Mika Ilmen vs. Stagala

Anonyymi-ap

Mistä on kyse? Tuo toinenhan on pikkpoika!

31

628

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja toinen on vanhempi ja hitaampi....

• Anonyymi

Kaksi idioottia.

• Anonyymi

Showta ja rahaa

• Anonyymi

Toihan on nyt aivan naurettavaa,ei mitään tekemistä kamppailu-urheilun kanssa...

• Anonyymi

Kyllä sitä voi kamppailla vaikka on aivan tavis.

• Anonyymi

Eivätkös molemmat ottelijat ole oikeustoimikelpoisia ja täysi-ikäisiä? Tosin toinen kuuluu ilmoittavan olevansa naispuolinen.

• Anonyymi

Ensimmäinen isku ja näkyy tähtiä, toisen jälkeen Tiara-heppu kannetaankin jo pii-paa-autoon ja Immu lähtee kotiin keittämään iltateet..

• Anonyymi

Tais tarvita muutakin kuin iltateetä😂

• Anonyymi

Toivottavasti Stagala hakataan kunnolla!

• Anonyymi

Ei pidä koskaan toivoa, että joku henkilö pitäisi hakata tarkoituksella ja vielä kunnolla. Miltä tuntuisi, jos sinut joku hakkasi kunnolla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä koskaan toivoa, että joku henkilö pitäisi hakata tarkoituksella ja vielä kunnolla. Miltä tuntuisi, jos sinut joku hakkasi kunnolla ?

Toivottavasti Stagala piestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan silti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti Immu niistää Stagalan nenän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihan onnistunut, lähellä oli mutta niin lähellä että Stagalan moukari osui kolme kertaa😂😂😂

• Anonyymi

Joskus toteutuminen on täysin päinvastoin toiveita.🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Immu on jo ihan kahvilla ja huono häviäjäkin. Morkkaa Stagalaa häviämänsä matsin jälkeen sen minkä ehtii. Immu sai iskuja päähänsä ja löysi itsestään moraalinsaarnaajan.

• Anonyymi

Nuo molemmat on turhia julkisuutta haluavia idiootteja.

• Anonyymi

Joo mutta hupia kansalle. Uskaltaisiko lähteä matsiin Stagalan kanssa?

• Anonyymi

Mitä pelleilyä taas?

• Anonyymi

Immun taitaa olla parempi keskittyä rikostoimittajan rooliin vaikka Kurdistaniassa 😄

• Anonyymi

Joko on lentolipun ostanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko on lentolipun ostanut?

Kai se nyt on pakko, koska näin on sanonut - eihän muuten voi mihinkään luottaa, jos miehen sana ei pidä?

Ja Kurdistan on kuulemma kiva maa ja mukavat maisemat, vähän levotonta siellä taitaa olla mutta sehän ei entistä kriminaalia pelota :)

• Anonyymi

Jos on noin todennut,pitäis sanansa...

• Anonyymi

Rääväsuu nulikka nukutti muutamassa sekunnissa keski-ikäisen miehen...NOLOA...

• Anonyymi

On aika noloa tosiaan, suorastaan käsittämättömän noloa. Olin varma, että Immu pieksee Tiara-poitsun.

• Anonyymi

Uskottavuus kärsii jatkossa etenkin hänen 'työssään',eli suunsoitossa pikkurikollisia tvssä ja netissä haukkuen,pilkaten,vaikka kuului ennen itse tuohon remmiin...Ja tuon päälle parikymppinen nulikka tyrmää hänet...Semmosta peliä..

• Anonyymi

Rikollisia pitää aina kaikkien haukkua.

Ovat niin kurjaa sakkia🤮

• Anonyymi

Niin,sitä he nimenomaan ovat.Kehuakko heitä,rikollisia sitten pitäisi?Ihmisiä jotka vievät toisille kuuluvaa omaisuutta,ihmisiä jotka välittävät päihteitä siinä rahallisesti hyötyen ja ihmisiä koukuttaen ja sairastuttaen?Kehuakko heitä pitäisi,että ovat hyviä tyyppejä?...vetti AVATKAA SILMÄNNE!

• Anonyymi

Rauhoitu poika rauhoitu

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2374
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe