Erektiovoide

Anonyymi-ap

Mainostavat TV:ssä samaa mistä oli lehdessä aikaisemmin. Ei mitään oikeita tehoaineita, pelkkä kylmägeeli moninkertaisella hinnalla. Tehoaa muka kun penis ensin jäähtyy ja sitten hitaasti lämpenee uudelleen.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/0a68d9ad-706c-43a9-91af-395686192adf

https://www.eroxon.fi/eroxon
Vesi, etanoli (35 %), propyleeniglykoli, glyseriini, karbomeeri, kaliumhydroksidi.

Lisänä vielä propyleeniglykoli voi aiheuttaa pahan allergian, itse sain sen yli 10v sitten. Nyt tulee vrk sisällä näppylöitä aina jos tuota myrkkyä on vaikka pesuaineissa, deodorantissa tai missä tahansa. Olisikin vähemmän mukava yllätys saada tuota suuhun joltakin, kerran tullut ikeniinkin rakkuloita hammaslääkärin käyttämästä aineesta.

10

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On näköjään tehokkaampiakin lääkäärin määräämiä, tuossa on oikeita tehoaineita, mutta mitähän tapahtuisi toiselle suussa jos ottaisi heti suihin. Annostellaan erikoisesti virtsaputkeen.
      https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?sl=75573

• Anonyymi

Löytyikin lehtijuttu, naiset käyttäneet turvottaakeen huuliaan.

"Älä levitä erektiovoidetta huulille

Erektiovoiteen tarkoitus on lisätä verenkiertoa peniksessä ja näin vahvistaa erektiota. Usein erektiovoiteet sisältävät alprostadiilia, lääkeainetta, joka laajentaa valtimoita.

Penikseen virtaava veri tekee elimestä suuremman. Sama efekti pätee huuliin.

Yhdysvaltalainen ihotautilääkäri Hadley King sanoo Insiderille, että erektiovoidetta tai muitakaan voimakkaita tuotteita ei tulisi laittaa huulten herkälle iholle. Esimerkiksi alprostadiili voi aiheuttaa huulille levitettynä pistelyä, turvotusta, ihon kuoriutumista tai allergisen reaktion.

Lisäksi erektiovoidetta voi päätyä huulilta suuhun. Nieltynä voide voi aiheuttaa verenpaineen nousemista, sydämentykytystä, rintakipua ja päänsärkyä.

Metro-sivuston haastattelema ihotautilääkäri Ross Perry sanoo, että erektiovoiteen levittäminen huulille voi lisäksi laukaista huuliherpeksen, mikäli on sellaiselle altis."
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laakarit-varoittavat-huulia-suurentavasta-somekikasta-voi-johtaa-jopa-sydanoireisiin/8048442

Voi kielikin turvota ja se on jo vaarallista.

• Anonyymi

Käytän vaimon kanssa, mutta silti ei seiso.

Heteropride

• Anonyymi

Ehkäpä johtuu vaimosta ettei toimi.

• Anonyymi

Seuraava kierros sitten kaveri ja naapurin miehen kanssa. Vaikka kimpassa. Olen melko varma että silloin sulla kyllä seisoo ja pääset käyttämään kulliasi rakastamiesi miesten kanssa.

• Anonyymi

Tosimies ei tarvitse erektiolääkkeitä!

Heteropride

• Anonyymi

Aika harva sitten on tosimies koska erektio ongelmista kärsii moni mitä vanhemmiksi miehet elää.

• Anonyymi

Erektio 10 minuutisss .Sisältääkö jarrua ,kyllä miulla jököttää sekunnissa ilman voiteita.

• Anonyymi

Olin lauantaina menossa ns. kimppakivaa harrastamaan erään miehen kotiin. Varmuuden vuoksi ostin apteekista tätä voidetta varmistaakseni että erektio kestää koko session ajan ja että voi naida mahdollisimman monen kanssa.
      Hyvin toimi, mutta onhan se vähän kömpelöä kun joutuu sitä geeliä aina silloin tällöin lipasemaan. Tällä kertaa yritin välttää imettämistä, jotta ainetta ei joutuisi vastaan ottavan huuliin, mutta ainakaan kenenkään anaalissa ei havaittu mitään reaktioita vaikka useampaa sinä ilta tuikkasinkin.

• Anonyymi

Mainoksen uhri ja lumevaikutus, jos tuollainen hömppätuote "tehoaa" niin ei ole erektio-ongelmaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6818
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      49
      1083
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe