuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä sinun herjasi eivät ole terveen pään tuotetta, korttini on jo aikoja sitten palautettu, talouteni on erinomaisessa kunnossa, yritä hoitaa asiasi kuntoon, ne eivät selvästi ole kunnossa...

osaan myös arvioida riskejä, mutta minulla on myös resurssit niiden minimointiin ja kattamiseen, toisin kuin sinulla, siksi jutuillasi ei ole mitään arvoa.

Ainoa rajoittava tekijä on lääkkeiden hinta, kela korvaa ne vain kuukauden kerrallaan, pitäisi saada kuitenkin mielellään 3kk tai paremmin 6kk, siksi olen niin kauan kun asia muuttuu pakotettu olemaan suomessa... tämä vaihe kestää noin yhden vuoden.

Alkaa tulla resupekka mitta täyteen tuohon sinun valehteluun, ja keksimisiisi naurettaviin juttuihin.

Mutta kiinostuksesta kysyn miten buudelisi jaksaa... sen jolla on metsästysvietti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen nimellä on se salainen moottoriratanne Chiang Maissa?

Tietenkin salanimellä "Nessu", jota et kerro kelleen.

>§<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Numba.
        Sairashan tuo tyyppi on ja pahan kerran sekä aivan turha ainakin mulle selitellä että idioottikommentoijia häntä fanittaen olisi jotkut muut kuin hän itse.
        Kielenkäyttö, ulosanti ja asenteet kaikilla sama.
        > § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajokorttisi on siis ajan sitten palautettu, kun ajolupasi peruutettiin kaksi kuukautta sitten?

Taloutesi on erinomaisessa kunnossa, mutta otit sitten huvikseen luottokortin muuttokustannuksiin palattuasi maitojunalla Suomeen? Juuri sitä ennen kerroit luottokortin olevan vain köyhille.

Olet pakotettu olemaan Suomessa loppuelämäsi ja tiedät sen itsekin, joten lopeta eläminen valheessa. Jos meinaat jatkaa makoilua ja voivottelua kotisohvalla, loppuelämäsi ei ole pitkä.

Mutta jos lähdet liikkeelle, pudotat 50 kiloa painoa, menet salille ja aloitat testosteronin korvaushoidot, saatat vielä ehtiä saamaan jopon keulimaan ennen finaalia.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Numba.
        Sairashan tuo tyyppi on ja pahan kerran sekä aivan turha ainakin mulle selitellä että idioottikommentoijia häntä fanittaen olisi jotkut muut kuin hän itse.
        Kielenkäyttö, ulosanti ja asenteet kaikilla sama.
        > § <

Usko siihen on mennyt jo vuosia sitten, mimmoinen ölliöinen siellä oikeasti on, ja millä muilla palstoilla tämä 2010 "vaikuttaa", ihan ammattimaista trollaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajokorttisi on siis ajan sitten palautettu, kun ajolupasi peruutettiin kaksi kuukautta sitten?

Taloutesi on erinomaisessa kunnossa, mutta otit sitten huvikseen luottokortin muuttokustannuksiin palattuasi maitojunalla Suomeen? Juuri sitä ennen kerroit luottokortin olevan vain köyhille.

Olet pakotettu olemaan Suomessa loppuelämäsi ja tiedät sen itsekin, joten lopeta eläminen valheessa. Jos meinaat jatkaa makoilua ja voivottelua kotisohvalla, loppuelämäsi ei ole pitkä.

Mutta jos lähdet liikkeelle, pudotat 50 kiloa painoa, menet salille ja aloitat testosteronin korvaushoidot, saatat vielä ehtiä saamaan jopon keulimaan ennen finaalia.

2010

Onko sulla idiootti muita kiireitä tänään, kuten ryytimaasi ja kommuunisi kanssa ruokailut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Kenen nimissä se "vaimo" mahtaa olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko siihen on mennyt jo vuosia sitten, mimmoinen ölliöinen siellä oikeasti on, ja millä muilla palstoilla tämä 2010 "vaikuttaa", ihan ammattimaista trollaamista.

Se on koukussa omaan napaansa ja täytyy sitä toitottaa kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tavallaan, veisi nyt ufo sen mennessään ...... liitovarjolla 10metriä puolen metrin korkeudella, hauskaa.

