Ryssä tekee viimeisen virheensä.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000010961246.html
Viime kesänä Euroopan lentokentiltä kuului hälyttäviä uutisia. Lentorahtipaketteja alkoi syttyä tuleen lentokentillä ja varastoissa Saksassa, Britanniassa ja Puolassa. Syyksi epäiltiin monessa tapauksessa rahdin mukaan ujutettuja räjähtäviä laitteita.
..
Tavoitteena oli lähettää varoitus: Jos sabotaasi aiheuttaisi suuronnettomuuden, Yhdysvallat katsoisi kyseessä olevan Venäjän osallistuminen terrorismiin.
tuleen syttyvät lentorahtipaketit
Anonyymi-ap
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Lakkautetaan venäjän passin voimassaolo EU alueella ja lopetetaan kaksoiskansalaisuudet. Siitä voi lähteä liikkeelle.
- Anonyymi
Samoin voidaan hätistää pikkuryssät (ukrainan) loisimasta suomesta huitsin kuuseen.samoja ryssiä vaikka häilyvä raja välissä
- Anonyymi
Trump sanoo, että "Putin kieltää osallistuneensa terrorismiin ja minä uskon enemmän Putinia kuin maamme tiedusteluviranomaisia".
- Anonyymi
Todellakin.meidän tiedusteluviranomaiset ottaa infon suoraan jenkeistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849