Porissa pahoinpidellään ihmisiä terveysasemalla. Hoitajat sumuttavat ihmisiä jollain pahoinpitelysumutteella yhä.
Pahoinpitelyt terveysasemalla jatkuu
14
288
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kuule pieru kun siellä tuoksahtaa, hoitajalla oli vahingossa lorahtanut laktoosipitoista maitoa kahvin joukkoon
- Anonyymi
Tuo koirille tarkoitettu haukkumisen esto sumute on hyvä myös eukolle,loppuu aika äkkiä se räkytys!
- Anonyymi
Eukkosi olikin jo ehtinyt sumuttaa sinua estrogeenisumulla ja voit muuttaa luostariin
- Anonyymi
Mistä on kysymys?
- Anonyymi
Porissa käytetään ihmisten pahoinpitelyyn sumutteita, joita on kaikkialla. Ihmisiä sumutetaan selän takaa. Tampereella sumutettiin henkilöä bussissa, ja moni vieressä istunut ihminen hengitti samaa ja saivat oireita.
- Anonyymi
Koska olet itse viimeksi saanut takaa?
- Anonyymi
Porissakin on usein pieraistu bussissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet itse viimeksi saanut takaa?
En minä saa, vaan annan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä saa, vaan annan.
Entä lespo pari. Kumpi antaa ja kumpi saa, kas siinä pulma.
- Anonyymi
Porin poliisi sanoo ettei sellaisia sumutteita ole olemassa, vaikka uutisjuttuja aiheesta on vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Laita toki linkki edes yhteen?
- Anonyymi
Osaatko vessaan ilman navigaattoria?
- Anonyymi
Kai läheiset avustaa,kun kiinni sivuille aloituksia vai ylä ja ala muuten hoidetaan,jos aristaa...
- Anonyymi
On syytä varoa porilaisessa sairaalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432967Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602879- 422333
- 311833
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711619- 481566
- 361236
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 791060