Taas teki pahaa katsella kun eilen lenkkeilin,näitä nuoria hurjastelijoita kolme peräjälkeen ympäri tehtaankatu - keskuskatu, välillä urheilikeskuksen aluella ja sieltä stop merkin takaa pysähtymättä jämintiella ja niin pelkääjän paikalla kuin kuskilla kädessä puhelin.
Villiä, holtitonta menoa kakaroilla, ei järkeä ei välittämistä ei omasta hengestä ei kenenkään kaverinsa tai muiden kanssakulkijoiden hengestä.
kakaroille ostetaan kalliit menopelit ja sit liikennesäännöt ihan hukassa ja mitään vastuuntuntoa ei ole .
suomessa kuollut nuoria vimeisen 10 vuoden sisään hurja määrä , montako on jäänyt vammaiseksi toisen törttöilyjen vuoksI ??
TRAKTORIMÖNKIJÄT
5
502
Vastaukset
- Anonyymi
Jos noin on niin kauheeta nii ota todiste video ja näytä poliisille. Kyllä lähtee kortit hyllylle.
- Anonyymi
Juu tämä paska sivusto on viimeinen paikka päivitellä yhteiskunnan eri asioita, ei muutaku marssit poliisilaitokselle kuvamateriaalin kera, siitä lähtee asiat eteenpäin, ei täältä.
- Anonyymi
vanha sanonta, siihen mihin kalikka kalahtaa niin se älähtää
eihän niihin kullanmuruihin mikään laki auta, sitten kun on jotain tapahtunut ollaan alaikäisiä ja vastuuttomia, ei kukaan myönnä ett olisi tehnyt väärin
on niin tärkeää pitää kovaa vauhtia , näyttää kaverille
ajella kovaa vaikka ei kiire olemihinkään, turhanpäiväistä huristelimista niinkuin nykyään kun ei järkeä - Anonyymi
Ja jos kolahtaa niin selitys: " tää on isin auto, traktori, mönkijä tms".
- Anonyymi
Ainahan nuijat on vehkeitten kanssa urheilleet, minä ainakin 50 vuotta sitten, minusta ei kannata liian piukkaa pipoo päässänsä pitää, nuijat on aina nuijia, ikäpolvet vain vaihtuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m523807Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163665Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813267Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363039Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582528- 502415
- 1032265
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142059Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182049