Tämä on myöntyminen että työllisyyspolitiikka on epäonnistunut. Onnittelut jatkajalle. Hillo tolppaa tavoitellaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyoministeri-arto-satonen-hakee-kelan-paajohtajan-paikkaa/9081298
Työministeri
10
213
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä? Miksi tällainen henkilö edes On ko virassa? Kultalusikka suussa ei Suomessa kaikki ole syntynyt. Helppohan se pas..aa jauhaa. Paljon puhetta vähän Villoja koko kööriltä. Toivottavasti Rahakaat virat turhakeille löytyisi kuin edellisillekkin??
Voi hyvää Päivää???- Anonyymi
Työttömänä on vaikea pettyä,kun työtön voittaa aina🫰
- Anonyymi
Työtön luisuu jälleen voittajaksi 🏄♂️
- Anonyymi
Olihan aikanaan sähkömies Puhakka kelan pääjohtaja.Koulutus kohillaan oliko?Temarien palkkiovirka .
- Anonyymi
Nooo... Kyllä huonokin työministeri aina sen verran töitä järjestää mitä minä viitin tehä...
- Anonyymi
Tyhmä Satonen on kova työmies.
- Anonyymi
🤔🤭niin varmaan. Oikeasta duunista ei mitään Tietoa, kun rahaa Riittää. Kuin aiemmillakkin Turhakkeilla. Kyllä kaikille maksetaan turhasta, vaan ei työnsä aikanaan Tehneille? Huuhaa sakki vaan Lypsää kaiken entisten lisäksi!!
- Anonyymi
Nuori pojankloppi lupaa täyttää vielä hallituksen työllisyystavoitteet mitä se muka pystyy mitä Satonen ei?
- Anonyymi
Huonokin työministeri järjestää aina sen verta töitä mitä lieksalaiset suostuu tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonokin työministeri järjestää aina sen verta töitä mitä lieksalaiset suostuu tekemään.
Sanoihan tuo valassaan jatkavansa hallituksen työläisten sortolinjaa. Ammattiliittoon kuuluminen tulee rangaistavaksi teoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205487
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723