https://yle.fi/a/74-20136458
Alokkaalle oli aiheutunut alikersantti huudosta vakavat mielenterveysongelmat ja palvelus oi keskeytynyt.
No ok..virhe alikersantilta mutta onko tällainen sotilas sopiva taistelutilanteisiin jos pelkästä lähietäisyydeltä tapahtuneesta huudosta aiheutuu vakavat mielenterveysongelmat?
Taistelutilanteissa ääntä käytettävä ja muutakin kovaa ääntä voi esiintyä ja ja myös näkee asioita jotka ovat epätavallisia kuten vaikkapa kenkä jonka sisällä on jalkaterä ja revennyt sääri.
Vakavat mielenterveysongelmat
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tuo selkeästi asiatonta käyttäytymistä alikersantilta. Ei tuollaista voi perustella mitenkään. Alikersantin pitäisi käydä tutkituttamassa päänsä. Nähtävästi ei kestä stressiä Tässä on jälleen eräs totuudenmukainen kuvaus siitä miten varusmiespalveluksessa hoidetaan koulutus. Esihenkilö tekee virheen ja alainen ristiinnaulitaan medioissa. Kapiaiset eivät valvo eivätkää puutu asiattomuuksiin. Puolet armeijankäyneistä lopettaa palveluksensa kyrpiintyneinä. Kouluttaa voi asiallisestikin, mutta ei vieläkään armeijassa. Sotilaspassin tulevat arvioinnit ovat se syy minkä vuosi asiatonta käyttäytymisestä vaietaan kunnes joku kilahtaa.
- Anonyymi
No alikessu on samaa kaliiberia kuin nämä jotka ei kestä huutamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029