Täys reppana se on pillereillä kasvattanu lihaksensa ja samaan tahtiin aivot surkastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Ajo-oikeuteni oli poissa kaksi viikkoa toimenpiteen jälkeen, kuten tapana on, kuten sanoin olen sinua paljon paremmassa kunnossa, todennäköisesti ollut koko ajan minkä olemme vaihtaneet ajatuksia tosin sinä olet valehdellut ihan alusta alkaen kaiken, ei tuollaista hahmoa mitä yrität epätoivoisesti itsestäsi luoda ole missään olemassakaan.
        By NumBall 64v. vantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on koukussa omaan napaansa ja täytyy sitä toitottaa kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tavallaan, veisi nyt ufo sen mennessään ...... liitovarjolla 10metriä puolen metrin korkeudella, hauskaa.

Täys reppana se on pillereillä kasvattanu lihaksensa ja samaan tahtiin aivot surkastunut.

Haaveet kaatuu Pasasella ja on kaatuneet jo pitkään. Se sattuu sydämeen.
        https://www.youtube.com/watch?v=ozPC0ezT5SY&ab_channel=JoreMarjaranta-Topic

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajo-oikeuteni oli poissa kaksi viikkoa toimenpiteen jälkeen, kuten tapana on, kuten sanoin olen sinua paljon paremmassa kunnossa, todennäköisesti ollut koko ajan minkä olemme vaihtaneet ajatuksia tosin sinä olet valehdellut ihan alusta alkaen kaiken, ei tuollaista hahmoa mitä yrität epätoivoisesti itsestäsi luoda ole missään olemassakaan.
        By NumBall 64v. vantaa.

"Ajo-oikeuteni oli poissa kaksi viikkoa toimenpiteen jälkeen, kuten tapana on"

Ei ole tapana. Ajo-oikeus palautetaan vasta lääkärintarkastuksen jälkeen, jos potilas on ajokuntoinen. Lyhin määräaikainen ajokielto on puoli vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Räpsräps vaan sulle ja sun haave-elämälles, ei muutu toiseksi tuollaisilla lastentarhan tasoisilla ...... liikemiesmiljonääri kun kerran olet.

Räpsräps vaan siitä jo kauan aikaa sitten takaisin annetusta ajokortista, resuperse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tapana. Ajo-oikeus palautetaan vasta lääkärintarkastuksen jälkeen, jos potilas on ajokuntoinen. Lyhin määräaikainen ajokielto on puoli vuotta.

Voi rakas lapsi luulen taas tietäväni asian, paljon sinua paremmin, kun satuin käymään siellä toimenpiteessä, epikriisiin lääkäri kirjoitti ajokiellon kaksi viikkoa, ei ole edes olemassa mitään lopputarkastuksia, jos tulee ongelmia ota yhteyttä, tämä tieto ei välity mihinkään, joten siitä ei pahemmin kannata välittää.

• Anonyymi

Ei sinä olet resupeppu kertonut täällä minun kertoneen ihmisiä pallomahoiksi... en minä... ja sinä olet kertonut jopa minun vaimoni, kutsuneensa minua läskisilmäksi, sinähän tämänkin kerroit, ilman että vaimoni on tietoinen asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa siinä että lääkäri voi ottaa pois ajokortin siinä tapauksessa että olet hoidossa päihteiden takia, se palautetaan poliisille, poliisi harkitsee saatko kortin takaisin, ei lääkäri... tämä löytyy laki ajoneuvon kuljettamisesta, johon kortin myöntäminen perustuu. 5555555

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi luulen taas tietäväni asian, paljon sinua paremmin, kun satuin käymään siellä toimenpiteessä, epikriisiin lääkäri kirjoitti ajokiellon kaksi viikkoa, ei ole edes olemassa mitään lopputarkastuksia, jos tulee ongelmia ota yhteyttä, tämä tieto ei välity mihinkään, joten siitä ei pahemmin kannata välittää.

TRAFI:
        "Tilapäisen ajokiellon antamisen jälkeen lääkärin tulee myös kehottaa potilasta tulemaan uudelleen vastaanotolle ajoterveyden tarkistamista varten"
        Poliisi ei saa tietoa näistä lyhyistä ajokiolloista, eikä siten voi valvoa ajoterveysvaatimusten täyttymistä. Vastuu ajokyvystä on kuitenkin aina henkilöllä itsellään.

