Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Anonyymi-ap

Vai onko out of your league?

67

1008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaivattuni on ylempää tasoa.

• Anonyymi
        UUSI

En ymmärrä tällaista puhetta. Minulla ei ole tullut koskaan mieleenikään, että jompikumpi meistä olisi ylempää tasoa, naurettavaa.

• Anonyymi

Nyt en osaa sanoa.

• Anonyymi

Käsitteet on hakusessa venuksessa on pannukakun korkuisia tulivuoria niin voi kai sen tässäkin tason määrittää miten tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitteet on hakusessa venuksessa on pannukakun korkuisia tulivuoria niin voi kai sen tässäkin tason määrittää miten tahansa.

En tiedä hänen tasoa

• Anonyymi

Akka antaa aina pesää kun haluan.

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Ollaan samaa tasoa, älykkäitä ja tietoisia ihmisiä. Mutta aivan liian herkkiä tähän maailmaan.

• Anonyymi

Siinä taas asia, mitä en osaa ollenkaan. Tasottelu. En mä mieti mitään tasoja, kun jostain tykkään. Kun hyvin käy, toinen tykkää takas ja tasojen tuumiminen on turhaa.

Jasu

• Anonyymi

Yäk

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yäk

Sun kannattaa jo miettiä jotain koherenssia näiden guben hahmojen suhteen niin on hitunen uskottavuutta edes ehkä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kannattaa jo miettiä jotain koherenssia näiden guben hahmojen suhteen niin on hitunen uskottavuutta edes ehkä

Et taida oikein ymmärtää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: luuletko ettei palstalla kirjoita ketään muita kun sinä ja gubbe? Että tämä on joku kahdenkeskeinen universuminne.

Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: luuletko ettei palstalla kirjoita ketään muita kun sinä ja gubbe? Että tämä on joku kahdenkeskeinen universuminne.

Sivusta

Luuletko sinä tai luuleeko joku muu, että palsta on joku loputon aarreaitta, jonka kautta voi vatuloida teennäisesti huonoa kuvaa jostain yksilöstä? Jopa niin ettei itse edes ymmärrä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko sinä tai luuleeko joku muu, että palsta on joku loputon aarreaitta, jonka kautta voi vatuloida teennäisesti huonoa kuvaa jostain yksilöstä? Jopa niin ettei itse edes ymmärrä

Tulkitsen tämän niin, että todellakin ajattelet jokaisen kommentin täällä olevan vain guben. Selvä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkitsen tämän niin, että todellakin ajattelet jokaisen kommentin täällä olevan vain guben. Selvä.

Niin, lähtökohtaisesti näin. Mitä ajattelit tehdä asialle? Minä tsss tulkitsen sinun tusaamisen niin, että yrität pitää guben juttujen kautta itsepintaisesti kiinni erittäin kyseenalaisesta kuvasta naisoletettua kohtaan, koska sulla on sille joku psykologinen tarve. Huono itsetunto varmaan mm

• Anonyymi

Nämä taso jutut on vähän tyhmiä omasta mielestä useasti. Itse en oo miettiny mitään tommosia ulkonäöllisiä tasoja, tai tulotasoja. Oon kiinnostunut henkilöstä itsestään, persoonasta ja siitä miten käyttäytyy.

Mutta sitten persoonissa ja käyttäytymisessä on myös tasoja, sitä en kiellä ja tähän on itselläni aivan selvät linjat minkälaista haen ja minkälaista en tule sietämään.

Huvittavaa joskus kun jotkut heikommalla itsetunnolla varustetut naiset koittavat "pudottaa" minua muka alemmas, että olisin samalla tasolla heidän kanssaan ja totean heille vaan teoilla "toi ei sovi mulle".

Sen jälkeen jätän heidät rauhaan ja kappas kun ovat suuttuneet nämä naiset ja kadonneet kuvioista kokonaan sitten, kun tajusivat että pelasivat oman mahdollisuutensa pois.

