Syynä dopingin käyttö.
00
STAR-TEAM PÄÄTTI ALUSTAVASTI LUOPUA YKSILÖURHEILIJOIDEN TUKEMISESTA.
7
113
Vastaukset
- Anonyymi
yle näyttävästi tukee dopingin käyttöä urheilussa.
ss - Anonyymi
Alustavasti tämä urheilijaryhmä valitaan 20.01 .25, siihen on tarkoitus valita kolme jo valmista huippu-urheilijaa ja viisi lahjakasta huipulle pyrkijää. Heitä tuetaan taloudellisesti, kyseessä on alustavasti kolmen vuoden projekti.
STAR-TEAM- Anonyymi
Edellytyksenä on, ettei käytä dopingia, tukena on kyllä lääkäriryhmä, tuodaan mukaan huippulääketiede ja-valmennus ja puhtaat menetelmät.
00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellytyksenä on, ettei käytä dopingia, tukena on kyllä lääkäriryhmä, tuodaan mukaan huippulääketiede ja-valmennus ja puhtaat menetelmät.
00Ampumahiihtotähti Suvi Minkkinen on tulossa meidän talliin.
STAR-TEAM
- Anonyymi
NYT ON TULLUT VIIME HETKEN MUUTOS, MINÄ LUOVUN TÄSTÄ HANKKEESTA LÄÄKÄRIEN KIEROUDEN TAKIA, HE OLISIVAT TUONEET SIIHEN DOPINGIN. VEDÄN RAHOITUKSENI POIS.
TÄMÄN VUODEN JÄLKEEN LUOVUN KAIKESTA URHEILUN TUKEMISESTA JYPPIÄ LUKUUN OTTAMATTA HEIDÄN EPÄREHELLISYYTENSÄ TÄHDEN.
ONEGAS-00 ALIAS IKAROSJR.- Anonyymi
SÄÄTIÖNI KESKITTYY ENEMMÄN KÖYHIEN AUTTAMISEEN JA LÄHETYSTYÖHÖN,
ONEGAS-00
- Anonyymi
LYHYESTI VIELÄ, SUOMEN URHEILUN NOUSU PERUSTUU DOPINGIN KÄYTTÄMISEEN.
ONEGAS-00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725054
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703765- 1303230
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3362624Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932