MUSTANELIÖ ja rikastuminen

Kannattaako minun tehdä mustaneliö ja myydä se miljoonilla?
5437
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Joo

Äänestä

Joo

Äänestä

Varmaan kannattaisi kaikkien tehdä musta neliö jos sen saa kalliisti myytyä. Ei kyllä ole varmaa. Jos sen saisi myytyä, saisi omaantuntoonsa mustan tahran, olen huijari. Eräs opintojensa huipulla oleva oli tehnyt mustaa viivaa monta neliötä. En usko että sai myytyä, mutta ehkä apurahan vieläkin loistavampien teosten luomiseen.

Äänestä

Alle Aalto, päälle Kone ja väliin pyhä sekokielen tulva, niin mikä vain kuvio avaa taivaan portit .

Äänestä

Se musta neliö kannattaa tosiaan tuhrata sinne apurahahakemukseen - isoja sanoja sinne vaan putkesta paksusti. Sen lisäksi pitää tietenkin pyöriä kaikkialla ja puhua kun tietäisi kaiken kaikesta ja imarrella hienovaraisen alamaisesti oikeita henkilöitä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Kannattaako minun tehdä mustaneliö ja myydä se miljoonilla?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu