9.7. olisi aika mennä meidän iloisella porukalla rannalle :) Kellonaikaa ei ole vielä mietitty mutta eiköhän se joskus kolmen aikoihin suunnilleen pitäis jotta jotkut halukkaan voivat sitä aurinkoa palvoa. Siellä voi sitten miettiä tarkemmin jatkosuunnitelmia esim baari-iltaa varten ;) Rantana voisi toimia Nallikari, tai jos jollai on parempi paikka mielessä niin ehotuksia otetaan vastaan! Pyöräilymatkan päässä kumminkin pitää löytyä.
Jos säät eivät salli rannalla lekottelua niin sitten keksitään jotai muuta!
Biitsi-miitti (oulu)
7
2294
Vastaukset
oon jo sielä..
- NoitaNainen
Voi pientä ressua..mussukkakarhu kolossaan..ei niin ilon iloa..yhyyy!!!!!
Kasurerhu se vaan pinnistää silti!!!!!!!
- RedDi
Tuli sit tuplabuukkaus tolle päivälle.. Kaverilla tuparit... Nojoo.. tais jäädä mulla ilmaantumatta tuonne sit :D
- RedDi
Koska kaikki tärkeimmät eivät pääse paikalle niin perutaan nyt nämä.. Kyllä me viel jotai biitsi-juttua keksitää ennen syksyä, nou hätä :)
- Beach_boitsu
..tolla kaikki tärkeimmät jutulla itseäsi?
- puffentaaali
Beach_boitsu kirjoitti:
..tolla kaikki tärkeimmät jutulla itseäsi?
kaite se diana ittiää meinaa :) ja niinqu mua...:D
- Beach_boitsu
puffentaaali kirjoitti:
kaite se diana ittiää meinaa :) ja niinqu mua...:D
..löitte tärkeät ja fiksut päänne yhteen, että saitte aikasexi ton merkittävän julkilausuman... :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851857- 431449
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871232Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!511025- 681014
- 59971
- 63933
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20930- 35887
- 37809