Mistä on kyse? Tuo toinenhan on pikkpoika!
Mika Ilmen vs. Stagala
25
505
Vastaukset
- Anonyymi
ja toinen on vanhempi ja hitaampi....
- Anonyymi
"ja toinen on vanhempi ja hitaampi...."
Aivan, kuten esimerkiksi tämä. https://www.youtube.com/watch?v=attBsL3VnJc&ab_channel=FG
toinen vanha ja hidas, toinen nuori ja nopea ja pakeni vikkeläsi.
Että näin.
- Anonyymi
Kaksi idioottia.
- Anonyymi
Showta ja rahaa
- Anonyymi
Toihan on nyt aivan naurettavaa,ei mitään tekemistä kamppailu-urheilun kanssa...
- Anonyymi
Kyllä sitä voi kamppailla vaikka on aivan tavis.
- Anonyymi
Eivätkös molemmat ottelijat ole oikeustoimikelpoisia ja täysi-ikäisiä? Tosin toinen kuuluu ilmoittavan olevansa naispuolinen.
- Anonyymi
Ensimmäinen isku ja näkyy tähtiä, toisen jälkeen Tiara-heppu kannetaankin jo pii-paa-autoon ja Immu lähtee kotiin keittämään iltateet..
- Anonyymi
Tais tarvita muutakin kuin iltateetä😂
- Anonyymi
Toivottavasti Stagala hakataan kunnolla!
- Anonyymi
Ei pidä koskaan toivoa, että joku henkilö pitäisi hakata tarkoituksella ja vielä kunnolla. Miltä tuntuisi, jos sinut joku hakkasi kunnolla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä koskaan toivoa, että joku henkilö pitäisi hakata tarkoituksella ja vielä kunnolla. Miltä tuntuisi, jos sinut joku hakkasi kunnolla ?
Toivottavasti Stagala piestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan silti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Immu niistää Stagalan nenän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Immu niistää Stagalan nenän.
Ei ihan onnistunut, lähellä oli mutta niin lähellä että Stagalan moukari osui kolme kertaa😂😂😂
- Anonyymi
Nuo molemmat on turhia julkisuutta haluavia idiootteja.
- Anonyymi
Joo mutta hupia kansalle. Uskaltaisiko lähteä matsiin Stagalan kanssa?
- Anonyymi
Mitä pelleilyä taas?
- Anonyymi
Immun taitaa olla parempi keskittyä rikostoimittajan rooliin vaikka Kurdistaniassa 😄
- Anonyymi
Joko on lentolipun ostanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko on lentolipun ostanut?
Kai se nyt on pakko, koska näin on sanonut - eihän muuten voi mihinkään luottaa, jos miehen sana ei pidä?
Ja Kurdistan on kuulemma kiva maa ja mukavat maisemat, vähän levotonta siellä taitaa olla mutta sehän ei entistä kriminaalia pelota :)
- Anonyymi
Jos on noin todennut,pitäis sanansa...
- Anonyymi
Rääväsuu nulikka nukutti muutamassa sekunnissa keski-ikäisen miehen...NOLOA...
- Anonyymi
On aika noloa tosiaan, suorastaan käsittämättömän noloa. Olin varma, että Immu pieksee Tiara-poitsun.
- Anonyymi
Uskottavuus kärsii jatkossa etenkin hänen 'työssään',eli suunsoitossa pikkurikollisia tvssä ja netissä haukkuen,pilkaten,vaikka kuului ennen itse tuohon remmiin...Ja tuon päälle parikymppinen nulikka tyrmää hänet...Semmosta peliä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136