Niin kovasti sun kainaloon.
Haluaisin mies
40
679
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit enemmän, kuin tervetullut. Se tuntuisi varmaan niin ihanalta molemmista. 🥰🥹
- Anonyymi
Kumpaan kainaloon 🤔
- Anonyymi
Oikeaan kainaloon 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeaan kainaloon 🤔
Siis molemmat kanalot ovat kyllä tyhjinä, ihan mielenkiinnosta vain kysyin 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimin tässä tulkkina. Tarkoitti varmaankin jonkun tietyn, oikean kainaloon. En minäkään mihinkä tahansa kainaloon menisi. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oikea kainalo on mulle varattu, merkattu. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oikea kainalo on mulle varattu, merkattu. 🤔
Ei voi olla 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla 🤔
Kyllä on. Näin on. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeaan kainaloon 🤔
No isoon kainaloon tietenki.
- Anonyymi
Tule sitten
- Anonyymi
u u v a t t i sie kenen könsikkään u u v a t t i !!?
- Anonyymi
Ei kukaan halua sun kainaloon palstasetä😆
- Anonyymi
Lue tun ymmärtäminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue tun ymmärtäminen
Lumihanki, Johannes ja naulakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue tun ymmärtäminen
No sehän mulla toimii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumihanki, Johannes ja naulakko.
Onko sinulla hermot jotenkin kireällä? Ehkä esim miesten tasa-arvo ry voi ottaa kantaa tällaiseen miesoletettujen arvosteluun internetisssä. Persujen puoluekirjalla prosessi nopeutuu varmaankin. Voimia ja jaksamisia ja siunausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla hermot jotenkin kireällä? Ehkä esim miesten tasa-arvo ry voi ottaa kantaa tällaiseen miesoletettujen arvosteluun internetisssä. Persujen puoluekirjalla prosessi nopeutuu varmaankin. Voimia ja jaksamisia ja siunausta
Ja kannattaa kojootti muistaa kuitenkin se, että joku saattaa pitää ihan vain sitä sun omaa kirjoittelua silmällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kannattaa kojootti muistaa kuitenkin se, että joku saattaa pitää ihan vain sitä sun omaa kirjoittelua silmällä
Esim henkeen ja terveyteen kohdistuvat uhkaavat vihjaukset esim siitä syystä, ettei pää kestä sitä mitä netissä kirjoitetaan esim näinkin yleisellä tasolla antaa aika huolta herättävän kuvan ihmisestä. Mutta hölkun kölkyn👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim henkeen ja terveyteen kohdistuvat uhkaavat vihjaukset esim siitä syystä, ettei pää kestä sitä mitä netissä kirjoitetaan esim näinkin yleisellä tasolla antaa aika huolta herättävän kuvan ihmisestä. Mutta hölkun kölkyn👍
Eikä unohdeta myöskään sitä, ettei omat paatokset samasta aiheesta vastaa lainkaan kiihkeätempoista ja vähän homahtavaa paasausta
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Tiedoksi naiselle nämä 🙆 luultavasti vähän tuoksahtavat. Ja niissä saattaa olla mitä 🪮. Suosittelen olemaan varovainen ennen kuin astut jalalla🐷n lähelle niitä.
- Anonyymi
Tule. Tässähän ei ole pitkä matka.
- Anonyymi
Okei milloin tulet:)
- Anonyymi
Kenen miehen kainaloon?
- Anonyymi
Vaimo kainalossa.ei kerkee.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
juhaaaaa 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Oletko se kukkahattuinen tyttö?
- Anonyymi
En, kun pipopäinen.
- Anonyymi
Kainaloonkin voi tulla🤔
- Anonyymi
Tulisipa ihanuus M nainen kainaloon
- Anonyymi
Ja minä sinun Ma mies❤️
- Anonyymi
Mikä sinua mietityttää M nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pipopää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pipopää.
Minkä värinen pipo? Must?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pipopää.
Mikä ihmeen pipopää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin sinua tietty, ja miten hoitaisin itseni kainaloosi☺️❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335290Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233720Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182214Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2802131Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611259Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116956- 34900
- 196804