• Anonyymi

Olet kyllä melko ärsyttävän oloinen henkilö persoonallisuuden tasoinesi ja rauhaan jättäminesi. Lopultakin kun tällaista länkytät täällä, taidat olla pohjimmiltaan hyvin epävarma ja yksinäinen. Sinä olet siis mielestäsi naisille mahdollisuus?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä melko ärsyttävän oloinen henkilö persoonallisuuden tasoinesi ja rauhaan jättäminesi. Lopultakin kun tällaista länkytät täällä, taidat olla pohjimmiltaan hyvin epävarma ja yksinäinen. Sinä olet siis mielestäsi naisille mahdollisuus?

Nyt tais tulla kyllä sellaiset projisoinnit sieltä. Elämä on liian lyhyt, että siihen kannattaa kerätä ympärille ihmisiä jotka eivät osaa henkisesti kasvaa, tai aiheuttavat sulle vain pahaa. Itsetuntoni on kunnossa, enkä ole epävarma. Hyvä itsetunto vielä antaa sulle sellaisen taidon, että sen avulla tunnistat epävarmat ihmiset heti ja vähän epäilen että puhut itsestäsi.

Mutta itse haluan ympärille ihmisiä, jotka osaavat kommunikoida selvästi, eivät leiki tyhmiä leikkejä, osaavat kasvaa henkisesti parempaan suuntaan. Valitettavasti jos omistat hyvän itsetunnon, niin se houkuttelee henkisesti alemmalla tasolla olevia ihmisiä kuin mikäkin. Ja sitten näitä saa hätyytellä pois kasvamaan, koska useimmat tommosista alkavat leikkimään, tai sitten puhumaan vaan pahaa sinusta pönkittääkseen omaa olematonta itsetuntoa.

• Ihastun yleensä sellaisiin "out of my league" naisiin. On kallis maku.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä oot susihukka horoskoopiltasi?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä oot susihukka horoskoopiltasi?

Olen rapu. ♋

• Anonyymi

Toivoisin että oltaisiin samaa tasoa

• Anonyymi
      UUSI

Hän mies, näyttää niin hyvältä, että pakostakin on parempaa "tasoa".

• Anonyymi
        UUSI

Tää on oikeasti ärsyttävää, miksi te naiset ajattelette noin. Itse kiinnostun persoonasta paljon enemmän kuin ulkonäöstä yksistään ja siitä miten nainen käyttäytyy. Osaako nainen olla sellainen kunnollinen naisellinen nainen ja osaa alistua oikealla tavalla sitten, kun on tutustuttu paremmin ja tuumattu yhdessä että tää toimii. Mutta kun sinne asti ei päästä, yleensä naisen epävarmuudesta ja alemmuudentunteesta johtuen.

Ja sitten nämä naiset sabotoivat itseään pois pelistä, koska eivät koe olevansa samalla tasolla mun ulkonäön kanssa. Ja tämä tuhoaa itseltäni kiinnostuksen, koska liian monet naiset tehneet samalla tavalla ja naisesta tulee aivan samanlainen kuin kaikki muutkin sitten ovat.

Joskus ärsyttää todella paljon, kun on suotu naama sellaiseksi, mikä tuntuu vetoavan todella moniin ja aiheuttaa epävarmuuksia ihmisissä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on oikeasti ärsyttävää, miksi te naiset ajattelette noin. Itse kiinnostun persoonasta paljon enemmän kuin ulkonäöstä yksistään ja siitä miten nainen käyttäytyy. Osaako nainen olla sellainen kunnollinen naisellinen nainen ja osaa alistua oikealla tavalla sitten, kun on tutustuttu paremmin ja tuumattu yhdessä että tää toimii. Mutta kun sinne asti ei päästä, yleensä naisen epävarmuudesta ja alemmuudentunteesta johtuen.

Ja sitten nämä naiset sabotoivat itseään pois pelistä, koska eivät koe olevansa samalla tasolla mun ulkonäön kanssa. Ja tämä tuhoaa itseltäni kiinnostuksen, koska liian monet naiset tehneet samalla tavalla ja naisesta tulee aivan samanlainen kuin kaikki muutkin sitten ovat.

Joskus ärsyttää todella paljon, kun on suotu naama sellaiseksi, mikä tuntuu vetoavan todella moniin ja aiheuttaa epävarmuuksia ihmisissä.

Sun naama mitenkään erikoinen ole, luulet vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sun naama mitenkään erikoinen ole, luulet vaan.

Kyllä sen huomaa nopeasti ihmisistä mitä mieltä ne on sun naamasta. Jos oot poikkeuksellisen hyvännäköinen, niin sitä huomiota tulee aivan missä tahansa minne menet.

Jos et koe tämmöisiä ikinä, niin se kertoo jo kaiken tarvittavan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtelias keino pelata itseään ulos jos ei tee mieli alistua. Kaikki eivät sovi yhteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtelias keino pelata itseään ulos jos ei tee mieli alistua. Kaikki eivät sovi yhteen.

Alistuminen ei tarkoita sitä että menettää oman itsensä ja kaiken. Eikä dominointi tarkoita diktatuuria, vaan se että mies menee edellä ja nainen tulee perässä, jos kokee miehen päätökset ja elämäntavat hyödylliseksi.

Mutta se todellakin tarkoittaa sitä, että naisen pitää miettiä omia päätöksiään ja tekosiaan. Esim. onko kauhean soveliasta juosta kroonisesti sinkkujen kavereidensa kanssa baareissa joka viikonloppu, tai koittaa hakea huomiota useilta miehiltä jatkuvasti. Tai koittaa tehdä miestänsä mustasukkaiseksi kertomalla typeriä asioita.

Itseä ei todellakaan kiinnosta mikromanageroida toisen touhuja, tehkööt mitä itse haluaa, kunhan tietää että tietyistä jutuista menee peli poikki minun kohdaltani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alistuminen ei tarkoita sitä että menettää oman itsensä ja kaiken. Eikä dominointi tarkoita diktatuuria, vaan se että mies menee edellä ja nainen tulee perässä, jos kokee miehen päätökset ja elämäntavat hyödylliseksi.

Mutta se todellakin tarkoittaa sitä, että naisen pitää miettiä omia päätöksiään ja tekosiaan. Esim. onko kauhean soveliasta juosta kroonisesti sinkkujen kavereidensa kanssa baareissa joka viikonloppu, tai koittaa hakea huomiota useilta miehiltä jatkuvasti. Tai koittaa tehdä miestänsä mustasukkaiseksi kertomalla typeriä asioita.

Itseä ei todellakaan kiinnosta mikromanageroida toisen touhuja, tehkööt mitä itse haluaa, kunhan tietää että tietyistä jutuista menee peli poikki minun kohdaltani.

Kuulostat vähän minun "kaivatultani"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi jos kuvittelee hetkeäkään olevansa "parempi tasoinen" niin leikki on siinä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe esittää taas jotain oman elämänsä herraa pikkuyksiössään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat vähän minun "kaivatultani"

Tää on miten oikea maskuliininen mies ajattelee. Tulet mukana vapaaehtoisesti, tai sitten et ole mukana ollenkaan ja tämä on minun periaate.

Minä en pakota itseäni kenellekkään, enkä jahtaa ketään, eli jos et ole suostuvainen alusta asti tulemaan mukana, niin on turha ajatella että tulen kysymään toista kertaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tartte esittää mitään, kun on oman elämänsä herra. Kannattaa pyrkiä olemaan aina oman elämänsä herra ja minkälaisia ihmisiä päästät elämääsi.

Asiat helpottuu huomattavasti silloin ja et jaksa murehtia kuin itsellesi oikeasti tärkeistä asioista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla kun vetelee päiväkäniä toisessa aloituksessa, jossa on ihan eri tunnelmat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla kun vetelee päiväkäniä toisessa aloituksessa, jossa on ihan eri tunnelmat

Sekoitat kyllä johinkin toiseen kirjoittajaan, mutta se on ihan OK jos tunnistaminen on vaikeaa ja henkilöt sekoittuvat oikeassa elämässä, että netin puolella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sekoitat kyllä johinkin toiseen kirjoittajaan, mutta se on ihan OK jos tunnistaminen on vaikeaa ja henkilöt sekoittuvat oikeassa elämässä, että netin puolella.

Sulla ei gubbe ole tunneälyä ja se paljastaa sut aina. Yööök

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei gubbe ole tunneälyä ja se paljastaa sut aina. Yööök

Sekoitat edelleen johinkin toiseen. Kirjoitan todella harvoihin aloituksiin täällä, koska suurinosa on aivan turhaa spämmäystä ja täynnä sinun kaltaisia hyypiöitä, jotka ovat tunnistavinaan tuntemattomia kirjoituksia kokoajan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on miten oikea maskuliininen mies ajattelee. Tulet mukana vapaaehtoisesti, tai sitten et ole mukana ollenkaan ja tämä on minun periaate.

Minä en pakota itseäni kenellekkään, enkä jahtaa ketään, eli jos et ole suostuvainen alusta asti tulemaan mukana, niin on turha ajatella että tulen kysymään toista kertaa.

Se on hienoa että koet itseäsi oikeaksi maskuliiniseksi mieheksi, minun mielikuvissani my-way-or-highway-asenne ei ole miehekäs vaan sopii uhmakkaalle bimbopissikselle ja sanat alistuva ja suostuvainen herättävät lähinnä oksennusreaktion. Löytyy siis monenlaisia oikeita miehiä ja naisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hienoa että koet itseäsi oikeaksi maskuliiniseksi mieheksi, minun mielikuvissani my-way-or-highway-asenne ei ole miehekäs vaan sopii uhmakkaalle bimbopissikselle ja sanat alistuva ja suostuvainen herättävät lähinnä oksennusreaktion. Löytyy siis monenlaisia oikeita miehiä ja naisia.

On olemassa vähemmän maskuliinisia miehiä, jotka sietävät kaikenlaista käytöstä ja sitten on olemassa miehiä, jotka tietävät mitä haluavat ja tietävät mitä haluavat elämässään tehdä, eivätkä siedä ollenkaan häiriötekijöitä siihen.

Mies joka ei ole maskuliininen, todellakin sietää naiselta kaikenlaista käytöstä ja ei halua menettää naista, koska on epätoivoinen niiden suhteen. Maskuliininen mies ei tarvitse naista elämäänsä, mutta tajuaa että sellainen on mukava lisä, mutta se lisä pitää olla todellakin omaan makuun, tai sitten sellaista ei kannata ottaa.

Toi mitä sanot bimbopissis hommaksi vain viestii itselleni sen, ettei sulla taida olla vaihtoehtoja ja joudut sietämään kaikenlaista turhaa p*skaa ihmisiltä.

Mutta enempää en tästä asiasta jaksa tingata, koska se ei hyödytä minua millään mittakaavalla, varsinkaan kun täällä on näitä jotka harhoissaan kuvittelevat kaikkien kirjoittajien olevan sama henkilö.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On olemassa vähemmän maskuliinisia miehiä, jotka sietävät kaikenlaista käytöstä ja sitten on olemassa miehiä, jotka tietävät mitä haluavat ja tietävät mitä haluavat elämässään tehdä, eivätkä siedä ollenkaan häiriötekijöitä siihen.

Mies joka ei ole maskuliininen, todellakin sietää naiselta kaikenlaista käytöstä ja ei halua menettää naista, koska on epätoivoinen niiden suhteen. Maskuliininen mies ei tarvitse naista elämäänsä, mutta tajuaa että sellainen on mukava lisä, mutta se lisä pitää olla todellakin omaan makuun, tai sitten sellaista ei kannata ottaa.

Toi mitä sanot bimbopissis hommaksi vain viestii itselleni sen, ettei sulla taida olla vaihtoehtoja ja joudut sietämään kaikenlaista turhaa p*skaa ihmisiltä.

Mutta enempää en tästä asiasta jaksa tingata, koska se ei hyödytä minua millään mittakaavalla, varsinkaan kun täällä on näitä jotka harhoissaan kuvittelevat kaikkien kirjoittajien olevan sama henkilö.

Tapasi tuoda esille itseäsi todistaa ikävä kyllä vain sen, että olet oppinut ns. "maskuliinisia maneereja", todennäköisesti joltain andrew tate tyyliseltä epävarmalta miesolennolta. Totuus varmasti hipoo enemmän yksinäistä vanhaa miestä joka käy eri somealustoilla haukkumassa naisia valeprofiileilla, koska oma naama ei kritiikkiä kestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisille maskuliinisuus tuntuu olevan enemmän pullistelua ja sitä, että mies haluaa palvoa ja miellyttää naisia. Täälläkin kommenteissa huomaa, että jos naisilta vaatii jotain tasoa, niin heti ollaan arvostelemassa ja lyttäämässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on tasan niin monta vaihtoehtoa kuin annan itselleni. Olen niistä kaikista itse vastuussa. Enkä ulkoista sitä vastuuta kenellekään alistumalla. Päivänjatkoja!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdentekevää millainen naama, jos ajatukset ovat tuota tasoa. Toki se on helpoo ja kivuton keino päästä eroon, kun antaa ymmärtää ajattelevan toisen olevan "liian tasokas". Harva vetää tuosta hernettä nenukkaansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta noin ajattelee myös oikea naisellinen nainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa ei nyt kyllä ole oikein mitään maskuliinista. Jossain määrin vain asipita, jotka kertovat itsetunnosta ja itsekunnioituksesta, mutta eivät liity mitenkään sukupuoleen. Myös nainen ajattelee tasan tuolla samalla tavalla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan oli kuin suoraan mun näppikseltäni, vaikka olen nainen. Mitä maskuliinista tuossa muka on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän kirjoittaja on kyllä helppo tunnistaa. Uskomattoman omahyväistä kirjoitusta mieheltä ja tästä tosiaan huokuu tunneälyn puute.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän kirjoittaja on kyllä helppo tunnistaa. Uskomattoman omahyväistä kirjoitusta mieheltä ja tästä tosiaan huokuu tunneälyn puute.

Ja mahdollisuuksien/ tilaisuuksien varsinkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mahdollisuuksien/ tilaisuuksien varsinkin

No ehkä rahalla saa jotain jos on.

• Anonyymi
      UUSI

On vähän out of league. Koitan nyt kehittää itseäni, että olis edes joku mahdollisuus.

• Anonyymi
      UUSI

Samalla hörhötasolla ja saataisiin stanan hyvännäköisiä muksuja.

• Anonyymi
        UUSI

Valetta

• Anonyymi
        UUSI

Millainen ihminen käyttää lapsista sanaa muksu??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta

Totta. Sori not sori

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen ihminen käyttää lapsista sanaa muksu??

Sellaiset jotka nakkailee guben soramontulle kasvamaan rikkaruohoa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaiset jotka nakkailee guben soramontulle kasvamaan rikkaruohoa

You go girl. T eräs toinen tyttö landelta

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä hänet vielä joku nuorempi hunk vie 😭

• Anonyymi
        UUSI

vein jo vanhus !! 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole, ajatellen ulkonäön ja fiksuuden puitteissa. Hän on sen tasoinen että voisi laittaa kaiken likoon jos tilaisuus tulee. Harvoja joista ajattelen näin.
      n-n

• Anonyymi
        UUSI

* olemme samalla "tasolla", sellainen jota voisi ylpeästi esitellä äidillekin. :D

• Anonyymi
        UUSI

Samoissa ajatuksissa. Laitan kaiken peliin, jos ja kun tilaisuus tulee.

• Anonyymi
      UUSI

Minun mielestäni kyllä, vaikka monen mielestä saisin "paremmankin".

• Anonyymi
        UUSI

Saitko leijas kiinni ilmasta vai lensikö se jo taivaan tuuliin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko leijas kiinni ilmasta vai lensikö se jo taivaan tuuliin?

En minä ole vastuussa muiden leijoista.

• Anonyymi
      UUSI

Riippuu miten taso lasketaan?
      Raha: en ole hänen tasollaan
      Ulkonäkö: olen hänen tasollaan
      Kunto: en ole hänen tasollaan

Listaa voisi jatkaa... mitä tasoa siis haettiin?

A n

• Anonyymi
      UUSI

Tasoideologia ei kiinnosta, mutta jos nyt pitäisi arvioida jonkun tasohurahtaneen silmin, niin me ollaan samalla tasolla mitä suurimmassa määrin. Molemmilla on parisuhteeseen sopivat ja muutenkin hyvät luonteenpiirteet. Kummallakaan ei ole paheita. Koulutustaso on sama. Älykkyystaso on suunnilleen sama. Omaisuus ja palkka suunnilleen sama.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6568
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4321
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2149
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      38
      1806
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1169
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1084
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1077
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1008
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      979
    Aihe