Sinulla on se hyvä puoli että kuljet bussilla, niin ei tarvitse olla huolissaan ajokunnosta.
        Ihmettelen vaan jos on Skoda hommattu ja vaimolla on kortti, niin miksi ei edes ostarille voi mennä sillä Skodalla? Onko sitä olemassakaan vai oliko sekin vaan haave kuten talot ja matkailuautot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TRAFI:
        "Tilapäisen ajokiellon antamisen jälkeen lääkärin tulee myös kehottaa potilasta tulemaan uudelleen vastaanotolle ajoterveyden tarkistamista varten"
        Poliisi ei saa tietoa näistä lyhyistä ajokiolloista, eikä siten voi valvoa ajoterveysvaatimusten täyttymistä. Vastuu ajokyvystä on kuitenkin aina henkilöllä itsellään.

Sinulla on se hyvä puoli että kuljet bussilla, niin ei tarvitse olla huolissaan ajokunnosta.
        Ihmettelen vaan jos on Skoda hommattu ja vaimolla on kortti, niin miksi ei edes ostarille voi mennä sillä Skodalla? Onko sitä olemassakaan vai oliko sekin vaan haave kuten talot ja matkailuautot?

Jos niin kerrot.. tottakai käyn ruuat ostamassa pääosin sokotalla, mutta bussillakin pääsee hyvin myyrmanniin tai elielinaukiolle, eikä tarvitse maksaa parkkimaksuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos niin kerrot.. tottakai käyn ruuat ostamassa pääosin sokotalla, mutta bussillakin pääsee hyvin myyrmanniin tai elielinaukiolle, eikä tarvitse maksaa parkkimaksuja.

Muistan vielä kun elielinaukio oli vielä parkkipaikka, ja ihan edullinen sellainen... nyt ei keskustassa ole enää halpoja parkkipaikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan vielä kun elielinaukio oli vielä parkkipaikka, ja ihan edullinen sellainen... nyt ei keskustassa ole enää halpoja parkkipaikkoja.

Miksi pitäisi olla halpoja parkkipaikkoja?? Eikö sinulla ole rahaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi olla halpoja parkkipaikkoja?? Eikö sinulla ole rahaa.

Jos niin kerrot...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos niin kerrot...

Tuo oli kysymys, jos et ymmärtänyt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli kysymys, jos et ymmärtänyt

En, jos niin sanot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Myyrmannissa on ilmainen kahden tunnin pysäköinti ja aina on tilaa.

Ei ole Skodaa. Lääkäri ei fyysisesti ota ajokorttia vaan ilmoittaa ajoluvan peruuttamisesta kirjallisesti ennen potilaan kotiuttamista.
        Ajella voi riskillä, mutta jos jotakin sattuu niin vakuutusyhtiö ei todennäköisesti korvaa mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Skodaa. Lääkäri ei fyysisesti ota ajokorttia vaan ilmoittaa ajoluvan peruuttamisesta kirjallisesti ennen potilaan kotiuttamista.
        Ajella voi riskillä, mutta jos jotakin sattuu niin vakuutusyhtiö ei todennäköisesti korvaa mitään.

jos niin sanot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

jos niin sanot.

Dobermannit on komeita koiria, mutta aika haastavia koulutettavia ja ilman koulutusta niistä tulee vaarallisia ja levottomia. Tässä kuvassa näemme miehen vuonna 2015, joka kertoo ettei ole laisinkaan lihava, eikä ole koskaan ollut. https://ibb.co/wLFdcCP

Kertomansa mukaan rasvaprosenttinsa on alle kymmenen ja tuo sylissä oleva koiranpentu on Suomen valtion omistama dobermanni ja koulutettu sotakoira.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Dobermannit on komeita koiria, mutta aika haastavia koulutettavia ja ilman koulutusta niistä tulee vaarallisia ja levottomia. Tässä kuvassa näemme miehen vuonna 2015, joka kertoo ettei ole laisinkaan lihava, eikä ole koskaan ollut. https://ibb.co/wLFdcCP

Kertomansa mukaan rasvaprosenttinsa on alle kymmenen ja tuo sylissä oleva koiranpentu on Suomen valtion omistama dobermanni ja koulutettu sotakoira.

Jos niin sanot, ja olet varma siitä mitä sanot, tai yleensäkään tiedät mistä sanot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun sinne menee bussilla, ei tarvitse parkkipaikkaa ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun sinne menee bussilla, ei tarvitse parkkipaikkaa ollenkaan.

Jos niin sanot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall 64v. vantaa.

Numba puhuu jälleen totta. Pallolaajennus voi vaikuttaa Ladalla ajo-oikeuteen usealla tavalla. Se voi esimerkiksi lisätä Ladan painoa ja muuttaa sen painopistettä, mikä voi vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin ja vakautta. Lisäksi pallolaajennus voi vaikuttaa aerodynamiikkaan ja suihkuilla ajettavien auton suorituskykyyn.

> ThaiLady HD <

• Anonyymi
      UUSI

Muslimithan pääsevät paratiisiin neitsyitä naimaan, jos he ovat saaseet marttyrikuoleman.

• Anonyymi
      UUSI

Näistä henkirikoksista sen verran että Suomessa tehtiin viime vuonna 284 henkirikosta.
      Ne jakaantuu aikalailla kahtia. Puolet niistä on känniporukoiden ja huumejengien sekoiluja ja puolet niin sanottuja intohimorikoksia, jotka tapahtuvat parisuhteessa tai sen päätyttyä, sairaalloisen kiinnostuksen ja vainoamisen lopputuloksena tai kunniamurhana.
      Seksuaalirikoksia oli viime vuonna 7100 ja niistä lapsiin kohdistui pitkälti yli 2000.

Jokainen tapaushan on liikaa ja väärin, mutta ei millään perusteella voida sanoa että Thaimaa olisi sen vaarallisempi maa joutua henkirikoksen uhriksi. Siihen nähden että Thaimaassa asuu 4 miljoonaa farangia ja lomailee yli 30 miljoonaa ihmistä vuosittain, niin sattuu todella harvoin farangeille mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Tiedätkö kaikki thaimaan vankilat on täynnä vankeja, ja olosuhteet on kaukana ihmisarvoisesta elämästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö kaikki thaimaan vankilat on täynnä vankeja, ja olosuhteet on kaukana ihmisarvoisesta elämästä.

Ei kannata tehdä rikoksia.
        75% vangeista istuu huumeista Thaimaassa. Yhteensä 238.000 vankia Thaimaassa.

Tiesitkö että USA:ssa on 20% maailman vangeista vaikka he ovat väkiluvultaanvain 4% maailman väestöstä? Joka viides vanki maailmassa lusii Jenkeissä.

Vankien määrä kun suhteutetaan väkilukuun nähden, niin USA:ssa on kaksi kertaa enemmän vankeja kuin Thaimaassa.

Myös Jenkeissä on todella epäinhimillisiä vankiloita, varsinkin ne korkean turvallisuusluokan vankilat. Niissä eristetään, valvotetaan, kidutetaan ja nöyryytetään vankia 24/7 ilman että heillä on mitään kontaktia ulkomaailmaan tai muihin vankeihin.

Supermaxissa istuvat vangit pimenee päästään jo muutamassa kuukaudessa.
        Esimerkiksi "El Chapo" Guzman lienee jo vihanneksen tasolla. En sitä sano etteikö hän olisi itse sitä ansainnut.

Thaimaan vankiloissa sentään on erittäinkin sosiaalista elämää, rahalla saa mukavuuksia, parempaa ruokaa ja kellohamemiehet saavat kaipaamaansa poikarakkautta, kuin myös heikot yksilöt jotka eivät siitä niin välittäisi.

2010

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö että USA:ssa on 20% maailman vangeista vaikka he ovat väkiluvultaanvain 4% maailman väestöstä? Joka viides vanki maailmassa lusii Jenkeissä.

Vankien määrä kun suhteutetaan väkilukuun nähden, niin USA:ssa on kaksi kertaa enemmän vankeja kuin Thaimaassa.

Myös Jenkeissä on todella epäinhimillisiä vankiloita, varsinkin ne korkean turvallisuusluokan vankilat. Niissä eristetään, valvotetaan, kidutetaan ja nöyryytetään vankia 24/7 ilman että heillä on mitään kontaktia ulkomaailmaan tai muihin vankeihin.

Esimerkiksi "El Chapo" Guzman lienee jo vihanneksen tasolla. En sitä sano etteikö hän olisi itse sitä ansainnut.

Thaimaan vankiloissa sentään on erittäinkin sosiaalista elämää, rahalla saa mukavuuksia, parempaa ruokaa ja kellohamemiehet saavat kaipaamaansa poikarakkautta, kuin myös heikot yksilöt jotka eivät siitä niin välittäisi.

2010

Tarkoitatko kellohamemiehellä erästä joka tännekin jatkuvasti kirjoittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Katsoin Thaimaan tilastoja, niin 12% vangeista on naisia, 0,1% alaikäisiä ja 2,9% ulkomaalaisia.

Ulkomaalaisista vangeista ylivoimaisesti suurin osa istuu huumeista ja- tai
        jengirikoksista. On idioottimaista tehdä huumerikoksia maassa jossa on tällaiset rangaistukset.

Arabiemiraatit ovat kunnostautuneet ulkomaalaisten laittamisessa linnaan, sillä siellä vankiloissa 88% vangeista on ulkomaalaisia. Niin että ei sielläkään hirveästi kannata ulkomaalaisten hillua.

2010

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin Thaimaan tilastoja, niin 12% vangeista on naisia, 0,1% alaikäisiä ja 2,9% ulkomaalaisia.

Ulkomaalaisista vangeista ylivoimaisesti suurin osa istuu huumeista ja- tai
        jengirikoksista. On idioottimaista tehdä huumerikoksia maassa jossa on tällaiset rangaistukset.

Arabiemiraatit ovat kunnostautuneet ulkomaalaisten laittamisessa linnaan, sillä siellä vankiloissa 88% vangeista on ulkomaalaisia. Niin että ei sielläkään hirveästi kannata ulkomaalaisten hillua.

2010

On järjetöntä ja heikko älyistä tehdä rikoksia yhtään missään, aina vahingoitetaan jotain syytöntä, monet eivät vain pärjää rehellisesti, syystä tai toisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko kellohamemiehellä erästä joka tännekin jatkuvasti kirjoittaa.

Juuri se sama karju.

Se sama karpaasi, joka laittoi suositut kellohametanssiaiset pystyyn Chiang Maissa ihan tavallisille thaimaalaisille prosenttiliivijengiläisille konserniravintolassaan, jossa ei myyty olutta eikö ruokaa.

Nykyään se menestyskonsepti on myyty, mutta onneksi johtaja sai tarjoilijat palkattua uuteen firmaansa, jossa tarjoiljat purkaa jalopuisia taloja ja veistää niistä soppakauhoja ja puurolusikoita.

Näin henkilökunta voi lyhentää niitä viittätoista nykyaikaista omakotitaloa, jotka ravintolakonsernin rahoittaja heille hommasi.

2010

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri se sama karju.

Se sama karpaasi, joka laittoi suositut kellohametanssiaiset pystyyn Chiang Maissa ihan tavallisille thaimaalaisille prosenttiliivijengiläisille konserniravintolassaan, jossa ei myyty olutta eikö ruokaa.

Nykyään se menestyskonsepti on myyty, mutta onneksi johtaja sai tarjoilijat palkattua uuteen firmaansa, jossa tarjoiljat purkaa jalopuisia taloja ja veistää niistä soppakauhoja ja puurolusikoita.

Näin henkilökunta voi lyhentää niitä viittätoista nykyaikaista omakotitaloa, jotka ravintolakonsernin rahoittaja heille hommasi.

2010

Tiedätkö luin jostain että maailmassa on viisi erittäin karmeaa vankilaa, näiden viiden joukossa oli bangkokin hilton, pahin Quezon City filippiineilltä, sitten joku japsi vankila ja kolmas taisi olla bangkokin hilton... näissä kaikissa ole mitään käsitystä ihmisoikeuksista, kaikki viisi oli aasiassa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä tiedän, tiedän myös että usa johtaa ylivoimallisesti sarjatappajien lukumäärässä, joita on vankiloissa... thaimaa ei pärjää kovasti huonosti tuossakaan lajissa, samalla tasolla venäjän kanssa... menehän taas ulkoiluttamaan sitä buudelia, kun sillä on metsästysvaisto päässä.

• Anonyymi
        UUSI

Menehän saarikyrpå nukkumaan välillä niin jaksat taas huomenna täällä päivystää.

• Anonyymi
      UUSI

PuskaJussi vastaan PaskaJussi, kumpi voitti ?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6621
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      22
      4791
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      549
      2891
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      67
      2463
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2116
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      1964
    7. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      42
      1658
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      41
      1615
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1613
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1351
    Aihe