Olet tosi itsekeskeinen

Anonyymi-ap

Huomasinpa vaan.

24

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs, jos analysoisit vaikka ihan itseäsi.

• Anonyymi

Ei ole tarvetta tämän asian suhteen analysoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarvetta tämän asian suhteen analysoida.

Miten sinulla on tarve toista analysoida? Anna toisen olla mikä on. Jos et kelvannut, niin jatka matkaa. Se oikea tulee vielä vastaan. Suru ei tietysti ole mukava tunne, mutta käsittele niitä asioita, miksi on aiheuttanu sulle sitä tunnetta mitä koet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinulla on tarve toista analysoida? Anna toisen olla mikä on. Jos et kelvannut, niin jatka matkaa. Se oikea tulee vielä vastaan. Suru ei tietysti ole mukava tunne, mutta käsittele niitä asioita, miksi on aiheuttanu sulle sitä tunnetta mitä koet.

No johan on palstasedällä pittoreski feikkidialogi taas

• Anonyymi

Pata kattilaa soimaa huomasinpa vaan.

• Anonyymi

Jep käyn jokaisena päivänä vain itseäni hoidattamassa . Muita en ajatele milloinkaan . Elämäni on upeaa ja olen prinsessa Madeleine helzingissä

• Anonyymi

Elämän " upeus" tulee elämänkokemuksesta
        40 + ja muutamia kirjoja luettu myös ja ei aina niitä rakkausdraama pokkareita.

• Anonyymi

Voi kun oot väärässä mut ei se mitään. Elä kuplassa.

• Anonyymi

Jos noin niin tuli jopa kaksi päivää oltua pois palstalta. Kukakohan hurmasi sinut silloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämän " upeus" tulee elämänkokemuksesta
        40 ja muutamia kirjoja luettu myös ja ei aina niitä rakkausdraama pokkareita.

Totta

• Anonyymi

Jaa laitanko kahvia ?
        Kello käy ja pitäisi mennä nukkumaan.

• Anonyymi

Ei tarvitse hoidattaa. Pää on paremmassa kunnossa kun uskotkaan. Tsiikaa omaa päätää.
        Kukkuu, kukkuu.

• Anonyymi

Mikäs tapauksen tilanne nyt on. En ole ikinä nähnyt sinua tuollaisena. Tapaus sattui vuosia sitten ja siitä puhutaan vieläkin. Sellaista se on pienissä paikoissa. Kaikki se jonka luota lähdin aikoinaan pois. Etpä ole mihinkään muuttunut.

• Anonyymi

Juu. Olis kiva ehtiä elämään omaa elämäänsä joskus edes. Ei kerkeä edes omiin harrastuksiin välillä kun pitää venyä ja vanua

• Anonyymi

Ihan kun en itse sitä tietäisi. 🙄

• Anonyymi

No tuskinpa huomasit ihan irl ja kunnolla elämässä jos noin päättelit. Kyllä tietty tässä itteeni on ollu pakko ajatella ja yrittää laittaa kerrankin itteni ensimmäiseksi.

• Anonyymi

Entäpä sinä itse toisessa yleensä huomaa ne piirteet ensin joita itsessä vihaa

• Anonyymi

Valetta

• Anonyymi

Nuori olet ...

• Anonyymi

VALETTA et ilmeisesti ymmärrä alkuunkaan niin ei ole tietoakaan toisen ihmisen tilanteesta

• Anonyymi

Yes I am. That is absolutely true. Like most people are.

• Anonyymi

Maybe… But sometimes it’s a problem

• Anonyymi

Niin moni ihminen on neuvonut minua olemaan itsekkäämpi ja itsekeskeisempi ihan ammattilaisia myöden että kai se on otettava neuvosta vaari.

• Anonyymi

Pidätkö ihmistä jotenkin yksinkertaisena?? Ihan ammattilaiset, että jos he ei auta, ei sellaiselle ole tarvetta?!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5290
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3720
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2214
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      280
      2131
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1259
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      956
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196