Pönttöpäääääää

Anonyymi-ap

Miks sinun pitää olla niin kiltti ja korrekti??? Nyt tuhmempi puoli esiin!

40

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vasta makkarissa. 🤭

      • Anonyymi

        😉😉


    • Anonyymi

      Kukaan ei halua minua

      • Anonyymi

        Kyllä nyt sivouden sipulia viedään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt sivouden sipulia viedään...

        Hyvin rivosyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt sivouden sipulia viedään...

        Olrtko harkinnut hakevasi apua näihin seks. pakkoajatuksiin? Mumise sinä palstasedälle, se on varmaan paras mihin pystyt nolon lokakampanjanjasi suhteen. Et ole mitään. Et yhtään mitään. Eikä ole sun hönöt jutut just se ruvella😆


    • Anonyymi

      No voit kuvitella millaisia haluja kaunis, älykäs ja seksikäs nainen tälläiselle miehelle aiheuttaa. Lisätiedot ovat vain hänen korvilleen 🤭

    • Anonyymi

      Vasta sitten makuuhuoneessa beibe.

      • Anonyymi

        Miksi sä saat maalata tällaisia kuvia? Jotka jäävät eloon muka totena? Miksi sä saat mielestäsi tehdä näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä saat maalata tällaisia kuvia? Jotka jäävät eloon muka totena? Miksi sä saat mielestäsi tehdä näin?

        Anteeksi mutta mitä minä luin juuri🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mutta mitä minä luin juuri🤔

        Luuletko että joku kommunikoi täällä palstalla? Vai mitä yrität lukea? Pidät ihmistä todella yksinkertaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mutta mitä minä luin juuri🤔

        Se on aika noloa. Noloa on myös se ettei ihminen saa minkäänlaista apua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mutta mitä minä luin juuri🤔

        Aloitus ja ihmiset saattaa viitata ihmisen käytökseen jossa ihminen on jonkinlainen toimija, ja ihmisen tulisi toimia toisella tavalla. Puolustaa oikeuksiaan ”tuhma puoli” vs liian kiltti ”antaa tilanteen sisällä tehdä itselleen mitä tahansa, ei osaa päästä tilanteesta pois”

        Heh


    • Anonyymi

      Se joka ei ole korrekti vaan alkaa tuhmaksi ottaa ison riskin. Ei kiltistä ja korrektista hypätä suoraan tuhmailuun.

    • Anonyymi

      Päällepäin voi näyttää

    • Anonyymi

      Oon pidättyväinen sulle sintti Severi ihan loppuun asti. Huoli pois.

    • Anonyymi

      Jaa. No minä olen sellainen kuin olen.

    • Anonyymi

      äääääää, enkä 😂, kahestaan sitten

      • No hyvä on, vastasin tähän huumorimielessä 😁, tunnustan


      • Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

        No hyvä on, vastasin tähän huumorimielessä 😁, tunnustan

        Luin nimesi ex-l^utka 🙀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin nimesi ex-l^utka 🙀

        miten vain, kaikki käy


    • Anonyymi

      Saat kohtaa piiskaa senkin Ihana horo👺🤺🥰🤭

      • Anonyymi

        Tyydyttääkö palstan setä tämä ainoa seksuaalisuuden muoto mitä sulla on, eli tämä omiin aloituksiisi vastailu sinua? En kyl oikein usko.


    • Anonyymi

      Mulla on se kamasutra niinku tiedätkin.😗

    • Anonyymi

      N^aidaanko paljaalla? Pääset liukkaille 😘

      • Anonyymi

        Kaikki tulehduksetki tarttuu. Kiva, joo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tulehduksetki tarttuu. Kiva, joo...

        Höpsistä höpönassu. Just kävin gynellä. Ei ollu mitää. Eli huoli pois 😘


      • Anonyymi

        😂🚬👩🏻‍🦳


    • Anonyymi

      Jälkimärkyyttä vain ihanan työkaverin jäljiltä. Niin pääset heti hommiin🤗

    • Anonyymi

      Mulla yks oikee kulta kyl venaa sit myöhemmin niin tässä olis pikku tiukkarako nyt. Tuutko?🤗

    • Anonyymi

      Sitä piti vielä kysyä että haluutko roolileikkejä?
      Älä nyt jänistä. Täällä kohta ollaan valmiina

    • Anonyymi

      Vieras tuntuu kiihottavammalta kuin oma mies🤭

      • Anonyymi

        Tuu käymään matkalla, ennen kuin menet miehen luo. Päästät hänet sitten jälkiliukkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu käymään matkalla, ennen kuin menet miehen luo. Päästät hänet sitten jälkiliukkaille.

        🤓🥸🤭


    • Anonyymi

      Annan escort-palveluja Helsingissä välillä kun siellä maksetaan hyvin

    • Anonyymi

      Blondit on kovaa valuuttaa näissä hommissa😉

    • Anonyymi

      Enpä usko että tulisit pettymään "tuhmempaan" puoleenkaan, mutta en ala esittämään mitään mitä en ole.

    • Anonyymi

      Niin olen kyllä aivan liian kiltti nainen. Hellä, huolehtivainen, joustava, myötätuntoinen ja uhrautuva, mutta sillon kun haluni heräävät, minussa herää valtava sisäinen voima ja itsevarmuus jolloin otan kenet haluan ja miten haluan. Teen aloitteet ja ohjaan. Kerron suoraan mitä haluan. Olen aktiivinen ja estoton. Ensitreffeillä voin määrätä treffikumppanin siveysvyössä katselemaan miten nautin toisen kanssa täysin estottomana ja itsevarmana. Toki vain jos se on heille ok. Niin, mutta minähän olen se liian kiltti vai olenko sittenkään?

    • Anonyymi

      Eihän tuossa tarvii käyttää kun hieman psykologiaa. Korrektiuden voi kampata, silloin kun tasapaino järkkyy, saa toisen käyttäytymään eri tavalla, mahdollisesti tuhmastikin. Tämä sama neuvo käy myös jos asiat junnaavat tai toistuvat samanlaisina kerrasta toiseen, tekemällä asiat hieman toisin saa myös erilaisen reaktion.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe